|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
quote: Nope, gewoon de ep presentatie van Misty Mourning, waarop we samen met Wicked Nature en Next Waste Dimension de boel platgerockt hebben. check out: www.myspace.com/darkreign1 |
|
Het blijft een mooi topic |
|
quote:Was het zo slecht dat iedereen neerviel? |
|
quote: Tuurlijk wel, iedereen kan dat, maar het punt is, je moet het willen, je moet in staat zijn toe te geven dat er meer is mogelijk is dan jij zelf kunt bedenken. check out: www.myspace.com/darkreign1 |
|
quote: HAHAHAHAHA TERING DE TERING. Lekkere fanboy |
|
iPim zei: Zeikhoofd... alsof ik me door een 18-jarig kneusje laat afzeiken. Ik kom je nog wel eens tegen op een concert van Jan Smit, kneus! |
|
quote: Je moet ook kunnen toegeven dat wat je bedenkt soms gewoon banale strontherrie is. When did I realize I was God? Well, I was praying and I suddenly realized I was talking to myself. |
|
Beoordeeld worden op je uiterlijk, slecht is dat. “Leef met vlag en wimpel, maar houd het simpel’ |
|
quote: Hahaha, tuurlijk, DAAR doen we het nou voor.... lol Nee, eigenlijk doen we het gewoon puur voor de lol, maar die reactie van de meiden maakte mijn avond wel zo goed dat die de komende paar maanden niet meer stuk kan check out: www.myspace.com/darkreign1 |
|
iPim zei: Zeikhoofd... alsof ik me door een 18-jarig kneusje laat afzeiken. Ik kom je nog wel eens tegen op een concert van Jan Smit, kneus! |
|
quote: Blijkbaar is het dat niet, anders zou niemand het leuk gevonden hebben. Maar okee, als jij het banale strontherrie vind, rot voor je, ik geniet ervan, mijn fans genieten ervan, nou ja, pech, dan duurt het maar wat langer voor we er zijn. We hebben die avond zelfs een (eventuele) nieuwe gitarist gevonden. [Dit bericht is gewijzigd door Rouwend in de Mist op 05-04-2007 21:10] check out: www.myspace.com/darkreign1 |
|
quote: Ja och, ik heb er niet zo'n probleem mee, jaloers? check out: www.myspace.com/darkreign1 |
|
quote: I rest my case... When did I realize I was God? Well, I was praying and I suddenly realized I was talking to myself. |
|
quote:Kan hij wel met een valse gitaar de sfeer goed benadrukken? |
|
Wim wil gewoon een foto van je gespierde borstkas, enorme beer dat je er bent :') |
|
DE tering Fuck the world and fuck you |
|
|
|
quote: Hetgeen dat buiten je kennis ligt kan niet gekend worden. Het ligt niet voor niets buiten je kenniskader. Dat wil niet zeggen dat alles wat bínnen je kenniskader ligt, je al kent. I generally avoid temptation...unless I can't resist it. |
|
quote: Nee, hoor, die tijd heb ik al gehad, als ik die al gehad zou hebben. Maar het komt zo boyband-achtig over. Zo van, lekker belangrijk, die muziek. Maar ja, misschien is dat ook wel zo, weet ik veel. “Leef met vlag en wimpel, maar houd het simpel’ |
|
quote: “Leef met vlag en wimpel, maar houd het simpel’ |
|
Berelul ja... Fuck the world and fuck you |
|
quote:wtf |
|
quote:jij niet. rouwend dinges. Fuck the world and fuck you |
|
quote: Maar je kunt uiteraard proberen je kenniskader te vergroten door je hersenen aan te leren te kunnen bevatten dat er ook dingen buiten dat kader te liggen en vervolgens je hersenen te dwingen na te denken over wat er dan precies buiten dat kader ligt en als je dat weet, kan je toch buiten het kader denken. Tevens is er de mogelijkheid jouw kader met dat van anderen te vergelijken, waardoor de een buiten het kader van de ander kan denken zonder buiten zijn/haar eigen kader te treden.... maar volgens mij is er een betere plek voor dit soort discussies.. vast ergens in algemeen wel een topic te vinden die over denkvermogen undsoweiter gaat. [Dit bericht is gewijzigd door Rouwend in de Mist op 05-04-2007 21:19] check out: www.myspace.com/darkreign1 |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |