IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic
Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Auteur:
Topic : Misty Mourning Vorige pagina | Volgende pagina
karnivoor
Usericon van karnivoor
Posted 03-04-2007 13:48 by karnivoor Profiel van karnivoorhttp://www.kanker.nl/

quote:
Op 3 april 2007 13:44 schreef Rouwend in de Mist het volgende:
Nee, want die onstrakheden vond ik er eigenlijk wel karakter aan toevoegen, maakt het minder mechanisch en lekkerder om naar te luisteren zo van:"Gelukkig, tenminste niet een band die d'r meteen een maand lang opnemen tegenaan smijt om een bovenmenselijk product neer te zetten wat ze live niet waar gaan kunnen maken"
Als je dat per sé onstrakheid wilt noemen... dan zal het wel...

hehe het was toch zo bedoeld als in kromme maatsoorten? hehehehehe

anyway, ik ben veel shit gewend, speel zelf ook totaal niet strak maar zelfs mij viel het meteen op :|

[Dit bericht is gewijzigd door karnivoor op 03-04-2007 13:48]

Je moeder.

spectre
Usericon van spectre
Posted 03-04-2007 13:52 by spectre Profiel van spectre

quote:
Op 3 april 2007 13:45 schreef Rouwend in de Mist het volgende:
EN hier: http://forum.zwaremetalen.com/forum_topic.php/2218100/27

Waarom post je dit überhaupt, je weet toch al dat ik het niet doe, kan je net zo goed met je hoofd tegen een muur aan beuken net zolang tot ie opzij stapt voor je.

Quote even de juiste pagina, op deze sta ik niet op (of het ligt aan mijn instellingen / of die van jou)

En wat betreft dat bovenmenselijke... iedere getrainde aap speelt die rotzooi van jullie met 2 vingers in de neus wel strak in.

Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat

Rouwend in de Mist
Usericon van Rouwend in de Mist
Posted 03-04-2007 13:55 by Rouwend in de Mist Profiel van Rouwend in de Misthttp://www.myspace.com/branislavplesa

quote:
Op 3 april 2007 13:45 schreef Lainedil het volgende:
Dat is niet onstrak; dat zijn maatsoorten die je niet begrijpt!

Nou, ik hoor wel degelijk dat de instrumenten verschillende ritmes en melodiën door elkaar heen spelen, ik vind de manier waarop alleen niet erg geïnspireerd (is gewoon mijn ding niet, ik had diezelfde nummers heel anders gedaan, om te beginnen door meer verschillende riffs te gebruiken), klinkt alsof de toetsenist niet zeker weet wat ie moet doen en dus maar een beetje aan het jammen is, de gitarist koppig door blijft spelen no matter what en de zanger in paniek dan maar die paar regeltjes tekst (hoeveel waren het er eigenlijk? ik hoor telkens dezelfde 3 zinnetjes en de zanger is niet goed te verstaan) die hij heeft over and over again blijft herhalen en slechts zeer zelden een regel andere teksten tussendoor gooit voor de afwisseling. Sterker nog, ik kon zowel in Ne1 als in die dance-meuk niet terughoren dat het een muzikant betrof die er een opleiding voor gedaan heeft (die zichzelf wel op zijn borst aan het kloppen is met 4 jaar Audio design).

Maar, ik ben zo vriendelijk om er niet van uit te gaan dat ik de wijsheid in pacht heb en ik ga er vanuit dat de band daadwerkelijk dat heeft neergezet wat ze wilden neerzetten, ik ga niet doen alsof ik beter weet wat de band hoort te spelen dan zijzelf door over onstrakheden te beginnen.
Al met al vond ik het eindresultaat best lekker klinken en zal ik ze nog best een keertje live gaan bekijken (als ik toch al in de tent ben waar ze optreden voor een andere band, ik zou niet specifiek voor ze naar een concert gaan).

Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 03-04-2007 13:56 by Jenje (Speciaal lid) Profiel van Jenje

Goh, je meent het, hoe interessant!

Rouwend in de Mist
Posted 03-04-2007 13:57 by Rouwend in de Mist Profiel van Rouwend in de Misthttp://www.myspace.com/branislavplesa

quote:
Op 3 april 2007 13:52 schreef spectre het volgende:
Quote even de juiste pagina, op deze sta ik niet op (of het ligt aan mijn instellingen / of die van jou)

En wat betreft dat bovenmenselijke... iedere getrainde aap speelt die rotzooi van jullie met 2 vingers in de neus wel strak in.

Nee, maar vanaf daar begon de bullshit.. Jenje met zijn het is geen metal (da's geen rkitiek, da's een domme opmerking over dat we het genre niet zijn waarvan we zelf ook al aangeven dat we dat niet zijn).

Lul niet, op die pagina sta je wel.

[Dit bericht is gewijzigd door Rouwend in de Mist op 03-04-2007 14:00]

altx
Iron Maiden's gonna get you
Usericon van altx
Posted 03-04-2007 14:00 by altx Profiel van altx

quote:
Op 3 april 2007 13:23 schreef Rouwend in de Mist het volgende:

Ten eerste viel dat reuze mee, nog niemand hier heeft het achterste van mijn tong gekregen.
Ten tweede kijk maar eens goed in het laat je band horen topic, ik heb wel wat beters te doen dan quotes verzamelen van mensen die hun kritiek niet onderbouwen.

Laat dat achterste van je tong ook maar niet zien.

Want dan heb je kans dat de mensen die zich tot nu toe redelijk afzijdig gehouden hebben, zich er ook maar eens echt mee gaan bemoeien...

Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you!

karnivoor
Usericon van karnivoor
Posted 03-04-2007 14:02 by karnivoor Profiel van karnivoorhttp://www.kanker.nl/

quote:
Op 3 april 2007 13:55 schreef Rouwend in de Mist het volgende:
Nou, ik hoor wel degelijk dat de instrumenten verschillende ritmes en melodiën door elkaar heen spelen, ik vind de manier waarop alleen niet erg geïnspireerd (is gewoon mijn ding niet, ik had diezelfde nummers heel anders gedaan, om te beginnen door meer verschillende riffs te gebruiken), klinkt alsof de toetsenist niet zeker weet wat ie moet doen en dus maar een beetje aan het jammen is, de gitarist koppig door blijft spelen no matter what en de zanger in paniek dan maar die paar regeltjes tekst (hoeveel waren het er eigenlijk? ik hoor telkens dezelfde 3 zinnetjes en de zanger is niet goed te verstaan) die hij heeft over and over again blijft herhalen en slechts zeer zelden een regel andere teksten tussendoor gooit voor de afwisseling. Sterker nog, ik kon zowel in Ne1 als in die dance-meuk niet terughoren dat het een muzikant betrof die er een opleiding voor gedaan heeft (die zichzelf wel op zijn borst aan het kloppen is met 4 jaar Audio design).

Maar, ik ben zo vriendelijk om er niet van uit te gaan dat ik de wijsheid in pacht heb en ik ga er vanuit dat de band daadwerkelijk dat heeft neergezet wat ze wilden neerzetten, ik ga niet doen alsof ik beter weet wat de band hoort te spelen dan zijzelf door over onstrakheden te beginnen.
Al met al vond ik het eindresultaat best lekker klinken en zal ik ze nog best een keertje live gaan bekijken (als ik toch al in de tent ben waar ze optreden voor een andere band, ik zou niet specifiek voor ze naar een concert gaan).

Je moeder.

spectre
Usericon van spectre
Posted 03-04-2007 14:04 by spectre Profiel van spectre

quote:
Op 3 april 2007 13:57 schreef Rouwend in de Mist het volgende:
Nope, maar misschien komt het omdat ik de paginalengte op max heb staan en nu naar een totaal andere pagina zit te kijken. (ik heb de laatste pagina in beeld, in mijn geval is dat 19)

Rouwend in de Mist
Posted 03-04-2007 14:06 by Rouwend in de Mist Profiel van Rouwend in de Misthttp://www.myspace.com/branislavplesa

quote:
Op 3 april 2007 14:04 schreef spectre het volgende:
Nope, maar misschien komt het omdat ik de paginalengte op max heb staan en nu naar een totaal andere pagina zit te kijken. (ik heb de laatste pagina in beeld, in mijn geval is dat 19)

Ahh kijk, de laatste pagina in dat topic bij mij is 38.

Jenje
Usericon van Jenje
Posted 03-04-2007 14:06 by Jenje (Speciaal lid) Profiel van Jenje

quote:
Op 3 april 2007 13:57 schreef Rouwend in de Mist het volgende:
Nee, maar vanaf daar begon de bullshit.. Jenje met zijn het is geen metal (da's geen rkitiek, da's een domme opmerking over dat we het genre niet zijn waarvan we zelf ook al aangeven dat we dat niet zijn).

Volgens mij had je moeder te weinig haar op de lip, je bent zo'n jankerd ...

Rouwend in de Mist
Posted 03-04-2007 14:08 by Rouwend in de Mist Profiel van Rouwend in de Misthttp://www.myspace.com/branislavplesa

quote:
Op 3 april 2007 14:00 schreef altx het volgende:
Laat dat achterste van je tong ook maar niet zien.

Want dan heb je kans dat de mensen die zich tot nu toe redelijk afzijdig gehouden hebben, zich er ook maar eens echt mee gaan bemoeien...

Ben ik ook zeker niet van plan, voel me ook niet eens aangevallen, maar ik ga wel graag in discussie met mensen om het er uitvoeriger over te hebben zodat ik beter begrijp wat ze bedoelen (gezien de onderbouwing ontbreekt tot je er naar vraagt).

Jenje
Usericon van Jenje
Posted 03-04-2007 14:09 by Jenje (Speciaal lid) Profiel van Jenje

Roepen dat je alles beter weet is geen discussie ... ben je soms familie van heiden ofzo?

Ethereal
Rawr.
Usericon van Ethereal
Posted 03-04-2007 14:10 by Ethereal Profiel van Etherealhttp://www.captainalbatross.nl

quote:
Op 3 april 2007 13:55 schreef Rouwend in de Mist het volgende:

Muziek MAKEN heeft niks met opleiding te maken, dat is een gevoel dat je wil neerzetten en overbrengen. Muziektheorie-kennis daarentegen wel. En dát is het enige dat ik je probeer duidelijk te maken, dat vanaf het begin mensen mét kennis van zaken je een aantal opbouwende tips geven (ok, sommigen op de ZM manier, maar het is hier godverdomme geen roze bloemetjes forum), maar jij die in de wind slaat en zegt dat wij massaal mis zitten. Hoe de muziek gemaakt is, met wat voor gedachte erachter ook, het gaat om hoe het klinkt. Als jij met wiskundige theorieën (niet dat dat zo is) je muziek in elkaar zet, de teksten achterstevoren in het zuid-oost Russisch uitspreekt en de cd hebt ingedrumd met stokken in je neusgaten (Audiophile?) zal niemand dat een fuck interesseren zolang het eindresultaat niet klinkt. Zoals je zelf zegt, onze muziek klinkt lekker. (jouw woorden). Boeit het dan in welke maatsoorten, welke toonsoorten en in welke contrapunt-blabla het staat? Nee! Het klinkt.
Je had na de eerste 10 comments ook kunnen denken 'tjee, zou het dan toch niet uiteindelijk 4/4 zijn? Dan kunnen we het ook gewoon retestrak inspelen, misschien hebben die rare langharige werkschuwe ZMers toch gelijk... Eens proberen!'

Maar kom zeker eens naar een optreden, hebben we het er eens over tijdens een biertje

Hi! I'm a signature virus. Please copy me into your sig to help me spread.

Rouwend in de Mist
Posted 03-04-2007 14:11 by Rouwend in de Mist Profiel van Rouwend in de Misthttp://www.myspace.com/branislavplesa

quote:
Op 3 april 2007 14:06 schreef Jenje het volgende:
Volgens mij had je moeder te weinig haar op de lip, je bent zo'n jankerd ...

Mischien dat al die klappen op mijn hoofd met stalen voorwerpen toch meer invloed gehad hebben dan ik dacht

karnivoor
Usericon van karnivoor
Posted 03-04-2007 14:11 by karnivoor Profiel van karnivoorhttp://www.kanker.nl/

tis gewoon een kutband en slotje

Je moeder.

spectre
Usericon van spectre
Posted 03-04-2007 14:11 by spectre Profiel van spectre

quote:
Op 3 april 2007 14:06 schreef Rouwend in de Mist het volgende:
Ahh kijk, de laatste pagina in dat topic bij mij is 38.
Maar wat wil je nou... Die reacties kun je verwachten als je er zo om ligt te smeken. Meestal reageer ik niet op rotzooi wat ik hoor, omdat het tijdverspilling is om op te reageren. In dit geval was er al een voorgeschiedenis en riep je zelf het allerhardst om kritiek.

*Heidenflashbacks*

karnivoor
Usericon van karnivoor
Posted 03-04-2007 14:12 by karnivoor Profiel van karnivoorhttp://www.kanker.nl/

en ik was bang dat ik me vandaag ging vervelen hehe

Je moeder.

MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 03-04-2007 14:13 by MMayo Profiel van MMayo

quote:
Op 3 april 2007 14:11 schreef Rouwend in de Mist het volgende:
Mischien dat al die klappen op mijn hoofd met stalen voorwerpen toch meer invloed gehad hebben dan ik dacht

Ohja, nu krijgen we je.. boehoe ik ben vroeger mishandeld verhaaltje zeker weer?

Rouwend in de Mist
Posted 03-04-2007 14:13 by Rouwend in de Mist Profiel van Rouwend in de Misthttp://www.myspace.com/branislavplesa

quote:
Op 3 april 2007 14:10 schreef Ethereal het volgende:
Muziek MAKEN heeft niks met opleiding te maken, dat is een gevoel dat je wil neerzetten en overbrengen. Muziektheorie-kennis daarentegen wel. En dát is het enige dat ik je probeer duidelijk te maken, dat vanaf het begin mensen mét kennis van zaken je een aantal opbouwende tips geven (ok, sommigen op de ZM manier, maar het is hier godverdomme geen roze bloemetjes forum), maar jij die in de wind slaat en zegt dat wij massaal mis zitten. Hoe de muziek gemaakt is, met wat voor gedachte erachter ook, het gaat om hoe het klinkt. Als jij met wiskundige theorieën (niet dat dat zo is) je muziek in elkaar zet, de teksten achterstevoren in het zuid-oost Russisch uitspreekt en de cd hebt ingedrumd met stokken in je neusgaten (Audiophile?) zal niemand dat een fuck interesseren zolang het eindresultaat niet klinkt. Zoals je zelf zegt, onze muziek klinkt lekker. (jouw woorden). Boeit het dan in welke maatsoorten, welke toonsoorten en in welke contrapunt-blabla het staat? Nee! Het klinkt.
Je had na de eerste 10 comments ook kunnen denken 'tjee, zou het dan toch niet uiteindelijk 4/4 zijn? Dan kunnen we het ook gewoon retestrak inspelen, misschien hebben die rare langharige werkschuwe ZMers toch gelijk... Eens proberen!'

Maar kom zeker eens naar een optreden, hebben we het er eens over tijdens een biertje

Haha, is goed, doen we.
Kom dan ook eens naar ons kijken, ik durf te wedden dat het invloed heeft op je mening over onze muziek.

Rouwend in de Mist
Posted 03-04-2007 14:14 by Rouwend in de Mist Profiel van Rouwend in de Misthttp://www.myspace.com/branislavplesa

quote:
Op 3 april 2007 14:13 schreef MMayo het volgende:
Ohja, nu krijgen we je.. boehoe ik ben vroeger mishandeld verhaaltje zeker weer?

Nee, maar dat jij er vanuit gaat dat dat zo is zegt genoeg over JOU, wil je er over praten? Hoe voel je je daar nou bij?

MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 03-04-2007 14:15 by MMayo Profiel van MMayo

quote:
Op 3 april 2007 14:14 schreef Rouwend in de Mist het volgende:
Nee, maar dat jij er vanuit gaat dat dat zo is zegt genoeg over JOU, wil je er over praten? Hoe voel je je daar nou bij?

Nou.. geloof dat je op BDKR een heel verhaal over had gepost en ook hier in een van de topics over je oh zo slechte jeugd.

Edit: Ah, kijk eens aan.. hier stond het al

quote:
Op 3 oktober 2006 12:15 schreef Rouwend in de Mist het volgende:
Dude(tte) ik ben er ook geweest, heb d'rbij ook nog eens mogen verkroppen dat ik zowel door mijn ouders als de verwende kutkoters op mijn school in elkaar gebeukt werd op een regelmatige basis

[Dit bericht is gewijzigd door MMayo op 03-04-2007 14:20]

Burzum
Usericon van Burzum
Posted 03-04-2007 14:16 by Burzum Profiel van Burzumhttp://www.last.fm/user/Raymond1982

Damn wat een topic

Rouwend in de Mist
Posted 03-04-2007 14:19 by Rouwend in de Mist Profiel van Rouwend in de Misthttp://www.myspace.com/branislavplesa

quote:
Op 3 april 2007 14:15 schreef MMayo het volgende:
Nou.. geloof dat je op BDKR een heel verhaal over had gepost en ook hier in een van de topics over je oh zo slechte jeugd.

Yepz, in het juiste topic, ik heb dat verder nergens aangehaald om zielig te doen. En zeker niet als het om mijn band ging, ik heb ook een kutjeugd gehad, mag blij zijn dat ik nog leef, maar dat staat los van Misty Mourning (alhoewel... mischien wel weer een leuke zangtekst uit te halen).

[Dit bericht is gewijzigd door Rouwend in de Mist op 03-04-2007 14:20]

MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 03-04-2007 14:21 by MMayo Profiel van MMayo

quote:
Op 3 april 2007 14:19 schreef Rouwend in de Mist het volgende:
Yepz, in het juiste topic, ik heb dat verder nergens aangehaald om zielig te doen. En zeker niet als het om mijn band ging, ik heb ook een kutjeugd gehad, mag blij zijn dat ik nog leef, maar dat staat los van Misty Mourning (alhoewel... mischien wel weer een leuke zangtekst uit te halen).

Toch raar dat je in je bandtopic dan het volgende post..

quote:
Op 3 april 2007 14:11 schreef Rouwend in de Mist het volgende:

Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 03-04-2007 14:27 by Chelman Profiel van Chelman

Kan iemand die kankermongool eens zijn bek laten houden?

Deze discussie is echt allang niet meer lollig en begint behoorlijk vervelend te worden.

Bannetje van een dag of zo?

KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !

Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com