IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 34 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34
Auteur:
Topic : Straight edge Vorige pagina | Volgende pagina
spectre
Usericon van spectre
Posted 22-09-2006 13:15 by spectre Wijzig reactieProfiel van spectreQuote dit bericht



Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 22-09-2006 13:15 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

wtf is dat op z'n kin?


Argus
Our fate is written in the web. Woven by the Norns
Usericon van Argus
Posted 22-09-2006 13:16 by Argus Wijzig reactieProfiel van ArgusQuote dit bericht

quote:
Op 22 september 2006 12:54 schreef Snaack het volgende:
Misschien ga ik over een tijd wel weer "genieten met mate" van een goed glas wijn oid, maar voorlopig dus helemaal niets. Ik wil dat alle teringzooi uit mijn lichaam verdwijnt en zoals ik al zei mijn wilskracht op de proef stellen.


Klinkt als een goed plan. Sterk van je man
Success!

Als je weer in de met maten versie bent geven Roel en ik je wel weer een biertje


Born to bleed. Fighting to succeed. Build to endure what this world throws at me.. Mag ik u verder een boeketje haagsche bloemen aanbieden?


Snaack
Usericon van Snaack
Posted 22-09-2006 13:17 by Snaack Wijzig reactieProfiel van SnaackQuote dit bericht

quote:
Op 22 september 2006 13:16 schreef Argus het volgende:
Klinkt als een goed plan. Sterk van je man
Success!

Als je weer in de met maten versie bent geven Roel en ik je wel weer een biertje


Thnx


spectre
Usericon van spectre
Posted 22-09-2006 13:19 by spectre Wijzig reactieProfiel van spectreQuote dit bericht

quote:
Op 22 september 2006 13:15 schreef Jenje het volgende:
wtf is dat op z'n kin?
Nu issie goed


Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 22-09-2006 14:09 by Chelman Wijzig reactieProfiel van ChelmanQuote dit bericht

quote:

Wijnboer komt om bij schoonmaak
Een bejaarde Franse wijnboer en zijn zoon zijn donderdag gestikt in giftige dampen uit een wijngistingsvat. Dat meldden de Franse autoriteiten vrijdag.

De wijnboer wilde een oud vat schoonmaken. Hij kwam door verstikking om het leven toen hij het vat opende dat ruim een jaar gesloten was geweest. Zijn 47-jarige zoon schoot hem te hulp, maar verloor zelf het bewustzijn en overleed.




Drank maakt meer KAPUTT dan je lief is!


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


jbassist
Say It With Jb.
Usericon van jbassist
Posted 01-11-2006 15:39 by jbassist Wijzig reactieProfiel van jbassistQuote dit bericht



"BONKE! next time you fuck in my bathroom, fucking throw the condoms into the toilet! not in or on top of the goddamn sink...."


Snaack
Usericon van Snaack
Posted 01-11-2006 15:48 by Snaack Wijzig reactieProfiel van SnaackQuote dit bericht

quote:
Op 22 september 2006 13:11 schreef Snaack het volgende:
Thnx. Over 3 maanden kunnen jullie me vast weer ergens dronken uit een goot vissen


Ha, na ongeveer een maand vond ik het wel welletjes

Maar goed, kan nooit slecht voor me geweest zijn. En drugs zijn nog steeds eeen no-go, daar ben ik definitef klaar mee.


spectre
Usericon van spectre
Posted 01-11-2006 15:51 by spectre Wijzig reactieProfiel van spectreQuote dit bericht

Echt een doorbijter, die Snaack


Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat


Snaack
Usericon van Snaack
Posted 01-11-2006 15:53 by Snaack Wijzig reactieProfiel van SnaackQuote dit bericht

Het is duidelijk. Ik heb amper wilskracht. Biertje?


Argus
Our fate is written in the web. Woven by the Norns
Usericon van Argus
Posted 01-11-2006 15:53 by Argus Wijzig reactieProfiel van ArgusQuote dit bericht

quote:
Op 1 november 2006 15:48 schreef Snaack het volgende:
Ha, na ongeveer een maand vond ik het wel welletjes



Dat biertje had je ondertussen dan ook al weer gehad


Born to bleed. Fighting to succeed. Build to endure what this world throws at me.. Mag ik u verder een boeketje haagsche bloemen aanbieden?


spectre
Usericon van spectre
Posted 01-11-2006 15:54 by spectre Wijzig reactieProfiel van spectreQuote dit bericht

quote:
Op 1 november 2006 15:53 schreef Snaack het volgende:
Het is duidelijk. Ik heb amper wilskracht. Biertje?
Lekker


Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat


jbassist
Say It With Jb.
Usericon van jbassist
Posted 01-11-2006 15:55 by jbassist Wijzig reactieProfiel van jbassistQuote dit bericht

quote:
Op 1 november 2006 15:48 schreef Snaack het volgende:
Ha, na ongeveer een maand vond ik het wel welletjes

Maar goed, kan nooit slecht voor me geweest zijn. En drugs zijn nog steeds eeen no-go, daar ben ik definitef klaar mee.


Een biertje kan er best af! je zelf dusdanig ver beperken word je ook niet blij van drugs en muk verkanker je toch iets sneller van.


"BONKE! next time you fuck in my bathroom, fucking throw the condoms into the toilet! not in or on top of the goddamn sink...."


Gemene Lepel
Usericon van Gemene Lepel
Posted 01-11-2006 16:46 by Gemene Lepel Wijzig reactieProfiel van Gemene LepelQuote dit bericht

quote:
Op 1 november 2006 15:39 schreef jbassist het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=kB75U_29r-I


Die presentator kan zich niet inhouden he, kansloos. Ik heb wel vaker Fox gezien en dit lijkt eerder regel dan uitzondering.


Grey over Kristalnacht: "Als de Joden destijds ook aanslagen hadden gepleegd dan had ik de nazi's misschien wel begrepen."


M.
Schwarzgerät
Usericon van M.
Posted 01-11-2006 20:40 by M. Wijzig reactieProfiel van M.Quote dit bericht

quote:
Op 1 november 2006 15:48 schreef Snaack het volgende:
Ha, na ongeveer een maand vond ik het wel welletjes

Wat voor uitwerking had het geheelonthouden op je fysieke gesteldheid? Als je graag een biertje of anderszins alcohol lust en je kapt er opeens mee merk je dat volgens mij enorm (ik wel iig). Ook het verschil in concentratievermogen is zeer duidelijk. Jammer dat het zo lekker is hehe, als ik het bij de weekends hou qua drank zijn de positieve effecten ook nog wel behoorlijk merkbaar.


Fickt nicht mit dem Raketemensch!!


Sodom
Axe wielding homicidal maniac!
Usericon van Sodom
Posted 01-11-2006 20:48 by Sodom Wijzig reactieProfiel van SodomQuote dit bericht

quote:
Op 1 november 2006 15:48 schreef Snaack het volgende:
Ha, na ongeveer een maand vond ik het wel welletjes

Maar goed, kan nooit slecht voor me geweest zijn. En drugs zijn nog steeds eeen no-go, daar ben ik definitef klaar mee.


Een maand is nog steeds een maand. Ik moet nog zien of meer mensen dat hier na kunnen doen.


XnegativeX
Usericon van XnegativeX
Posted 01-11-2006 20:51 by XnegativeX Wijzig reactieProfiel van XnegativeXQuote dit berichthttp://www.myspace.com/dennisjanssen

*steekt z'n vinger op*



I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell.


Sodom
Axe wielding homicidal maniac!
Usericon van Sodom
Posted 01-11-2006 20:54 by Sodom Wijzig reactieProfiel van SodomQuote dit bericht

Die straight edger in dat filmpje is trouwens wel ongeloofelijk homeaux.


Snaack
Usericon van Snaack
Posted 01-11-2006 21:05 by Snaack Wijzig reactieProfiel van SnaackQuote dit bericht

quote:
Op 1 november 2006 20:40 schreef M. het volgende:
Wat voor uitwerking had het geheelonthouden op je fysieke gesteldheid? Als je graag een biertje of anderszins alcohol lust en je kapt er opeens mee merk je dat volgens mij enorm (ik wel iig). Ook het verschil in concentratievermogen is zeer duidelijk.


Ik ging me veeeeel fitter voelen. Meer energie, helder in het hoofd.. Dus ik ben eigenlijk een ongelooflijke lul dat ik er weer mee begonnen ben.

Aan de andere kant werd uitgaan voor mij een klein drama. Stond ik normaliter met een flesje bier aan de lippen al rokend te hossen met mijn vrienden, stond ik ineens met mijn frisse kop in een rokerig hol tussen vrienden die ik steeds lammer zag en hoorde worden.

Ergens was ik bang dat ik daardoor een soort "zonderling " zou worden, het contact zou verwateren etc.. Dat vind ik het niet waard. Ook was het soms wel errug verleidelijk om een pilsje te nemen (na een optreden bijvoorbeeld). Dan merk je eigenlijk pas hoeveel "het drinken" deel uit is gaan maken van je ritme. Bijna alsof je af moet kicken van een verslaving.

Dus, toen dacht ik "ik kan ook gewoon proberen het binnen de perken te houden". Dat doe ik momenteel dus, en dat bevalt prima.

quote:
Jammer dat het zo lekker is hehe, als ik het bij de weekends hou qua drank zijn de positieve effecten ook nog wel behoorlijk merkbaar.


Idd.


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 01-11-2006 21:15 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Je zou ook gewoon rustig aan kunnen doen met drank .. je hoeft je niet elke keer lazerus te zuipen ... als je af en toe wat alcohol drinkt is alleen maar gezond ..


Oud Vuil
Usericon van Oud Vuil
Posted 01-11-2006 21:17 by Oud Vuil Wijzig reactieProfiel van Oud VuilQuote dit berichthttp://www.judgementday.nl

Gewoon, gewoon.

Met mate is voor sommige mensen best lastig.



Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 01-11-2006 21:18 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Tja .. als je dat al niet kunt .. kruip dan maar terug in de kut van je moeder.


Oud Vuil
Usericon van Oud Vuil
Posted 01-11-2006 21:20 by Oud Vuil Wijzig reactieProfiel van Oud VuilQuote dit berichthttp://www.judgementday.nl

Met je maten.



Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 01-11-2006 21:20 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Hmm, das wel on-sXe ..


M.
Schwarzgerät
Usericon van M.
Posted 01-11-2006 21:23 by M. Wijzig reactieProfiel van M.Quote dit bericht

quote:
Op 1 november 2006 21:17 schreef Oud Vuil het volgende:
Met mate is voor sommige mensen best lastig.

Klopt idd. Als ik twee flesjes bier heb gedronken wordt het gezellig en krijg ik meer zin in nog een biertje. En wat is nou een biertje? Etc.


Fickt nicht mit dem Raketemensch!!


Dit topic is 34 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen