|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Man oh man, ik heb daar de expert van uitgevoerd gezien (filmpje op internet). Dat is echt absolute terror! Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
GoW II heerscht gewoon knetterhard. http://youtube.com/watch?v=o_q1Vsj3BBU |
|
Kratos heerchst inderdaad als vanouds Ik heb helaas na toch al een tijd dat spel te hebben nog maar weinig tijd gehad echt ver te komen... Maar de eerste T&A ben ik al voorbij Born to bleed. Fighting to succeed. Build to endure what this world throws at me.. Mag ik u verder een boeketje haagsche bloemen aanbieden? |
|
Ik loop een beetje te kutten in zo'n 'puzzel'. Ik word maar steeds gecremeerd :S |
|
Over een paar weken komt Metroid Prime 3 uit in de VS. Helaas duurt het nog tot oktober voordat ie hier uit komt |
|
Die nieuwe Sam & Max games zijn ook wel dope. |
|
Hahaha de tering, komt er iemand terug uit suriname "Dope" hahaha Zenial |
|
Dat dat woord ook in de topictitel voorkomt was je nog niet opgevallen, zeiksnor Zenial? Vet dope shizzles, swa! Aight! |
|
Hehe, wat Snaack zegt. Ik heb trouwens nog nooit een Surinamer het woord 'dope' horen gebruiken. |
|
quote: nee Zenial |
|
quote:Hehehe, die zijn weer echt leuk om te spelen *ah... the good old days!* Momenteel verslingerd aan Silent Hunter III... Dé sub-game als je wilt weten hoe het in WO2 in een U-Boot was FREEZE |
|
Mass Effect is uit. RPG supreme! |
|
quote: Pf ik moet deel I nog steeds hebben, heb het alleen bij Daniel gezien, erg vet |
|
Guitar Hero 3 song list: quote: Aardig wat leuke songs En er komen er nog bij [Dit bericht is gewijzigd door rajackar op 15-08-2007 14:54] |
|
quote: Ik zie zoiets nog niet gebeuren, wat een hilarische situaties kun je hierop bedenken zeg. headphonical award for sensational quality and highest inspirational merits |
|
Command & Conquer 3: Tiberium Wars is echt gaaf. Command & Conquer: Generals was wat mij betreft één van de mindere games uit de serie, maar met Tiberium Wars is het oude gevoel weer helemaal terug. |
|
Ubergame! http://www.handdrawngames.com my new amplifiers now go to infinity |
|
Overlord en Supreme Commander zijn ook fijn. Momenteel wordt F.E.A.R. geïnstalleerd, ik ben benieuwd. |
|
Leuk, maar niet speciaal m.i. Ben benieuwd naar Bioshock. |
|
quote:Daar wilde ik net naar vragen: Iemand hier deze al gespeeld? Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie |
|
quote: Kon ik die maar fatsoenlijk draaien op mijn bak |
|
quote: Ik heb hem nog te weinig gespeeld om er echt veel over te kunnen zeggen, maar ik kan het concept en de humor in ieder geval wel waarderen en grafisch ziet het er ook goed uit. quote: Het is voor mij ook pas sinds kort dat ik games kan spelen die na 2001 zijn uitgekomen. Edit: Momenteel wordt Morrowind: Oblivion gedownload. [Dit bericht is gewijzigd door Schaep op 21-08-2007 12:24] |
|
quote: Morrowind of Oblivion? |
|
Ik speel sinds een week Red Orchestra (Ostfront 41-45). Dit is een WO II shooter die zich zoals de naam al doet vermoeden op het oostfront richt, je kunt dus met de Duitsers en de Russen spelen. Het is allemaal vrij realistisch, vooral de afwezigheid van een crosshair. Je kunt alleen met het vizier op het wapen schieten of vanuit de heup. Mooie buiten omgevingen voor niet alleen de infanterie want er zijn ook zat voertuigen aan beide kanten met een simlike besturing. Als iemand ook wil spelen ik kan nog wel aan wat guestpasses voor Steam komen. Daarmee kun je voor bepaalde tijd het spel uitproberen zonder verdere restricties. http://www.redorchestragame.com/ |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |