|
Dit topic is 34 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 | ||||
Auteur: |
|
|
quote:Gezien de mens een omnivoor is zie ik geen bezwaar tegen het eten van vlees. Dat mensen skeptisch zijn over de bio-industie kan ik begrijpen. Maar het eten van vlees hoort bij de mens. Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie |
|
quote: I agree (ongelooflijk...maar goed). verder is vegetarisme een luxe-probleem. als je drie weken niks te eten heb gehad vreet je alles van regenwormen tot half beschimmeld varkensvlees. Maar de bio-industrie moet langzaam maar zeker verdwijnen, dan maar wat duurder vlees. |
|
Dat moeten ze zeker. In 2012 gaat er een wet in die bio-industrie verbiedt. Subtiel kamerolifantje |
|
quote: Ah, dat zijn toch geheelonthouders? Ik houd me hier (on)bewust ook aan, niet omdat ik er bij wil horen, maar gewoon uit mezelf al zonder hier vanaf te weten. Ik drink namelijk geen alcohol, ik heb welles wat gedronken maar na een tijdje vond ik het niet bijzonder en dacht ik waarom zou ik nog drinken en ik wilde weleens kijken of ik zonder kon. Nu gebruik ik ook medicijnen dus nog een reden om niet te drinken, maar ik denk dat ik zonder medicijnen ook niet zou drinken. Roken heb ik nog nooit geprobeerd, voornaamste reden lijkt me dat het niet lekker is, het stinkt en het ongezond is. Drugs idem, ik heb weleens het idee gehad om een joint te proberen(ander spul peins ik niet over), ik zou namelijk in plaats van medicatie cannabis kunnen gebruiken, al is dat nog steeds erg omstreden. Maar ook in combinatie met die medicijnen lijkt dat me geen goed plan, ook heeft het bij mij waarschijnlijk een iets andere uitwerking. Ook heb ik geen losse seksuele contacten. Ik eet wel vlees, maar zoals als geschreven werd valt dat er niet perse onder. Waarom ik zo leef? Ik voel me er goed bij, ik mag toch wel graag enigzins gezond leven. Ik vind het waarschijnlijk ook gewoon niet nodig om die dingen te gebruiken. Mij is weleens gevraagd of ik dit doe uit geloofsovertuiging (of ik christen was). Maar ik hang geen enkel geloof of religie aan, ik ben Atheist. |
|
niks mis mee. moet iedereen zelf weten dat S.E. Heb echter een hekel aan de groep die een korte periode loopt te prediken en vervolgens daarna zelf de grootste drankbakken worden. dan ben ik blij dat ik al vanaf mijn 12e een drankbak ben. |
|
quote: Levercirrose for teh win !!! signature |
|
quote: wat is er mis met een luxeprobleem [Dit bericht is gewijzigd door Hypnos op 10-05-2006 14:21] signature |
|
quote: niks, het is slechts een constatering. |
|
quote: Blijkbaar vind je het wel een probleem... anders zou je niet zeggen luxePROBLEEM, maar gewoon luxe signature |
|
quote:Echt niet. Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie |
|
|
|
Ik ben ook extreem veganist. Niet omdat ik nou zo'n dierenvriend ben, maar ik háát planten. |
|
Straight Edge werkt voor velen en is een mooi idee vind ik, helder door het leven in een tijd waarin vele mensen verslaafd zijn aan allerlei drugs en daardoor hun leven ruineren. Naar mijn weten staat vegetarier/veganist zijn hier los van? maar ja het word vaak samen genoemd. Ik ben overigens beiden tenminste sXe en vegetarier. |
|
quote: Ahhhh, en toch hou ik wel van je hoor! www.myspace.com/heerschendeheerschers www.myspace.com/dihm www.myspace.com/departuremetal http://www.departuremetal.com http://www.freewebs.com/grindbashers |
|
Ik ook Straight Edge + vegetarier, maar overweeg veganist Enskedese Kopknikkers Bende |
|
Ik zou het absoluut niet kunnen noch willen. Disko Disko Partizani |
|
had eigenlijk nog nooit van de term gehoord maar wat ik er nu van weet is het niets voor mij. |
|
Wat ik vaak merk bij edgers, is dat ze zo vreselijk nodig van de daken moeten schreeuwen dat ze straight edge zijn. Toen ik nog in Wageningen woonde woonde er ook eentje bij mij op de gang, en elke keer als ik een biertje dronk, of iemand anders een sigaret rookte ging hij lopen schreeuwen dat dat slecht is en weet ik het wat (ging bij mij ene oor in andere oor weer uit) zo ken ik er nog een, dat meiske liep altijd te zeiken als iemand een alcohol houdend drankje dronk enzo, tot ze een keer geblowd had... The fact that nobody understands you doesn't make you an artist. |
|
quote: Lekker op tijd, dan. Iedere 3 maanden breekt er tegenwoordig een ziekte uit omdat we de dieren compleet uit de natuur hebben gerukt en gewoon generatie op generatie met ze blijven kutten en vuil op vuil door blijven fokken. Ik denk dat 2012 veel te laat zal zijn. Binnenkort komt er iets heel smerigs uit onze vleesindustrie tevoorschijn, daar kun je gif op innemen. Voor de duidelijkheid; ik ben geen vegetarier en vind dat vlees absoluut nodig is, maar je kunt niet met het leven sollen en denken dat dat wel goed zal gaan. Als je met moeder natuur fuckt, krijg je vroeger of later een heel groot probleem. [Dit bericht is gewijzigd door Heiden op 28-08-2006 23:45] Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd. |
|
quote: dat zijn vaak ook de lui die het eerste de edge breken heb ik gemerkt Gelukkig hebben de meeste Sxe en vegan/vega persoon die ik ken hier geen last van Ik zit zelf op het randje van vegetarier zijn, als in geen rund en varkensvlees meer (niet eens tegen de animal cruelty maar meer omdat ik geen vlees meer kan zien door mijn baantje ) maar kip is zo nu en dan nog best fijn "BONKE! next time you fuck in my bathroom, fucking throw the condoms into the toilet! not in or on top of the goddamn sink...." |
|
quote: Namenlijk baby tsunami's . Groeit op voor galg en rad. |
|
Stronthozen - alle overtollige mest in de landen waar de bio-industrie welig tiert zal niet meer door de bodem opgenomen worden. De stront zal bij hoge winden, of bepaalde metereologische omstandigheden opgezogen worden om met bakken neer te regenen op de verkrachters van moeder natuur justice of niet? "Toen hij, in plaats van groenteman, besloot bakker te worden, waren de gevolgen niet te aubergine" |
|
quote:onwetendheid. |
|
Was het niet Karl Marx die zei: "The straighter the edge, the voller de koelkast." Hoera voor straight edgers! [Dit bericht is gewijzigd door Schaep op 29-08-2006 15:29] |
Dit topic is 34 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 |
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek | Vorige pagina | Volgende pagina |