|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
quote: Hmmmmmmm, doen die ook Death-Polka-Metal? www.myspace.com/heerschendeheerschers www.myspace.com/dihm www.myspace.com/departuremetal http://www.departuremetal.com http://www.freewebs.com/grindbashers |
|
Bruce Banner |
|
quote: Jammer dan... www.myspace.com/heerschendeheerschers www.myspace.com/dihm www.myspace.com/departuremetal http://www.departuremetal.com http://www.freewebs.com/grindbashers |
|
quote: Fuck off Jan. Edit: je mist RidM, of wat? [Dit bericht is gewijzigd door Lainedil op 20-04-2007 11:46] Bruce Banner |
|
quote: Shaquira (oid) heeft ook succes maar kan niet zingen. En gezien de fotos die ik van jou heb gezien moet jij het ook niet van je looks hebben. Een kleine snol zit zo vol. |
|
quote: Vet kansloos, ja, dat zeker. [Deze realiteit is gemodereerd door Illusione op 28 juni 2009] 'I'm sorry, Wendy, but I just don't trust anything that bleeds for four days and doesn't die.' |
|
ILLLLLLLLUUUUUUUUUUUUUUsion mourning Some people are like clouds! It will be a glorious day when they fuck off. |
|
Juist!!!!! Misty Mourning gaat er weer lekker tegenaan met een stevige portie Melodic Death Grunge (neem een middenweg tussen Nirvana en In flames ofzo....... om een idee te geven) op hun optreden in de Cave, prinsengracht nummer 472 in Amsterdam uiteraard.... Het staat nog niet vast of er ook andere bands komen, maar het wordt 3 euro als we alleen staan en 5 als er meerdere bands meedoen. Dus, vertrouw vooral niet op mijn woord dat het VET wordt en dat mensen uit hun dak gaan op onze "mystieke, hypnotische" klanken (aldus een van onze bezoekers) of dat we "Meesterlijk!!!!!" zijn (wederom een citaat), maar kom gewoon kijken en beslis voor jezelf! Some people are like clouds! It will be a glorious day when they fuck off. |
|
Ik heb ook een citaat voor hem. "Wat een onstrakke kutband" Door een bezoeker gedaan van een van zijn optredens. Hij is ook een professioneel artiest. Dus ja, wat hij zegt is dus zowieso waar! |
|
Het is bijna aanlokkelijk MM eens live te zien. [Deze realiteit is gemodereerd door Illusione op 28 juni 2009] 'I'm sorry, Wendy, but I just don't trust anything that bleeds for four days and doesn't die.' |
|
quote: Ga ik met je mee.. Avondje cabaratiers kijken is ook wel eens leuk Some people are like clouds! It will be a glorious day when they fuck off. |
|
Wat is nou eigenlijk het verhaal achter deze hele hetze? |
|
quote: Misty Mourning. Als je het wil begrijpen, moet je even jezelf gaan inlezen. |
|
quote: Maakt niet uit, je bent nog steeds een flikker, flikker. |
|
Overigens heb ik de muziek en de discussie niet gevolgd, ik gooi gewoon olie op het vuur. |
|
Geen idee wat er in die 40 pagina's staat, maar ik vind het gay. Vind je het kankermuziek? Luister het niet. Vind je het gaaf? Luister het wel. Zit je in de band zelf? Krijg kanker. Anders? Ook. Doei. |
|
. [Dit bericht is gewijzigd door Illusione op 22-04-2007 14:06] [Deze realiteit is gemodereerd door Illusione op 28 juni 2009] 'I'm sorry, Wendy, but I just don't trust anything that bleeds for four days and doesn't die.' |
|
quote: Bruce Banner |
|
quote:+1 Je zou toch verwachten dat hij hier zijn trouwe fanschare eens komt verblijden met nieuws, en ons ongelovigen met vergruizende argumenten om de oren komt slaan? What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
quote: Geloof dat jij alles gay vind, momenteel een gayperiode Robgothje? Wellicht vind jij deze band dan wel gaaf. |
|
quote: Ik zou niet weten wat allemaal. Ik vind het alleen gay om 40 pagina's lang een band af te kraken. Verder doet het er niet toe of ik deze band wel of niet gaaf vind, ik heb de moeite niet genomen het te luisteren. |
|
quote: Echt, volgens mij kennen een hoop mensen jou alleen amar als een zeikerd, ook op metalfan, zo eentje die alles kut vind en dan maak jij nu problemen over een topic als dit? |
|
quote: Kun je nagaan hoeveel je gay vind, als je niet eens meer weet wat allemaal. |
|
quote: Dat zijn misschien mensen die niet in de goeie topics kijken. Regelmatig heb ik positief commentaar op een band, album of wat dan ook. Verder zeik ik inderdaad bijzonder graag, maar dat ik uitsluitend zanik is een fabeltje. Verder heb je me nog nooit kunnen betrappen op het meer dan 4 posts besteden aan het afkraken van een band, waar dit nu al 1000 berichten bezig is. |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |