|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Heb na de demo gespeeld te hebben, Supreme Commander gekocht. Verslavende RTS zeg, doet me met weemoed terugdenken aan mijn Dune2000 verslaving hehe |
|
quote: is ie beter dan C&C3? Zenial |
|
quote: Zou het niet weten, die heb ik nog niet gespeeld hehe. Maar ik ben hier nog wel ff zoet mee. Zo lang geen RTS gespeeld, wat is die computer fucking goed geworden zeg |
|
Hoe heette dat spel ook alweer waar je je eigen mutant moest laten opgroeien.. SUPPORT YOUR LOCAL SERIAL KILLER. |
|
quote:Dat kan niet heel moeilijk zijn. Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
Iemand Manhunt 2 al in zijn bezit? SUPPORT YOUR LOCAL SERIAL KILLER. |
|
quote: Ik heb dat kreng nu dus ook. In het kader van mijn systeem trekt dat makkelijk. Nou mooi dat ik er dus niet doorheen kom .. http://news.softpedia.com/news/Supreme-Commander-Performance-Fixes-and-FAQ-47276.shtml Iemand enig idee hoe dat ding duidelijk te maken dat ik toch echt WEL aan de eisen voldoe? Born to bleed. Fighting to succeed. Build to endure what this world throws at me.. Mag ik u verder een boeketje haagsche bloemen aanbieden? |
|
Verdomme, Zuid-Korea is toch wel hip: Koreaans leger traint met spel StarCraft Het leger van Zuid-Korea zal de game StarCraft gebruiken als trainingsmethode. Het strategiespel zou de legereenheden tactisch ondersteunen. Bovendien zouden professionele gamers aangetrokken worden tot een carrière in het leger en zou het goede publiciteit opleveren. In Zuid-Korea is de game uit 1998 immens populair. Daarom is het misschien niet zo vreemd dat juist StarCraft is gekozen. Omdat Korea een dienstplicht kent komen veel spelers van het spel tijdelijk in dienst van het leger. Koreaanse legerleiders stellen dat deze professionele gamers veel bijdragen aan het leger en wil daarom dat ze permanent aanblijven. Een speciaal e-sports-team bij de luchtmacht zou daarvoor moeten zorgen. Mogelijk volgen ook de Koreaanse marine en de landmacht. Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken. |
|
Altijd lachen met die mensen |
|
quote: Ook gehad na het binnentrekken van updates en patches. Moest game.prefs uit Documents and Settings\\[username]\\Local Settings\\Application Data\\Gas Powered Games\\SupremeCommander wegflikkeren. Dat werkte, maar mijn save games deden het niet meer daarna. [Dit bericht is gewijzigd door Snaack op 05-07-2007 0:54] |
|
Ha, ik begin het weer een beetje in de vingers te krijgen. Das best wennen, een RTS spelen als Dune2000 de laatste is die je serieus gespeeld hebt Wat is die computer fucking slim geworden zeg --> Nico is vaak gepwn3d Zit nu op lvl6 van UEF, de laatste volgens mij. |
|
De game loopt nu constant vast.. SC maakt gebruik van multi cores, de AI draait op mijn ene core en de rest op de andere.. De ene core komt dus op 100% load, en dan freezed de game. Godverdomme. Gisteren nergens last van (op hetzelfde punt in de game..). |
|
quote: Volgens mij is die nog niet uit. Maar weer eens doom 3 geïnstalleerd op deze nieuwe pc. Alles op bruut ingesteld. Tering, wat een geweldig spel, ik schrik me telkens de ziekte... “Leef met vlag en wimpel, maar houd het simpel’ |
|
quote: Ik heb er 4. “Leef met vlag en wimpel, maar houd het simpel’ |
|
quote: Manhunt 2 zal idd nog niet uit gaan komen, het spel gaat hoogstwaarschijnlijk aangepast worden omdat het anders nergens verkocht gaat worden. "This one is older than shit, heavier than time!" |
|
Fors gay. Hopen dat de originele versie als patch beschikbaar blijft |
|
Ja, jammer is dat. Ik wilde hem al voor de wii gaan halen |
|
Godverdiederik ik mot een andere videokaart hebben! Ik wil Quake 4 eens een keer spelen zonder aan te moeten zien dat de framerate nog gevaarlijker is dan menig Strogg gespuis die me van achteren aanvallen |
|
Metal Gear 4 wordt vettttt... Alleen PS3 only [Dit bericht is gewijzigd door Snaack op 25-07-2007 1:37] |
|
quote: dat had ik vorige maand toen ik voor 't eerst warhammer dawn of war speelde ook sinds dune geen rts meer gespeeld, hehe. wel grappig spel.. weet niet waarom, maar moest opeens aan bolt thrower denken.. vreemd. maar ben ook wel benieuwd naar SC, toch ff proberen als mn nieuwe pc er is. the cold, suffocating dark goes on forever, and we are alone. |
|
quote: Waarschijnlijk omdat Bolt Thrower qua artwork en teksten hun inspiratie vooral halen uit de Warhammer 40K wereld Gaaf spel trouwens. Life doesn't get much better than this! |
|
Fickt nicht mit dem Raketemensch!! |
|
Wat een werk, best gaaf gedaan , maar ook wel treurig. |
|
quote: Leg uit alsjeblieft? headphonical award for sensational quality and highest inspirational merits |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |