|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
en dat mogen wij mij MM niet eens doen, niet eerlijk Je moeder. |
|
quote:Hahahahaha maar wij weten dat we kut zin |
|
quote: En anders heeft Slechtheid er nog wel een paar. |
|
quote: LOL Maar hij gebruikt ze om meer cum-volume te hebben. Hmmm....misschien niet eens een slecht idee! KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
Nog 445 reacties!!!! |
|
quote: |
|
quote: Gast, haal je hoofd eens uit je aars! Lees eens wat mensen zeggen en reageer dáár op in plaats van elke keer dingen erbij te halen die er NIET TOE DOEN. Waarom loop je nu over "te laat" te zeiken en net niet? Waarom gaat het opeens over mijn vermeende intellegentie? Het is echt héél simpel: jij zei dat H niet charismatisch was, omdat hij kortgezegd lelijk, klein en schreeuwerig was. Ik zei dat het er bij charisma juist helemaal niet om gaat dat je mooi, groot en welbespraakt bent. Oftewel: ik haalde jouw argument met een tegenargument onderuit. Dat betekent niet dat ik jouw MENING ter sprake stel, alleen de onderbouwing ervan. Ik wil jouw meningen ook helemaal niet aanpassen, ik wil alleen laten zien dat je soms rare gronden hebt waarop je die meningen baseert. Dat geldt hiervoor, voor je muziek en waarschijnlijk voor wel meer dingen. Duidelijk? quote: Het hebben van charisma betekent niet dat ik of wie dan ook daadwerkelijk van iemand gecharmeerd raak. Wilders, Marijnissen en Bos hebben ook charisma, maar er zijn weinig mensen waar m'n nekharen méér van overeind gaan staan. quote: Het legale deel van de staatsgreep heeft hij in ieder geval aan z'n charisma te danken, dus hier sla je de plank ook mis. Als hij niet zo overtuigend was hadden er niet zoveel burgers op hem gestemd. Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
quote: Ik weet dat we niet rete strak zijn, maar je kunt ook overdrijven he, zo beroerd zijn we volgens mij echt niet.. |
|
Ttsss zelthol, en dan reageer je niet eens als hij Cia afkraakt |
|
quote: Covered in Ashes == cult Omdat het zo true ende oldschool brak is. Klaar. Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
quote: En we zijn na 1 optreden en 1 demo uit elkaar gegaan! |
|
Wat een gelul weer trouwens, ik heb die CIA demo ook, en je hoort duidelijk dat het een live demo is, maar bij die band hoor ik dat het kan groeien, en dat ze iig weten waar ze mee bezig zin. Plus dat die band WEL wat doet met eventuele kritiek die ze krijgen als ze erom vragen, ipv maar te verkondigen dat het forum bestaat uit mongolen als je opbouwende kritiek krijgt. |
|
quote: De muziek was zo slecht dat ik het niet langer dan 5 seconden per minuut rust aan kon horen. Die andere twee nummers heb ik wat langer geluisterd, en toen viel me juist op dat de gitaren niet goed gestemd zijn, die hemeltergend valse opera zing in Words I whispered was echt zo erg dat ik het meteen uit gezet heb... toch een minuut later weer geprobeerd heb te luisteren.... met afschuw vervuld werd en het toch weer uitgezet heb. DIe andere nummers waren niet zo slecht dat ik ze meteen uit moest zetten, maar wel zo slecht dat ik als ik de naam covered in ashes op een flyer zie ik erheen wil om te kijken hoe het publiek erop reageert, kan ik er meteen een poultje op leggen, gaat het meerendeel van de aanwezige mensen 1. Weglopen 2. Met eieren smijten 3. Bléren 4. Oordaopjes indoen en doen alsof ze het leuk vinden omdat ze jullie niet willen kwetsen. Place your bets!! check out: www.myspace.com/darkreign1 |
|
quote: Precies, omdat onze ego's nog groter waren dan die van RidM! Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
quote: Te veel eieren die het podium op vlogen en het was niet leuk meer? check out: www.myspace.com/darkreign1 |
|
Het mooie is dat iedereen bij het volgende optreden van mistyboy666's groep gaat kijken hoe ruk het wel niet is Zo krijgen ze dan toch de zaal vol |
|
OPERA ZANG WAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA Serieus, jij hebt echt een intelligentie waarbij Big Brother Kelly nog een genie lijkt .... Maar goed, prima dat je het kut vindt, jouw mening. Grappig alleen dat je mensen kwalijk neemt dat ze niet goed luisteren en dat je dan zelf hetzelfde doet en dan ook nog eens zulke poep praat Opera, ik weet dat Maarten een nicht is, maar zo erg echt nie .... |
|
quote: Te weinig MySpace vrienden, dat was vooral het probleem. Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
quote:Nee de vrouwen werden te gek van onze nummers, en ik verslikte me in een beugelbh ... |
|
quote: Commentaar geven op bands, terwijl je eigen band zo slecht is. Die herrie die jullie maken, wat jij muziek noemt, ik zou me ergste vijand nog geen uur opsluiten met de takkeherrie in een kamer. SUPPORT YOUR LOCAL SERIAL KILLER. |
|
edit: dat nummer staat dus niet meer online, jammer ... [Dit bericht is gewijzigd door Jenje op 03-04-2007 15:39] |
|
quote: Hey, zal je een grap vertellen.. onze demo is ook live opgenomen. En ik hoor iets compleet anders bij die CIA demo, ik hoor juist een stel compleet talentloze mensen die lukraak wat riffs door elkaar gooien in de hoop dat het goed gaat klinken, echt, serieus, stem je gitaar voor je een nummer opneemt en stem die vervolgens opnieuw bij elk volgend nummer dat je gaat opnemen. EN als je toch al bezig bent, schop die zanger eruit. Ik ben echt niet snel aangebrand als het op bands aankomt, maar bij deze opnames komen er bij mij maar twee woorden op:"Ronduit KUT" En dan vooral als het de band blijkt te zijn van iemand (blijkbaar meerdere mensen) die kritiek had(den) op mijn zangstem en mijn gitaarspel. Grapjas, de enige die ik een mongool noemde was Jenje omdat ie aan kwam zetten met :"Het is geen metal" da's geen kritiek, da's ongevraagd iemand erop duiden dat het het genre niet is waarvan hij zelf al zegt dat het dat niet is check out: www.myspace.com/darkreign1 |
|
quote: Heb je dat inburgeringsexamen uberhaupt wel gehaald? Charisma en charme hebben inderdaad wat letters gemeenschappelijk, maar het betekent toch net niet helemaal hetzelfde... Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you! |
|
Je noemt je band blablab DEATH blabla Oftewel er zit death metal in. Vind je zelf. HAHAHAHAHAHA niet dus knuppel. Over mijn muziekkennis, lees alle reviews op de fp van zm onder de naam Jan Hendriksen maar eens ... Wanneer stop je nou eens met jezelf en je band gruwlijk voor lul te zetten, zal me benieuwen wat je bandleden ervan vinden dat je zulke onzin uitkraamt op fora .. |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |