|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
quote: wow das wel ziek, heb het wel eens gepresteerd, maar tegen 3 random karakters.. Wel met link natuurlijk, fuck mario in ssb. Dat hitler filmpje is ook wel te doen |
|
quote:+1. Vette game, maar niet mijn ding. Hoewel de hammer of dawn wel erg bruut is. |
|
quote: Hoe krijg je ze dan alledrie permanent metal? Met codes, neem ik aan. Anyway, ik presteer het makkelijk tegen 3 lv. 9 comps in een team en al helemaal in SSBM. Yoshi ftw |
|
quote: omg yoshi :') netjes, vroeger had ik het waarschijnlijk met pijn en moeite wel gekund met link, maar durf me er nu niet meer aan te wagen |
|
Ik ben (nu al ) in Stalker begonnen, wat ziet dat er heerschend uit zeg!! Maar o boy, wat zuig ik in FPS-en. |
|
Stalker is wel vet, maar het wordt pas makkelijk als je de mannetjes met dikke wapens tegenkomt. Die kun je natuurlijk jatten en dan wordt het schietwerk makkelijker. Één van de weinige shooters die ik naarmate het spel vordert makkelijker vind worden. Heb hem dan nog niet uitgespeeld, speel hem niet al te vaak |
|
Hellgate London is vet! Nu de save-optie nog even zien te vinden. Edit: Ik snap het al! [Dit bericht is gewijzigd door Schaep op 12-11-2007 18:17] |
|
quote: Ik kwam niet verder als de eerste confontatie met vijanden. Echt vaak opnieuw geprobeerd maar uiteindelijk was het uninstall holadijee. “Leef met vlag en wimpel, maar houd het simpel’ |
|
Ik ga vaak dood als ik met een nieuwe situatie geconfronteerd wordt maar als ik eenmaal snap hoe ik het moet doen fiets ik er zo doorheen eigenlijk. Wennen, FPS-en na 10 jaar. Rise of the triad is volgens mij de laatste FPS die ik gespeeld heb namelijk. Vijanden zijn "iets" slimmer geworden. Maar, ik vind Stalker vet! Ziet er schitterend uit en de gameplay vind ik ook erg tof. |
|
quote: Nog geen F.E.A.R. spelen dan Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
Is de AI van FEAR zo uber dan? Ik vind de demo erg makkelijk eigenlijk... |
|
quote: De AI van FEAR is zeker wel goed ja.. Fear Perseus Mandate ook uitgespeeld trouwens.. |
|
quote:Het is voor mij de FPS die duidelijk de nummer 1 bezit qua AI. Ik weet niet of het meteen zo goed was (ik neem aan dat de demo zich in het begin van het spel afspeelt), maar ik weet wel dat het over de hele linie een erg slimme AI was. Insluiten, omlopen, vastpinnen en dan granaten gooien, ging allemaal prima bij de PC. Ik heb er niet veel moeite mee gehad (op medium of normal of iets vergelijkbaars gespeeld), maar betere AI hoeft natuurlijk niet te betekenen dat het spel moeilijker wordt. Als je oneerlijke verhoudingen creëert maakt de AI niet meer zoveel uit Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
Misschien dat ik me binnenkort nog eens waag aan S.T.A.L.K.E.R., maar die militairen in het begin maakten me altijd hard kapot. |
|
Gisteren een stukje jericho gespeeld. Erg vet allemaal alleen de beweging is "anders" of zo. Na 10 minuten al zware motion sickness terwijl ik daar normaal nooit last van heb. Da's wel ff minder |
|
Eind van de week Assassin's Creed maar eens halen But there is no real me: only an entity, something illusory................ |
|
quote: Ik vond FEAR juist erg makkelijk. Speel eigenlijke alle shooters op het moeilijkste niveau, maar Stalker bood me toch meer uitdaging dan FEAR. Liep er vrij makkelijk doorheen en had vaak het maximum aantal medkids. Heb het halve spel ook met die handgun gespeeld Toch zeker wel een aanrader, vooral die schrikstukjes met dat meisje vond ik erg goed. Laatste keer dat ik op sommige stukken zo geschrokken was, waren de Resident evil momenten midden in de nacht. De begingun van Stalker is vrij ruk, heb dan ook de eerste en laatste 2 vijanden in het begin van achter met een mes gekilled. Voor een goede gameplay met shooters wijk ik toch altijd weer terug naar CS of CSS. Maar daar is natuurlijk geen sprake een AI. De reviews van Resident Evil: UC beloven een héél moeilijk schietspel, nog 2 weekjes wachten en dan kijken of dat waar is |
|
Ik speel nu Eudemons, een gratisch MMORPG. Turn-based en zoals bij elke MMORPG komt het uiteindelijk neer op hersenloos grinden, aber gut, je moet wat: Het is, toegegeven, een homoseksuele game, en ik speel 'm dan ook alleen ter overbrugging tot de Open Beta van Perfect World begint: Perfect World biedt ongeveer hetzelfde als World of Warcraft, alleen dan, voor ons nederlanders erg belangrijk, gratisch! |
|
quote: quote: Ja! Raj, wat is er precies anders dan aan Jericho? Ik heb nergens last van. “Leef met vlag en wimpel, maar houd het simpel’ |
|
Ben zoo benieuwd naar assasins creed op de ps3 !! maar ik krijg hem voor kerst, dus ik moet nog even wachten Wie heeft er nog meer een ps3 en wil vriendjes worden |
|
quote: Hmm, misschien ligt het aan mij hoor. Ik heb het idee dat het scherm heel anders op de muis reageert. Maar misschien heb ik wel teveel Metroid Prime 3 op de wii gespeeld afgelopen tijd |
|
quote: He heb jij ook metroid ? Gaaf kunnen we die dingetjes naar elkaar sturen voor goodies |
|
quote: Cool! Alleen nadeel is dat mijn internet er tijdelijk uit ligt. Volgende week donderdag ben ik weer 100% online met alles |
|
quote:U r pwnd! 360 bezitters spelen 'm al. |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |