|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
JAAAAAAAA aan het dl-en! |
|
quote: www.torrentreactor.net of mag dat hier niet? Against God and Government |
|
quote:Je plaatst geen link naar een illegale download, dus dit mag wel. Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
Dl is al bezig ... |
|
quote: Jeuj! |
|
Ahhh, gisteren Zelda uitgespeeld. Nu is het weer tijd voor contact met de buitenwereld en zo, bah. |
|
quote: Kut moment is dat he? |
|
Ik had er een beetje gemengde gevoelens bij. Aan de ene kant de glimlach en het kippenvel, maar aan de andere kant had ik nog best even door willen gaan. Niet dat ik niets meer te doen heb in het spel, ik moet eerst die arena eens zien te vinden. |
|
Arena? LOL, ik ben er ook veel te hard doorheen gegaan volgens mij. Ik heb dat hele vis gebied ook nog niet eens gezien. |
|
Haha, nee ik heb toch wel alle schatten uit elke tempel op Hyrule Castle na, de Magic Armor en 15 hartjes. Dat kan natuurlijk nog een stuk beter, ook wat betreft de poe's en insecten, maar ik heb ook al wel veel wél goed bekeken. [Dit bericht is gewijzigd door Schaep op 15-01-2007 11:17] |
|
Pfff ... ik speel al weken Gothic 3 ... en nog niet uitgespeeld. Tering wat is dat spel groot. |
|
quote:Ik wil die voor de 360! ATM Project Gotham Racing 3. Vetste racegame to date. |
|
quote: Damn, eigenlijk moet ik nog de hartjes, het magic armor, de insecten en alle schatten. Ik ben verder helemaal niet ongedudldig of zo |
|
Wat je hier ziet is 100% ingame. Maar eigenlijk moet je de video checken wil je de graphic splendour echt kunnen zien: http://media.xbox360.ign.com/media/718/718963/vid_1577099.html Deze game wordt gigantisch!!! Niet alleen groot, maar ook vet, goed, nieuw, AAARGH!! |
|
Weetniet of die game wel zo vet word als dat iedereen denkt.. Iemand al www.ageofconan.com bekeken? Lijkt me echt ubervet :D I am the 1%. |
|
Mass Effect wordt echt een toppertje, daar ben ik wel van overtuigd. Beste game voor de 360 waarschijnlijk! "This one is older than shit, heavier than time!" |
|
Meh, age of conan komt ook voor X360 en wat dan te denken van Gears of war 2 en 3 I am the 1%. |
|
quote: Jezus, dat ik die over het hoofd had gezien, hahahaha. |
|
quote:Ken je de Kotor games? Jade Empire? Waren alledrie ijzersterke action RPG's. Mass Effect wordt dat ook. Punt. En GoW 2 & 3 kunnen nooit gaver worden dan het orgineel. |
|
Gears of War 2 en 3 wordt gewoon meer van hetzelfde en dat vind ik juist geweldig Ik heb me niet verdiept in mass effect hoor, maar kotor toch wel 2 keer uitgespeeld. Ik vond kotor iets te 'droog' altijd erg serieus enzo. (behalve die comic relief robot die alles en iedereen meatbag noemt) Ik kijk uit naar Assasins Creed, Stranglehold, Age of Conan en Gears of War 2 & 3. Xbox is toenet opgehaald voor reparatie, hopen dat ik 'm in een paar dagen terug heb. I am the 1%. |
|
Splinter Cell - Chaos theory uitgespeeld. Leuke game, maar een beetje kort. En, handig dat ik er al in het laatste level achterkwam dat ik heel simpel elektronische apparaten uit kan schakelen + dat ik met de rechtermuisknop in sniper mode mijn adem in kan houden. [Dit bericht is gewijzigd door Snaack op 17-01-2007 11:21] |
|
quote: lol Dat adem inhouden kon in Splinter Cell 1 al I am the 1%. |
|
Ik wist wel dat het kon, maar niet hoe. Er zat geen handleiding bij mijn exemplaar, vandaar. Maar, ik heb hem dus ondanks het niet uit kunnen schakelen van beveiligscams en andere ongein wel uitgespeeld |
|
En dat verdiend dan wel weer respect Ik ben weer eens bezig geweest met Jedi Knight II: Jedi Outcast... Blijft toch wel grappig FREEZE |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |