![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Protest binnen SP om censuur Binnen de SP is onrust ontstaan over de censuur die de partijtop toepast op publicaties die niet in goede aarde vallen. Aanleiding is de schorsing van hoofdredacteur Verhey van het partijblad Tribune en de sluiting van het weblog van Düzgün Yildirim, lid van de Overijsselse Provinciale Staten en de Eerste Kamer. Dat zegt Rick Denkers, voorzitter van de SP-afdeling in Emmen. Zijn afdeling is uit protest onmiddellijk een internetstaking begonnen, zo maakte hij bekend. Hij is een van de SP-leden die door Verhey is geïnterviewd voor een artikel in Tribune, waarin kritiek doorklinkt over de interne besluitvorming. SP-partijsecretaris Hans van Heijningen heeft volgens hem de plaatsing van dit artikel tegengehouden. Verhey is op non-actief gezet, zo bevestigde Denkers een bericht in de Volkskrant. Van Heijningen zelf was niet bereikbaar. .. zo, old habits die hard .. ![]() |
|
doomdenkers hau hau Suck my piss ![]() |
|
quote: Yeah, niet fucken met de partijtop! Zou er ook een soort SPKGB bestaan? ![]() Life doesn't get much better than this! ![]() |
|
begint er wel steeds meer op te lijken... Eigenlijk is het best slim om de onderlaag van de bevolking als je doelgroep te nemen (kan Wilders wel beamen), voordat ze doorhebben dat gebruikt worden is de buit voor de politieke partij al binnen! ![]() |
|
quote: Ja in Wageningen ook, maar toen toch niet. Die zwangere wijven verzinnen er maar wat op los. ![]() |
|
quote: Dit zal over een aantal jaar ook wel in NL gaan gebeuren.. "Martyrdom is the only way a man can become famous without ability. " Arthur Schopenhauer ![]() |
|
Triest. ![]() |
|
Jammer dat de rest er niet bijstaat, want daar staat in dat men die items zo voor de hand liggend vind dat die niet verplicht gesteld hoeven te worden. ![]() |
|
idd. bovendien staat er dat er hierdoor meer ruimte komt voor andere zaken (die misschien minstens zo belangrijk zijn). Bovendien wordt je op de middelbareschool 3 jaar lang platgegooid met Hitler, dat zou ook wel eens ingeperkt mogen worden. Alsof er niets anders gebeurd is de laatste 3000 jaar! ![]() |
|
quote: ![]() Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. ![]() |
|
Kamerdelegatie verdeeld over ontmoeting Hamas Uitgegeven: 13 juli 2007 21:46 Laatst gewijzigd: 13 juli 2007 23:29 DAMASCUS - De delegatie van Kamerleden die op reis is in het Midden-Oosten raakte vrijdagavond ernstig verdeeld, omdat de SP, GroenLinks en de PvdA aankondigden dat ze met een Hamasleider gingen praten. ANP CDA, de ChristenUnie, VVD en D66 weigeren om aan dit niet in het programma opgenomen bezoek mee te doen en distantiëren zich er van. Nederland onderhoudt officieel geen contact met Hamas. Hans van Baalen (VVD) vindt dat de linkse partijen de delegatie hebben gekaapt. "We hebben allemaal afgesproken dat we Hamas niet zouden ontmoeten. Nu staat morgen in de kranten dat zij met Hamas hebben gesproken en verder niets over deze reis." Van Baalen vindt dit een ernstige zaak en heeft de commissievoorzitter aangegeven dat daar bij terugkomst "een stevig gesprek" over gevoerd moet worden. Verder wijst hij erop dat de PvdA haar coalitiepartners CDA en ChristenUnie op deze manier voor het blok heeft gezet. EU-beleid "Het fietst dwars door het EU-beleid heen en is in strijd met wat de Kamer de regering heeft opgedragen om te doen", zei Tweede Kamerlid Karien van Gennip (CDA) vanuit de Syrische hoofdstad. "We kunnen ze niet tegenhouden, als ze dat in hun vrije tijd willen doen. Maar ik vind het niet verstandig. We hebben afgesproken niet met Hamas te praten." Joël Voordewind (ChristenUnie) zei het te betreuren dat delegatieleden hun eigen gesprek organiseren. "Dit was schijnbaar van te voren voorbereid. De andere leden waren overvallen. De ChristenUnie praat niet met Hamas." D66 en de VVD wijzen het ook af. Compleet beeld Martijn van Dam en Harm Evert Waalkens (PvdA), Mariko Peters (GroenLinks) en Harry van Bommel (SP) vinden het echter belangrijk om van Hamas te horen wat zij vinden van het conflict in Israël. "Je moet met iedereen spreken om een compleet beeld te hebben. Hamas speelt een sleutelrol", zei Van Dam. "Uiteraard wijzen we terreur en de staatsgreep in Gaza af. Dat zullen we ook duidelijk maken." Balkenende Premier Jan Peter Balkenende en minister Maxime Verhagen (Buitenlandse Zaken) betreuren het ook dat de PvdA, SP en GroenLinks vrijdagavond praten met een Hamasleider in Damascus. Een meerderheid van de Tweede Kamer steunt het beleid dat Nederland geen contacten heeft met de terroristische organisatie Hamas. Dat zeiden de bewindslieden vrijdag na afloop van de ministerraad. Linkse terroristen vriendjes ![]() ![]() |
|
quote: Faustian Spirit of the Earth ![]() |
|
quote:Mooi, zo komen we weer een stapje verder. Lijkt me wel zo netjes de overgave te bespreken voordat het hommeles wordt. Hadden we in mei 1940 ook moeten doen voordat Rotterdam werd gebombardeerd. What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit ![]() |
|
stap: \ 'Nederland krijgt joods-christelijke-islamitische traditie' Uitgegeven: 14 juli 2007 09:40 AMSTERDAM - De islamitische cultuur nestelt zich zo diepgaand in de Nederlandse samenleving dat op de lange duur gesproken kan worden van een land dat uitgaat van een 'joods-christelijke-islamitische traditie'. Dat zegt minister Ella Vogelaar (Wonen, Wijken en Integratie) zaterdag in een interview met Trouw. Vogelaar hoopt een einde te maken aan het negativisme en de angst voor de islam. "Ik wil moslims helpen zich hier thuis te voelen. Islam en moslims moeten zich hier kunnen wortelen, juist omdat moslims ook burgers zijn van dit land." In de krant maakt de minister een vergelijking met de inbreng van de joodse gemeenschap in de Nederlandse cultuur. "Eeuwen geleden kwam de joodse gemeenschap naar Nederland en nu zeggen we: Nederland is een land dat is gevormd door joods-christelijke tradities. Ik kan me voorstellen dat we een vergelijkbaar proces krijgen met de islam." Ik denk dat ik een handeltje in die islamitische soepjurken ga beginnen ![]() |
|
Maar de islamitische gemeenschaap is toch redelijk geïsoleerd? Zo verislamiseerd vind ik Nederland niet dat dit noodzakelijk is toch? ![]() |
|
Ik denk dat dat tuig zich gewoon moet aanpassen aan onze normen en waarden en anders op moet kankeren naar waar ze vandaan komen. Niets geen gewortel in onze mooie maatschappij. Straks kan ik me in mijn eigen land nog aan hen aan gaan passen. Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. ![]() |
|
Jij past je ook aan aan de maatschappij? Wat niet metal! ![]() ![]() |
|
Iedereen die mee wil komen in welke maatschappij dan ook past zich aan de betreffende maatschappij aan. Lijkt mij. Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. ![]() |
|
quote: Dat de islam hier invloed gaat krijgen zal niet te ontkennen zijn; maar wat is nou het 'positieve' effect? Mevrouw brengt het namelijk alsof het allemaal koek en ei is. Grey over Kristalnacht: "Als de Joden destijds ook aanslagen hadden gepleegd dan had ik de nazi's misschien wel begrepen." ![]() |
|
dat joods -christelijke is nog gemixt met elkaar tot 1 "cultuur", maar het islamitische is vaak maar weinig vermengt en staat er echt los van. bovendien is er nog maar 40 jaar islamitische invloed terwijl dat joods-christelijke wel even wat langer duurt. ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< ![]() |
|
Dat, en ik heb nog nergens gezien dat de Islamitische cultuur bereid is om vermengd te worden met <insert random way of life>. Bruce Banner ![]() |
|
quote: dat lijkt mij ook maar dat is wel makkelijker gezegd als gedaan. waar ligt het ijkpunt?? als ik de verhalen hoor hoe Nederland was ten tijde van mijn grootouders bijvoorbeeld dan was dat al een andere wereld (de pastoor en "upperclass" waren heilig bijvoorbeeld). het is nu eenmaal moeilijk Nederland te "bevriezen". maar dat gezegd hebbende ben ik ook niet blij met een te sterke aanpassing aan conservatieve religieuzen(of het nu islamieten of bijvoorbeeld christenen of Hindoes zijn maakt verder ook niet uit). maar het zal voor een deel onvermijdelijk zijn vrees ik. ![]() |
|
Er bestaat ook een tekening waarin een van de Jansens een Arabier een schop onder kont geeft. Dat zal ook wel "rascistisch" zijn!!! ![]() Het album van Kuifje ‘Kuifje in Congo’, dat pasgeleden in Engeland is uitgebracht, is door de Raad voor Gelijkheid als ‘racistisch’ bestempeld. Een advocaat, David Enright kwam het album per toeval tegen toen hij aan het winkelen was. Volgens hem worden Congolezen neergezet als halve wilden, imbecielen en minderwaardige mensen. Hij vond dit niet kloppen en stapte naar de Raad voor Gelijkheid. Om het album te lezen moet je 18 jaar of ouder zijn. De Britse groep Borders die de Engels versie uitgeeft, heeft besloten om dit album te classificeren als ‘volwassenstrip’. Het album komt uit de tijd van de Belgische kolonie in Congo, en geeft volgens Studio Hergé weer hoe er in die tijd met mensen om werd gegaan. Volgens hen "heerste deze visie in die tijd in heel Europa". Studio Hergé heeft inmiddels de stripboeken uit de schappen voor kinderen gehaald, maar zegt wel verbaasd te zijn. "We dachten dat we de taboes nu wel doorbroken hadden en dat dit wel zou kunnen, maar aan de andere kant begrijpen we de gevoelige situatie.” Er zijn inmiddels in Engeland zo’n 30.000 exemplaren over de toonbank gegaan. [Dit bericht is gewijzigd door attila_de_hun op 14-07-2007 11:25] ![]() |
|
Wat sneu! ![]() Bruce Banner ![]() |
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
![]() |
Index / Nieuws, actualiteit en media | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |