|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
quote: Which is a bad thing, how? Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
PGR4 is idd tof, volgens mij de eerste auto-motor showdown, maar ik kan me vergissen. Verder is het natuurlijk verre van realistisch. Dat is PGR nooit geweest maar in dit laatste deel neigen ze toch echt naar NFS en dat is geen compliment. |
|
quote: Goede keuze, veel plezier ermee |
|
quote: Mwah, vind persoonlijk de handling enzo realistischer als bij voorgaande delen! Al blijft het natuurlijk een vette arcade-racer.. Maar vind het een zalige game Hi! I'm a signature virus. Please copy me into your sig to help me spread. |
|
quote: ja stond op het punt één te kopen, maar morgen geven ze 15% korting op alle producten als je tussen 17:00 tot ~ koopt. Die 50e besparen door één dag te wachten is het me wel waard |
|
Neem dan meteen even metroid prime 3 mee. Dat is echt de vetste wii game van dit moment |
|
quote: Ik zag een filmpje op tv, werkt echt goed met die controllers, of niet? “Leef met vlag en wimpel, maar houd het simpel’ |
|
Het speelt echt heerlijk weg. Eindelijk lekker fps-en op de bank |
|
Sorry, maar Metroid speelde ik persoonlijk liever met een reguliere joypad. |
|
Ik heb ook lang getwijfeld of ik dit nou fijner vond maar uiteindelijk wel moet ik zeggen. Maar de eerdere metroid prime's hadden al super goede controls. Maar als je het vergelijkt met dual analog shooters is het echt een verademing! |
|
Resident Evil Zero is de shit. |
|
Hellgate: London valt achteraf inderdaad best tegen. Waarom komen er niet weer eens leuke games uit. Dan maar weer Settlers 2. Life doesn't get much better than this! |
|
quote: +1 |
|
Iemand bekend met Neverwinter Nights 2? [Dit bericht is gewijzigd door Rotzak op 05-11-2007 21:49] Against God and Government |
|
quote: Klopt hij is supercool, had iemand hem maar aan mij geintroduceerd |
|
quote: Yep. Doen. Expansion is "beter" trouwens. Fickt nicht mit dem Raketemensch!! |
|
Of nog beter, Baldur's Gate I en II spelen . Grey over Kristalnacht: "Als de Joden destijds ook aanslagen hadden gepleegd dan had ik de nazi's misschien wel begrepen." |
|
Stukken vetter ja! Maar ik vind de NWN series ook niet verkeerd hoor. En die NWN2 expansion vind ik zelf wel dikke prima. Fickt nicht mit dem Raketemensch!! |
|
Gewoon de eerste twee Fallout spellen spelen hehe. Life doesn't get much better than this! |
|
Ja. |
|
Bijna Cod4 en Assasins Creed omgomg kan niet meer wachten! Grey over Kristalnacht: "Als de Joden destijds ook aanslagen hadden gepleegd dan had ik de nazi's misschien wel begrepen." |
|
quote: Zekers Ik heb 'm nog niet, maar ik moet het eerste deel ook nog steeds uitspelen. |
|
quote: Ja dat was de bedoeling ook min of meer al, kan echt niet wachten op Resident Evil: UC en Resident Evil 5. Tot die tijd me maar met Samus vermaken Vooral nu me halve Resident Evil collectie bij Schaep ligt probeer ik deel 2 & 3 voor de GC nog op de kop te tikken. |
|
k heb voor de liefhebbers nog 2 originele Halo 3 spellen liggen voor de xbox360. Zijn beide nog in de verpakking. Had t spel ge preordered en heb er 1 gewonnen bij 3fm en kreeg het spel ook nog eens bij de premiere dus.... iemand?? 35 euri + verz koste is ie van jou melen naar desensitisedmartijn apedinges hotmeel punt cum [Dit bericht is gewijzigd door ADHD op 06-11-2007 11:44] |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |