![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
quote:Als uitvoerend orgaan van ZOG zet ik indd zulk soort hoaxes in elkaar. Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie ![]() |
|
quote: Typisch. ![]() |
|
quote: Lees het bericht dan, puthoer! Against God and Government ![]() |
|
quote: geniaal. edit; WE ZIJN GESLOTEN HOOR?! hahah [Dit bericht is gewijzigd door skullfuck op 02-07-2007 19:19] Suck my piss ![]() |
|
quote: Om na één bericht iets dergelijks te roepen dat dit te wijten is aan de multiculturele samenleving, is voorbarig. Om in een volgend bericht ook nog te melden dat afkomst er niet toe doet is gewoon dom. Daarnaast Rotzak, trek eerst de feiten even na wat betreft gaybashing in Nederland, dan zie je dat het merendeel daarvan gewoon door autochtonen wordt gepleegd. En de behoefte om zonder aanleiding te gaan schelden is een symptoom van een onderontwikkelde geest. ![]() |
|
Heeft eigenlijk iemand precieze cijfers afgezet tegen het aantal allochtonen en autochtonen in Nederland? Grey over Kristalnacht: "Als de Joden destijds ook aanslagen hadden gepleegd dan had ik de nazi's misschien wel begrepen." ![]() |
|
De geest is ook niet bepaald goed ontwikkeld bij iemand die resultaat is van inteelt. :') ![]() |
|
quote: Iedereen in amerika is echt achterlijk, he? ![]() ![]() Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. ![]() |
|
ROFL Echt, amerikanen hebben geloof ik genetisch een chromosoompje teveel ![]() ![]() |
|
Teringdetering... Echt, hoe verzinnen ze het. ![]() |
|
Zulke berichten vind ik écht om te huilen. ![]() |
|
Ik vraag me af of die vrouw na de betaling van 3500 euro nu officieel zijn eigendom is. ![]() Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. ![]() |
|
quote: Dat mag je toch wel verwachten. ![]() Serieus, ik zou echt níet in Amerika willen wonen. Ik zou bij elke stap bang zijn aangeklaagd te worden, denk ik. ![]() |
|
quote: Het is een vrij onbekende en weinig gebruikte wet die überhaupt maar in 8 staten bestaat. Dus in dit geval valt het nog enigszins mee. Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. ![]() |
|
Het is in ieder geval 8 staten teveel. Grey over Kristalnacht: "Als de Joden destijds ook aanslagen hadden gepleegd dan had ik de nazi's misschien wel begrepen." ![]() |
|
Dat is ook gewoon nog wettelijk geregeld ook? Ben je niet in de war met: http://nl.wikipedia.org/wiki/Tien_geboden Hier scoort hij minimaal 3 uit 10 punten. Gij zult niet echtbreken. Gij zult niet stelen. Gij zult niet begeren uws naasten huis; gij zult niet begeren uws naasten vrouw, noch zijn dienstknecht, noch zijn dienstmaagd, noch zijn rund, noch zijn ezel, noch iets dat van uw naaste is. Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. ![]() |
|
quote: Het zal vast daaruit voortgekomen zijn, maar zelfs in Amerika kun je de Bijbel niet direct als wetboek gebruiken ![]() Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. ![]() |
|
Feit is wel dat emotioneel toegebrachte schade zwaar onderschat wordt. Dan kun je nog beter een blauwe plek hebben van een knal die iemand je verkocht heeft. ![]() |
|
Dus feitelijk kan ik jou aanklagen voor 3500 euro? ![]() Ik zal je even mijn rekeningnummer toemailen. Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. ![]() |
|
quote: Maak dan meteen 3500 euro over aan iedereen die bij jou in de buurt kwam toen je dronken in de auto zat ![]() Zenial ![]() |
|
En ga jij gewoon eens dood aan een hersentumor met je inmiddels behoorlijk uitgemolken grap. ![]() Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. ![]() |
|
quote: Het is toch geen grap? Zenial had het over een waargebeurd verhaal. KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! ![]() |
|
Ja, dronken rondrijden is grappig en stoer. Goed voorbeeld voor je "kutkind" zoals je haar noemt. ![]() |
|
Metuuuuuhhhl! ![]() KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! ![]() |
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
![]() |
Index / Nieuws, actualiteit en media | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |