IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic
Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Auteur:
Topic : Misty Mourning Vorige pagina | Volgende pagina
spectre
Usericon van spectre
Posted 03-04-2007 15:08 by spectre Profiel van spectre

quote:
Op 3 april 2007 15:06 schreef Rouwend in de Mist het volgende:
Nee dat is VER boven jouw niveau, heb je zelf wel eens goed geluisterd naar Covered in Ashes!
Mijn god! dat jij nog commentaar durft te geven op wie dan ook... en ZEKER als het op vals zingen aankomt, of slecht gitaarspel. Ik zet NOOIT een nummer binnen een paar seconden uit, maar Covered in Ashes wel.
Dus jij trekt een conclusie na een paar seconden.. knap hoor

Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat

karnivoor
Usericon van karnivoor
Posted 03-04-2007 15:08 by karnivoor Profiel van karnivoorhttp://www.kanker.nl/

en dat mogen wij mij MM niet eens doen, niet eerlijk

Je moeder.

Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 03-04-2007 15:09 by Jenje (Speciaal lid) Profiel van Jenje

quote:
Nee dat is VER boven jouw niveau, heb je zelf wel eens goed geluisterd naar Covered in Ashes!
Mijn god! dat jij nog commentaar durft te geven op wie dan ook... en ZEKER als het op vals zingen aankomt, of slecht gitaarspel. Ik zet NOOIT een nummer binnen een paar seconden uit, maar Covered in Ashes wel.
Die drummer kan nog niet eens in de maat aftikken man!
Hahahahaha maar wij weten dat we kut zin

Burzum
Usericon van Burzum
Posted 03-04-2007 15:12 by Burzum Profiel van Burzumhttp://www.last.fm/user/Raymond1982

quote:
Op 3 april 2007 15:02 schreef Chelman het volgende:

Tegen de tijd dat MM gaat optreden zullen ze aardig geurig zijn.

En anders heeft Slechtheid er nog wel een paar.

Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 03-04-2007 15:13 by Chelman Profiel van Chelman

quote:
Op 3 april 2007 15:12 schreef Burzum het volgende:
En anders heeft Slechtheid er nog wel een paar.

LOL

Maar hij gebruikt ze om meer cum-volume te hebben. Hmmm....misschien niet eens een slecht idee!

KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !

ratje
X-tinXion
Usericon van ratje
Posted 03-04-2007 15:14 by ratje Profiel van ratjehttp://www.conradhultermans.com

Nog 445 reacties!!!!

Burzum
Usericon van Burzum
Posted 03-04-2007 15:15 by Burzum Profiel van Burzumhttp://www.last.fm/user/Raymond1982

quote:
Op 3 april 2007 15:14 schreef ratje het volgende:
Nog 445 reacties!!!!

ZelThoR
2002-2010
Usericon van ZelThoR
Posted 03-04-2007 15:23 by ZelThoR Profiel van ZelThoR

quote:
Op 3 april 2007 14:48 schreef Rouwend in de Mist het volgende:
Dude. je moet niet zo te koop lopen met je intelligentie, die heb je namelijk niet. Je maakte veel te laat een opmerking die niet steekhoudend was en nergens op sloeg. Charisma is een subjectief begrip, dus jij KAN mij helemaal niet overtuigen dat hij charismatisch was, want ik vond het niet charismatisch.

Gast, haal je hoofd eens uit je aars!

Lees eens wat mensen zeggen en reageer dáár op in plaats van elke keer dingen erbij te halen die er NIET TOE DOEN. Waarom loop je nu over "te laat" te zeiken en net niet? Waarom gaat het opeens over mijn vermeende intellegentie?

Het is echt héél simpel: jij zei dat H niet charismatisch was, omdat hij kortgezegd lelijk, klein en schreeuwerig was. Ik zei dat het er bij charisma juist helemaal niet om gaat dat je mooi, groot en welbespraakt bent.

Oftewel: ik haalde jouw argument met een tegenargument onderuit. Dat betekent niet dat ik jouw MENING ter sprake stel, alleen de onderbouwing ervan. Ik wil jouw meningen ook helemaal niet aanpassen, ik wil alleen laten zien dat je soms rare gronden hebt waarop je die meningen baseert. Dat geldt hiervoor, voor je muziek en waarschijnlijk voor wel meer dingen.

Duidelijk?
quote:

Dat jij nou gecharmeerd bent van kleine dikke mannetjes die teveel schreeuwen en lelijk zijn daar kan ik ook niets aan doen.

Het hebben van charisma betekent niet dat ik of wie dan ook daadwerkelijk van iemand gecharmeerd raak. Wilders, Marijnissen en Bos hebben ook charisma, maar er zijn weinig mensen waar m'n nekharen méér van overeind gaan staan.
quote:

EN wat betreft het feit daat Hitler door zijn "charisma" ergens gekomen is is ook niet waar, het was gewoon een staatsgreep op een quasi-legale manier uitgevoerd (en dan vooral in combinatie met geweld) en de domme massa vertellen wat ze graag horen.
Vind ik nog steeds niets charismatisch aan.

Het legale deel van de staatsgreep heeft hij in ieder geval aan z'n charisma te danken, dus hier sla je de plank ook mis. Als hij niet zo overtuigend was hadden er niet zoveel burgers op hem gestemd.

Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen.

Murdering Monk
For a nihilist nothing is at least something...
Usericon van Murdering Monk
Posted 03-04-2007 15:23 by Murdering Monk Profiel van Murdering Monkhttp://www.myspace.com/murdering_monk

quote:
Op 3 april 2007 15:06 schreef Jenje het volgende:
*las murdering monk*

Ik weet dat we niet rete strak zijn, maar je kunt ook overdrijven he, zo beroerd zijn we volgens mij echt niet..

True as steel, fake as hell!! www.context-band.nl www.myspace.com/contextband

Jenje
Usericon van Jenje
Posted 03-04-2007 15:24 by Jenje (Speciaal lid) Profiel van Jenje

Ttsss zelthol, en dan reageer je niet eens als hij Cia afkraakt

ZelThoR
2002-2010
Usericon van ZelThoR
Posted 03-04-2007 15:24 by ZelThoR Profiel van ZelThoR

quote:
Die drummer kan nog niet eens in de maat aftikken man!
En die zanger... ARGH! probeert een opera-stem te doen ofzo, maar zingt zo vals dat ik de neiging kreeg om weg te rennen (zijn grunt, moet ik toegeven, klonk wel okee). De gitaren staan niet goed gestemd en de bass is compleet niet te horen (behalve in het eerste nummer,waarom dan niet bij ALLE nummers?), en dan moet ik jouw commentaar zeker serieus gaan nemen? Ik geniet nog meer van het geluid van nagels over een schoolbord dan van Covered in Ashes.

En dit soort taal gebruik ik normaal gesproken nog niet eens bij bands... alleen zo jammer dat ik geen keus van je kreeg.

Covered in Ashes == cult

Omdat het zo true ende oldschool brak is.

Klaar.

Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen.

Jenje
Usericon van Jenje
Posted 03-04-2007 15:25 by Jenje (Speciaal lid) Profiel van Jenje

quote:
Op 3 april 2007 15:24 schreef ZelThoR het volgende:
Covered in Ashes == cult

Omdat het zo true ende oldschool brak is.

Klaar.

En we zijn na 1 optreden en 1 demo uit elkaar gegaan!

Murdering Monk
For a nihilist nothing is at least something...
Usericon van Murdering Monk
Posted 03-04-2007 15:26 by Murdering Monk Profiel van Murdering Monkhttp://www.myspace.com/murdering_monk

Wat een gelul weer trouwens, ik heb die CIA demo ook, en je hoort duidelijk dat het een live demo is, maar bij die band hoor ik dat het kan groeien, en dat ze iig weten waar ze mee bezig zin.

Plus dat die band WEL wat doet met eventuele kritiek die ze krijgen als ze erom vragen, ipv maar te verkondigen dat het forum bestaat uit mongolen als je opbouwende kritiek krijgt.

True as steel, fake as hell!! www.context-band.nl www.myspace.com/contextband

Rouwend in de Mist
Usericon van Rouwend in de Mist
Posted 03-04-2007 15:26 by Rouwend in de Mist Profiel van Rouwend in de Misthttp://www.myspace.com/branislavplesa

quote:
Op 3 april 2007 15:08 schreef spectre het volgende:
Dus jij trekt een conclusie na een paar seconden.. knap hoor

De muziek was zo slecht dat ik het niet langer dan 5 seconden per minuut rust aan kon horen.
Die andere twee nummers heb ik wat langer geluisterd, en toen viel me juist op dat de gitaren niet goed gestemd zijn, die hemeltergend valse opera zing in Words I whispered was echt zo erg dat ik het meteen uit gezet heb... toch een minuut later weer geprobeerd heb te luisteren.... met afschuw vervuld werd en het toch weer uitgezet heb. DIe andere nummers waren niet zo slecht dat ik ze meteen uit moest zetten, maar wel zo slecht dat ik als ik de naam covered in ashes op een flyer zie ik erheen wil om te kijken hoe het publiek erop reageert, kan ik er meteen een poultje op leggen, gaat het meerendeel van de aanwezige mensen
1. Weglopen
2. Met eieren smijten
3. Bléren
4. Oordaopjes indoen en doen alsof ze het leuk vinden omdat ze jullie niet willen kwetsen.
Place your bets!!

ZelThoR
2002-2010
Usericon van ZelThoR
Posted 03-04-2007 15:27 by ZelThoR Profiel van ZelThoR

quote:
Op 3 april 2007 15:25 schreef Jenje het volgende:

Precies, omdat onze ego's nog groter waren dan die van RidM!

Rouwend in de Mist
Posted 03-04-2007 15:28 by Rouwend in de Mist Profiel van Rouwend in de Misthttp://www.myspace.com/branislavplesa

quote:
Op 3 april 2007 15:25 schreef Jenje het volgende:

Te veel eieren die het podium op vlogen en het was niet leuk meer?

waterfiets
Reality is only a Rorschach ink-blot, you know.
Usericon van waterfiets
Posted 03-04-2007 15:30 by waterfiets Profiel van waterfiets

Het mooie is dat iedereen bij het volgende optreden van mistyboy666's groep gaat kijken hoe ruk het wel niet is Zo krijgen ze dan toch de zaal vol

Jenje
Usericon van Jenje
Posted 03-04-2007 15:30 by Jenje (Speciaal lid) Profiel van Jenje

OPERA ZANG

WAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA
Serieus, jij hebt echt een intelligentie waarbij Big Brother Kelly nog een genie lijkt ....

Maar goed, prima dat je het kut vindt, jouw mening. Grappig alleen dat je mensen kwalijk neemt dat ze niet goed luisteren en dat je dan zelf hetzelfde doet en dan ook nog eens zulke poep praat

Opera, ik weet dat Maarten een nicht is, maar zo erg echt nie ....

ZelThoR
2002-2010
Usericon van ZelThoR
Posted 03-04-2007 15:30 by ZelThoR Profiel van ZelThoR

quote:
Op 3 april 2007 15:28 schreef Rouwend in de Mist het volgende:

Te weinig MySpace vrienden, dat was vooral het probleem.

Jenje
Usericon van Jenje
Posted 03-04-2007 15:30 by Jenje (Speciaal lid) Profiel van Jenje

quote:
Op 3 april 2007 15:28 schreef Rouwend in de Mist het volgende:
Nee de vrouwen werden te gek van onze nummers, en ik verslikte me in een beugelbh ...

Smoochy
raar maar waar
Usericon van Smoochy
Posted 03-04-2007 15:31 by Smoochy Profiel van Smoochy

quote:
Op 3 april 2007 15:26 schreef Rouwend in de Mist het volgende:
De muziek was zo slecht dat ik het niet langer dan 5 seconden per minuut rust aan kon horen.
Die andere twee nummers heb ik wat langer geluisterd, en toen viel me juist op dat de gitaren niet goed gestemd zijn, die hemeltergend valse opera zing in Words I whispered was echt zo erg dat ik het meteen uit gezet heb... toch een minuut later weer geprobeerd heb te luisteren.... met afschuw vervuld werd en het toch weer uitgezet heb. DIe andere nummers waren niet zo slecht dat ik ze meteen uit moest zetten, maar wel zo slecht dat ik als ik de naam covered in ashes op een flyer zie ik erheen wil om te kijken hoe het publiek erop reageert, kan ik er meteen een poultje op leggen, gaat het meerendeel van de aanwezige mensen
1. Weglopen
2. Met eieren smijten
3. Bléren
4. Oordaopjes indoen en doen alsof ze het leuk vinden omdat ze jullie niet willen kwetsen.
Place your bets!!

Commentaar geven op bands, terwijl je eigen band zo slecht is. Die herrie die jullie maken, wat jij muziek noemt, ik zou me ergste vijand nog geen uur opsluiten met de takkeherrie in een kamer.

SUPPORT YOUR LOCAL SERIAL KILLER.

Jenje
Usericon van Jenje
Posted 03-04-2007 15:31 by Jenje (Speciaal lid) Profiel van Jenje

edit: dat nummer staat dus niet meer online, jammer ...

[Dit bericht is gewijzigd door Jenje op 03-04-2007 15:39]

Rouwend in de Mist
Posted 03-04-2007 15:34 by Rouwend in de Mist Profiel van Rouwend in de Misthttp://www.myspace.com/branislavplesa

quote:
Op 3 april 2007 15:26 schreef Murdering Monk het volgende:
Wat een gelul weer trouwens, ik heb die CIA demo ook, en je hoort duidelijk dat het een live demo is, maar bij die band hoor ik dat het kan groeien, en dat ze iig weten waar ze mee bezig zin.

Plus dat die band WEL wat doet met eventuele kritiek die ze krijgen als ze erom vragen, ipv maar te verkondigen dat het forum bestaat uit mongolen als je opbouwende kritiek krijgt.

Hey, zal je een grap vertellen.. onze demo is ook live opgenomen. En ik hoor iets compleet anders bij die CIA demo, ik hoor juist een stel compleet talentloze mensen die lukraak wat riffs door elkaar gooien in de hoop dat het goed gaat klinken, echt, serieus, stem je gitaar voor je een nummer opneemt en stem die vervolgens opnieuw bij elk volgend nummer dat je gaat opnemen. EN als je toch al bezig bent, schop die zanger eruit. Ik ben echt niet snel aangebrand als het op bands aankomt, maar bij deze opnames komen er bij mij maar twee woorden op:"Ronduit KUT"

En dan vooral als het de band blijkt te zijn van iemand (blijkbaar meerdere mensen) die kritiek had(den) op mijn zangstem en mijn gitaarspel.

Grapjas, de enige die ik een mongool noemde was Jenje omdat ie aan kwam zetten met :"Het is geen metal"
da's geen kritiek, da's ongevraagd iemand erop duiden dat het het genre niet is waarvan hij zelf al zegt dat het dat niet is

altx
Iron Maiden's gonna get you
Usericon van altx
Posted 03-04-2007 15:36 by altx Profiel van altx

quote:
Op 3 april 2007 14:48 schreef Rouwend in de Mist het volgende:
Dude. je moet niet zo te koop lopen met je intelligentie, die heb je namelijk niet. Je maakte veel te laat een opmerking die niet steekhoudend was en nergens op sloeg. Charisma is een subjectief begrip, dus jij KAN mij helemaal niet overtuigen dat hij charismatisch was, want ik vond het niet charismatisch.
Dat jij nou gecharmeerd bent van kleine dikke mannetjes die teveel schreeuwen en lelijk zijn daar kan ik ook niets aan doen.
EN wat betreft het feit daat Hitler door zijn "charisma" ergens gekomen is is ook niet waar, het was gewoon een staatsgreep op een quasi-legale manier uitgevoerd (en dan vooral in combinatie met geweld) en de domme massa vertellen wat ze graag horen.
Vind ik nog steeds niets charismatisch aan.

Heb je dat inburgeringsexamen uberhaupt wel gehaald?

Charisma en charme hebben inderdaad wat letters gemeenschappelijk, maar het betekent toch net niet helemaal hetzelfde...

Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you!

Jenje
Usericon van Jenje
Posted 03-04-2007 15:37 by Jenje (Speciaal lid) Profiel van Jenje

Je noemt je band blablab DEATH blabla

Oftewel er zit death metal in. Vind je zelf.

HAHAHAHAHAHA
niet dus knuppel.

Over mijn muziekkennis, lees alle reviews op de fp van zm onder de naam Jan Hendriksen maar eens ...

Wanneer stop je nou eens met jezelf en je band gruwlijk voor lul te zetten, zal me benieuwen wat je bandleden ervan vinden dat je zulke onzin uitkraamt op fora ..

Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com