|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Ik speel nog steeds GoW online Ik en een paar gasten zijn net begonnen met wat 'ranked' matches te spelen.. best suf als je de tegenstand verslaat met 17 rondes tegen 0 I am the 1%. |
|
quote:Het rijd kut ja, het MOOR idee is gewoon gaaf. |
|
quote: http://www.earacheshop.com/store/product1562.html WTF?!?! |
|
Waarom nou racen... Knallen wil ik, fps had ik liever gezien. Maar goed, er zitten zombies in. “Leef met vlag en wimpel, maar houd het simpel’ |
|
Ik zou er bijna een ps2 van kopen |
|
Nog even een jaar of wat wachten, hehe. Wel leuk om met een paar spelers te doen en wat bier erbij. “Leef met vlag en wimpel, maar houd het simpel’ |
|
Er zijn wel enorm veel Playstation 2 games voor erg weinig geld te koop, ik zou er ook bijna één door aanschaffen. Van een metal racegame verwacht ik persoonlijk niet zoveel. Mijn broertje heeft nu Company Of Heroes, wat een geweldig spel is dat zeg. En wat zien die beelden er mooi uit op moderne pc's, ik sta er telkens weer van te kijken. |
|
Guild Wars loopt telkens na enkele seconden vast. Minimum specs zijn geen probleem. Wat te doen? |
|
quote: Het kan zijn dat er gewoon fouten op het schijfje zelf zitten; dat heb ik ook gehad met Star Wars Battlefront II. Ik kon hem gewoon omruilen voor een andere en toen werkte hij wel goed. Wat ook nog kan is dat je op een kutserver speelt |
|
Of dat er een hardware/software conflict is. Ga eens googelen op "Guild Wars start up crash" of iets dergelijks. Of "Guild Wars bug forum"... Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
Ik ben nu eindelijk Baldur's Gate 2 aan het spelen, teeeeering wat vet is die zeg. En moeilijk!! Vetter dan 1, I like it Fickt nicht mit dem Raketemensch!! |
|
Ja, een geniale game! Ik ben weer bezig met Heroes IV, gedownload nadat mensen waaraan ik hem aan had uitgeleend hem niet meer terug hebben gegeven (MOTHERFUCKERS, IK WEET JULLIE TE VINDEN!). [Dit bericht is gewijzigd door Schaep op 12-02-2007 0:10] |
|
Heroes IV is cool ja. Heel erg cool zelfs. De enige reden dat het niet über-cool is, is dat de vampieren geen "BLA!!!!" meer doen als ze aanvallen (zoals in 2). Fickt nicht mit dem Raketemensch!! |
|
Haha, ik speel het pas sinds Heroes III, dus dat viel me gelukkig niet op! |
|
De demo van Supreme Commander is uit Download (1GB) in progress.. Tjek hier mirrors: http://games.fok.nl/news.php?newsid=16124 [Dit bericht is gewijzigd door Snaack op 14-02-2007 14:34] |
|
quote: *kijkt naar system requirements* LAAAAT MAAAARRRRR............ |
|
Valt best mee toch? Op een gemiddelde PC van 2-3 jaar oud draait het prima denk ik. Supervette game trouwens, die moet ik hebben |
|
Nou als je een beetje wat units in het veld heb staan moet je wel een flinke PC hebben. Zeker online met 8 mensen schijnt het een drama te zijn. "This one is older than shit, heavier than time!" |
|
Iemand hier die archlord speelt? ik probeer hem windowed te krijgen: ook guide over gevonden http://www.stratics.com/content/portals/archlord/content/guides/window.php maar dat wil dus niet lukken :S iemand tips? |
|
quote: Supreme Commander is echtwel ruig man. |
|
De nieuwe Alone in the dark! Ik zou zeggen: KOMT U MAAR!!! |
|
Ohhh, wat vond ik AitD vroeger een heerschend spel.. damn, deze moet ik hebben! [Deze realiteit is gemodereerd door Illusione op 28 juni 2009] 'I'm sorry, Wendy, but I just don't trust anything that bleeds for four days and doesn't die.' |
|
Hehe, same here. Die vorige was wat matig maar dit ziet er weer ouderwets lekker en AitD waardig uit. Release is btw op xbox360, ps3 en PC. |
|
Ik vond de eerste AITD heerlijk creepy, heb dat heeelll vaak als klein knaapje op een donkere kamer met koptelefoon op zitten spelen. [Deze realiteit is gemodereerd door Illusione op 28 juni 2009] 'I'm sorry, Wendy, but I just don't trust anything that bleeds for four days and doesn't die.' |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |