|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
quote: +1, wordt een vette game! Hi! I'm a signature virus. Please copy me into your sig to help me spread. |
|
Mijn armen doen gewoon pijn van Wii Sports Boxing man, als ik die game elke dag zou spelen dan zou ik een fucking Rambo zijn. |
|
Ik laat je zien wat collies beuken is man. Wii Sports is mietjeswerk vergeleken bij wat ik je ga laten zien, haha. Ps. Metroid Prime 3 pwnd. Just so you know it eventjes. [Dit bericht is gewijzigd door Pattie op 08-11-2007 2:03] |
|
quote: AIGHT Een zaak in R'dam had er nog 1 liggen. eVGA 8800GT superclocked in da pocket. |
|
quote: Hoeveel skill points? |
|
quote: Dat zeg ik pas als ik meer heb getraind. |
|
quote: Dikke vette heersch! En nu de crysis demo spelen ' |
|
Net gedaan. Splut! |
|
quote: En o mijn god.. Ik heb dusdanig lang geen fatsoenlijke videokaart gehad waardoor ik dus niet heb kunnen gamen dat ik er nu zooo hard in zuig Dat wordt oefenen hahahaha |
|
Net begonnen met het al wat oudere Prey. Bevalt me prima, helemaal door het gebruik aan zwaartekracht zo nu en dan en de portals door het gehele spel. Elke dag dronken is ook een regelmatig leven. |
|
Tering, ja, prey was echt fantastisch. Ik kreeg alleen het spel niet uitgespeeld, dat einde, geen idee wat ik moet doen. Maar ik ben er uren zoet mee geweest. “Leef met vlag en wimpel, maar houd het simpel’ |
|
Ik ben al aardig ver met Call Of Duty 4, gaaf spel.. Ik ben ook de uitbreiding van F.E.A.R. aan het downloaden.. [Dit bericht is gewijzigd door Helvete op 09-11-2007 17:29] |
|
Die FEAR uitbreiding vond ik wat tegenvallen, meer van hetzelfde. Voorlopig speel ik af en toe Jericho van clive barker, maar eigenlijk vnl BIOSHOCK, BIOSHOCK en nog maar weer een keertje BIOSHOCK! Wat een game... “Leef met vlag en wimpel, maar houd het simpel’ |
|
Goed om te horen! Wilde binnenkort aan Bioshock gaan beginnen Elke dag dronken is ook een regelmatig leven. |
|
Hi! I'm a signature virus. Please copy me into your sig to help me spread. |
|
Now installing: Gears of War. “Leef met vlag en wimpel, maar houd het simpel’ |
|
quote:Vét! Laat weten hoe die is, ben em aan het dl'en nu. Elke dag dronken is ook een regelmatig leven. |
|
|
|
quote: Ik had even ruzie met de installering, zie ik net. Dat gaat morgen worden, ben ik bang. Wordt vervolgd. “Leef met vlag en wimpel, maar houd het simpel’ |
|
quote: Ik vind 'm anders best gaaf, veel nieuwe wapens, vijanden, omgevingen.. Maar wel weer gewoon dezelfde gameplay ja.. Call of Duty 4 nu uitgespeeld op hardened.. [Dit bericht is gewijzigd door Helvete op 11-11-2007 1:21] |
|
quote: The Witcher is geniaal! Helaas heeft m'n computer er redelijk veel moeite mee om het allemaal vlotjes te draaien. :S Hobsbawm: 'However strong and sincere the belief that magic would turn machine-gun bullets aside, it worked too rarely to make much difference' - http://www.myspace.com/ambulantrocks - |
|
http://nl.youtube.com/watch?v=cIARuzFOExc http://nl.youtube.com/watch?v=kYvZnTFpip0 [Dit bericht is gewijzigd door Schaep op 11-11-2007 11:36] |
|
quote: Ik ook (kort maar wel leuk). Het stuk dat echt extreem frustrerend was bij de snipermissie rond Tsjernobyl, als je moet wachten op de heli. Uiteindelijk heb ik 't gehaald door me achter de botsautotjes te verstoppen. Daar komen ze maar per 3 man aanlopen meestal en je rug en zijkant zijn er gedekt. Duurde echter wel even voordat ik dit plekje had gevonden en ben wel iets van 20 keer dood gegaan :p. Nu al level 41 in MP ofzo. [Dit bericht is gewijzigd door Gemene Lepel op 11-11-2007 11:43] Grey over Kristalnacht: "Als de Joden destijds ook aanslagen hadden gepleegd dan had ik de nazi's misschien wel begrepen." |
|
|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |