|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Jij hebt dan ook geen humor en snapt dit topic niet. |
|
quote: Kunstenares. |
|
quote: Gelukkig is er een groot aantal mensen hier dat dat kan ontkrachten. |
|
quote: Dat is het nu juist, het gaat niet om het afkraken van de band. Maar goed, dat weet je niet aangezien je niet leest. |
|
quote: Als je van me verwacht dat ik 1000 berichten ga lezen voor een oordeel te vellen heb je dat mis. Ik heb enkele pagina's doorgebladerd, dat vond ik meer dan genoeg. |
|
quote: Okee. Doei dan he! |
|
quote:Zo simpel is het niet. Als het alleen kutmuziek zou zijn was dit topic niet verder dan 1 pagina gekomen Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
quote: Dan moet je je niet zo dom houden. Jeumig. |
|
quote: Nou he! Laat ik me gaan bezighouden met het beeld dat meneer Audiophile van me heeft! |
|
RIDM heeft het voor elkaar! Onderlinge verdeling! |
|
13 pagina's, man o man... “Leef met vlag en wimpel, maar houd het simpel’ |
|
quote:En zo hoort het. |
|
En dan gaan we het nu weer hebben over Misty Mourning. What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
quote: *voorzet op Hendriksen* Kopt u hem maar in! Bruce Banner |
|
quote: Of mischien het bewijs dat jij je hoofd in je reet hebt zitten check out: www.myspace.com/darkreign1 |
|
Ik heb RIDM al meerdere keren hoofd en reet in één zin zien zetten. Obsessie met hoofden gecombineerd met anale fixatie? Grey over Kristalnacht: "Als de Joden destijds ook aanslagen hadden gepleegd dan had ik de nazi's misschien wel begrepen." |
|
Kort samengevat is de muziek van deze band een grote verzameling kansloze, onstrakke en a-muzikale teringzooi. Had ik mij niet al voorgenomen niet meer te reageren ? Nogmaals dan maar. Verwijder jezelf van elk muzikaal instrument, MM-lid, zelfs de triangel is te hoog voor je gegrepen. Zo. Koffie. [Dit bericht is gewijzigd door Illusione op 22-04-2007 21:05] [Deze realiteit is gemodereerd door Illusione op 28 juni 2009] 'I'm sorry, Wendy, but I just don't trust anything that bleeds for four days and doesn't die.' |
|
quote: Nou, verspreid over meer dan duizend forum-members is dat dus minder dan 1 afkraakpost per persoon. Ver onder de WhiteRider-norm qua triestheid, TOCH!??!? Fickt nicht mit dem Raketemensch!! |
|
quote: Nee, maar als ik nog uit moet leggen dat ik hier doel op een engelse uitdrukking betekent dat alleen maar dat ik gelijk heb. check out: www.myspace.com/darkreign1 |
|
quote:Wat heb je eraan als je gelijk hebt maar slechte muziek maakt? |
|
quote: Ja, want in mijn reet zitten geen Engelse uitdrukkingen. Dus tsja, als ik met m'n hoofd in m'n reet zit vind ik ze natuurlijk nooit! Grey over Kristalnacht: "Als de Joden destijds ook aanslagen hadden gepleegd dan had ik de nazi's misschien wel begrepen." |
|
quote:Lieve Rouwend, zou je zo vriendelijk willen zijn om eens antwoord te geven op de vraag wélke artiesten precies? Het begint er namelijk aardig op te lijken dat je volledig over deze vraag heen leest, en naar het waarom van dat gedrag is het niet moeilijk gissen... What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
quote:Ik heb nog geen antwoord, of dacht je dat het over zou gaan waaien? Hup Edit: Grey was me voor [Dit bericht is gewijzigd door spectre op 23-04-2007 11:12] Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
quote: Volgens mij begon het op het "bier drinken en kut roepen "forum waar hij onze cd en die van een andere band volledig de grond in trapte. Hierop begonnen andere forumbezoekers met hem in discussie te gaan. Maar het kan al eerder zijn begonnen. Grappig genoeg verspreide het zich iover alle forums/fora. Een kleine snol zit zo vol. |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |