|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Deifecation heeft wel meer vreemde humor, dus hou ik het maar op |
|
quote: Hoe hard je ook ontkent hem in de zeik te nemen; met dergelijke uitspraken maak je het ons erg moeilijk om dit te geloven. Bruce Banner |
|
quote: mmmm. |
|
*proest* “Leef met vlag en wimpel, maar houd het simpel’ |
|
M. : Jij krijgt bier van heel ZM voor deze review! Bruce Banner |
|
"We like timeless themes, so there isn't gonna be songs about fancy cars and sexy girls. Well that last one is quite timeless, I'll take it back" (Tomi Koivusaari , Amorphis) |
|
quote: Geniaal. Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you! |
|
Okee Ethereal, zie hier de eerste keer dat ik toegeef dat ik een fout maakte... ik had me vergist met iemand anders die begon in de trant van:"Tering WAT een KUTmuziek blaatblaatblaat schreeuwbullshit (yepz... slecht onderbouwde kritiek, doorspekt met scheldwoorden wordt nu niet, nooit niet serieus genomen)". Maar goed, ik blijf vinden dat jullie overdrijven zo onstrak is het niet en ik hoor de plekken waar de bas en de gitaar zo lelijk langs elkaar heen spelen niet (ik hoor wel dat ze tegen elkaar in spelen op sommige plekken en dat het verschillende melodieën zijn)... maar ik heb natuurlijk ook geen Audio-design gedaan, dus ik zal het verschil wel niet horen tussen melodieën die op een rare manier langs elkaar heen lopen en valse onstrakke zooi. O wee mij, mijn gebrek aan opleiding maakt mij doof! [Dit bericht is gewijzigd door Rouwend in de Mist op 02-04-2007 22:12] check out: www.myspace.com/darkreign1 |
|
quote: Wow! Helemaal mee eens, prachtige omschrijving, vooral van de vocalen! Alleen de eind waardering vind ik zeer ondermaats, schande Signature |
|
quote: Ik denk dat er nog iets meer meespeelt, als ik zelf bezig ben met mijn eigen band, en luister naar nieuwe (repetitie) opnames, en live beelden/geluid als we filmen, hoor ik het in eerste instantie ook niet. Dit heeft denk ik meer te maken met het feit dat je erg enthousiast bent over je eigen muziek (bij mij wel iig) dan of het wel 100% strak is of niet. Later, zeg na een keer of 3, misschien 4 kijken en/of luisteren, gaat dit me wel opvallen, maar dat hoeft niets te betekeken, ik hoor namelijk ook niet of mn gitaar valsstaat of niet.. Maar goed, misschien zou dit ook verklaren waarom jij jouw mening hebt, en een aantal andere mensen hier een andere. [Dit bericht is gewijzigd door Murdering Monk op 02-04-2007 22:27] |
|
quote: Hoezo fout? Persoonlijk vindt ik dat je jezelf niet hoeft te verontschuldigen voor je mening hoor. Als jij Ethereals bandje ontiechelijk kut vindt dan vindt dan is dat JOUW mening, en die mag gehoord worden! Jij mag best je muzikale kennis reflecteren op het product van een ander. Een mening over muziek hoort objectief te zijn, of Ethereal nou een aardige gozer is of niet, of je hem nou vergist hebt met een ander persoon op dit forum of niet, dat zou voor je mening niet uit moeten maken toch? [Dit bericht is gewijzigd door enlil op 02-04-2007 22:28] Signature |
|
quote: No problem quote: Nee poepie van me, lees nou eens wat beter. Ik ben niet de alwetende omdát ik dat gestudeerd heb, maar daarmee wil ik wél zeggen dat ik erg goed weet waar ik over praat. Het feit dat andere geschoolde muzikanten hier mijn mening onderbouwen zegt mij dat ik er niet geheel naast zit. Neem dit nou maar gewoon aan. Of niet. Ik kan prima mijn mening naast me neer leggen en objectief beoordelen of iets goed is of niet, en dat heb ik in dit geval gedaan, maar je lijkt er niet in te willen geloven. Als je niet tegen gefundeerde kritiek kan, post het dan niet, brand 1 überkulte demo, geef die aan Enlil en hou de eer aan jezelf. Wie is Enlil trouwens? Ben erg benieuwd wie er de moeite heeft gedaan zich een alter ego aan te meten voor dit topic Hi! I'm a signature virus. Please copy me into your sig to help me spread. |
|
quote: KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
quote: Subjectief, het maakt mij geen donder uit hoor kut = kut, en MISTY MOURNING IS TENMINSTE GAAF! Ik zou graag in het bezit komen van die ubercvlte demo, incl. handtekeningen en bloedspetters [Dit bericht is gewijzigd door enlil op 02-04-2007 22:31] Signature |
|
Tering de tering.. Edit: Puik plan mijnerzijds; ik hou het even op lezen in dit topic, en dan voornamelijk thuis (voor ik zit te schateren op 't werk..). [Dit bericht is gewijzigd door Illusione op 02-04-2007 22:34] [Deze realiteit is gemodereerd door Illusione op 28 juni 2009] 'I'm sorry, Wendy, but I just don't trust anything that bleeds for four days and doesn't die.' |
|
quote: waarom kies je allemaal van die nummers uit die door andere (metal)bands al eerder erg oke werden gecoverd? Spaceman /Kovenant Paranoïd /Typo/Megadeth Paint it Black/Grip inc./Marduk Ace of Spades/Corduroy/Bathory (beide versies echt tering origineel gedaan trouwens!!!) In black metal maakt men grapjes over religie... aldus pindakaasruud |
|
quote: Je vergeet MAMBO KURT te vermelden Die heeft bovenstaande deuntjes MEESTERLIJK en op ZEER ORIGINELE wijze gecoverd! Overigens is EASY LISTENING ofwel BUBBLE GUM ook echt een fantastische en zeer ondergewaardeerde muziekstroming. Zou wellicht een interessante invalshoek zijn voor MM? Als contrastrijk rustpunt tussen de progressieve en complexere stukken [Dit bericht is gewijzigd door enlil op 02-04-2007 22:40] Signature |
|
Mambo Kurt is dan ook de Koning der Covers. Bruce Banner |
|
Ik begin gewoon jaloers te worden op t aantal reacties in deze topic!!! MM heeft FANSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSS!! |
|
quote:Enlil is hier al veel langer |
|
quote: lol |
|
quote: Misschien is dronkenschap de enige staat waarin de rest van de wereld de gelegenheid om je langs je opgeblazen maar op dat moment ondergedompelde ego te worstelen? quote: Charisma gaat dan ook JUIST niet over wat duidelijk mooi of goed is, maar over het "je ne sais quoi" waar M. het over had of de X-factor van Henk-Jan; i.e. onstrak kunnen spelen. Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
Wanneer verkast dit nou es richting onzin-sub :s man man |
|
Ach, ik neem dit topic al tijden niet meer serieus, boeien waar het staat Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |