|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
quote: We hopen maar dat hij op een dag het licht ziet en accepteert dat dat zinloos is |
|
naast de damesmaten, waarin overigens ook G-strings verkrijgbaar zullen zijn, is dat de beginmaat! Bierdrinkers herken je aan hun buikje Bitches, i want to torture you!!!!!!!!!!!! |
|
quote:Godver, niet alleen de muziek heerst maar dus ook de merch !!! fantastisch !!! alle xl,l, m en s dragers kunnen optieften ! Fuck the world and fuck you |
|
quote: Geweldig. Als ik geen buikje had zou ik ook een M zijn, maar nee dus. Heerschend. “Leef met vlag en wimpel, maar houd het simpel’ |
|
Ja, maar Wim, jouw vrouw kookt gewoon te lekker Bitches, i want to torture you!!!!!!!!!!!! |
|
lol |
|
Hehehe, ik ben de kok met kaa oo kaa in huize Wansmaak. Het heeft wel met het buikje te maken, ja. “Leef met vlag en wimpel, maar houd het simpel’ |
|
Best topic ever. In mei treden wij geloof ik op met dit miskend genie, ik ben benieuwd hehehe. |
|
quote: Dat meen je ?! Daar ben ik bij! [Deze realiteit is gemodereerd door Illusione op 28 juni 2009] 'I'm sorry, Wendy, but I just don't trust anything that bleeds for four days and doesn't die.' |
|
quote:Waar dan? kan ik meteen iets gaafs zien nadat ik meneer mistrondzijnhoofd heb uitgelachen! |
|
Eerwaerde heer Snaack, die vrouwen in jullie band, vooral in die jarratel-pakjes, daar ben ik echt wel fan van De drummer is dan wat minder Bitches, i want to torture you!!!!!!!!!!!! |
|
The Cave, ergens in mei geloof ik. quote: Bwahahaha |
|
quote: Pas op met de jenever |
|
(post 10) The Cave is dus echt wel een onmeugelijke kut-tent om te spelen, lijkt mij. Krappe rotbende is het daar. Maar ja, je hebt van die gasten die spelen overal, zolang ze hun noise maar kunnen spammen. RidM was in ieder geval helemaal z'n element, zo te zien. |
|
quote: Als ik zoiets zie ben ik toch blij dat ik wat meer op mn lijf heb Misty als ik jou was zou ik dan ook niet verder gaan met dames die meer op het lijf hebben als dit..stel je breekt enzo, is niet fijn |
|
Damn.. Rouwie is mogelijk nog magerder dan ik.. [Deze realiteit is gemodereerd door Illusione op 28 juni 2009] 'I'm sorry, Wendy, but I just don't trust anything that bleeds for four days and doesn't die.' |
|
gadver.... weet je zeker dat dat meisje niet opgezet is?? Het is de lichtinval ;') |
|
quote: Of geïmporteerd uit Egypte? |
|
Hmmm dan zou Misty ook opgezet kunnen zijn... |
|
moeten we m eerst effe doodmaken... In black metal maakt men grapjes over religie... aldus pindakaasruud |
|
http://profile.myspace.com/index.cfm?fuseaction=user.viewprofile&friendID=152757641 zou t aan de naam liggen? deze band is ook te kut voor woorden... In black metal maakt men grapjes over religie... aldus pindakaasruud |
|
quote: Tering! Gaaf man! Nog bandleden nodig? Misty Mourning is te gek! Signature |
|
Tussenstand; Nog zo'n 200 reacties!!! |
|
quote: Ratje! Ga je mee naar Misty Mourning als ze samen met Mindscan spelen ? [Deze realiteit is gemodereerd door Illusione op 28 juni 2009] 'I'm sorry, Wendy, but I just don't trust anything that bleeds for four days and doesn't die.' |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |