|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Hint voor rouwend dude: Breng al het commentaar in dit topic uit in boekvorm en verkoop het met de limited edition van je eerste cd: Gegarandeerd goede verkoopcijfers! Zenial |
|
quote: En dan de limited-limited edition, speciaal voor Enlil, met handtekeningen, bloedspetters, rottend kadaver inclusief maden en scheermesjes! Signature |
|
quote: +1000 |
|
quote: Zo, terugkrabbelen.. Mag ik weten wie je dan wel bedoeld en waar dat precies staat? Volgens mij gebeurde dit NAdat jij iedereen hier een veeg uit de pan had gegeven, Idioot Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
quote: Dat weet ik wel zeker, volgens mij is heel ZM fan van topentertainment als dit |
|
quote: |
|
quote: Dan wil ik de roze versie, met nummers speciaal voor de meisjes! |
|
quote:de normale versie dus ./.... |
|
quote: *streept CHD optreden in de Winston van het lijstje* Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
quote: Is die al roze? |
|
quote: Ten eerste viel dat reuze mee, nog niemand hier heeft het achterste van mijn tong gekregen. Ten tweede kijk maar eens goed in het laat je band horen topic, ik heb wel wat beters te doen dan quotes verzamelen van mensen die hun kritiek niet onderbouwen. check out: www.myspace.com/darkreign1 |
|
quote: Och, de engien die last heeft (of hebben) van mijn ego ben jij (of zijn jullie), dus volgens mij ligt het toch echt niet aan mij. quote: No shit sherlock.. waanzinning observatieve opmerking op het moment dat ik aangeef dat ik al snap wat iemand bedoelt [Dit bericht is gewijzigd door Rouwend in de Mist op 03-04-2007 13:34] check out: www.myspace.com/darkreign1 |
|
quote: |
|
quote: Ja maar ik vind ze niet ontiegelijk KUT, ik vind ze gewoon niet zo goed als dat Ethereal zich voordoet. Sterker nog, als ik echt goed naar Ne1 ga zitten luisteren hoor ik hetzelfde soort onstrakheden en kleine details als waar mensen bij mij moeilijk over doen. [Dit bericht is gewijzigd door Rouwend in de Mist op 03-04-2007 13:35] check out: www.myspace.com/darkreign1 |
|
quote: Well, wanneer iedereen last van jou heeft, zou ik toch echt andere conclusies gaan trekken. Schuif het toch niet telkens van je af, man. Bruce Banner |
|
quote: Mooi verpakt.. Maar eigenlijk staat er "zoek het zelf maar op, het is waar". Tja, zo ken ik er nog wel 1. [Dit bericht is gewijzigd door spectre op 03-04-2007 13:35] Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
quote: En waarom denk je dat we jou nou steeds zo afzeiken? |
|
quote: Je geeft nu dus toe dat jouw band (ook) onstrak is? |
|
quote:Flikker alsjeblieft op enorme idioot. Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
quote: Niet om het een of ander, maar als je echt onstrakheden hoort bij NE1 (dit is overigens totaal niet mijn muziek, maar ik ben het eens gaan luisteren naar je commentaar erop) dan moet je je denk ik toch echt eens na laten kijken. En als je jezelf wilt vergelijken met NE1 qua strakheid en details ben ik bang dat je toch eerst nog even moet dooroefenen met Misty Morning.. |
|
quote: Nee, want die onstrakheden vond ik er eigenlijk wel karakter aan toevoegen, maakt het minder mechanisch en lekkerder om naar te luisteren zo van:"Gelukkig, tenminste niet een band die d'r meteen een maand lang opnemen tegenaan smijt om een bovenmenselijk product neer te zetten wat ze live niet waar gaan kunnen maken" Als je dat per sé onstrakheid wilt noemen... dan zal het wel... check out: www.myspace.com/darkreign1 |
|
quote: Dat is niet onstrak; dat zijn maatsoorten die je niet begrijpt! Bruce Banner |
|
quote: EN hier: http://forum.zwaremetalen.com/forum_topic.php/2218100/27 Waarom post je dit überhaupt, je weet toch al dat ik het niet doe, kan je net zo goed met je hoofd tegen een muur aan beuken net zolang tot ie opzij stapt voor je. [Dit bericht is gewijzigd door Rouwend in de Mist op 03-04-2007 13:45] check out: www.myspace.com/darkreign1 |
|
quote: Er bestaat zoiets als een ban, weet je |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |