|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
quote: Breng mij een gitarist die eigen inbreng heeft zonder vals (we hebben al een HOOP gitaristen langs gehad namelijk en ze slagen er allemaal in heel erg vals te spelen) te spelen en hij mag een keer mee komen spelen, gaan wij wel als band overleggen of we blij zijn met zijn inbreng, zo ja.. mag hij/zij meespelen. check out: www.myspace.com/darkreign1 |
|
quote: Nee, jullie spelen geen 4/4e of 3/4e inderdaad, omdat jullie er net naast zitten, maar dan wordt het een 33/32e of iets dergelijks, en dat is niet zo bedoelt en klinkt ook voor geen meter, zeker niet aangezien de bassist dan bijvoorbeeld wel gewoon met een 4/4e door blijft spelen en het dan gewoonweg niet meer uitkomt. Jullie spelen (vrijwel) constant 4/4e maar komen gewoon niet uit. Dat is iets heel anders dan bewust gebruik maken van wisselende maatsoorten, polyritmes of vreemde ritmewisselingen. Wat jullie doen is op toeval gebasseerde troep die nergens meer naar klinkt. Wat andere bands doen die wel interessante muziek maken is goed doordachte composities maken met duidelijke maatsoorten die strak zijn ingespeeld! [Dit bericht is gewijzigd door Kramy op 30-03-2007 21:22] Teloorgang! --> https://youtu.be/fDebPivKw00 |
|
quote: Tel dan eens lang genoeg door, want het komt allemaal gewoon uit, het zijn allemaal kloppende ritmes die (toegegeven) een beetje raar zijn, hebben we tenminste een lekker eigen geluid. Weet je wat? Ga ik binnenkort even uitgebreid de tijd nemen om uit te typen wat voor ritmes/ritmewisselingen er allemaal inzitten, kom je er vanzelf achter dat het strak is, maar gewoon niet aan je verwachtingen voldoet omdat je er niet op de juiste manier naar kijkt. [Dit bericht is gewijzigd door Rouwend in de Mist op 30-03-2007 21:26] check out: www.myspace.com/darkreign1 |
|
quote: Flikker op, zelfgenoegzame omhoogvallen breedbekflikker! Dat jij het streven hebt originele muziek te maken en vette feestjes neer te zetten: dikke vette prima en ik wens je veel succes! Maar ik hoef niet in elke stuk modder wat je langs die plaat voor je kop weet te werpen te lezen wat voor superieur zelfbeeld jij hebt! En als je dan toch die grafflap van je laat wapperen: heb dan in ieder geval het kleine beetje fatsoen om alleen daar over te kankeren waar die pinda in je hoofd een voorstelling van kan maken! IK HAD HET HELEMAAL NIET OVER EEN TWEEDE GITARIST! JIJ ZEI MET JE LUL IN JE BEK DAT JE HET NIET OVER TOETSENISTEN HAD GEHAD EN IK HEB AANGETOOND DAT DAT WÉL ZO WAS! KUN JE HET NOU LEZEN?!? En buiten het feit dat je nu domme dingen zegt was die post uit dat Creative Explosion al een toonbeeld van uitermate ver ontwikkeld hersenembolie! Een toetsenist is een bassist en gitarist in één? Wat lul je nou scheef man? Zeg dan in ieder geval dat je alleen een zanger en één toetsenist (want die kan de drums er vast ook nog bij gaan doen) nodig hebt! Scheelt ook ruimte in de auto, kun je lekker visualiseren waar je denkbeeldige vrienden elkaar af zitten te rukken! Irritant hè? Als mensen overmatig overdreven reageren op je posts? Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
quote: Heb jij wel verstand van muziektheorie? De ritmes die jullie spelen zijn zo 4/4 als het maar kan. quote: Wederom, heb jij wel enig greintje idee waar je het over hebt? Dit is klinkklare onzin: muziek die polyritmisch spelen is niet onstrak. Onstrak is gewoon naast de tel zitten, en dat kan in elke maatsoort. Misty Mourning weet het zelfs te presteren om in een simpele vierkwartsmaat uit de maat te spelen, onstrak dus. Dat heeft niks met originaliteit te maken, maar gewoon met het zijn van slechte muzikanten. |
|
@Zelthor [Dit bericht is gewijzigd door MMayo op 30-03-2007 21:25] |
|
Voor 12 uur kunnen we wel op 250 reacties komen! Grey over Kristalnacht: "Als de Joden destijds ook aanslagen hadden gepleegd dan had ik de nazi's misschien wel begrepen." |
|
quote: Schrijf/tab het eens uit dan.. zal je zien dat het allemaal 4/4e is en er totaal niets boeiends gebeurt met het ritme. Het enige wat er gebeurt is dat het ernstig amateuristisch klinkt omdat jullie geen ritme kunnen houden. edit: De reden waarom het allemaal weer enigszins uitkomt is dat jullie jezelf herstellen wanneer jullie weer eens naast elkaar heen zitten te spelen. Dit doe je automatisch, omdat het gewoonweg niet klinkt wanneer je naast elkaar zit. Het geeft dus ook alleen maar aan dat jullie zelf ook doorhebben dat het strak hoort te klinken. Dat jullie te incapabel zijn om het echt goed strak te houden hoef je dus niet op een dergelijk domme manier goed te proberen praten. Geef gewoon toe dat jullie een stelletje inspiratieloze onkundige prutsmuzikanten zijn. [Dit bericht is gewijzigd door Kramy op 30-03-2007 21:32] Teloorgang! --> https://youtu.be/fDebPivKw00 |
|
quote: :') Dan klopt m'n realbook voor jazz ook niet. [Dit bericht is gewijzigd door Sargatanas op 30-03-2007 21:28] |
|
De tering, als ik hier lees is gewoon heel mn dag weer goed. |
|
quote: |
|
quote: Zelfgenoegzame kutzak! quote: Zelfgenoegzame kutzak! quote: Kneus, probeer maar eens met z'n drieën live precies hetzelfde te spelen: dat is VEEL moeilijker dan met z'n drieën iets anders spelen! Wel makkelijker schrijven natuurlijk, voor je daar over begint! quote: Jullie waren toch die band die altijd wat anders speelde? Omdat jullie zo goed en tof zijn? Aap. Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
GE-WEL-DIG wat een topic! Signature |
|
quote:We doen ons best Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
quote: Ik word er anders een beetje droevig van. “Leef met vlag en wimpel, maar houd het simpel’ |
|
Niet meer kijken dan. Anders ben je een gothic! Grey over Kristalnacht: "Als de Joden destijds ook aanslagen hadden gepleegd dan had ik de nazi's misschien wel begrepen." |
|
Ik? Een gothic? That will be the day. Ik wil het niet en toch ben ik telkens benieuwd wat er nou weer allemaal voor onzin hier staat, hehe. “Leef met vlag en wimpel, maar houd het simpel’ |
|
quote:Die gitaristen waren juist wel gestemd Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
quote: *streept SH optreden in de Winston van het lijstje* [Dit bericht is gewijzigd door spectre op 31-03-2007 1:17] Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
quote: da's niet aardig van je! Maar goed, ik neem aan dat hij hier niet met kan zitten, aangezien hij ook bijzonder stigmatiserend op anderen reageert. Zal wel normaal voor hem zijn Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
Ik heb meteen weer een smile op mijn gezicht als ik dit topic open Born to bleed. Fighting to succeed. Build to endure what this world throws at me.. Mag ik u verder een boeketje haagsche bloemen aanbieden? |
|
Hun muziek is wel beter geworden, trouwens. Hij lijkt zich toch wat aan te trekken van de kritiek hier, hehe. Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
Het is teveel om om ook maar ergens te beginnen met quoten.. Tering. Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
Er wordt in ieder geval veel over gesproken, dat is zeker wat waard! Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |