IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 34 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34
Auteur:
Topic : Straight edge Vorige pagina | Volgende pagina
Heiden
Postheiden
Usericon van Heiden
Posted 14-03-2005 22:41 by Heiden Wijzig reactieProfiel van HeidenQuote dit bericht

quote:
Op 14 maart 2005 22:38 schreef kwelgeest het volgende:
Kom op zeg; Mensen in elkaar slaan omdat ze dronken zijn.
Je ziet mij toch ook niet achter SP-ers aanrennen.

En ja ik weet ook wel dat jij dat niet persoonlijk doet maar ik vind deze uitspraak toch vrij dubieus.


Ik heb één keer het woord hardline genoemd en nu denkt iedereen dat straight-edgers dronken mensen in elkaar rossen......
Google gewoon, XnegativeX is echt niet hardline!


Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd.


kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 14-03-2005 22:41 by kwelgeest Wijzig reactieProfiel van kwelgeestQuote dit bericht

quote:
Op 14 maart 2005 22:40 schreef peer het volgende:
Tsja, dan zijn mensen toch niet zo gelovig, want het mag niet volgens hun religie.

Tering kijken jullie nooit naar de EO ofzo

EO polio

Al die bandjes, die vette white teksten aan het promoten zijn
En dit volg ik dan weer niet helemaal..

En nee ik kijk idd nooit EO; Verlicht mijn weg.

[Dit bericht is gewijzigd door kwelgeest op 14-03-2005 22:43]


Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie


kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 14-03-2005 22:43 by kwelgeest Wijzig reactieProfiel van kwelgeestQuote dit bericht

quote:
Op 14 maart 2005 22:41 schreef Heiden het volgende:
Ik heb één keer het woord hardline genoemd en nu denkt iedereen dat straight-edgers dronken mensen in elkaar rossen......
Google gewoon, XnegativeX is echt niet hardline!
Ik zeg toch ook dat ik ook wel weet dat hij zich daar niet mee bezig houdt maar dat hij zich 'die extreme acties goed voor kan stellen' vind ik uiterst dubieus.


Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie


peer
IdentiteitsCrisis
Usericon van peer
Posted 14-03-2005 22:44 by peer Wijzig reactieProfiel van peerQuote dit bericht

quote:
Op 14 maart 2005 22:35 schreef A. het volgende:
Mijn god. Wat ben jij dom.


Tsja, tis net wat je dom vind.
in feite zijn heel veel mensen gewoon straight edge, ook als beuwste keuze om niet te verslavende middelen te gebruiken enzzzzz

Ze geven er alleen geen naampje aan, dat is het verschil

Vind ik niet echt dom, vind het eerder dom om je vet te bezatten zoals ik zelf laatst heb gedaan, dat is dom


american psycho


kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 14-03-2005 22:45 by kwelgeest Wijzig reactieProfiel van kwelgeestQuote dit bericht

quote:
Op 14 maart 2005 22:44 schreef peer het volgende:
Vind ik niet echt dom, vind het eerder dom om je vet te bezatten zoals ik zelf laatst heb gedaan, dat is dom
En waarom? Als jij daar nou voldoening in vindt zonder er andere mee lastig te vallen dan is het toch jouw goed recht?


Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie


Bonnie
YEAH
Usericon van Bonnie
Posted 14-03-2005 22:45 by Bonnie Wijzig reactieProfiel van BonnieQuote dit bericht

Straight edge is volgens mij precies het tegenovergestelde van mijn levensbeeld.




Misanthrope
Il Principe
Usericon van Misanthrope
Posted 14-03-2005 22:47 by Misanthrope Wijzig reactieProfiel van MisanthropeQuote dit bericht

quote:
Op 14 maart 2005 22:44 schreef peer het volgende:
Tsja, tis net wat je dom vind.
in feite zijn heel veel mensen gewoon straight edge, ook als beuwste keuze om niet te verslavende middelen te gebruiken enzzzzz

Ze geven er alleen geen naampje aan, dat is het verschil

Vind ik niet echt dom, vind het eerder dom om je vet te bezatten zoals ik zelf laatst heb gedaan, dat is dom
Dus je bent dom.


Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken.


Misanthrope
Il Principe
Usericon van Misanthrope
Posted 14-03-2005 22:47 by Misanthrope Wijzig reactieProfiel van MisanthropeQuote dit bericht

quote:
Op 14 maart 2005 22:45 schreef Bonnie het volgende:
Straight edge is volgens mij precies het tegenovergestelde van mijn levensbeeld.
Jij bent gay unlimited?


Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken.


Heiden
Postheiden
Usericon van Heiden
Posted 14-03-2005 22:48 by Heiden Wijzig reactieProfiel van HeidenQuote dit bericht

quote:
Op 14 maart 2005 22:43 schreef kwelgeest het volgende:
Ik zeg toch ook dat ik ook wel weet dat hij zich daar niet mee bezig houdt maar dat hij zich 'die extreme acties goed voor kan stellen' vind ik uiterst dubieus.


Waar heeft hij dat gezegd dan? Volgens mij ben jij nu een beetje te ver aan het gaan wat XnegativeX aangaat. En ik kan me echt geen hardliner voorstellen in hem, hij is geen veganist en hij post hier tussen de drugsverslaafden en alcoholisten.


Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd.


kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 14-03-2005 22:49 by kwelgeest Wijzig reactieProfiel van kwelgeestQuote dit bericht

quote:
Op 14 maart 2005 22:48 schreef Heiden het volgende:
Waar heeft hij dat gezegd dan? Volgens mij ben jij nu een beetje te ver aan het gaan wat XnegativeX aangaat. En ik kan me echt geen hardliner voorstellen in hem, hij is geen veganist en hij post hier tussen de drugsverslaafden en alcoholisten.
In het hc topic. En als ik het verkeerd geinterpreteerd heb; Sorry maar zo kwam het wel tot mij over.


Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie


Bonnie
YEAH
Usericon van Bonnie
Posted 14-03-2005 22:49 by Bonnie Wijzig reactieProfiel van BonnieQuote dit bericht

quote:
Op 14 maart 2005 22:47 schreef Misanthrope het volgende:
Jij bent gay unlimited?


ik neuk alles, drink bier, slik pillen, ben geweldadig en ik rook.
Zin in een date "HUNK"




Misanthrope
Il Principe
Usericon van Misanthrope
Posted 14-03-2005 22:51 by Misanthrope Wijzig reactieProfiel van MisanthropeQuote dit bericht

quote:
Op 14 maart 2005 22:49 schreef Bonnie het volgende:
ik neuk alles, drink bier, slik pillen, ben geweldadig en ik rook.
Zin in een date "HUNK"
Klinkt ook niet veilig.


Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken.


XnegativeX
Usericon van XnegativeX
Posted 14-03-2005 22:52 by XnegativeX Wijzig reactieProfiel van XnegativeXQuote dit berichthttp://www.myspace.com/dennisjanssen

quote:
Op 14 maart 2005 22:38 schreef kwelgeest het volgende:
Kom op zeg; Mensen in elkaar slaan omdat ze dronken zijn.
Je ziet mij toch ook niet achter SP-ers aanrennen.

En ja ik weet ook wel dat jij dat niet persoonlijk doet maar ik vind deze uitspraak toch vrij dubieus.


Wacht even, je drukt mij nu in een hoekje waar ik niet in hoor. Dat ik me iets kan voorstellen wil nog niet zeggen dat ik het ook direkt goed keur. Daar zit wel een heel groot verschil tussen.


I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell.


Bonnie
YEAH
Usericon van Bonnie
Posted 14-03-2005 22:53 by Bonnie Wijzig reactieProfiel van BonnieQuote dit bericht

quote:
Op 14 maart 2005 22:51 schreef Misanthrope het volgende:
Klinkt ook niet veilig.


maar wel gezellig!




XnegativeX
Usericon van XnegativeX
Posted 14-03-2005 22:53 by XnegativeX Wijzig reactieProfiel van XnegativeXQuote dit berichthttp://www.myspace.com/dennisjanssen

quote:
Op 14 maart 2005 22:45 schreef Bonnie het volgende:
Straight edge is volgens mij precies het tegenovergestelde van mijn levensbeeld.


Wat wil jij hier precies mee zeggen schoonheid?


I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell.


Bonnie
YEAH
Usericon van Bonnie
Posted 14-03-2005 22:55 by Bonnie Wijzig reactieProfiel van BonnieQuote dit bericht

quote:
Op 14 maart 2005 22:53 schreef XnegativeX het volgende:
Wat wil jij hier precies mee zeggen schoonheid?


Dat ik mij totaal niet kan vinden in zo'n levensbeschouwing zoals Straight Edge.




kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 14-03-2005 22:56 by kwelgeest Wijzig reactieProfiel van kwelgeestQuote dit bericht

quote:
Op 14 maart 2005 22:52 schreef XnegativeX het volgende:
Wacht even, je drukt mij nu in een hoekje waar ik niet in hoor. Dat ik me iets kan voorstellen wil nog niet zeggen dat ik het ook direkt goed keur. Daar zit wel een heel groot verschil tussen.
Nou druk ik jou ook niet in dat hoekje. Ik zeg slechts dat ik het een dubieuze uitspraak vind. Zeker voor jou.


Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie


XnegativeX
Usericon van XnegativeX
Posted 14-03-2005 22:58 by XnegativeX Wijzig reactieProfiel van XnegativeXQuote dit berichthttp://www.myspace.com/dennisjanssen

quote:
Op 14 maart 2005 22:55 schreef Bonnie het volgende:
Dat ik mij totaal niet kan vinden in zo'n levensbeschouwing zoals Straight Edge.


Maar verder ben ik best lief hoor. En wees maar niet bang, het is niet besmettelijk. (andere dingen trouwens wel)

@Kwelgeest: Dacht je dat ik het leuk vind om altijd maar het slachtoffer te zijn van stompzinnige grapjes elke keer als ik een biertje afsla? Dacht het niet. Daarom kan ik het me best voorstellen dat sommige gasten zo tekeer gaan. Dat wil niet zeggen dat ik het zelf zou doen of het zelfs maar goed keur.
In tegendeel zelfs. Straight edge hoort er voor te staan dat je nadenkt bij je acties. En mensen in elkaar rossen is nou niet bepaald het toonbeeld van intelligentie.
Dat laat ik wel aan de nazi's over.


I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell.


Heiden
Postheiden
Usericon van Heiden
Posted 14-03-2005 23:00 by Heiden Wijzig reactieProfiel van HeidenQuote dit bericht

quote:
Op 14 maart 2005 22:49 schreef kwelgeest het volgende:
In het hc topic. En als ik het verkeerd geinterpreteerd heb; Sorry maar zo kwam het wel tot mij over.


Aha, volgens mij valt het wel mee, ik kom ook wel eens in discussie met XnegativeX maar hij lijkt me nou geen fysiek aggresieve SXE. Hij is best relaxed en je moet je niet op de kast laten jagen.


Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd.


XnegativeX
Usericon van XnegativeX
Posted 14-03-2005 23:02 by XnegativeX Wijzig reactieProfiel van XnegativeXQuote dit berichthttp://www.myspace.com/dennisjanssen

quote:
Op 14 maart 2005 23:00 schreef Heiden het volgende:
Aha, volgens mij valt het wel mee, ik kom ook wel eens in discussie met XnegativeX maar hij lijkt me nou geen fysiek aggresieve SXE. Hij is best relaxed en je moet je niet op de kast laten jagen.


Dude, jij zou me IRL bang maken.
En Kwelgeest kan me ook met 1 hand aan. Hij kent me wel. Ik ben te laf om hardline te zijn.

NP:
XtsjuderX

[Dit bericht is gewijzigd door XnegativeX op 14-03-2005 23:03]


I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell.


Heiden
Postheiden
Usericon van Heiden
Posted 14-03-2005 23:12 by Heiden Wijzig reactieProfiel van HeidenQuote dit bericht

Ik maak mezelf soms ook bang IRL.
Maar ik ben wel relaxed, en jij schijnt mij ook een geschikte gast te zijn dus wees maar niet bang. En ik ben ook hardline, ik loop de hele avond de WC in en uit om hardlines te snuiven.


Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd.


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 15-03-2005 12:22 by Chelman Wijzig reactieProfiel van ChelmanQuote dit bericht

quote:
Op 14 maart 2005 22:40 schreef peer het volgende:
Tsja, dan zijn mensen toch niet zo gelovig, want het mag niet volgens hun religie.

Tering kijken jullie nooit naar de EO ofzo

EO polio

Al die bandjes, die vette white teksten aan het promoten zijn


Ik lees voor het eerst dat het christelijke geloof alcohol verbiedt. Volgens mij heb jij je door je ouders iets wijs laten maken jochie.

Het christendom zegt hoogstens dat je niet te veel moet drinken i.v.m. het respect voor je lichaam etc. etc. maar zegt echt nergens dat je helemaal geen alcohol mag drinken.


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


Burzum
Usericon van Burzum
Posted 15-03-2005 12:26 by Burzum Wijzig reactieProfiel van BurzumQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/Raymond1982

quote:
Op 15 maart 2005 12:22 schreef Chelman het volgende:
Ik lees voor het eerst dat het christelijke geloof alcohol verbiedt. Volgens mij heb jij je door je ouders iets wijs laten maken jochie.



Het is een dame

Ik hoor ook voor het eerst dat gristenen geen alcohol zouden mogen
In de kerk gebruiken ze zelfs wijn...



[Dit bericht is gewijzigd door Burzum op 15-03-2005 23:50]


kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 15-03-2005 12:36 by kwelgeest Wijzig reactieProfiel van kwelgeestQuote dit bericht

quote:
Op 15 maart 2005 12:22 schreef Chelman het volgende:
Het christendom zegt hoogstens dat je niet te veel moet drinken i.v.m. het respect voor je lichaam etc. etc. maar zegt echt nergens dat je helemaal geen alcohol mag drinken.
Zelfs zoiets heb ik nooit gelezen; En volgens mij wordt er in de bijbel genoeg wijn genuttigd.


Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie


Burzum
Usericon van Burzum
Posted 15-03-2005 12:40 by Burzum Wijzig reactieProfiel van BurzumQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/Raymond1982

quote:

Door de hele bijbel zijn er voorbeelden te vinden waar wijn, bier en andere alcoholische dranken worden gedronken (Genesis 27:25; Prediker 9 7 Nahum 1:10). Zelfs Jezus dronk vaak wijn bij zijn maaltijden. Het drinken van alcohol is dus niet verkeerd.

Maar de bijbel verbiedt wél overmatig drinken. Dronkenschap is een zonde tegen God (1 Korinthiërs 6:9-11). Zoals we in Spreuken 20:1 kunnen lezen, kan iemand die te veel drinkt zich op een bespottelijke en onstuimige wijze gaan gedragen.



http://www.godswoord.nl/authenticiteit.asp?q=alcohol

[Dit bericht is gewijzigd door Burzum op 15-03-2005 12:40]


Dit topic is 34 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen