|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
World In Conflict..o zo mooi, maar ai ai. Dit trekt mijn pc niet meer met alle registers open. snif besturing is ook behoorlijk wennen. http://int.worldinconflict.com/uk/# |
|
quote: Hij is niet heel lang, maar liever een wat kortere kneitervette game dan een langere middelmatige game. In 3,5 uur Bioshock uitspelen vind ik trouwens wel knap, ik deed er een stuk langer over. [Dit bericht is gewijzigd door Schaep op 18-09-2007 18:00] |
|
Ik krijg hem waarschijnlijk nooit uit, dat ligt waarschijnlijk aan mij, maar goed. Super spel, elke dag eventjes, want ik heb een rsi arm. “Leef met vlag en wimpel, maar houd het simpel’ |
|
Heeft iedereen al de nieuwe Terran Gameplay Demo op de Starcraft-II site gezien?? Fickt nicht mit dem Raketemensch!! |
|
quote: Yes, ziet er prima uit. Nieuwe units en het ziet er ook weer naar uit dat de balance zeer goed is. "This one is older than shit, heavier than time!" |
|
S.T.A.L.K.E.R. en Vampire: The Masquerade - Bloodlines (ja, die kon ik op mijn vorige computer niet spelen vanwege een tekort aan intern geheugen) zijn ook fijn. Malkavians zijn fucking geniaal. |
|
KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
Bioshock! Bioshock! Bioshock! Wat een bloedstollend gave game! Soms vind ik 'em best een beetje eng. “Leef met vlag en wimpel, maar houd het simpel’ |
|
Houdini splicers zijn vet! |
|
Eng? nou dat vond ik nu echt helemaal niet, probeer AvP2 maar eens. Dat is andere koek, zeker die marine missies. "This one is older than shit, heavier than time!" |
|
Dat zal best, maar ik had niet het idee dat bioshock die bedoeling had, hehe. Avp2 natuurlijk wel. Het over de top sfeertje vind ik erg sterk, het gemurmel op de achtergrond enzo. Tijd geleden dat ik een game zo gaaf vond. “Leef met vlag en wimpel, maar houd het simpel’ |
|
ja idd, er is veel detail in het spel. Zowel in de audio als in level design. "This one is older than shit, heavier than time!" |
|
Ik heb World In Conflict gedownload en gespeeld, is erg gaaf.. En hij draait nog goed ook op m'n pc op low 1280x1024.. Videorecensie: http://www.insidegamer.nl/pc/worldinconflict/videos/4416 [Dit bericht is gewijzigd door Helvete op 21-09-2007 22:01] |
|
quote: Ik vond Bioshock in het begin van het spel ook serieus eng. Later in het spel vond ik mezelf wel zo stoer dat ik het niet meer eng vond. |
|
Niemand die met samengeknepen billen zit te wachten op Mass Effect? |
|
Ik heb geen Xbox 360. |
|
Vette rede om er alsnog 1 te kopen dacht ik zo. |
|
Voor 1 game? Lijkt me een beetje overdreven.. Alhoewel Mass Effect wel een ontiegelijk belachelijk vette game lijkt te zijn. |
|
Het worden er meteen 3. Dan heb je nog PGR, Forza, Halo en meer van die vette meuk. |
|
Nog liefhebbers hier van de Pro Evolution Soccer reeks? |
|
quote: Jawel! Sinds nummer 3 ben ik al van de partij. En de komende versie wacht ik ook met smart af. Als het goed is komt er komende week een demo "This one is older than shit, heavier than time!" |
|
quote: Maandag of dinsdag al zelfs, heb zelf de deeltjes 4 en 5, 6 heb ik overgeslagen omdat het mij niet genoeg wist te overtuigen, maar deel 7 schijnt een grotere stap voorwaarts te zijn. Shirtje trekken en schwalbes zitten er nu ook in. |
|
Ahhh, een voetbalgame moet ik ook nog hebben voor de Gamecube! Geniaal op feestjes en partijtjes. |
|
quote: PES komt niet voor de gamecube, moet je ff een PS3 scoren of X360 "This one is older than shit, heavier than time!" |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |