![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Nou, ik vind een wagen van Amerikaanse komaf nog altijd het vetst, tenminste een kar met ballen. [Dit bericht is gewijzigd door Rotzak op 26-07-2007 16:57] Against God and Government ![]() |
|
Lammert de Vries wist afgelopen maandag ochtend even niet wat hij zag. In de tuin naast zijn woonark aan de Krusdobbe in Earnewald (Friesland) lag een met drank afgeladen speedboot op het droge. Toen de man de avond daarvoor naast zijn ark keek was de tuin nog leeg. De arkbewoner had wel een stevige klap gehoord. "It wie om in oer as tolve hinne, twa fan dy speedboaten wienen hjir oan it racen" (het was om een uur of 12, twee van die speedboten waren hier aan het racen)", aldus de Fries. Hij vertelde dat de boten rakelings langs zijn ark scheerden tijdens hun race. Van de opvarenden van de gestrande speedboot ontbrak ieder spoor. ![]() Achterlijke Friezen ![]() Against God and Government ![]() |
|
Die knaap heeft nu wel een laipe speedboot ![]() "BONKE! next time you fuck in my bathroom, fucking throw the condoms into the toilet! not in or on top of the goddamn sink...." ![]() |
|
quote: Beetje rare uitspraak. Je kan net zo goed zeggen dat Italiaanse auto's de beste zijn maar toch kan je een Ferrari niet echt met Fiat vergelijken. Zo kan je ook een Vette, Viper of 300C niet echt vergelijken met een Buick Century of een Chevy Aveo. De Yanks maken gave bakken maar wat kwaliteit, wegligging, handling en prestaties staan ze gemiddeld ver achter de Europese wagens. Dat neemt niet weg dat ik best graag een Suburban of een nieuwe Challenger zou willen scoren. ![]() ![]() KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! ![]() |
|
Amerikanen maken zeker gave bakken, die meestal ook nog wel comfortabel zijn. Verder geven ze er niet zoveel om, ze zien het veel meer als gebruiksvoorwerp. Laatst nog een in een Cadillac Eldorado meegereden, 8,2 liter V8 800 Nm koppel. En wat een geluid, iemand wist het goed te omschrijven: deze auto geeft je een glimlach op je gezicht die er niet af te slaan is. ![]() |
|
![]() net als deze Pontiac, ik vind het echt een wereld bak. Against God and Government ![]() |
|
Persoonlijk vind ik dit een van de lelijkere US bakken. Ik ben sowieso niet echt een fan van Pontiac. KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! ![]() |
|
Het is de lichtinval ;') ![]() |
|
Wat heeft zij een vieze kut, lijkt wel dicht geplakt met patex alles lijm ![]() Against God and Government ![]() |
|
![]() nah ik denk dat ik het nog wel open zou krijgen hoor... beetje weken enzo... ![]() iPim zei: Zeikhoofd... alsof ik me door een 18-jarig kneusje laat afzeiken. Ik kom je nog wel eens tegen op een concert van Jan Smit, kneus! ![]() |
|
![]() ![]() Het is de lichtinval ;') ![]() |
|
![]() iPim zei: Zeikhoofd... alsof ik me door een 18-jarig kneusje laat afzeiken. Ik kom je nog wel eens tegen op een concert van Jan Smit, kneus! ![]() |
|
En waar zijn haar tieten ![]() ![]() Against God and Government ![]() |
|
Het is de lichtinval ;') ![]() |
|
quote:Wat een onzin ![]() |
|
Vrachtschip ramt vakantiewoning Uitgegeven: 27 juli 2007 07:15 Laatst gewijzigd: 27 juli 2007 09:02 GROU - Een vrachtschip is vrijdag op het Prinses Margrietkanaal bij Grou uit koers geraakt en deels de wal op gevaren. Het 105 meter lange schip ramde daarbij een vakantiewoning. Het gezin dat daarin lag te slapen bleef "wonder boven wonder" ongedeerd, aldus een woordvoerder van de politie in Friesland. De schipper viel om 04.30 uur in slaap, aldus de politie, waardoor hij de wal opvoer. Dat gebeurde bij het eiland It Burd. Volgens de plaatselijke media was die niet onder invloed van alcohol. De geraakte vakantiewoning werd volledig verwoest. Het gezin met twee kinderen kwam met de schrik vrij. Het doorgaande scheepvaartverkeer ondervindt geen hinder van het ongeval. Onderzoek Het Korps landelijke politiediensten te water stelt een nader onderzoek in naar de aanvaring. (c) ANP/NU.nl Net even wezen kijken, werkelijk een wonder dat die mensen dat hebben overleefd, wat een ravage ![]() spelfout weggehaald... ![]() |
|
Net gezien op het nieuws. ![]() Dat huis is 2/3 meter opgeschoven. :') ![]() |
|
quote:Dat scheelt dan weer. Hoeven ze geen onroerende zaakbelasting te betalen ![]() ![]() |
|
quote: Niets te zien. ![]() “Leef met vlag en wimpel, maar houd het simpel’ ![]() |
|
quote: Update: Feenstra geeft geen toestemming voor plaatsing van de beelden, we hebben ze weg moeten halen en nu zijn ze gedieplinkt. Update2 ![]() ![]() |
|
quote:Jammer ... [Dit bericht is gewijzigd door Jenje op 27-07-2007 14:53] ![]() |
|
ja maar ali el b was eigenlijk een brave jongen he ![]() ![]() |
|
Ja, opkomen voor je eigendommen mag niet in dit land, maar goed, dat merk je op zm ook al ... ![]() |
|
quote: Huh? ![]() KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! ![]() |
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
![]() |
Index / Nieuws, actualiteit en media | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |