|
Dit topic is 34 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: What do you mean I ain't kind? Just not your kind...[Swedish StairSkiing Team] |
|
Ik gebruik inderdaad geen medicatie. En als ik 30 ben trek ik me terug in een klooster. I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell. |
|
quote: Ik weiger wel ja. |
|
quote:Waarna je in dienst gaat bij een rijke familie en dan irritante kutliedjes gaat zingen met de kinderen? Oh nee .. wacht .. das wat anders ... |
|
quote:ik leg eigenlijk veelste snel de link naar jouw bedoelde iets anders, ik proiberde het nog uit te bannen... [Dit bericht is gewijzigd door Audiophile op 14-04-2005 20:48] |
|
quote: XvonTrappX I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell. |
|
quote: Do Re Mi Fa ... |
|
quote: Gaaf, ik rook en drink ook niet en ik ben te lelijk voor one night stands Helaas vind ik straight edgers irritante kuthippies Zenial |
|
quote: Tramadol is wel degelijk zwaar verdovend, het middel heeft zo ongeveer het zelfde effect als morfine. Met die zooi op ga je niet meer auto rijden. |
|
quote: Ik heb nu nog splinters in mijn kop van het boomknuffelen. I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell. |
|
quote: Het wordt pas eng als je splinters in je reet hebt ... |
|
Nee, takken in je hol is alleen iets voor echte hardliners. I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell. |
|
quote: Als bomen konden praten zouden ze hippies aanklagen voor ongewenste intimiteiten! Zenial |
|
quote: Ik knuffel ook wel eens jonge boompjes. Zou dat dan pedofilie zijn? I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell. |
|
Gadverrrrrrrdamme, ik wil het niet horen! Zenial |
|
Onzin. Het zou pas echt vies worden als je van die oude knotwilgen gaat knuffelen. I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell. |
|
RRRRrrrrrrrr Cactussen knuffelen is voor de SM-hippies? |
|
Kijk, jij snapt het. I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell. |
|
quote: Waarom moet je daarvoor straight edge zijn?!...ik vind 't een beetje doelloos allemaal, mijn oma doet dit allemaal ook niet, maar is niet straight edge omdat ze geen hardcore luisterd. waarom jezelf deze beperkingen opleggen. Als je nou niet met mate kan gebruiken en verslavingsgevoelig bent kan ik begrijpen dat je deze 'stok achter de deur' nodig hebt. |
|
Geheel mee eens. Ikzelf leef ook drugs- (in elke vorm) en losse contactenvrij, maar waarom de behoefte het in een hokje te stoppen? |
|
Mmmm, straight edge? Nee, dat is niets voor mij.. Geen alcohol zal ik waarschijnlijk wel uithouden, evenals de andere zaken hoor, maar ik ben meer principiëel tegen zoiets. Roken en bepaalde drugs kan ik me nog voorstellen, daar begin ik ook niet aan, maar dat is net zoiets als jezelf verbieden ijs te eten, omdat je er dik van kúnt worden, terwijl je broodmager bent... Kijk een keertje (of ietsje meer) een joint opsteken, kan weinig kwaad.. En bier kun je eventueel ook 'gematigd' drinken, ipv. je helemaal klem te zuipen, dus eerlijk gezegd zie ik er het nut niet zo van in. Wat je zei over dat 'er bij willen horen' klopt eigenlijk niet, dat een groep een bepaald iets doet, maakt misschien wel je grenzen wat lager, maar je bent er altijd nog zelf bij wat je wel of niet doet.. Gezien jou 'karakter van pricipes', als ik het zo mag noemen, lijkt het me voor jou geen enkel probleem je in te houden, waarom kies je dan voor absolute onthouding...? Another Day, Another Way .... |
|
Inderdaad, met mate is (bijvoorbeeld) alcohol alles behalve ongezond. Een glas rode wijn (en ik meende ook bij donker bier) per avond schijnt erg goed voor je circulatie en huid te wezen. En dat kleine beetje alcohol dat je binnen krijgt kan je lever makkelijk aan. |
|
Als je zelf kunt balancen heb je dit soort toevluchten niet nodig. Als... zijn maar weinig mensen die echt kunnen balancen denk ik. En als je een persoon bent die naar uiterste neigt kun je beter voor straight edge gaan dan voor de omgekeerde keuzes. |
|
quote: haha ik denk dat een keuze ertoe wel van belang is |
Dit topic is 34 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 |
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek | Vorige pagina | Volgende pagina |