|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Niet eens die van ons rollend in de modder. Fuck the world and fuck you |
|
dan vind ik deze foto toch een stuk beter geslaagd, als we toch al foto's van mij gaan posten. check out: www.myspace.com/darkreign1 |
|
quote: *ligt helemaal dubbel* Godver, ik heb weer een boel gemist! |
|
quote: Nou hij gaat een eetwedstrijd met mental aan, en vind zichzelf enorm aantrekkelijk |
|
Ik wacht met smart op de eerste photoshops/paint bewerkingen...*hint hint*. Grey over Kristalnacht: "Als de Joden destijds ook aanslagen hadden gepleegd dan had ik de nazi's misschien wel begrepen." |
|
quote: Ja totaaaaaaal anders hoor. |
|
quote: Had alweer bijgelezen, alleen jammer dat ik er zelf niet tussendoor kon posten En hij draagt een Wâldrockshirt! *doooooom* |
|
quote: We? Ik heb helemaal geen foto's van jou. “Leef met vlag en wimpel, maar houd het simpel’ |
|
Ik heb trouwens een idee voor de eetwedstrijd... moeten we eens naar zo'n tent gaan met onbeperkt spare-ribs voor 20 euro (zal het ongeveeer zijn), ik durf te wedden dat men versteld staat van de gigantische hoeveelheden voer die er in mij passen. [Dit bericht is gewijzigd door Rouwend in de Mist op 05-04-2007 21:49] check out: www.myspace.com/darkreign1 |
|
Stoer... iPim zei: Zeikhoofd... alsof ik me door een 18-jarig kneusje laat afzeiken. Ik kom je nog wel eens tegen op een concert van Jan Smit, kneus! |
|
quote: Jouw manier van vriendjes zoeken? En dan wat.. gaat je band een optreden verzorgen? Zonde van die spare-ribs man! |
|
Nou, schouderklopje jongen! |
|
Waar kunnen we kaarten kopen voor deze happening? I generally avoid temptation...unless I can't resist it. |
|
quote: Ga jij zeker paaldans act opvoeren voor een backstage pasje he, ik heb jou wel door! De andere dames geen kans meer om Mister Misty Mourning met al zijn spieren zonder shirt te zien. |
|
I generally avoid temptation...unless I can't resist it. |
|
Nee, we gaan uiteraard wel naar de Macdonalds. die buitenlanders ga ik niet spekken met mijn eetwedstrijd. Fuck the world and fuck you |
|
quote: Maak je dan wel stiekem foto's? |
|
quote: Ik maak tijdens het paaldansen stiekem foto's! Ik bedoel, ik kán multi-tasken, ben tenslotte vrouw. I generally avoid temptation...unless I can't resist it. |
|
Fuck the world and fuck you |
|
quote: Ik heb het nooit eerlijk gevonden |
|
quote: Jij kan alles toch? |
|
Zó waar. I generally avoid temptation...unless I can't resist it. |
|
quote: Kan ik me voorstellen, ja. I generally avoid temptation...unless I can't resist it. |
|
quote: Over buitenlandse zaken gesproken, Mac Donalds kan net zo goed Mac Kosher genoemd worden Heersende foto van heer Mental overigens, zo gauw ze op de markt zijn, krijgt deze bourgondische drinker een Zwartketterij shirt van me Overigens lijkt heer RIDM me helemaal geen verkeerde kerel, zijn muziek mag wel wat verbetering gebruiken, maar hij heeft wel het lef om het hier op te nemen tegen alle forumbezoekers! [Dit bericht is gewijzigd door Mr. Cuntreaper op 05-04-2007 22:11] Bitches, i want to torture you!!!!!!!!!!!! |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |