IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 34 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34
Auteur:
Topic : Straight edge Vorige pagina | Volgende pagina
Dwaallicht
Usericon van Dwaallicht
Posted 29-01-2002 22:50 by Dwaallicht Wijzig reactieProfiel van DwaallichtQuote dit bericht

Hmm.

Nee, van sXe begrijp ik niets.
- Ik drink, want dat vind ik lekker. Niet elke avond; er blijft genoeg heldere tijd over. Ik vind sXe niet nodig om 'helder' te zijn zoals je het noemt
- Af en toe (heel af en toe) rook ik hasj, want dat verandert mijn beleving van muziek; daar zit betekenis in, op die manier kom ik meer te weten dan zonder die hasj. Intelligent drugsgebruik is wel degelijk mogelijk!
- Dat van dat sex vind ik een beetje een 'moot point'. De overgrote meerderheid denkt na over sex en zal niet zomaar in het rond neuken. Wat is daar zo speciaal aan?

Verder ken ik genoeg mensen die geen bier drinken omdat ze het niet lekker vinden. Dat is cool en moeten ze helemaal zelf weten... het klinkt nu een beetje alsof jij sXe bent geworden omdat je dat spul niet lekker vond, en bovendien negatieve voorbeelden in je omgeving (klas) zag.

Dus ja... ik zie het probleem van die sXe'rs niet helemaal. Maar goed, ga gerust je gang. Ik zou je zeker niet aan de alcohol proberen te helpen oid. Sterker nog: als vegetariër moet ik mijn denkbeelden zo vaak uitleggen dat ik er niet eens met je over zou beginnen, tenzij je er zelf mee komt (eerst in die andere thread, en nu hier). Ik weet hoe dat voelt (al is vegetarisme minder ingrijpend dan sXe).


Amarantha
Usericon van Amarantha
Posted 29-01-2002 22:58 by Amarantha Wijzig reactieProfiel van AmaranthaQuote dit bericht

quote:
Op 29 januari 2002 22:30 schreef XnegativeX het volgende:
Yo Tim!

Even een vraagje aan de "niet sXe-ers" onder jullie. Waarom heeft iedereen toch altijd de neiging om, als ik zeg dat ik niet drink, me met alle macht toch aan de alcohol proberen te helpen?
Zul je bij mij ook nooit beleven. Iedereen moet gewoon doen wat hij wil en ik zal ze mijn levenswijze niet opdringen.
Overigens zou ik wel blij zijn met iemand in mijn vriendenkring die niet drinkt... als deze dan ook een rijbewijs had, mag hij rijden...


No regrets and no remorse...


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 30-01-2002 4:55 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Ik heb een tijd terug veel hardcore en straight edge geluisterd ... maar de filosofie achter de straight edge is me nooit duidelijk geworden.
Net alsof iemand die wel alcohol drinkt, die wel rookt en die wel er oplos neukt niet gezegend kan zijn met een goed stel hersenen.

Goed je koppie gebruiken heeft volgens mij daar niks mee te maken. Maar ja, als jij zo wilt en kunt leven heb ik daar respect voor ... maar het is altijd leuk je er mee te plagen .

Het is alleen zo jammer dat de straight edge scene zo gewelddadig werd .. alcohol drinkers en rokers werden door SxE gasten in elkaar getimmerd bij concerten, en dat lijkt me dan weer een foute invulling van de filosifie. Dus wederom verneukt de mens wat.


lord abortion
the finishing touch
Usericon van lord abortion
Posted 30-01-2002 12:50 by lord abortion Wijzig reactieProfiel van lord abortionQuote dit bericht

ik heb veel bewondering voor negative omdat hij eerst en vooral daarvoor durft uit te komen en ten tweede het kan volhouden, keep on.
Iemand die SE is is daarom niet minder, integendeel, die is slimmer want hij bespaard er geld mee uit, en vermijd problemen op langere termijn ivm de gezondheid.
Zelf drink ik wel elk weekend een pintje en rook eigenlijk veel te veel, maar als de mensen tegen mij zeggen dak moe stoppen mee roken dan krijg ik daar echt het schijt van want ze moeten zich niet bemoeien met mijn leven en als ik wil roken dan doe ik dat, ik heb wel begrip voor mensen die bij mij in de buurt zijn om dan minder te roken, want zelf zou ik het ook niet leuk vinden als er iemand met zijn stinkende lucht mijn richting inblaast.

Iedereen kiest voor zijn eigen levensstijl en daar MOET iedereen begrip voor hebben en niet heel de tijd zitten neuten van dat hij anders moet gaan leven, ge kiest zelf hoe ge uw leven wil lijden en hoe je je het beste in je vel zit.


As the light falls and darkness paints the sky in black, a cold Moon shines and the red somber eyes awake, the forest whispers...


XnegativeX
Usericon van XnegativeX
Posted 30-01-2002 13:05 by XnegativeX Wijzig reactieProfiel van XnegativeXQuote dit berichthttp://www.myspace.com/dennisjanssen

quote:
Op 29 januari 2002 22:50 schreef Dwaallicht het volgende:
Hmm.

Nee, van sXe begrijp ik niets.
- Ik drink, want dat vind ik lekker. Niet elke avond; er blijft genoeg heldere tijd over. Ik vind sXe niet nodig om 'helder' te zijn zoals je het noemt


Dus jij bent nog nooit in de situatie geweest dat je in een bezopen bui iets hebt gedaan waar je je later voor schaamt of zelfs spijt van hebt gehad? Dan ben je een van de weinige. Maar ook op de lange termijn tast het je denkvermogen aan. Wetenschappelijk feit. (is laatst nog iets op het nieuws geweest over altsheimer ofzo)

quote:
- Af en toe (heel af en toe) rook ik hasj, want dat verandert mijn beleving van muziek; daar zit betekenis in, op die manier kom ik meer te weten dan zonder die hasj. Intelligent drugsgebruik is wel degelijk mogelijk!


Dus jij vindt dat drugs jou belevingswereld verbreden. Dit argument heb ik vaker gehoord. Maar waarom loop je dan niet altijd high rond? Lijkt me het leven veel rooskleuriger van te worden.

quote:
- Dat van dat sex vind ik een beetje een 'moot point'. De overgrote meerderheid denkt na over sex en zal niet zomaar in het rond neuken. Wat is daar zo speciaal aan?


Beetje naief deze stelling. Velen van de leeftijd 15 tot 25 neuken alles met een gat als ze de kans krijgen. Maar goed, ik heb ook helemaal nix gezegd over speciaal. Ik probeer geen nobel prijs in de wacht te slepen. Het is gewoon mijn levensstijl.

quote:
Verder ken ik genoeg mensen die geen bier drinken omdat ze het niet lekker vinden. Dat is cool en moeten ze helemaal zelf weten... het klinkt nu een beetje alsof jij sXe bent geworden omdat je dat spul niet lekker vond, en bovendien negatieve voorbeelden in je omgeving (klas) zag.

Dus ja... ik zie het probleem van die sXe'rs niet helemaal. Maar goed, ga gerust je gang.


Ik heb net nog uitgelegd dat het daar wel mee begonnen is maar dat ik pas echt voor sXe gekozen heb nadat ik van anderen hoorde waar het voor stond. Want ik ben ondertussen best wel eens een drankje tegengekomen dat ik wel te drinken vind. En over welk probleem praten wij hier? Ik kan me niet herinneren dat ik een probleem heb aangehaald? Voor mij zijn alcohol en drugs extreme vormen van escapisme waar ik me liever niet mee inlaat. Maar dat is gewoon een mening, geen probleem.

[Dit bericht is gewijzigd door XnegativeX op 30-01-2002 13:07]


I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell.


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 30-01-2002 13:55 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Neggie, wat vind jij dan van de houding van sommige militante sXe bands als One Life Crew/Pittboss 2000, die dus ook met geweld andere willen 'overtuigen' van hun juiste levenswijze.


Dwaallicht
Usericon van Dwaallicht
Posted 30-01-2002 14:10 by Dwaallicht Wijzig reactieProfiel van DwaallichtQuote dit bericht

quote:
Op 30 januari 2002 13:05 schreef XnegativeX het volgende:
Dus jij bent nog nooit in de situatie geweest dat je in een bezopen bui iets hebt gedaan waar je je later voor schaamt of zelfs spijt van hebt gehad?


Spijt nooit, maar me ergens voor schamen... nou niet echt heftig, maar wel dat ik denk van 'waarom zat ik eigenlijk zo te blaten'. Maar ja, ook als ik nuchter ben heb ik dat wel eens.
Daar blijft het trouwens wel bij, dat ik ontzettend slap ga lullen als ik dronken word (is ook niet zo bijzonder). Nu word ik gelukkig lang niet altijd dronken als ik een biertje ga drinken. Het is geen zwart/wit.

quote:
Maar ook op de lange termijn tast het je denkvermogen aan. Wetenschappelijk feit. (is laatst nog iets op het nieuws geweest over altsheimer ofzo)


Dat is waar, je drinkt je hersencellen weg. Ik heb geen kwantitatieve info hierover trouwens, zou niet weten bij hoeveel.

quote:
Dus jij vindt dat drugs jou belevingswereld verbreden. Dit argument heb ik vaker gehoord. Maar waarom loop je dan niet altijd high rond? Lijkt me het leven veel rooskleuriger van te worden.


Ik heb niet gezegd dat het per sé een 'vrolijke' ervaring is, blowen met black metal (want daar gaat het hier om, dat is de reden dat ik twee keer per jaar een joint opsteek)... integendeel. Ik zou in een permanente 'bad trip' geraken.

quote:
Velen van de leeftijd 15 tot 25 neuken alles met een gat als ze de kans krijgen.


Dat is misschien wel waar, maar niet in mijn kringen (gelukkig).

quote:
En over welk probleem praten wij hier? Ik kan me niet herinneren dat ik een probleem heb aangehaald?


Ik doelde meer op de algemene formulering van sXe. Het is allemaal zo... gechargeerd, zo 'kijk ons nou'.

quote:
Voor mij zijn alcohol en drugs extreme vormen van escapisme waar ik me liever niet mee inlaat. Maar dat is gewoon een mening, geen probleem.


Tuurlijk. Alcohol zou ik in sommige gevallen nog wel kunnen zien als escapisme (vrolijke vergetelheid) maar de manier waarop ik hasj gebruik toch echt niet.
Over XTC en heroïne en dergelijke heb ik het natuurlijk niet. Dat soort dingen vind ik dermate bedreigend voor m'n gezondheid dat ik me er niet mee inlaat (al moet ik toegeven dat ik best nieuwsgierig ben naar de effecten... ik ga er echter niet aan beginnen).


XPositiveX
Usericon van XPositiveX
Posted 30-01-2002 22:26 by XPositiveX Wijzig reactieProfiel van XPositiveXQuote dit berichthttp://www.myspace.com/timxsmit

One Life Crew & Pitboss is 'hardcore comedy' om maar zo te zeggen... ze zetten alles (ook hunzelf, SxE etc.) in de zeik... niet echt serieus nemen dus hehe. De SxE bands van vroeger waren inderdaat millitanter, maar dit was volgens mij meer veroorzaakt door crews/fans etc... ach dat millitante gedoe vind ik wel lache, maar ieder z'n eigen, right?! Zelf hou ik wel van millitante vegan bands die echt meegaan in de strijd tegen de bio-industrie en slachthuizen en loboratoria (waar op dieren getest wordt) saboteren en in de hens steken.


XnegativeX
Usericon van XnegativeX
Posted 30-01-2002 22:41 by XnegativeX Wijzig reactieProfiel van XnegativeXQuote dit berichthttp://www.myspace.com/dennisjanssen

quote:
Op 30 januari 2002 13:55 schreef Jenje het volgende:
Neggie, wat vind jij dan van de houding van sommige militante sXe bands als One Life Crew/Pittboss 2000, die dus ook met geweld andere willen 'overtuigen' van hun juiste levenswijze.


Jenjie, ik heb daar een verdeelde mening over. Ik ben er helemaal niet voor om andere mensen je eigen mening op te dringen. MAAR, vandaag hoorde ik weer zo'n verhaal: een meisje was zo dronken en 'high on drugs' dat ze ging strippen voor een paar gozers, dit ging van kwaad tot erger, tot ze door op z'n mindst 3 van die gasten bruut werd geneukt. Zij heeft dit in haar staat alleen maar aangemoedigd. (het staat op video) Later toen ze weer nuchter was heeft ze die gasten aangeklaagd voor verkrachting (ze is zelf later veroordeeld voor meineed). Zaken als deze maken mij zo pissig dat ik soms inderdaad ook wel eens de neiging krijg om ...nou ja, vul zelf maar in. Zie over dit onderwerp trouwens ook het "Controvertieel" topic.


I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell.


Davy
Ausgebombt!
Usericon van Davy
Posted 30-01-2002 22:59 by Davy Wijzig reactieProfiel van DavyQuote dit bericht

quote:
Op 30 januari 2002 22:41 schreef XnegativeX het volgende:
Jenjie, ik heb daar een verdeelde mening over. Ik ben er helemaal niet voor om andere mensen je eigen mening op te dringen. MAAR, vandaag hoorde ik weer zo'n verhaal: een meisje was zo dronken en 'high on drugs' dat ze ging strippen voor een paar gozers, dit ging van kwaad tot erger, tot ze door op z'n mindst 3 van die gasten bruut werd geneukt. Zij heeft dit in haar staat alleen maar aangemoedigd. (het staat op video) Later toen ze weer nuchter was heeft ze die gasten aangeklaagd voor verkrachting (ze is zelf later veroordeeld voor meineed). Zaken als deze maken mij zo pissig dat ik soms inderdaad ook wel eens de neiging krijg om ...nou ja, vul zelf maar in. Zie over dit onderwerp trouwens ook het "Controvertieel" topic.

Waar maak jij je druk om?? Ze verdienen allebei geen respect. Maar wat heeft dit met jouw leven te maken?


XnegativeX
Usericon van XnegativeX
Posted 30-01-2002 23:02 by XnegativeX Wijzig reactieProfiel van XnegativeXQuote dit berichthttp://www.myspace.com/dennisjanssen

quote:
Op 30 januari 2002 22:59 schreef Davy het volgende:
Waar maak jij je druk om?? Ze verdienen allebei geen respect. Maar wat heeft dit met jouw leven te maken?


Helemaal nix, ik trek het me wel aan. Gek he??!!


I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell.


Davy
Ausgebombt!
Usericon van Davy
Posted 30-01-2002 23:05 by Davy Wijzig reactieProfiel van DavyQuote dit bericht

quote:
Op 30 januari 2002 23:02 schreef XnegativeX het volgende:
Helemaal nix, ik trek het me wel aan. Gek he??!!

Wel ik zou het begrijpen als je 1 van de 2 partijen persoonlijk kende, anders vind ik het gewoon grappig.


XnegativeX
Usericon van XnegativeX
Posted 30-01-2002 23:11 by XnegativeX Wijzig reactieProfiel van XnegativeXQuote dit berichthttp://www.myspace.com/dennisjanssen

Eigenlijk is dat best kut. Ik kan dingen gewoon niet zo makkelijk van me af zetten. Het is niet dat mijn hele leven instort of iets dramatisch als dat maar toch zit het me dwars. Ik vraag me af waarom de mensheid zo fucked up in elkaar zit. Ik bedoel...het zijn genotsmiddelen maar er lijkt soms alleen maar pijn en ongeluk uit voort te komen. Ik ken mensen die echt verslaafd zijn (en dat zijn echt niet alleen gasten van boven de 30) en dat is ook niet fijn om te aanschouwen. Ik praat nu trouwens wel over mensen uit mijn persoonlijke kennisen kring.


I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell.


Davy
Ausgebombt!
Usericon van Davy
Posted 30-01-2002 23:12 by Davy Wijzig reactieProfiel van DavyQuote dit bericht

Kom eens naar de chat want ik verveel me!


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 30-01-2002 23:29 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

quote:
Op 30 januari 2002 22:41 schreef XnegativeX het volgende:
Jenjie, ik heb daar een verdeelde mening over. Ik ben er helemaal niet voor om andere mensen je eigen mening op te dringen. MAAR, vandaag hoorde ik weer zo'n verhaal: een meisje was zo dronken en 'high on drugs' dat ze ging strippen voor een paar gozers, dit ging van kwaad tot erger, tot ze door op z'n mindst 3 van die gasten bruut werd geneukt. Zij heeft dit in haar staat alleen maar aangemoedigd. (het staat op video) Later toen ze weer nuchter was heeft ze die gasten aangeklaagd voor verkrachting (ze is zelf later veroordeeld voor meineed). Zaken als deze maken mij zo pissig dat ik soms inderdaad ook wel eens de neiging krijg om ...nou ja, vul zelf maar in. Zie over dit onderwerp trouwens ook het "Controvertieel" topic.

Ten eerste JENJE, geen Jenji
Ten tweede vind ik dat grietje super arrogant, ze duwt zelf drugs en alcohol in haar, niemand dwingt haar.
Er is niks mis met een biertje drinken blowtje doen (hard drugs ben ik een fel tegenstander van), maar doe het alleen als jij het aan kunt. Laatst ook een collega van me, die stond met foto's op het internet waarop hij een vrouw aant zoenen was die niet zijn vriendin was. Ik zeik hem daar op af (logisch), en dan komt hij met een slap lul verhaal dat ie dronken was en dat ie dan iemand anders is.
Kijk dat soort mensen mogen van mij afgeschoten worden.
Als ik drink doe ik dat om dat ik het lekker vind en het een fijne manier vind om wat losser te worden, niet als excuus om dingen te doen die ik normaal afschuwlijk vind.


Davy
Ausgebombt!
Usericon van Davy
Posted 30-01-2002 23:36 by Davy Wijzig reactieProfiel van DavyQuote dit bericht

Nu ja, als je drinkt weet je wat er je de volgende ochtend te wachten kan staan. Als ik drink zorg ik trouwens dat ik altijd bij m'n vrienden in de buurt ben zodat wel elkaar een beetje kunnen controleren. (wat niet altijd zo goed lukt maar het is alleszins beter dan met mensen te drinken die je niet goed kent en van wie je niet weet of je ze kan vertrouwen.)


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 31-01-2002 8:21 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

ik gebruik zelf geen drugs, drink niet en ben monogaam. ik lijk wel straight edge. ik ben dat niet, iedereen moet maar doen wat hij/zij wilt. maar toch:

veel mensen drinken om de verkeerde reden. mij is opgevallen dat veel mensen niet los kunnen komen tijdens uitgaan of op een feestje zonder alcohol te gebruiken. als ze dan eens uitgaan zonder dat ze alcohol kunnen gebruiken is er opeens niks meer aan. ik vind dat dus verkeerd. dan lijkt het dus dat je je plezier alleen maar vanuit alcohol kunt krijgen. ook nuchter kun je totaal uit je dak gaan en het is nog veel leuker ook want je doet het volledig bewust. voor drugs geldt uiteraard hetzelfd verhaal.



Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 31-01-2002 10:01 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Ben ik volledig met je eens. Mensen hebben die link in hun kop zitten uitgaan=bier drinken=dronken worden. En helaas denken veel mensen nog steeds dat dronken rond lallen cool is en dat ze de drank wel aan kunnen.

Je kunt ook gewoon een biertje drinken, lekker rustig aan doen met vrienden in een café, een beetje dronken worden vind ik ook niet erg, zo af en toe zwaar lam is ook wel leuk, maar maak er geeen gewoonte van, je word dan vervelend tegenover anderen.


Errorx
paradoxaal individueel bekeken geheel
Usericon van Errorx
Posted 31-01-2002 10:15 by Errorx Wijzig reactieProfiel van ErrorxQuote dit berichthttp://www.madmacs.nl

Roken heb ik nooit gedaan; Dit heeft een hele simpele reden. ik had vroeger een ernstige longziekte gehad en heb moeten vechten om te leven.

Drugs heb ik nooit gebruikt; Als klein kind hallucineerde ik al zonder en als ik ga schilderen of iets dergelijks dan zweef ik zo weer weg.

Alcohol ligt anders. ik drink af en toe weer eens bier omdat ik bier gewoon lekker vind, maar omdat ik een tijd geleden bijna verslaafd er aan was doe ik dit wel heel bewust.

Hoe andere er mee omgaan is aan hun. Zolang het een beetje bewust is heb ik er weinig problemen mee (in mijn directe omgeving) Vreemde mensen wakker schudden heb ik allang opgegeven qua deze 3 dingen

[Dit bericht is gewijzigd door Errorx op 31-01-2002 10:17]


"Slithering trough the night. Creeping in your dreams. Nothing is like what it seems. Where do you want to hide? I am the predator of darkness. The death's kiss."


Dwaallicht
Usericon van Dwaallicht
Posted 31-01-2002 10:38 by Dwaallicht Wijzig reactieProfiel van DwaallichtQuote dit bericht

quote:
Op 31 januari 2002 10:15 schreef Errorx het volgende:
Drugs heb ik nooit gebruikt; Als klein kind hallucineerde ik al zonder en als ik ga schilderen of iets dergelijks dan zweef ik zo weer weg.


Ik vind het toch nodig hier even commentaar op te leveren. Veel mensen denken dat je drugs gebruikt als je wil 'ontsnappen'. Ik kan uit eigen ervaring spreken als ik zeg dat je wiet en/of hasj op een intelligente manier kunt gebruiken om juist meer over de realiteit te weten komen. Dat betekent dan wel dat je niet zomaar ff gaat blowen, maar er voor gaat zitten, wat muziek uitzoekt, geen andere drugs (bv. alcohol) van tevoren gebruikt en dan de confrontatie aangaat. Soms is het alleen maar rustig, soms is het zeer intens (en zelfs gevaarlijk).

Niet alle drugs zijn er 'om weg te zweven', althans, niet voor mij. Want inderdaad, dat kan ik met m'n eigen fantasie al.


Errorx
paradoxaal individueel bekeken geheel
Usericon van Errorx
Posted 31-01-2002 11:03 by Errorx Wijzig reactieProfiel van ErrorxQuote dit berichthttp://www.madmacs.nl

Misschien moet ik het dan ook anders zeggen. Ik ben er gewoon enorm bang voor. Omdat ik van mezelf al zover weg kan gaan ben ik enorm bang dat als ik iets van wiet of iets dergelijks gebruik het bijna permanent zou worden. Het heeft dus gewoon met mijn angst ervoor te maken.


"Slithering trough the night. Creeping in your dreams. Nothing is like what it seems. Where do you want to hide? I am the predator of darkness. The death's kiss."


Dwaallicht
Usericon van Dwaallicht
Posted 31-01-2002 12:04 by Dwaallicht Wijzig reactieProfiel van DwaallichtQuote dit bericht

quote:
Op 31 januari 2002 11:03 schreef Errorx het volgende:
Misschien moet ik het dan ook anders zeggen. Ik ben er gewoon enorm bang voor. Omdat ik van mezelf al zover weg kan gaan ben ik enorm bang dat als ik iets van wiet of iets dergelijks gebruik het bijna permanent zou worden. Het heeft dus gewoon met mijn angst ervoor te maken.


Da's ook helemaal niet raar, trouwens, je moet echt wel weten wat je doet. Zeker in combinatie met (black) metal is het echt niet voor iedereen weggelegd. Sterk spul, die soft drugs... pas maar op.

Tenzij je natuurlijk blowt 'voor de leuk' dan is er geen fuck aan.


XnegativeX
Usericon van XnegativeX
Posted 31-01-2002 20:07 by XnegativeX Wijzig reactieProfiel van XnegativeXQuote dit berichthttp://www.myspace.com/dennisjanssen

quote:
Op 30 januari 2002 23:29 schreef Jenje het volgende:
Ten eerste JENJE, geen Jenji
Ten tweede vind ik dat grietje super arrogant, ze duwt zelf drugs en alcohol in haar, niemand dwingt haar.
Er is niks mis met een biertje drinken blowtje doen (hard drugs ben ik een fel tegenstander van), maar doe het alleen als jij het aan kunt. Laatst ook een collega van me, die stond met foto's op het internet waarop hij een vrouw aant zoenen was die niet zijn vriendin was. Ik zeik hem daar op af (logisch), en dan komt hij met een slap lul verhaal dat ie dronken was en dat ie dan iemand anders is.
Kijk dat soort mensen mogen van mij afgeschoten worden.
Als ik drink doe ik dat om dat ik het lekker vind en het een fijne manier vind om wat losser te worden, niet als excuus om dingen te doen die ik normaal afschuwlijk vind.


Oke...ten eerste is het XnegativeX en niet Neggie

Hier wil ik eens lekker een tekst van Ignite bij aanhalen (ken je vast wel):
Im sorry man but I was drunk. Why should I forgive you man!!!
Dit is nog een probleem. Het is mij eens overkomen dat een meisje waar ik verliefd op was stond te zoenen met een gozer. Ik voelde me daar niet bepaald happy bij en heb het later met haar uit gepraat. Haar excuse was inderdaad dat ze hem niet leuk vond maar dat ze gewoon teveel gedronken had. Dit maakte het voor mij nogsteeds niet erg leuk. Maar dit neemt natuurlijk veel ergere vormen aan, zoals vaders die hun kinderen slaan in een dronken bui (daar gaat het Ignite nummer over). Zoals al eerder is gezegd...drinken en blowen is best zolang je er maar tegen kunt. Maar bijna iedereen vindt dat ie er wel tegen kan. Probleem is dat er geen limiet is. Wie zegt jou dat je tever ging toen je dronken was als al je maten ook dronken waren?


I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell.


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 31-01-2002 20:34 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Hmm .. volgens mij zijn wij het erg eens met elkaar, we trekken dezelfede conclusies, alleen passen we die conclusie anders toe in onze levens.


XnegativeX
Usericon van XnegativeX
Posted 31-01-2002 20:36 by XnegativeX Wijzig reactieProfiel van XnegativeXQuote dit berichthttp://www.myspace.com/dennisjanssen

Jij snapt um!


I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell.


Dit topic is 34 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen