|
Dit topic is 34 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: Inderdaad, maar ik koop hem toch niet,.. voel ik mijzelf lekkerder bij. |
|
quote: Moet je ook hardstikke zelf weten, wat loop ik nou te zeuren? Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd. |
|
quote: hehe, nou ja er valt wel genoeg te zeuren in deze wereld natuurlijk. But what can you do?! |
|
quote: Wat ik doe is zoveel mogelijk plezier proberen te hebben en mijn harige kont afvegen met alles en iedereen. Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd. |
|
quote: Jeetje, ik ook!! |
|
Wel potverdriedubbeltjes, Dwaallicht! We moeten de ZVMPHEMHKAAEIA-partij oprichten. Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd. |
|
quote: De zuipen voor mijn pa eeh.... partij? Dit slaat nergens op. |
|
De Zo Veel Mogelijk Plezier Hebben en Mijn Harige Kont Aan Alles en Iedereen Afvegen-partij. Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd. |
|
hoi,ik ben SERIEUS geintereseerd in het straight edge zijn.wie kan en wil mij hierbij helpen?ik weet er nnamelijk nog niet het fijne van af maar de ideen staan mij wel aan mn email is:dennis.weessies@wanadoo.nl alvast bedankt het geven van je mening is LEVENSGEVAARLIJK!!! |
|
straight edge is echt wel zielig! echt van die zielige figuren zonder identiteit die gewoon ergens bij willen horen, stelletje wanna-be's get a life, get real! Op 26 april 2011 23:41 schreef Onweerwolf het volgende: Jij hoeft je absoluut geen zorgen te maken over mijn assertiviteit vriend. |
|
Zo. Dat moest gewoon een keer gezegd worden! Go Flebbie!! |
|
|
|
Nep. Lijst van het spoor 1. "Afvlakken van emoties" Markeerde het begin van een grote stilistische verandering voor de Dood. De werkelijke geluid van het album is veel meer technisch volleerd en progressiever dan eerdere inspanningen van de Dood. |
|
Erg nep.. Een kleine snol zit zo vol. |
|
Deed ik vroeger ook altijd als ik een hele eng film zag, mezelf proberen gerust te stellen door continue te zeggen dat het allemaal maar nep was. Op 26 april 2011 23:41 schreef Onweerwolf het volgende: Jij hoeft je absoluut geen zorgen te maken over mijn assertiviteit vriend. |
|
Ja, en dát is zeker wel gezond. |
|
quote: en? Een kleine snol zit zo vol. |
|
quote: moet je poepen? Op 26 april 2011 23:41 schreef Onweerwolf het volgende: Jij hoeft je absoluut geen zorgen te maken over mijn assertiviteit vriend. |
|
toen was hij niet bang meer [Dit bericht is gewijzigd door Satyr op 08-12-2004 17:23] take a look in your heart, tell me what do you see?It's Black, it's Dark..Tell me.. Is that how you want it to be? |
|
waarom heb je je bericht gewijzigd Op 26 april 2011 23:41 schreef Onweerwolf het volgende: Jij hoeft je absoluut geen zorgen te maken over mijn assertiviteit vriend. |
|
waarom niet? take a look in your heart, tell me what do you see?It's Black, it's Dark..Tell me.. Is that how you want it to be? |
|
das een retorische vraag, daar hou ik niet zo van Op 26 april 2011 23:41 schreef Onweerwolf het volgende: Jij hoeft je absoluut geen zorgen te maken over mijn assertiviteit vriend. |
|
tjah.. wat moet ik daarop zeggen.... ehm.. ja dat kan... maar ik zal je wel ff zeggen waarom ik mijn berichtje geedit heb... dat zit zo, ik was iets te voorbarig met de -ENTER- knop.. en ik was niet echt tevree met wat er stond.. en toen zag ik die knop dat je je bericht kon wijzigen.. dus ik dacht van dat doe ik ff.. dus bij deze.. take a look in your heart, tell me what do you see?It's Black, it's Dark..Tell me.. Is that how you want it to be? |
|
echt waar? Op 26 april 2011 23:41 schreef Onweerwolf het volgende: Jij hoeft je absoluut geen zorgen te maken over mijn assertiviteit vriend. |
Dit topic is 34 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 |
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek | Vorige pagina | Volgende pagina |