|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Wat een graadmeter... |
|
Probeer het enigszins netjes te houden, ok? Geldt overigens voor alle personen die hier hun gal willen spuien. (Dus ook voor bandleden.) Sterkte Bruce Banner |
|
Ey, ik doe dit juist omdat Crea Explo topic te redden! |
|
Puyck initiatief, waarvoor dank. (Nu hebben we twee relthreads. ) Maar dat neemt niet weg dat hier wel op een fatsoenlijk niveau gediscussieerd/geluld/afgekraat/geprezen kan gaan worden. Bruce Banner |
|
We zullen hem in hoog nederlands afzeiken |
|
*kick* voor BRG en MMayo |
|
quote: Zozozozo... een heeeeeeeeeeeeeeeeel topic over deze band... www.myspace.com/heerschendeheerschers www.myspace.com/dihm www.myspace.com/departuremetal http://www.departuremetal.com http://www.freewebs.com/grindbashers |
|
Laten we terug gaan naar waar het allemaal begonnen is, op het BDKR forum. Om het maar eens samen te vatten.. Wat een kutband! Nog steeds ja. |
|
Misty Mourning is gaaf modder fokkers! Zo. Als jullie het er niet mee eens zijn dan begrijp je het gewoon niet! Die gasten hebben immers 900 MySpace friends en bovendien heeft ooit iemand die verstand van zaken heeft gezegd dat ze goed zijn! Misty Mourning MOET je derhalve goed vinden. Andere bands mag je minder goed vinden maar Misty Mourning is verplicht! Dit is mijn objectieve mening! Misty Mourning KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
Ik sluit me natuurlijk geheel bij Chelman aan Nee, laatst es na alle ophef gehoord. Negatief kippevel was het resultaat helaas. spelfout weggehaald... |
|
quote:Deukjes? Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
quote:BDKR staat al een flinke tijd op zwart dus dat zal niet gaan lukken vrees ik |
|
quote: |
|
Ben wel benieuwd naar het artwork ... |
|
*kuch*Impaled Northern Moonforest (ofzo) achtig*kuch* Bruce Banner |
|
|
|
Bruce Banner |
|
quote: |
|
quote:Jij hebt echt geen fuck te doen he? "Op een normale manier discussiëren" houdt o.a. ook in dat er grappen gemaakt mogen worden, mocht je brein dit tot nu toe nog niet aangekund hebben. ga een werken ofzo. Bruce Banner |
|
Wel bedankt voor het helpen de andere topics wat meer on/topic houden... ik ben helemaal ontroerd door jullie vriendelijkheid (en erg blij dat ik nu niet meer elke dag hoef te checken of het programma voor de komende tijd leesbaar is). check out: www.myspace.com/darkreign1 |
|
quote: Je bedoelt dát wat je zojuist zelf niet is gelukt? quote: Kijk, we kunnen het ook zo weer dichttimmeren hoor. OT: ik kan niets met je muziek, maar dat is natuurlijk subjectief. Bruce Banner |
|
quote: Ja... maar toendertijd zei je het al voordat je ook maar één noot gehoord had en DAT was hetgeen waar ik me aan stoorde (en het feit dat er sindsdien duizend en een buitenstaander zich mee zijn gaan bemoeien) en sindsdien... tsja, that´s history check out: www.myspace.com/darkreign1 |
|
quote: Ik zal nog eens iets vriendelijks zeggen ja check out: www.myspace.com/darkreign1 |
|
Jongens jongens jongens... Mut ik jim nog echt eem bie de earen pakke aant? mat ut wer safier komme!!!!!??? "BONKE! next time you fuck in my bathroom, fucking throw the condoms into the toilet! not in or on top of the goddamn sink...." |
|
Praat Nederlands of sterf |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Heavy Metal | Volgende pagina |