|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Weer begonnen met Oblivion, en damn wat is die toch vet! Zeker vergeleken met online meuk als Guild Wars. |
|
Net een aardig stukje S.T.A.L.K.E.R. gespeelt en ik moet zeggen, het H.E.E.R.S.C.H.T. Alleen is het wel verdomde moeilijk. Hopelijk helpt het iig als het wat vloeiender gaat lopen met de zojuist bestelde extra GB geheugen |
|
quote: Als je het verhaal volgt inclusief de missies dan is het best gevarieerd wat je moet doen. Alleen het is wel zo dat side quests over het algemeen niet zoveel toevoegen en geld is in dit spel ook compleet overbodig. "This one is older than shit, heavier than time!" |
|
Geld is inderdaad compleet overbodig (vooralsnog dan), weet iemand waar ik een soort armor of iets anders voor permanente protectie tegen radio actieve straling kan krijgen / kopen ? Ik zit nu namelijk ergens ondergronds in "Garbage" en het begint nu eindelijk leuk te worden, maar ik moet continu wodka drinken of van die spuiten gebruiken anders ga ik in no time kapot. [Dit bericht is gewijzigd door Argh op 26-03-2007 1:25] Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010 |
|
quote: Tering, dat heb ik ook! |
|
huhuhuh Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010 |
|
quote:Onderweg als in dat ie al te bestellen (en bezorgen ) is? :D |
|
quote: Hmmm, daar zal ik dan ook zo wel komen. Kwam gister in één of ander ondergronds stuk met hele freaky wezens. De sfeerd hebben ze wel erg goed gemaakt IMHO. Nu hopen dat mijn extra GB RAM snel binnen is en als dat niet helpt zal er een nieuwe VGA kaart moeten komen |
|
Dit is een HEERSCHSPEL.. SUPPORT YOUR LOCAL SERIAL KILLER. |
|
Voor de liefhebber nog een prince of persia warrior within te koop. ( ps2 ) Fuck the world and fuck you |
|
quote: Voor de liefhebber nog een PS2 te koop met 35 spellen, buzzcontrollers, 2 controllers 1 wireless, memorykaart Ps2 is zilver..zo platte dus.. [Dit bericht is gewijzigd door Smoochy op 27-03-2007 19:34] SUPPORT YOUR LOCAL SERIAL KILLER. |
|
quote:niet dat ik de cash heb nu maar wat zou je dr eventueel voor moeten vangen ? Fuck the world and fuck you |
|
600 euro.. SUPPORT YOUR LOCAL SERIAL KILLER. |
|
quote:dan gaat helaas mijn tattoo voor. jammer. Fuck the world and fuck you |
|
ps is nog 159, doe ik hem voor 110 en de nieuwe spellen gooi ik voor 30 erbij en dan heb ik nog 10 die 10 euro zijn..dus reken maar uit.. 110 + 25 * 30 + 10 * 10 = 960 euro haha Maar dat geeft niemand ervoor..of hij moet wel heel gek zijn. SUPPORT YOUR LOCAL SERIAL KILLER. |
|
he, ik zeg niet dat je er teveel voor vraagt he..als alles in prima staat is zal je dat er best voor kunnen vragen. Fuck the world and fuck you |
|
Ja alles is in perfecte staat, boekjes erbij.... SUPPORT YOUR LOCAL SERIAL KILLER. |
|
Altijd lastiig met dat soort zooi natuurlijk...wil zelf nog wel een ps3 , maar ook die zal nog wel even op zich moeten wachten..eerst m'n tattoo, en t krot hier wat opknappen. Fuck the world and fuck you |
|
quote: Hmmm plaatjes zien er niet bijster orgineel uit. Doe mij dan maar STALKER |
|
Ja ik zou hem ook nog niet kopen maar ja..had zondag geluk..dus kon er wel vanaf. SUPPORT YOUR LOCAL SERIAL KILLER. |
|
quote: Dan moet je het eens gaan spelen..in het donker.. hehe.. Stalker is cool maar dit heerschd al zeg ik het zelf.. hehe..persoonlijke mening.. leukste is om de hybrids niet gewoon kapot te knallen maar hun koelsysteem kapot knallen..dan vatten ze vanzelf vlam hehe of ze drogen langzaam uit.. [Dit bericht is gewijzigd door Smoochy op 27-03-2007 20:26] SUPPORT YOUR LOCAL SERIAL KILLER. |
|
Stalker valt anders behoorlijk tegen..maat van me heeft em al gespeeld. Fuck the world and fuck you |
|
SUPPORT YOUR LOCAL SERIAL KILLER. |
|
iemand hier aleens BLACK gespeeld ?? het lijkt me wel een heel gaaf spel. Fuck the world and fuck you |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |