IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 34 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34
Auteur:
Topic : Straight edge Vorige pagina | Volgende pagina
campske666
Usericon van campske666
Posted 25-09-2003 20:33 by campske666 Wijzig reactieProfiel van campske666Quote dit bericht

[quote]Op 25 september 2003 20:14 schreef Dwaallicht het volgende:
Dit vind ik echt zo jammer....quote]

Och och, zit nu niet te doen alsof ik begonnen met onredelijk doen.
Die kerel stelt 20 keer dezelfde vraag, en wordt iedere keer vriendelijk geantwoord door die X-mensen. En dan doet hij alsof hun argumenten nergens opslaan, en zelfs alsof er helemaal niet op z'n vragen is geantwoord. Daarbij geeft hij ook nog allemaal zwakke tegenargumenten. En als ik het dan voor bekeken houd om m'n tijd te investeren in zo een nutteloze conversatie zou ik onredelijk zijn ?
Tuurlijk...


DMTR
Stik er maar in
Usericon van DMTR
Posted 26-09-2003 8:20 by DMTR Wijzig reactieProfiel van DMTRQuote dit berichthttp://www.shadowsofdisgust.com

Arson mailde me dit gisteravond door. Komt van www.asice.net

"Ik heb een gekke vraag over het straight edge. Ik denk er nu al een paar weken over na om straight edge te worden. Ik heb al een tijd geen bier gedronken, en ik moet toegeven dat het me prima bevalt. Die tijd is ongeveer een maand aan de gang dat ik daar dus overna denk. Ik heb alleen een probleem. Wij hebben hier een keer per jaar dorpsfeest en men kijkt je dan raar aan als je geen bier drinkt. Nu vraag ik mij af of ik gewoon straight edge kan worden en dan op het dorpsfeest wel bier kan drinken. Het is toch maar een keer per jaar.....Wat vinden jullie er van? Er zijn vast wel mensen die dat doen toch?!!"



You see what happens when you fuck a stranger in the ass?!!


Elfensteen
Usericon van Elfensteen
Posted 26-09-2003 8:21 by Elfensteen Wijzig reactieProfiel van ElfensteenQuote dit bericht

ROFL!

quote:
Ik drink alleen als ik trek heb in bier, dat kan toch wel?


DMTR
Stik er maar in
Usericon van DMTR
Posted 26-09-2003 8:25 by DMTR Wijzig reactieProfiel van DMTRQuote dit berichthttp://www.shadowsofdisgust.com

Arson maakte nog over msn een zeer geinige opmerking vond ik zelf:

"Ik wil satanist worden, maar we moeten zondags altijd naar de kerk. Mag ik dan wel bidden? Het is toch maar één keertje in de week"


You see what happens when you fuck a stranger in the ass?!!


FireFox
Lifeform 009
Usericon van FireFox
Posted 26-09-2003 8:33 by FireFox Wijzig reactieProfiel van FireFoxQuote dit bericht

quote:
Op 26 september 2003 8:20 schreef DMTR het volgende:
Arson mailde me dit gisteravond door. Komt van www.asice.net

"Ik heb een gekke vraag over het straight edge. Ik denk er nu al een paar weken over na om straight edge te worden. Ik heb al een tijd geen bier gedronken, en ik moet toegeven dat het me prima bevalt. Die tijd is ongeveer een maand aan de gang dat ik daar dus overna denk. Ik heb alleen een probleem. Wij hebben hier een keer per jaar dorpsfeest en men kijkt je dan raar aan als je geen bier drinkt. Nu vraag ik mij af of ik gewoon straight edge kan worden en dan op het dorpsfeest wel bier kan drinken. Het is toch maar een keer per jaar.....Wat vinden jullie er van? Er zijn vast wel mensen die dat doen toch?!!"



Haha dat is precies de reden dat ik mijzelf niet straight edge noem, op zich drink ik nooit, rook ik nooit en neuk ik niet om me heen, maarja dat is een persoonlijke keuze. Om dan meteen een etiketje te dragen vind ik ietsje tè...


Our song begins to play. It's notes so light and free they dance in my ears and blind my sight. I think of when we danced and laughed when we kissed under the stars and held our hands in the mist.


FireFox
Lifeform 009
Usericon van FireFox
Posted 26-09-2003 8:43 by FireFox Wijzig reactieProfiel van FireFoxQuote dit bericht

quote:
Op 25 september 2003 19:08 schreef mislyd het volgende:
Ik vond Azagthoths kritische vragen zeker relevant.

Het enige dat me stoort is dat sommige edgers werkelijk geloven dat ze beter zijn dan anderen (heldere geest, hoger niveau etc) omdat ze geen alcohol drinken en geen losse sex hebben. I mean, please.

Er zijn ook genoeg niet-edgers die ook denken dat ze beter zijn, dan wel om andere redenen...
En over een andere manier van beter zijn; als je niet rookt en niet drinkt ben je over het algemeen beter in bepaalde zaken (vaak op sport gebied) dan wanneer je regelmatige rookt en drinkt. Dat het lichamelijk gezonder is niet te roken en niet te veel alcohol te nuttigen is onderhand toch wel wetenschappelijk bewezen dacht ik.


Our song begins to play. It's notes so light and free they dance in my ears and blind my sight. I think of when we danced and laughed when we kissed under the stars and held our hands in the mist.


XPositiveX
Usericon van XPositiveX
Posted 26-09-2003 11:13 by XPositiveX Wijzig reactieProfiel van XPositiveXQuote dit berichthttp://www.myspace.com/timxsmit

quote:
Op 25 september 2003 18:29 schreef Immortella het volgende:
Laat maar, stom grapje ...
Xneg en Xpos, jullie zijn allebei stoer hoor!
TWENTUUHHH!


hehehe, ik zag het wel hoor!




quote:
Op 25 september 2003 20:14 schreef Dwaallicht het volgende:

Het zijn prima kritische vragen die Azagthoth gesteld heeft, die echter niet uitputtend beantwoord zijn.




uhm, wat de fuk? wordt er dan compleet over mijn posts heen gelezen?

of zijn ze te lang en heb je geen weerwoord?

maar goed, whatever.


campske666
Usericon van campske666
Posted 26-09-2003 11:48 by campske666 Wijzig reactieProfiel van campske666Quote dit bericht

quote:
Op 26 september 2003 8:25 schreef DMTR het volgende:
Arson maakte nog over msn een zeer geinige opmerking vond ik zelf:

"Ik wil satanist worden, maar we moeten zondags altijd naar de kerk. Mag ik dan wel bidden? Het is toch maar één keertje in de week"





the wounded immortal
twi rocks
Usericon van the wounded immortal
Posted 26-09-2003 11:52 by the wounded immortal Wijzig reactieProfiel van the wounded immortalQuote dit berichthttp://www.chiromariakerke.be

Bij ons is het een echte hype, we hebben hier enkel ouder kids zittendie al jaren edge zijn, maar nu komt er een gans nieuwe generatie HC-kids en die worden allemaal edge aan hun 15, 16 jaar.


Terwijl ik van de ouder kids weet dat ze dikwils maar edge geworden zijn aan hun 20 ofzo. Ofwel al jaren gedropt zijn omdat ze veel te vroeg edge geworden zijn.



Men beste vriendin bevoorbeeld was enorm dronke op groezrock, enkel weken later is ze edge geworden. Vroeger gingen we elk weekend iets drinken, met en ganse hoop vrienden, nu doen we dat niet meer. De groep is in 2 gevallen. Degene die drinken maken minder plezier omdat de groep niet meer zo groot is, en degene die edge zijn amuseren zich duidelijk ook minder (ook al geven ze et niet toe) en gaan ergen anders gan zitten.


Blijkbaar lukt et nie, om samen op café te gaan terwijl de enen calo drinken en de andere bier. Ik heb echt geen, probleem met edge kids, maar wel met degene die er problemen mee hebben dat er alcohol gedronken word. (En dat doen ze onbewust bijna allemaal)




Wat ik me nu afvraag hoe lang zullen ze edge blijven, want sommige spreken nu al van droppen.



XPositiveX
Usericon van XPositiveX
Posted 26-09-2003 11:54 by XPositiveX Wijzig reactieProfiel van XPositiveXQuote dit berichthttp://www.myspace.com/timxsmit

hehe, ik ga zo naar cafe de stam. zoals altijd. gezellig ice-tea [m'n eigen! haha] drinken, terwijl de rest bier drinkt


campske666
Usericon van campske666
Posted 26-09-2003 11:55 by campske666 Wijzig reactieProfiel van campske666Quote dit bericht

quote:
Op 26 september 2003 11:52 schreef the wounded immortal het volgende:

Degene die drinken maken minder plezier omdat de groep niet meer zo groot is, en degene die edge zijn amuseren zich duidelijk ook minder (ook al geven ze et niet toe) en gaan ergen anders gan zitten.


Blijkbaar lukt et nie, om samen op café te gaan terwijl de enen calo drinken en de andere bier.


Wat een gezeik. Wij gaan ook dikwijls met veel volk op stap. Sommigen drinken zich eens graag daal van tijd tot tijd ( ), terwijl anderen geen pint aanraken (niet omdat ze edge zijn, maar gewoon niet drinken of het niet lusten ofzo). Daar wordt nooit lelijk gekeken omdat je wel of niet drinkt. Dat is toch je eigen keuze.


XPositiveX
Usericon van XPositiveX
Posted 26-09-2003 11:58 by XPositiveX Wijzig reactieProfiel van XPositiveXQuote dit berichthttp://www.myspace.com/timxsmit

idd vreemd dat een groep door zoiets uit elkaar valt.... als je goeie vrienden van begin af aan bent maakt 't toch niets uit?

maar goed, too bad dude


the wounded immortal
twi rocks
Usericon van the wounded immortal
Posted 26-09-2003 12:01 by the wounded immortal Wijzig reactieProfiel van the wounded immortalQuote dit berichthttp://www.chiromariakerke.be

Wat ik dan wel super vind, maar das enkel van xxxdeckerxxx (dude heeft edge tattoo, op zen auto staat geschilderd GO VEGAN + enorme edge sticker)

Men broer (die in dezelfde band speelt) moet porto verkopen, om een schoolreis goedkoper te maken


reactie: WA VERPLICHT OM DRUGS TE VERKOPEN

geniaal



the wounded immortal
twi rocks
Usericon van the wounded immortal
Posted 26-09-2003 12:04 by the wounded immortal Wijzig reactieProfiel van the wounded immortalQuote dit berichthttp://www.chiromariakerke.be

quote:
Op 26 september 2003 11:58 schreef XPositiveX het volgende:
idd vreemd dat een groep door zoiets uit elkaar valt.... als je goeie vrienden van begin af aan bent maakt 't toch niets uit?

maar goed, too bad dude
och, ik ga nog met de beide groepen weg hoor, ik drink gewoon minder. Trouwens er was nog een reden, Da meisje die edge geworden was vrijde met men beste vriend, maar das nu uit en ze willennieks meer met elkaar te maken hebben klote, twas zo leuk vroeger, nu nog, maar op fests voel ik me klote omdak bij alle 2 wil lopen, en dus wissel ik eenbeetje af. Wil het toeval steds dak altijd het beste vna beide partijen mis



XPositiveX
Usericon van XPositiveX
Posted 26-09-2003 12:24 by XPositiveX Wijzig reactieProfiel van XPositiveXQuote dit berichthttp://www.myspace.com/timxsmit

hmm, complicated..


the wounded immortal
twi rocks
Usericon van the wounded immortal
Posted 26-09-2003 13:12 by the wounded immortal Wijzig reactieProfiel van the wounded immortalQuote dit berichthttp://www.chiromariakerke.be

jup, maar ik amuseer me hier rot, wel jammer dak de enige metal ben.



Er zijn er wel meer in de streek, maar met slechts weinige ben ik bevriend. Het dikke nek gehalteligt iets te hoog



Azagthoth
One RG2550EX in the pocket!
Usericon van Azagthoth
Posted 27-09-2003 3:13 by Azagthoth Wijzig reactieProfiel van AzagthothQuote dit berichthttp://www.playsomeguitar.com

---

[Dit bericht is gewijzigd door Azagthoth op 27-09-2003 3:16]



Azagthoth
One RG2550EX in the pocket!
Usericon van Azagthoth
Posted 27-09-2003 3:16 by Azagthoth Wijzig reactieProfiel van AzagthothQuote dit berichthttp://www.playsomeguitar.com

quote:
Op 25 september 2003 20:33 schreef campske666 het volgende:
Op 25 september 2003 20:14 schreef Dwaallicht het volgende:
Dit vind ik echt zo jammer....quote]

Och och, zit nu niet te doen alsof ik begonnen met onredelijk doen.
Die kerel stelt 20 keer dezelfde vraag, en wordt iedere keer vriendelijk geantwoord door die X-mensen. En dan doet hij alsof hun argumenten nergens opslaan, en zelfs alsof er helemaal niet op z'n vragen is geantwoord. Daarbij geeft hij ook nog allemaal zwakke tegenargumenten. En als ik het dan voor bekeken houd om m'n tijd te investeren in zo een nutteloze conversatie zou ik onredelijk zijn ?
Tuurlijk...


Oeh... "hij is begonnen", "nietttus, hij begon". "Nee, hij...".

Dude, jij bent de grootste mongool die ik in mijn gehele ZM periode ben tegen gekomen. Sterf slet, en neem je bekrompen visie mee je graf in!



Dwaallicht
Usericon van Dwaallicht
Posted 27-09-2003 8:15 by Dwaallicht Wijzig reactieProfiel van DwaallichtQuote dit bericht

quote:
Op 26 september 2003 11:13 schreef XPositiveX het volgende:
uhm, wat de fuk? wordt er dan compleet over mijn posts heen gelezen?

of zijn ze te lang en heb je geen weerwoord?

maar goed, whatever.

Nee, nee, er is niet over je posts heen gelezen en ze zijn ook niet te lang en wie er nu wel of geen weerwoord heeft, daar wordt over vergaderd.

MAARR ik heb gepoogd je antwoorden samen te vatten in mijn eerdere post en ik vind ze niet uitputtend. Of, laat ik het zo zeggen: de manieren die jij noemt om met alcohol om te gaan, komen geen van alle overeen met de manier waarop je normaal en leuk met alcohol om kunt gaan. Dus dragen die redenen niet bij aan mijn begrip van straight edge.


campske666
Usericon van campske666
Posted 27-09-2003 9:51 by campske666 Wijzig reactieProfiel van campske666Quote dit bericht

quote:
Op 27 september 2003 3:16 schreef Azagthoth het volgende:
Oeh... "hij is begonnen", "nietttus, hij begon". "Nee, hij...".

Dude, jij bent de grootste mongool die ik in mijn gehele ZM periode ben tegen gekomen. Sterf slet, en neem je bekrompen visie mee je graf in!


Heeft de stoute mijnheer het jongetje boos gemaakt ? Aw, wat jammer nou.


XnegativeX
Usericon van XnegativeX
Posted 27-09-2003 11:57 by XnegativeX Wijzig reactieProfiel van XnegativeXQuote dit berichthttp://www.myspace.com/dennisjanssen

quote:
Op 27 september 2003 8:15 schreef Dwaallicht het volgende:
Dus dragen die redenen niet bij aan mijn begrip van straight edge.


Dus jij hebt jezelf al een idee gevormd van een concept waar je maar weinig vanaf weet en als iemand hier iets post dat niet overeenkomt met jou idee dan voegt het niks toe.

quote:
Op 2 juli 2003 21:57 schreef Dwaallicht het volgende:
Ga de teksten lezen en lever een gefundeerd oordeel, want op deze manier zet je jezelf te kakken. gutnogantoe.


I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell.


Iskariot
Vulgaris Magistralis
Usericon van Iskariot
Posted 27-09-2003 12:01 by Iskariot Wijzig reactieProfiel van IskariotQuote dit bericht

quote:
Op 26 september 2003 8:43 schreef FireFox het volgende:
Er zijn ook genoeg niet-edgers die ook denken dat ze beter zijn, dan wel om andere redenen...
En over een andere manier van beter zijn; als je niet rookt en niet drinkt ben je over het algemeen beter in bepaalde zaken (vaak op sport gebied) dan wanneer je regelmatige rookt en drinkt. Dat het lichamelijk gezonder is niet te roken en niet te veel alcohol te nuttigen is onderhand toch wel wetenschappelijk bewezen dacht ik.
Mwah, een glaasje wijn op de avond schijnt juist beter te zijn.


Miss Lucifer
Desire, Death & Destruction!
Usericon van Miss Lucifer
Posted 27-09-2003 14:24 by Miss Lucifer Wijzig reactieProfiel van Miss LuciferQuote dit bericht

Ik vind het eigenlijk heel stoer als iemand straight edge is, en dat ook volhoudt! Daar moet je denk ik een sterke wilskracht voor hebben, iets dat ik dus NIET heb... Ik kon niet eens een week zonder bier, terwijl ik niet eens zo'n zuiplap ben... Om over de sigaretten maar niet te spreken


It's better to be hated for what you are than to be loved for what you're not...


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 27-09-2003 16:58 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Ja die Neggie en Possie doen het daarom, nu zie ik het!

Ze willen STOER zijn!!


anonymous
Usericon van anonymous
Posted 27-09-2003 18:02 by anonymous Wijzig reactieProfiel van anonymousQuote dit bericht

quote:
Op 27 september 2003 16:58 schreef Jenje het volgende:
Ja die Neggie en Possie doen het daarom, nu zie ik het!

Ze willen STOER zijn!!
Precies! Maar goed, ik snap nog steeds niet waarom er een naampje aan gegeven moet worden. Maar daar zal ik niet meer over door zeuren.


"...it's all about change and evolution individually as well as universally. It's also about unity..."


Dit topic is 34 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen