|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
quote: Kut je hebt me door!! check out: www.myspace.com/darkreign1 |
|
quote: Lol. Wij weten zelf dondersgoed dat die demo als product niet veel waard is, zijn die dag ook zat dingen misgegaan (inderdaad bvb. zang en mix) en het waren überhaupt geen ideal opnamecondities. Echter hebben we het toch verspreid en zijn er genoeg mensen die de potentie ervan zagen en daar we zijn best trots op. Niet op de kwaliteit van de opname, wel op de muziek. Latere nummers waren beter, helaas hebben we geen opnames meer kunnen doen, anders hadden we wat aan de (vele en terechte) kritiek gehad! Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
quote: Mensen stemden op hem omdat hij zei wat ze wilden horen:"Ik ga de economie weer terug op poten zetten en van Duitsland wederom een Rijk maken om trots op te zijn" De domme massa gaat daarvoor, heeft niets te maken met charisma, heeft te maken met mensen aanspreken op hun chauvinisme op een moment waarop het heel erg kut gaat. Kijk naar Bush:"Read my lips, NO MORE TAXES" is niet charismatisch, is gewoon mensen de bullshit verkopen die ze graag horen (en zelfs dan nog heeft ie moeten valsspelen om daadwerkelijk verkozen te worden) en vervolgens komt ie aan met zijn "America is in a state of war, a war on Terrorism", had zo Hitler geweest kunnen zijn. check out: www.myspace.com/darkreign1 |
|
quote:de MDB cover staat niet op de myspace, en we spe(e)l(d)e(n) aardig laag geloof ik ... Maar niet niet in een bepaalde toon, net ernaast, want precies op de toon is zo saai ... |
|
Nou mensen, meneer heeft ook nog verstand van politiek. Het is wat allemaal. |
|
quote: Als je bullshit niet overtuigend (lees: charismatisch) verkoopt trapt er niemand in. Als ik zulke dingen zou zeggen zou ik echt geen president worden. En ook Bush heeft charisma. Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
quote: Ik vind het ook geen goede muziek, maar ze weten zelf ook dat het nog lang niet goed is. Als ook zij zouden roepen dat hun geniaal zou zijn (zoals in jouw geval) dan kregen ook zij de wind van voren natuurlijk. Gelukkig hebben zij niet iemand in de band zitten met de herseninhoud van een pinda dus gebeurd dat ook niet. En ik vind het ook geen excuus om Zelthor van commentaar te onthouden omdat hij zelf in een niet zo'n beste band zit.. dat slaat werkelijk waar nergens op. Als ik kandidaat X bij Idols klote vind zingen geef ik daar commentaar op, ookal ben ikzelf geen nachtegaaltje, snap je? Voor de rest speelt jouw band 10x kloteriger dan dat CiA doet Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
He, RidM, ik ben erg benieuwd wat je hiervan gaat vinden trouwens.. http://media.putfile.com/Arachnophobia-test Geef me hier maar eens een eerlijke review/mening over Voor de verduidleijking, ik ben veliefd op 4/4 En we hebben 2 gitaristen en een bassist die behoorlijk veel afwisselen ipv hetzelfde te doen [Dit bericht is gewijzigd door Murdering Monk op 03-04-2007 15:45] |
|
quote: C# ja, 3 semitonen omlaag. Maar er zitten wat foutjes in de gitaar hoor, al vallen ze binnen de trueheidstolerantie. Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
quote: Topband, slechte opname En: zát ipv zit Het is nu een langetermijnsproject Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
quote: Nee, ik hoor ook wel dat ze niet in E gestemd staan, maar vals blijft het. Ik zal my dying bride eens opzoeken dan (ondanks dat ik ze al ken en niet geweldig vindt). check out: www.myspace.com/darkreign1 |
|
quote:Je begrijpt mijn punt Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
quote: Ik begrijp jouw punt, o Jedi master! Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
quote: Kijk, zoiets vind ik nou prima aan te horen, okee, het klinkt als een cover ofzo, maar ik kan er even niet op komen waar het me aan doet denken, en de geluidskwaliteit is niet optimaal (en ik vind het gitaargeluid niet echt mooi, maar da's een kwestie van smaak), maar het klinkt wel lekker. hier heb ik nou niets over te klagen eigenlijk. En dat het 4/4e is van begin tot eind, boeie. [Dit bericht is gewijzigd door Rouwend in de Mist op 03-04-2007 15:54] check out: www.myspace.com/darkreign1 |
|
Hm, en nu loopt er dus een band-discussie én een Hitler-discussie tegelijkertijd? Ook wel een prestatie Hi! I'm a signature virus. Please copy me into your sig to help me spread. |
|
Dit is dan ook het nieuwe lultopic! Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
quote: Lol... mischien moet ik de politiek in ofzo, ik vind dat debatteren veel te leuk check out: www.myspace.com/darkreign1 |
|
quote:Debatteren = schreeuwen schreeuwen tot je doorhebt dat je argumenten onderuit zijn gehaald en dan stil worden? De paralellen met Hitler nemen zienderogen toe. Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
quote: Geen cover, eigen werk, maar lijkt wel wat op Carcass en Dismember. Je zou het kunnen kennen omdat ik je dit nummer al eens gemaild heb als sample voor optreden in Creative explosion Gitaargeluid zuigt, is allemaal rechtstreeks in de mengtafel, zonder amps. |
|
quote: Met je historische kennis is het blijkbaar net zo droevig gesteld als met je muzikale kennis. De uitspraak luidde ten eerste :"Read my lips, no NEW taxes" en niet "No MORE taxes". Ten tweede werd het door Pa Bush geopperd tijdens zijn campagne en niet door George W. Bush zoals jij suggereert. Pa Bush had een zeer ruime marge (volgens mij een van de ruimste kiesmannen-marges ooit) en er was geen schaduw van controverse rond zijn verkiezing. Daarnaast vraag ik me af waar je George W. Bush (de huidige president dus) heb zien valsspelen tijdens de verkiezingen? KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
quote: Een goeie leugenaar is niet per definitie charismatisch. check out: www.myspace.com/darkreign1 |
|
quote: Ehm kiesdistrict Florida, does that ring a bell? EN zo ruim was de marge niet, de marge was juist zo ruim omdat er iets misging met de stemmen uit dat kiesdistrict. check out: www.myspace.com/darkreign1 |
|
quote: Niet per definitie, bijna altijd wel. Een goede leugenaar geloof je ondanks de leugens, dat komt door overtuigingskracht wat weer grotendeels door charisma veroorzaakt wordt. Hoe zou je anders een goede leugenaar kunnen zijn volgens jou? Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
quote: *verbrandt al zijn MDB cd's omdat RIDM heeft gesproken* KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |