|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Ik wilde vragen of iemand deze al es gespeeld heeft, maar dat kan nog niet, want hij moet blijkbaar nog uitkomen hehe. Lijkt me donders gaaf iig! |
|
quote: Is idd nog niet uit, maar wordt zeker een vet spel. "This one is older than shit, heavier than time!" |
|
I am the 1%. |
|
Transformer The game komt half juni uit. [Dit bericht is gewijzigd door Smoochy op 31-05-2007 16:06] SUPPORT YOUR LOCAL SERIAL KILLER. |
|
Een race spel? Zenial |
|
quote: Is idd vet ja. Naast Too Human zou dit spel er wel eens voor kunnen zorgen dat ik nog eens een x360 aan ga schaffen. |
|
quote: Haha, bizar! Maar ik denk toch dat het Arcturus Mengsk is. Heersend nieuws: http://games.fok.nl/news.php?newsid=18160 quote: Minder heersend, maar wel te verwachten van Blizzard: http://games.fok.nl/news.php?newsid=18168 quote: Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
Heersch, Blizzard raffelt het tenminste niet af. Dat is toch een euvel wat veel spellen treft, kijk bv. naar Neverwinter Nights 1 & 2. Die laatste chapters maakten een behoorlijk haastige indruk. Blizz FTW!!! Fickt nicht mit dem Raketemensch!! |
|
wat is killzone voor de psp een vette game! Sinds 2 dagen kan er ook online geknald worden, dus nu helemaal feest! |
|
quote: Nee en ja. Je kan ook rijden als autobot namelijk. SUPPORT YOUR LOCAL SERIAL KILLER. |
|
quote: Blizzard kan het zich wel veroorloven met zo een fanbase natuurlijk Ik kijk er in ieder geval ook naar uit! I am the 1%. |
|
No meat is sweater |
|
Ik heb nu command & conquer 3 geinstalleerd en een paar keer gespeeld, maar klopt het dat het op wat mooiere graphics na gewoon weer precies hetzelfde spel is al alle voorgaande delen? Zenial |
|
Yup. Met een kleine twist in de campaigns en wat nieuwe units. Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
Er is verder ook weinig sprake van strategie in het spel, het is meer een soort actiegame. "This one is older than shit, heavier than time!" |
|
Ja, per missie moet je de truc door hebben en dan is het een eitje. Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
Naja, C&C is natuurlijk altijd al vooral een arcade RTS geweest. Hoge funfactor, maar weinig diepgang. Life doesn't get much better than this! |
|
Dat is het enige voordeel ja. Als je teveel moet nadenken bij zo'n spel dan haak ik al snel af Zenial |
|
quote: +1 Torentjes bouwen, niet nadenken en dan een miljoen tankjes eropafsturen! Life doesn't get much better than this! |
|
Zelfs dat is me nog teveel nadenken Gas geven, remmen en sturen.. Of met Mario-figuurtjes tennissen, voetballen of karten Hi! I'm a signature virus. Please copy me into your sig to help me spread. |
|
FPS ftw... "Hee er beweegt daar iets! KNALKNALKNAL" Zenial |
|
Ik speel weer old school CounterStrike. Voornamelijk pixelhunten, eigenlijk. |
|
quote: Mario tennis is ultiem gaaf ja. Heb het op de GBA. Moet echt eens en wii kopen ooit, of een gamecube. Dat mario voetbal schijnt ook erg gaaf te zijn en was altijd verslaafd aan mario kart. Life doesn't get much better than this! |
|
quote: Geen zin in CS: Source dan? Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |