IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic
Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Auteur:
Topic : Misty Mourning Vorige pagina | Volgende pagina
Illusione
Boeiend!
Usericon van Illusione
Posted 01-04-2007 13:31 by Illusione (Speciaal lid) Profiel van Illusione

quote:
Op 1 april 2007 12:31 schreef Snaack het volgende:
Hmmm, 2 2/4 kun je volgens mij ook zien als 1 4/4.

Hangt ervanaf waar je het maataccent legt, zou ik normaal zeggen.. maar aangezien ik in deze brei geen redelijk gepland accent weet te vinden, kan het aan mij liggen..

[Deze realiteit is gemodereerd door Illusione op 28 juni 2009] 'I'm sorry, Wendy, but I just don't trust anything that bleeds for four days and doesn't die.'

waterfiets
Reality is only a Rorschach ink-blot, you know.
Usericon van waterfiets
Posted 01-04-2007 15:57 by waterfiets Profiel van waterfiets

Meh misty heeft nog niet gepost, ik wilde wat te lachen hebben

ratje
X-tinXion
Usericon van ratje
Posted 01-04-2007 16:03 by ratje Profiel van ratjehttp://www.conradhultermans.com

LOL

Wansmaak
Usericon van Wansmaak
Posted 01-04-2007 16:04 by Wansmaak Profiel van Wansmaakhttp://www,judgementday.nl

quote:
Op 1 april 2007 15:57 schreef waterfiets het volgende:
Meh misty heeft nog niet gepost, ik wilde wat te lachen hebben

Gisteren opgetreden, hè. Hij is de 50 euro aan het delen in 4/4 met zijn maten.

“Leef met vlag en wimpel, maar houd het simpel’

ratje
X-tinXion
Usericon van ratje
Posted 01-04-2007 16:08 by ratje Profiel van ratjehttp://www.conradhultermans.com

Mr. Cuntreaper
Heavy metal, Raise Hell!
Usericon van Mr. Cuntreaper
Posted 01-04-2007 16:28 by Mr. Cuntreaper Profiel van Mr. Cuntreaperhttp://www.myspace.com/Jack_Hellfire

http://www.talentscout.nl/

Misschien kan Henkjan Smits uitsluitsel geven

Bitches, i want to torture you!!!!!!!!!!!!

waterfiets
Usericon van waterfiets
Posted 01-04-2007 17:01 by waterfiets Profiel van waterfiets

quote:
Op 1 april 2007 16:04 schreef Wansmaak het volgende:
Gisteren opgetreden, hè. Hij is de 50 euro aan het delen in 4/4 met zijn maten.

Dappere-Speerwerper
Stoethaspel
Usericon van Dappere-Speerwerper
Posted 01-04-2007 17:54 by Dappere-Speerwerper Profiel van Dappere-Speerwerperhttp://myspace.com/clemensk

Ik heb het alemaal eens beluisterd. In tegenstelling tot de meesten vind ik het niet eens zo heel slecht. Nee, ik vind het heel heel heel heel heel heel slecht!!!! Maar volgens is dat de bedoeling er ook van.

mental
Bro's before Ho's
Usericon van mental
Posted 01-04-2007 17:55 by mental Profiel van mental

napraters!

Fuck the world and fuck you

spectre
Usericon van spectre
Posted 01-04-2007 18:10 by spectre Profiel van spectre

Ja idd, we praten elkaar allemaal na! Het is heel duidelijk dat dit is een samenzwering tegen MM is.

Weer van de ZOGpot gesnoept mental?

[Dit bericht is gewijzigd door spectre op 01-04-2007 19:02]

Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat

grindminder
LARDASS!!!!
Usericon van grindminder
Posted 01-04-2007 19:21 by grindminder Profiel van grindminderhttp://www.dutchroadrunners.nl

1 april!

waterfiets
Usericon van waterfiets
Posted 01-04-2007 19:22 by waterfiets Profiel van waterfiets

Damn hij is nog niet terug ik wil iemand uitlachen

[Dit bericht is gewijzigd door waterfiets op 01-04-2007 19:22]

ZelThoR
2002-2010
Usericon van ZelThoR
Posted 01-04-2007 20:08 by ZelThoR Profiel van ZelThoR

quote:
Op 31 maart 2007 19:48 schreef Rouwend in de Mist het volgende:
Jazeker... ik kijk neer op iedereen, dat had je zo onderhand toch wel door?

Behoorlijk.
quote:

31 Maart, kom maar langs

Ja, zo durf ik het ook wel. ALS ik dit op tijd gelezen had had ik er niet meer op tijd kunnen zijn!
quote:
we hebben al nummers waarbij we met zijn drieën tegelijk precies hetzelfde spelen, en NEE dat zijn er niet veel want dat vinden wij zo saai als maar kan, mag je zelfs op de gastenlijst.

Je mist het punt. Ik had het over het al dan niet moeilijker zijn van hetzelfde spelen t.o.v. iets anders. Ga daar dan op in, met je meningen.
quote:

Haha... nee, wij zijn de band die de setlist aanpast aan waar we spelen zodat we beter in de smaak vallen, okee dat je je ziel niet meteen aan de duivel verkoopt, maar een beetje rekening houden met je publiek vind ik alleen maar slim. En als jij zo dom bent om met je deathmetalband op een pop/rock festival nog steeds alleen maar je allerhardste nummers neer te willen zetten wens ik je veel plezier met spelen voor 4 man en een paardenkop.

Nee, jullie passen ook tempo's aan, dat heb ik je zeker weten zien posten. Don't make me quote you!

En als ik met mijn theoretische deathmetalband (da's toch veel te moeilijk voor mij!) op een pop/rock festival zou staan zou ik PRECIES hetzelfde spelen als normaal. Dat festival heeft ONS geboekt, dus ze weten wat ze krijgen.

Als jullie op een theoretisch festival van mij zouden spelen en opeens iets totaal anders gingen doen had ik jullie per direct van het podium geschopt, daar wordt je niet voor betaald!
quote:
Op 31 maart 2007 18:28 schreef Rouwend in de Mist het volgende:
Dude.... kijk eens naar een piano.... hoe je die bespeelt, kijk ook een HEEL ERG GOED naar het feit dat het dezelfde noten zijn. Vervolgens (JEZUS je moet die debielen hier echt bij de hand nemen en stapje voor stapje het hele denkproces voorkauwen voordat ze wat dan ook snappen) kijk je naar wat een pianist met zijn/haar linkerhand doet, welke noten hij/zij daar veelal mee bespeelt (ziedaar de noten van een basgitaar). Vervolgens kijk je eens goed naar wat hij/zij met zijn/haar rechterhand doet, welke noten het zijn (ziedaar de noten die je op je gitaar vindt).
Vandaar: piano spelen is net alsof je een bas en een gitaar tegelijk speelt.

A) Heb je nou al toegegeven dat je het wél over toetsenisten hebt gehad? Daar ging het met in de eerste plaats om. Nou ja, bij gebrek aan tegenwerpingen neem ik dat maar aan.

B) Piano: A0 tot C8. Oftewel links A0 tot C4 en rechts C#4 tot C8.

Bas: E1 tot G4 (24 frets)

Gitaar: E2 tot E6 (24 frets)

Dus, inderdaad, een redelijk deel komt overeen qua noten. Al is de piano dus nog een stuk breder (slechts een octaaf of 3 hoor, maar laat je dat niet in de weg zitten!).

Weet je wat, laat ik je hierin gelijk geven for the sake of argument: "kijk eens naar een piano.... hoe je die bespeelt, kijk ook een HEEL ERG GOED naar het feit dat het dezelfde noten zijn.". Wat je daarna zegt is alleen maar verdere uitleg van wat je net gezegd hebt, dus dat sla ik even over.

Alleen wil ik dus nog graag weten hoe je van "enigszins dezelfde noten als een gitaar + bas" naar "piano is net of je gitaar en bas in 1 speelt". Leg maar uit, ik ben oprecht benieuwd!
quote:
O, ik heb wat gevonden voor die rare smaak in je bek... Haal je hoofd uit je reet, dan komt er mischien eens zuurstof bij je hersenen, en dan leer je je mischien open te stellen voor andere denkwijzes.

Andere denkwijzes? Volgens mij heb jij een zeer onderontwikkelde denkwijze, en probeer je het angstvallig op te blazen tot het meest geniale wat men ooit zou kunnen bedenken! Jij lijkt erin te trappen, nu de rest nog

[Dit bericht is gewijzigd door ZelThoR op 01-04-2007 20:09]

Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen.

Aaaarco
Usericon van Aaaarco
Posted 01-04-2007 21:04 by Aaaarco Profiel van Aaaarco

een vijfkwarts met een hele korte laatste tel

wfkkrf!!! echt nu weet ik het zeker, mistlul is echt een waar genie, ik vermoed dat ons componeerwonder zich ontwikkeld en bij volgende nummers aanzal komen met 2,37ste afgewisseld met 5,83ste waar de drummer 3 x een 11,51ste en een 6,47ste speelt (of iets soortgelijks)

heerlijke muziek gaat dat worden

In black metal maakt men grapjes over religie... aldus pindakaasruud

Snaack
Usericon van Snaack
Posted 01-04-2007 21:12 by Snaack Profiel van Snaack

Maar het is niet ontstrak, ze syncoperen!

Jällö
Usericon van Jällö
Posted 01-04-2007 21:53 by Jällö Profiel van Jällö

Nog niemand die de verborgen parallel tussen MM en de astronomie heeft ontrafeld?
Ik kreeg zowaar het idee dat de verhouding tussen de lengte van een vierkwartsmaat en de verlenging van de 5e tel in het antimetrische polyritme bij 2:02 in het nummer Journey precies even groot is als de verhouding tussen de omtrek van Mars vergeleken met de afstand tussen Venus en Pluto.
Dit kan toch bijna geen toeval zijn zou je zeggen?...

Information is not knowledge is not wisdom is not truth

waterfiets
Usericon van waterfiets
Posted 01-04-2007 21:54 by waterfiets Profiel van waterfiets

quote:
Op 1 april 2007 21:53 schreef Jällö het volgende:
Nog niemand die de verborgen parallel tussen MM en de astronomie heeft ontrafeld?
Ik kreeg zowaar het idee dat de verhouding tussen de lengte van een vierkwartsmaat en de verlenging van de 5e tel in het antimetrische polyritme bij 2:02 in het nummer Journey precies even groot is als de verhouding tussen de omtrek van Mars vergeleken met de afstand tussen Venus en Pluto.
Dit kan toch bijna geen toeval zijn zou je zeggen?...

mental
Bro's before Ho's
Usericon van mental
Posted 01-04-2007 22:05 by mental Profiel van mental

quote:
Op 1 april 2007 18:10 schreef spectre het volgende:
Ja idd, we praten elkaar allemaal na! Het is heel duidelijk dat dit is een samenzwering tegen MM is.

Weer van de ZOGpot gesnoept mental?
oeps. betrapt !

Fuck the world and fuck you

El Chulo
UltraSuave!!!
Usericon van El Chulo
Posted 01-04-2007 22:36 by El Chulo Profiel van El Chulo

Even een paar kleine puntjes van kritiek:

quote:
Op 31 maart 2007 18:28 schreef Rouwend in de Mist het volgende:
Vandaar: piano spelen is net alsof je een bas en een gitaar tegelijk speelt.

De meeste pianomuziek is inderdaad tweestemmig, maar er bestaat ook genoeg éénstemmige muziek of driestemmige muziek (chopin bijvoorbeeld). Waarschijnlijk bedoel je te zeggen dat het mogelijk is om een melodie en een begeleiding tegelijk te spelen op een piano?? Dit is overigens ook mogelijk op een gitaar!

quote:
Op 31 maart 2007 19:35 schreef Rouwend in de Mist het volgende:
En ja ik weet dat de zwarte toetsen niet op een gitaar of een bas zitten.

Euh, er zitten inderdaad geen zwarte toetsen op een gitaar, maar snaren. De noten van de zwarte toetsen komen echter zowel op gitaar als bas als op elk ander instrument met een stemming gebaseerd op 12 tonen voor hoor... Ik zou zeggen zoek er eens naar op je gitaar!

[Dit bericht is gewijzigd door El Chulo op 01-04-2007 22:38]

Ahora kién, kién es el asesino. Ahora kién, kién mata sin razón. Ahora kién, utiliza las torturas....

waterfiets
Usericon van waterfiets
Posted 01-04-2007 22:47 by waterfiets Profiel van waterfiets

quote:
Op 1 april 2007 22:36 schreef El Chulo het volgende:
Even een paar kleine puntjes van kritiek:

De meeste pianomuziek is inderdaad tweestemmig, maar er bestaat ook genoeg éénstemmige muziek of driestemmige muziek (chopin bijvoorbeeld). Waarschijnlijk bedoel je te zeggen dat het mogelijk is om een melodie en een begeleiding tegelijk te spelen op een piano?? Dit is overigens ook mogelijk op een gitaar!

Euh, er zitten inderdaad geen zwarte toetsen op een gitaar, maar snaren. De noten van de zwarte toetsen komen echter zowel op gitaar als bas als op elk ander instrument met een stemming gebaseerd op 12 tonen voor hoor... Ik zou zeggen zoek er eens naar op je gitaar!

Je kan het hem 30 keer uitleggen maar hij is overtuigd van zijn eigen "theorie"

Doomy
Usericon van Doomy
Posted 01-04-2007 22:47 by Doomy Profiel van Doomy

Ja...de nitwit

iPim zei: Zeikhoofd... alsof ik me door een 18-jarig kneusje laat afzeiken. Ik kom je nog wel eens tegen op een concert van Jan Smit, kneus!

Wansmaak
Usericon van Wansmaak
Posted 01-04-2007 22:56 by Wansmaak Profiel van Wansmaakhttp://www,judgementday.nl

quote:
Op 1 april 2007 22:36 schreef El Chulo het volgende:
Ik zou zeggen zoek er eens naar op je gitaar!

“Leef met vlag en wimpel, maar houd het simpel’

Rouwend in de Mist
Usericon van Rouwend in de Mist
Posted 02-04-2007 10:07 by Rouwend in de Mist Profiel van Rouwend in de Misthttp://www.myspace.com/branislavplesa

ik wel gewoon door

[Dit bericht is gewijzigd door Rouwend in de Mist op 02-04-2007 10:08]

MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 02-04-2007 10:08 by MMayo Profiel van MMayo

quote:
Op 2 april 2007 10:07 schreef Rouwend in de Mist het volgende:
ik wel gewoon door d'r zijn zat mensen die het wel waarderen.

Kijk, dat gitaar spelen is niet zo'n probleem.. maar dat zingen, damn.. stop daar maar mee.

Rouwend in de Mist
Usericon van Rouwend in de Mist
Posted 02-04-2007 10:09 by Rouwend in de Mist Profiel van Rouwend in de Misthttp://www.myspace.com/branislavplesa

Je zat er ook echt op te azen hé
In de paar seconden dat ie erop heeft gestaan issie al gequote!

Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com