|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
hehe gaaf idee! Je moeder. |
|
De verloedering van ZM wordt pijnlijk duidelijk: quote:Ongelooflijk |
|
Daarvan zijn 2 positief, dus zoveel zegt het ook weer niet. Bruce Banner |
|
quote:Afgezien daarvan. Dat er zoveel gewauwel over zo'n talentloze band met volledig wereldvremde vertegenwoordiger gepost moet worden gaat me de pet nog wel het meest te boven |
|
quote: |
|
quote: Doettie toch iets goed. Hoe was het ook alweer, er bestaat geen negatieve publiciteit. Ofzo? “Leef met vlag en wimpel, maar houd het simpel’ |
|
quote: +1.. Voor velen is het vermaak, maar dat is hetzelfde als een kijkersfile bij een dodelijke ketsingbotsing... www.myspace.com/heerschendeheerschers www.myspace.com/dihm www.myspace.com/departuremetal http://www.departuremetal.com http://www.freewebs.com/grindbashers |
|
quote: Inderdaad, hehehehe. |
|
quote:Of het bezoeken van een wedstrijd van Feyenoord (met dank aan Theo Maassen ) |
|
Ik wil niet in dit topic kijken, maar toch doe ik het elke keer weer hehe, dat heeft Rimmend in de Mist toch wel weer goed voor elkaar But there is no real me: only an entity, something illusory................ |
|
quote: There is only one thing in life worse than being talked about, and that is not being talked about. Oscar Wilde En ik lees dit topic gewoon voor m'n vermaak. Blijf posten dus . Grey over Kristalnacht: "Als de Joden destijds ook aanslagen hadden gepleegd dan had ik de nazi's misschien wel begrepen." |
|
Tussenstand; Nog 337 posts!!! |
|
quote: Ik ook, mijn nick is dan ook wansmaak. “Leef met vlag en wimpel, maar houd het simpel’ |
|
tsssk,tssssk, wat een topic. Fuck the world and fuck you |
|
quote: Aangenaam. Mijn nick is Gemene Lepel. OT: RIDM, is er nog wat nieuws rond jouw band? Grey over Kristalnacht: "Als de Joden destijds ook aanslagen hadden gepleegd dan had ik de nazi's misschien wel begrepen." |
|
667 [Dit bericht is gewijzigd door Wansmaak op 04-04-2007 19:29] “Leef met vlag en wimpel, maar houd het simpel’ |
|
quote: Ja nou heb je de 666 reacties stuk gemaakt Zenial |
|
Kwelgeert zegt dat 666 een leugen is, dus ik geloof dat.. Zou j ook moeten doen Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
Wansmaak maakt meer kapot dan je lief is. Ok, ontopic: “Leef met vlag en wimpel, maar houd het simpel’ |
|
quote: Dit topic is volgens mij het tegendeel van die stelling. Of de uitzondering die de regel bevestigt, natuurlijk. Fickt nicht mit dem Raketemensch!! |
|
quote: Volgens de film End Of Days is het echte truie getal 999, waarmee alle topics op ZM afgesloten worden (Slotje niet meegeteld) |
|
quote: Dat is óók knap! “Leef met vlag en wimpel, maar houd het simpel’ |
|
Wat is een misty morning? |
|
Je hebt het circus toch niet gemist...snel die 27 pagina's doorlezen zodat je weer bij bent! Grey over Kristalnacht: "Als de Joden destijds ook aanslagen hadden gepleegd dan had ik de nazi's misschien wel begrepen." |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |