IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 34 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34
Auteur:
Topic : Straight edge Vorige pagina | Volgende pagina
Rotzak
Usericon van Rotzak
Posted 29-08-2006 17:50 by Rotzak Wijzig reactieProfiel van RotzakQuote dit berichthttp://www.meatspin.com

Straight edge? Ik zou het nooit doen, hoe moet je dan vleesch schroeien, met daarbij bier drinken en sigaren roken??


Against God and Government


Iscariah
Slateman
Usericon van Iscariah
Posted 29-08-2006 18:29 by Iscariah Wijzig reactieProfiel van IscariahQuote dit bericht

Ik ben Edge ... 2 jaar al ofzo.


Misanthrope
Il Principe
Usericon van Misanthrope
Posted 29-08-2006 18:29 by Misanthrope Wijzig reactieProfiel van MisanthropeQuote dit bericht

quote:
Op 29 augustus 2006 17:38 schreef Heiden het volgende:
Tsja, ik zie het anders. We weten misschien wel steeds meer op dat soort gebieden, maar voor mijn gevoel zijn we als mensheid harder achteruit aan het rennen dan dat al die interessante wetenschapjes ons vooruit helpen.
Wat moeten we met al die briljante, moderne wetenschap en technologie als we er blijkbaar alleen onszelf en de planeet waarop we leven mee naar de kloten kunnen helpen?
Zonder die moderne wetenschap en technologie zijn we ook niet in staat de inslag van een meteoriet te voorkomen. M?t die moderne wetenschap zijn we wel in staat dit te voorkomen. En ondanks dat die moderne wetenschap nu nog behoorlijk de aarde verkloot (al is dit niet de moderne wetenschap die dit doet, maar de verouderde wetenschap), is diezelfde moderne wetenschap in staat die verneuking van de aarde te voorkomen.

Ofwel, zonder die moderne wetenschap zijn we altijd slecht af, met die moderne wetenschap hebben we een kans om beter af te zijn.


Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken.


Babylon
De enige echte
Usericon van Babylon
Posted 29-08-2006 18:31 by Babylon Wijzig reactieProfiel van BabylonQuote dit bericht

quote:
Op 29 augustus 2006 18:29 schreef Misanthrope het volgende:
Zonder die moderne wetenschap en technologie zijn we ook niet in staat de inslag van een meteoriet te voorkomen. M?t die moderne wetenschap zijn we wel in staat dit te voorkomen.


Owja?

Hoe wil je dat doen dan? Van die film scenario's zeker?


zo kan ie wel weer


Misanthrope
Il Principe
Usericon van Misanthrope
Posted 29-08-2006 18:37 by Misanthrope Wijzig reactieProfiel van MisanthropeQuote dit bericht

quote:
Op 29 augustus 2006 18:31 schreef Babylon het volgende:
Owja?

Hoe wil je dat doen dan? Van die film scenario's zeker?
Ja, we halen al onze wetenschap uit films!


Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken.


Heiden
Postheiden
Usericon van Heiden
Posted 29-08-2006 18:44 by Heiden Wijzig reactieProfiel van HeidenQuote dit bericht

Ik vond het ook een nogal lachwekkend betoog, Misanthrope. Als zo'n meteoor op deze planeet afkomt is het gewoon voorbij met ons, je moet inderdaad eens wat minder films kijken.
Er is maar 1 levensbedreigende meteoor die al het leven op de aarde kan vernietigen en die toevallig ook nog met een onvoorstelbare snelheid recht op ons afkomt, die meteoor is de mensheid zelf.

[Dit bericht is gewijzigd door Heiden op 29-08-2006 18:46]


Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd.


Babylon
De enige echte
Usericon van Babylon
Posted 29-08-2006 18:44 by Babylon Wijzig reactieProfiel van BabylonQuote dit bericht

quote:
Op 29 augustus 2006 18:37 schreef Misanthrope het volgende:
Ja, we halen al onze wetenschap uit films!


Dat is te merken. Praat dan niet zo filosofisch, he

Als er een flink meteoortje richting aarde komt ben je gewoon hardstikke dood.


Edit: wat Heiden zegt dus

[Dit bericht is gewijzigd door Babylon op 29-08-2006 18:45]


zo kan ie wel weer


Babylon
De enige echte
Usericon van Babylon
Posted 29-08-2006 18:47 by Babylon Wijzig reactieProfiel van BabylonQuote dit bericht

Om nog even ontopic te gaan:

Om de 26 miljoen jaar is er een enorme uitsterftegolf op aarde, dus zo lang kan het niet meer duren voor we dood gaan.


Zuipen, feesten en neuken dus; zolang het nog kan!

[Dit bericht is gewijzigd door Babylon op 29-08-2006 18:47]


zo kan ie wel weer


Misanthrope
Il Principe
Usericon van Misanthrope
Posted 29-08-2006 18:48 by Misanthrope Wijzig reactieProfiel van MisanthropeQuote dit bericht

quote:
Op 29 augustus 2006 18:44 schreef Heiden het volgende:
Ik vond het ook een nogal lachwekkend betoog, Misanthrope. Als zo'n meteoor op deze planeet afkomt is het gewoon voorbij met ons, je moet inderdaad eens wat minder films kijken.
Er is maar 1 levensbedreigende meteoor die al het leven op de aarde kan vernietigen en die toevallig ook nog met een onvoorstelbare snelheid recht op ons afkomt, die meteoriet is de mensheid zelf.
Zucht... Ik denk dat jullie teveel films kijken. In de echte wereld zijn er wel wetenschappers vrij interessante theorieen aan het bedenken hoe om te gaan met zo'n situatie.

Lachwekkender is dus hoe jullie anderen uitlachen zonder zelf iets over het onderwerp te weten.


Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken.


Misanthrope
Il Principe
Usericon van Misanthrope
Posted 29-08-2006 18:50 by Misanthrope Wijzig reactieProfiel van MisanthropeQuote dit bericht

quote:
Op 29 augustus 2006 18:44 schreef Babylon het volgende:
Dat is te merken. Praat dan niet zo filosofisch, he

Als er een flink meteoortje richting aarde komt ben je gewoon hardstikke dood.


Edit: wat Heiden zegt dus
Zucht... Ok, omdat jullie zeggen dat we dan gewoon dood zijn, dan is dat zo! Al die wetenschappers die hiervoor opgeleid zijn en nadenken hoe te handelen in zo'n situatie, dat is allemaal onzin!

We zijn gewoon dood, niets aan te doen, niet aan denken! Gewoon.


Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken.


Babylon
De enige echte
Usericon van Babylon
Posted 29-08-2006 18:52 by Babylon Wijzig reactieProfiel van BabylonQuote dit bericht

quote:
Op 29 augustus 2006 18:48 schreef Misanthrope het volgende:
Zucht... Ik denk dat jullie teveel films kijken. In de echte wereld zijn er wel wetenschappers vrij interessante theorieen aan het bedenken hoe om te gaan met zo'n situatie.

Lachwekkender is dus hoe jullie anderen uitlachen zonder zelf iets over het onderwerp te weten.


Theorie?n, ja. Maar jij meldde dat er al mogelijkheden zijn om zo'n meteorietinslag te voorkomen. Dat is niet waar. Sterker nog: Het grootste deel van de ruimte is nog nooit bekeken dus we weten nieteens op tijd of er een meteoor onze kant op komt.

Ooit zal dat wel zo zijn, en zullen we het misschien kunnen voorkomen. Maar of we daarmee op tijd zijn, dat valt te betwijfelen.

En je weet niets over ons, jij!

[Dit bericht is gewijzigd door Babylon op 29-08-2006 18:55]


zo kan ie wel weer


Misanthrope
Il Principe
Usericon van Misanthrope
Posted 29-08-2006 18:55 by Misanthrope Wijzig reactieProfiel van MisanthropeQuote dit bericht

quote:
Op 29 augustus 2006 18:52 schreef Babylon het volgende:
Theorie?n, ja. Maar jij meldde dat er al mogelijkheden zijn om zo'n meteorietinslag te voorkomen. Dat is niet waar. Sterker nog: Het grootste deel van de ruimte is nog nooit bekeken dus we weten nieteens op tijd of er een meteoor onze kant op komt.

En je weet niets over ons, jij!
Waar meldde ik dat het nu op dit moment al mogelijk is? En nee, we zien nog niet alles, maar we zien wel steeds meer. En we zullen steeds meer en meer zien als we daar moderne wetenschap voor gebruiken. Behalve als we zeggen dat we er toch niets aan kunnen doen. Tsja, dan is het een sulf fulfilling prophecy, dan doen we er niets aan en gaan we inderdaad dood.


Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken.


spectre
Usericon van spectre
Posted 29-08-2006 18:58 by spectre Wijzig reactieProfiel van spectreQuote dit bericht

quote:
Op 29 augustus 2006 18:47 schreef Babylon het volgende:
uipen, feesten en neuken dus; zolang het nog kan!
Like it's 1999!


Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat


Babylon
De enige echte
Usericon van Babylon
Posted 29-08-2006 19:01 by Babylon Wijzig reactieProfiel van BabylonQuote dit bericht

quote:
Op 29 augustus 2006 18:55 schreef Misanthrope het volgende:
Waar meldde ik dat het nu op dit moment al mogelijk is? En nee, we zien nog niet alles, maar we zien wel steeds meer. En we zullen steeds meer en meer zien als we daar moderne wetenschap voor gebruiken. Behalve als we zeggen dat we er toch niets aan kunnen doen. Tsja, dan is het een sulf fulfilling prophecy, dan doen we er niets aan en gaan we inderdaad dood.


quote:
M?t die moderne wetenschap zijn we wel in staat dit te voorkomen.

Lees nog even m'n edit.

Als we het over de toekomst hebben, ja dan kun je alles wel speculeren. Maar hoe het er op dit moment voorstaat, dat is waar het om draait.

De wetenschap doet een hoop goede dingen, maar meteoren stoppen.. dat duurt nog wel een paar eeuwen denk ik.



zo kan ie wel weer


Misanthrope
Il Principe
Usericon van Misanthrope
Posted 29-08-2006 19:05 by Misanthrope Wijzig reactieProfiel van MisanthropeQuote dit bericht

quote:
Op 29 augustus 2006 19:01 schreef Babylon het volgende:
Lees nog even m'n edit.

Als we het over de toekomst hebben, ja dan kun je alles wel speculeren. Maar hoe het er op dit moment voorstaat, dat is waar het om draait.

De wetenschap doet een hoop goede dingen, maar meteoren stoppen.. dat duurt nog wel een paar eeuwen denk ik.


Hoe het er nu voorstaat en de daaruit af te leiden mogelijkheid waar we in een bepaalde tijd kunnen staan. Daarom is het van belang dat we doorgaan met het wetenschappelijk onderzoek.

En het gaat echt geen paar eeuwen meer duren voor we een meteoriet kunnen stoppen. In feite zouden we nu in staat zijn een meteoriet te stoppen door een waterstofbom op een bepaalde plaats in de buurt te laten ontploffen en daarmee z'n baan te veranderen. We moeten 'm dan alleen wel al goed op tijd zien, zodat we z'n exacte baan kunnen berekenen en hopen dat onze computers krachtig genoeg zijn om die bom op de juiste plaats te laten ontploffen.

BTW zeg ik daar niet dat we nu in staat zijn een meteoriet tegen te houden...


Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken.


spectre
Usericon van spectre
Posted 29-08-2006 19:09 by spectre Wijzig reactieProfiel van spectreQuote dit bericht

Ik heb onlangs een docu gezien (was het Discovery?) waarin dat vrijwel onmogelijk werd geacht.


Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat


Misanthrope
Il Principe
Usericon van Misanthrope
Posted 29-08-2006 19:11 by Misanthrope Wijzig reactieProfiel van MisanthropeQuote dit bericht

quote:
Op 29 augustus 2006 19:09 schreef spectre het volgende:
Ik heb onlangs een docu gezien (was het Discovery?) waarin dat vrijwel onmogelijk werd geacht.
Het probleem is dat de bommen die wij op dit moment hebben nog niet krachtig genoeg zijn om zo'n apparaat z'n baan te laten veranderen. Maar we zijn wel in staat krachtigere bommen te maken. Eigenlijk zou het me ook niet verbazen als Amerika in het geheim al wat krachtigere bommen heeft gemaakt.


Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken.


spectre
Usericon van spectre
Posted 29-08-2006 19:15 by spectre Wijzig reactieProfiel van spectreQuote dit bericht

Koel bommen


Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat


Rotzak
Usericon van Rotzak
Posted 29-08-2006 19:21 by Rotzak Wijzig reactieProfiel van RotzakQuote dit berichthttp://www.meatspin.com

Allemachtig, hoe krijg je het voor elkaar om een edge topic om te toveren tot hoe groot een meteoriet is en wie de grootste bommen heeft


Against God and Government


Schaep
Usericon van Schaep
Posted 29-08-2006 19:21 by Schaep Wijzig reactieProfiel van SchaepQuote dit bericht

Inderdaad man!


Heiden
Postheiden
Usericon van Heiden
Posted 29-08-2006 19:22 by Heiden Wijzig reactieProfiel van HeidenQuote dit bericht

Het is ook zo'n lekker belangrijkere materie, hier sterven iedere dag een paar diersoorten uit, hele ecosystemen zijn in de soep aan het lopen, de mensheid is hard op weg om in bruine smurrie te veranderen terwijl onze briljante leiders elkaar een vlijmscherp apocalyptisch mes op de keel houden en de heer misanthrope gaat wat door een telescoop zitten koekeloeren omdat er ergens in de oneindigheid misschien wel een meteoor met onze naam erop rondsuist.


Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd.


Misanthrope
Il Principe
Usericon van Misanthrope
Posted 29-08-2006 19:25 by Misanthrope Wijzig reactieProfiel van MisanthropeQuote dit bericht

Terwijl er met zekerheid gesteld kan worden dat binnen niet al te lange tijd een meteoriet onze aarde zal raken en tig diersoorten zal laten uitsterven, schopt Heiden een beetje tegen de huidige vleesindustrie aan, omdat er eventueel ergens in de toekomst een ziekte kan uitbreken, wat overigens niet bewezen kan worden.

@ Heiden
PS: Dat ecosysteem van jou is niet alleen afhankelijk van wat de mens doet, maar in nog grotere mate van wat er in de ruimte gebeurd. Van magnetische velden, banen van de aarde en andere planeten, wat er op de zon gebeurd, enz. enz. Vergis je niet, een grote meteoriet is, zonder dat hij de aarde raakt, ook in staat de aarde uit z'n normale baan te halen en daarmee een vernietigende invloed uit te oefenen op ons ecosysteem.

Jij overschat nogal eens de invloed van de mens.

[Dit bericht is gewijzigd door Misanthrope op 29-08-2006 19:34]


Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken.


Misanthrope
Il Principe
Usericon van Misanthrope
Posted 29-08-2006 19:30 by Misanthrope Wijzig reactieProfiel van MisanthropeQuote dit bericht

quote:
Op 29 augustus 2006 19:21 schreef Rotzak het volgende:
Allemachtig, hoe krijg je het voor elkaar om een edge topic om te toveren tot hoe groot een meteoriet is en wie de grootste bommen heeft
Discussies van mannen komen er altijd op neer wie de grootste heeft.


Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken.


Babylon
De enige echte
Usericon van Babylon
Posted 29-08-2006 19:31 by Babylon Wijzig reactieProfiel van BabylonQuote dit bericht

quote:
Op 29 augustus 2006 19:25 schreef Misanthrope het volgende:
Terwijl er met zekerheid gesteld kan worden dat binnen niet al te lange tijd een meteoriet onze aarde zal raken en tig diersoorten zal laten uitsterven, schopt Heiden een beetje tegen de huidige vleesindustrie aan, omdat er eventueel ergens in de toekomst een ziekte kan uitbreken, wat overigens niet bewezen kan worden.


Die meteoor is ook niet bewezen. Er zijn enkelt theorie?n over dat een meteorietinslag periodiek gebeurt.


zo kan ie wel weer


Misanthrope
Il Principe
Usericon van Misanthrope
Posted 29-08-2006 19:35 by Misanthrope Wijzig reactieProfiel van MisanthropeQuote dit bericht

quote:
Op 29 augustus 2006 19:31 schreef Babylon het volgende:
Die meteoor is ook niet bewezen. Er zijn enkelt theorie?n over dat een meteorietinslag periodiek gebeurt.
Daar zijn theorieen over die met berekeningen en tastbare vondsten ondersteund worden. Heidens theorie is noch te berekenen, noch wordt ie ondersteunt door tastbare feiten.


Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken.


Dit topic is 34 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen