|
Dit topic is 34 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: haha, hoe komt dat zo ? |
|
|
|
quote: En dat zegt iemand met het domme tegen zinloos geweld plaatje in zijn avatar hoezo hypocriet |
|
quote: Zn avatar eerst beter lezen. |
|
quote: bovendien is beestjes slachten niet geheel zinloos ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
quote: Jammer dat een cursus Nederlands niet in het pakket zit. |
|
Kwis nie dat Neggie een XbreezahXbroertje had [Dit bericht is gewijzigd door Jenje op 31-03-2005 22:56] |
|
Jazeker. Breezer is dan ook een edge-verantwoord drankje. I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell. |
|
ik sta nergens voor behalve mezelf.. Als ik zin heb in dingen doe ik dat! ik heb politiek ook zwaar gehad! Irritante interessantdoenende pestkindjes met hun meningen.. DOE ER DAN WAT AAN.. ga een oranisatie beginnen of een partij ofzo.. Dus ik heb het met alle levensfilosofieën een beetje gehad.. laten we maar zeggen <-- mooie afsluiter! Metalboeren zijn kankerlelijk! |
|
Lekker makkelijk. I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell. |
|
Hoezo, als dat nou zijn mening is. Iedereen heeft recht op mijn mening. |
|
Yup, dat mag ook best. Maar ik vind het lekker makkelijk. En dat is mijn mening. I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell. |
|
Lekker makkelijk = goed .. dan krijg je iig geen ellenlange saaie topics over op internetfora |
|
quote: inderdaad.. heerlijk toch? waarvoor moeilijk doen als het makkelijk kan (haha sorry.. dat plaatje is geweldig!) Metalboeren zijn kankerlelijk! |
|
quote: Dat is waar. Ik zie sowieso niet in waarom mensen nog nadenken over dingen. Maakt het leven alleen maar moeilijk. I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell. |
|
quote:Jij maakt nu een denkfout die ontstaat doordat jij denkt dat jouw denkwijze de juiste zijn, dat is ook weer een nadele van een te sterke levensovertuiging |
|
Eh, mijn denkwijze zijn de juiste. Ik duld daarin geen tegenspraak. I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell. |
|
quote:Je hebt je sollicitatiehostie al naar rome gestuurd? |
|
HOMO's ZIJN VIES!!! I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell. |
|
en aids is voor negers? |
|
Nee, serieus. Ik heb nooit gezegd dat mijn denkwijze de enige juiste is. En dat weet jij ook donders goed want je kent me. Ik sta er wel achter. Dat komt omdat ik wel na heb gedacht over de dingen waar ik voor sta en niet zomaar wat roep. Als iemand dat anders ziet dan heb ik daar ook geen problemen mee. Het zou alleen wel mooi zijn als hij/zij er ook over nagedacht had en niet zomaar wat roept. Of liever helemaal niet nadenkt en gewoon maar wat doet. Hoewel dat ook wel weer te begrijpen is...nadenken kan soms best pijn doen. I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell. |
|
Jij gaat er alleen elke keer wel vanuit dat mensen die een levensovertuiging hebben die volledig selfmade is niet nadenken daarover (je noemt het immers "de makkelijke weg") Zelf je normen en waarden bepalen is imho moeilijker en zeker moediger dan die van een groep kopiëren .. aangezien je namelijk door alle groepen gehoond zult worden omdat je niet aan hun verwachtingspatroon voldoet. |
|
quote: Ik heb er ook over nagedacht en tot de beslissing gekomen te leven zoals ik nu doe. Iedereen heeft recht op mijn mening. |
|
quote: Hoe kom je daar in godsnaam bij? Waar heb ik dat negatieve beeld aan te danken? Ik heb enorm veel respect voor mensen die hun eigen normen en waarden bepalen. Die zich niet laten leiden door wat anderen zeggen. Zolang ze maar nadenken over hun redenen en de gevolgen van hun acties. Maar dit: "Als ik zin heb in dingen doe ik dat!" komt gewoon niet erg gefundeerd op mij over. I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell. |
Dit topic is 34 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 |
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek | Vorige pagina | Volgende pagina |