|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
quote: Je zei dat Hitlers charisma niet indrukwekkend was, en dat onderbouwde je met dingen die niet met charisme te maken hebben. Dáár reageerde ik op. quote: Dus als je uit eigen keuze kutmuziek maakt is het geen kutmuziek, want je kunt het live waarmaken?!? GAAAAAAAAAAAAAAAAF! quote: Lol, dat is ook voor het eerst. quote: Het zou bij mij ook invloed hebben op mijn mening over jullie muziek. Ik denk dat ik dan opeens een stuk meer begrip kan opbrengen voor de kwaliteit ervan! [Dit bericht is gewijzigd door ZelThoR op 03-04-2007 14:42] Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
*covered in ashes gaat weer optreden dus * |
|
Hehe Zo slecht kan ik live echt niet waarmaken hoor Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
Ik wel! |
|
quote: Zelfs beschadigde induviduen als ik kunnen een geintje maken, jezus, get a life and stop taking yourself and everything you read on a forum so seriously, for fuck's sake. check out: www.myspace.com/darkreign1 |
|
quote:Iedere getrainde aap kan dat [Dit bericht is gewijzigd door spectre op 03-04-2007 14:46] Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
Als ik een ijzeren staaf had wist ik het ook wel.. godverdomme zeg Teloorgang! --> https://youtu.be/fDebPivKw00 |
|
quote: Dude. je moet niet zo te koop lopen met je intelligentie, die heb je namelijk niet. Je maakte veel te laat een opmerking die niet steekhoudend was en nergens op sloeg. Charisma is een subjectief begrip, dus jij KAN mij helemaal niet overtuigen dat hij charismatisch was, want ik vond het niet charismatisch. Dat jij nou gecharmeerd bent van kleine dikke mannetjes die teveel schreeuwen en lelijk zijn daar kan ik ook niets aan doen. EN wat betreft het feit daat Hitler door zijn "charisma" ergens gekomen is is ook niet waar, het was gewoon een staatsgreep op een quasi-legale manier uitgevoerd (en dan vooral in combinatie met geweld) en de domme massa vertellen wat ze graag horen. Vind ik nog steeds niets charismatisch aan. [Dit bericht is gewijzigd door Rouwend in de Mist op 03-04-2007 15:00] check out: www.myspace.com/darkreign1 |
|
quote: Hij maakte die opmerking niet te laat. Hij wilde niet voorspelbaar zijn en heeft derhalve voor een andere maat gekozen. KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
Volgens mij heeft er maar 1 persoon problemen met zijn intelligentie Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
quote: |
|
quote: |
|
@Chelman: Hoezo, je hoeft toch niet in dit topic te komen? [Dit bericht is gewijzigd door WMP op 03-04-2007 14:52] |
|
quote: Elke keer dat ik de pagina refresh zie ik Misty Jankerd aan de top van mijn active topics list. Daar kan ik niet omheen. Het steekt mijn tere oogjes. KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
Kusje erop? |
|
check out: www.myspace.com/darkreign1 |
|
quote:Klopt. Vraga me af hoe rollend in de mest het dan geleerd heeft .. |
|
Zijn vader heeft het er in geslagen. |
|
dit is wel één van de populairste bandtopics ooit! ik geloof niet dat deze band in de komende jaren ooit nog ergens kan verschijnen zonder uitgelachen te worden na deze shitstorm, staan nu overal al bekend als uit de maat en vals met attitude Je moeder. |
|
quote: Ik gok dat de volgende ZM-meeting bij een concert van Misty Mourning gaat plaatsvinden. |
|
quote: Ik heb al een kistje eieren op de radiator gelegd. Tegen de tijd dat MM gaat optreden zullen ze aardig geurig zijn. KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
quote: Nee dat is VER boven jouw niveau, heb je zelf wel eens goed geluisterd naar Covered in Ashes! Mijn god! dat jij nog commentaar durft te geven op wie dan ook... en ZEKER als het op vals zingen aankomt, of slecht gitaarspel. Ik zet NOOIT een nummer binnen een paar seconden uit, maar Covered in Ashes wel. Die drummer kan nog niet eens in de maat aftikken man! En die zanger... ARGH! probeert een opera-stem te doen ofzo, maar zingt zo vals dat ik de neiging kreeg om weg te rennen (zijn grunt, moet ik toegeven, klonk wel okee). De gitaren staan niet goed gestemd en de bass is compleet niet te horen (behalve in het eerste nummer,waarom dan niet bij ALLE nummers?), en dan moet ik jouw commentaar zeker serieus gaan nemen? Ik geniet nog meer van het geluid van nagels over een schoolbord dan van Covered in Ashes. En dit soort taal gebruik ik normaal gesproken nog niet eens bij bands... alleen zo jammer dat ik geen keus van je kreeg. [Dit bericht is gewijzigd door Rouwend in de Mist op 03-04-2007 15:18] check out: www.myspace.com/darkreign1 |
|
*las murdering monk* |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |