|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
C&C generals is een aardige wat oudere game. Binnenkort komt de nieuwe C&C uit die weer voort bouwt op het verhaal uit deel 1. Dus met GDI en NOD |
|
quote: O mijn God..in 't Duits . Worden ook al die quotes die Xar verteld vertaald? Grey over Kristalnacht: "Als de Joden destijds ook aanslagen hadden gepleegd dan had ik de nazi's misschien wel begrepen." |
|
Ja, maar zijn Duitse variant heeft niet die lichtelijk apocalyptische ondertoon in zijn stem als het origineel. Verder is Male3 een kenk0rirritante kutstem! Bruce Banner |
|
Lol. Mijn archer praat als een lompe boer . Grey over Kristalnacht: "Als de Joden destijds ook aanslagen hadden gepleegd dan had ik de nazi's misschien wel begrepen." |
|
quote: Toppers van de afgelopen paar jaar (voor mij): Company of Heroes - recente WO2 strategy, speelt heerlijk, prettig tactisch Warhammer 40.000: Dawn of War - uit 2004, speelt ook heerlijk, wat simpeler, maar veel sfeervollere setting. Kun je plus de twee uitbreidingen (uit 2005 en 2006) in één pakket (Dawn of War Anthology) tussen de 30 en 40 euro op de kop tikken (Free Record Shop had hem wel cheap geloof ik). Van de Warhammer fantasy variant is ook een game uitgekomen net, die schijnt ook tof te zijn. Warcraft III - is van Blizzard, 'nuff said. Te koop met uitbreiding en strategy guides voor 20 tot 30 euro denk ik (Media Markt) [Dit bericht is gewijzigd door ZelThoR op 11-01-2007 14:04] Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
quote: NWN 1 ook gespeeld? Dat was ook vette shit! Star Wars Knights of the Old Republic 1 en 2 zijn ook vet. Zijn gemaakt door twee verschillende bedrijven die ofwel zelf aan NWN en BG gewerkt hebben, ofwel mensen aangekocht hebben die daar aan gewerkt hebben http://en.wikipedia.org/wiki/Star_Wars:_Knights_of_the_Old_Republic http://en.wikipedia.org/wiki/Star_Wars:_Knights_of_the_Old_Republic_II:_The_Sith_Lords Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
quote: Ja zeker, Company Of Heroes. Beste RTS van 2006 naar mijn mening. "This one is older than shit, heavier than time!" |
|
Thnx voor de tips guys, ik ga ff kijken of ik daar demo's van kan vinden en dan op naar de winkel! edit: tering, de demo is 1.8GB [Dit bericht is gewijzigd door Snaack op 11-01-2007 15:16] |
|
CoH ziet er iig heel gaaf uit ja ... hoop dat het een beetje bij me draait en dat ie snel goedkoper wordt ... bijna 50 euro vind ik erg veel ... |
|
quote: Wat voor kaart had jij ook alweer? Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
6600GT AMD 3000 1,5 gig intern |
|
quote: Oh ja. Dan moet je het zeker op een leuk grafisch niveau kunnen spelen Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
Iemand al iets gehoord over een uitbreiding van Oblivion?? Against God and Government |
|
quote: Er zijn verschillende kleine content uitbreidingen (bvb spell tomes, orrery) te koop online, en ook een wat grotere uitbreiding genaamd Knights of the Nine met een nieuwe factie en wat uitgebreidere quest-lijn. Dit alles is ook als één pakket, wederom Knights of the Nine genaamd, te koop voor ongeveer 20 e bij de Media Markt. Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
quote:Ja? Sweet ./.. Er is een demo te downloaden .. maar alleen via meuk als fileplanet ... nog 80 wachtenden voor u .. |
|
quote: Niet op max. ofzo, maar wel dat het er alsnog gaaf uitziet Ik heb zelf een 6800 (zonder GT ), volgens mij is dat ongeveer gelijk aan de 6600GT, maar dat weet ik niet heel zeker. Met een Athlon 2600 (of 2800), 768 MB, wat dus weer iets minder is. quote:jammer joh Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
EN ik heb een goede rappe HD! |
|
quote: "Caaaaampusneet, campusnet, campusneeet....." Spel zag er vet uit trouwens, maar niet mijn ding. |
|
Kun je die demo niet ff via msn paasen? |
|
quote: Hehehe, juist, Cnet FTW! Dat kan, ik vond het een leuke RTS, waarschijnlijk de beste van 2006. Maar ik vind RTS's tegenwoordig niet zo gaaf meer, de ultieme heerschheid (vooral op het gebied van immersion, sfeer, etc.) van Warcraft III wordt niet geëvenaard. quote: Goed zo Ik kan het niet over MSN passen, dan zijn we over 3 weken nog bezig. Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
quote: Psies... |
|
OE OE nog maar 30! |
|
quote: Ik niet, omdat ik ém dan eerst zelf moet gaan opzoeken en Zelthor heeft het spel al. Plus, via msn versturen verkloot niet enkel mijn verbinding, maar ook die van m'n huisgenoten. Als je de volgende CiA rep nou ff regelt kan iemand het vast wel voor je fikken. |
|
quote:hmm probeer het wel ff Tis wachten op Wouter ... |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |