IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Nieuws, actualiteit en media Nieuw Topic
Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Auteur:
Topic : [Nieuws topic] Watskeburt? Vorige pagina | Volgende pagina
murtcelP
Joah!
Usericon van murtcelP
Posted 29-06-2007 13:27 by murtcelP Profiel van murtcelPhttp://www.libithum.nl

Toen in maandag na Graspop eindelijk m'n Donald Duck kon gaan lezen en ik vond dat kookboekje dacht ik meteen: ojee hier komen de vegetariërs tegen in opstand... en ja hoor... pfff



WhiteRider
Usericon van WhiteRider
Posted 29-06-2007 13:27 by WhiteRider Profiel van WhiteRider

quote:
Op 29 juni 2007 13:16 schreef Leviathanica het volgende:
Vega's boos op Donald Duck

De Nederlandse Vegetariërsbond (NVB ) is boos op Donald Duck. In een recent nummer van het blad is namelijk een advertentiebijlage opgenomen van het Vleesinformatiepunt, met recepten waarin ook vlees gebruikt wordt. Bij de recepten staan plaatjes van Donald Duck met zijn neefjes, die bezig zijn vlees klaar te maken. Dit alles is de NVB in het verkeerde keelgat geschoten. De bond overweegt een klacht in te dienen bij de Reclame Code Commissie.

"Reclames voor alcohol, tabak en vlees horen gewoon niet in jeugdbladen," licht Vibeke Helder, de directeur van de NVB, toe. Volgens haar zijn kinderen ontvankelijk voor reclameboodschappen die verpakt zijn als stripverhalen. "Zeker gezien de huidige discussie rondom obesitas vinden wij dat kinderen verschoond moeten blijven van dit propagandamateriaal. Kwik, Kwek en Kwak kunnen beter tofuburgers eten dan soortgenoten," aldus Helder.

De uitgever van Disney zegt dat Donald Duck zo veel mogelijk afziet van samenwerkingen met dikmakende, ongezonde producten, juist in het kader van de obesitasdiscussie. Daarom is Donald Duck de samenwerking met het Vleesinformatiepunt aangegaan, "om kinderen plezier te laten krijgen in het zelf koken en gezond eten."

De redactie overweegt nu wel een rubriek 'Koken met Midas Wolf', die immers al 55 jaar vegetariër is. Misschien kan hij zelfs wel een eigen receptenboek uitbrengen, eventueel in samenwerking met de NVB.


Zoek een baan ofzo, dan heb je geen tijd voor dit soort onzin. .....zucht.

Zulke mensen verdienen echt de kogel.

Jammer ook dat DD eraan meewerkt, al hebben ze waarschijnlijk weinig keus.



Skyggesang
Avant-garde
Usericon van Skyggesang
Posted 29-06-2007 13:30 by Skyggesang Profiel van Skyggesanghttp://www.baldrsdraumar.com

Straks moet Donald zijn auto wegdoen omdat het milieuvervuilend is...



Leviathanica
Usericon van Leviathanica
Posted 29-06-2007 13:32 by Leviathanica Profiel van Leviathanicahttp://www.youtube.com/user/Craptavaganza

Of het hele blad moet verdwijnen want anders gaan de bomen huilen door het papierverbruik.


Iedereen heeft recht op mijn mening.


Jolijn
Usericon van Jolijn
Posted 29-06-2007 15:02 by Jolijn Profiel van Jolijn

quote:
Op 29 juni 2007 13:27 schreef murtcelP het volgende:
Toen in maandag na Graspop eindelijk m'n Donald Duck kon gaan lezen en ik vond dat kookboekje dacht ik meteen: ojee hier komen de vegetariërs tegen in opstand... en ja hoor... pfff


niet De Vegetariers hoor alleen de bond die steigert. maar daar hoeft niet elke vegetarier achter te staan.

[Dit bericht is gewijzigd door Jolijn op 29-06-2007 15:02]


Gemene Lepel
Usericon van Gemene Lepel
Posted 29-06-2007 15:04 by Gemene Lepel Profiel van Gemene Lepel

Jawel! Iedereen weet dat de volksvertegenwoordiging ook voor alle Nederlanders spreekt!

Super kansloze actie. Is vlees eten nu een zonde geworden?

[Dit bericht is gewijzigd door Gemene Lepel op 29-06-2007 15:05]


Grey over Kristalnacht: "Als de Joden destijds ook aanslagen hadden gepleegd dan had ik de nazi's misschien wel begrepen."


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 29-06-2007 15:06 by Jenje (Speciaal lid) Profiel van Jenje

Kolere zeg, waar bemoeien die gasten zich mee. Als zij hun konijnenknaagballen willen vreten prima, maar laat anderen lekker in hun waarde.


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 29-06-2007 15:35 by attila_de_hun Profiel van attila_de_hun

quote:
Op 29 juni 2007 13:30 schreef Skyggesang het volgende:
Straks moet Donald zijn auto wegdoen omdat het milieuvervuilend is...


Als je de lucky luckstrip kent (en wie kent die niet) zul je merken dat zijn vertrouwde sigaret opeens werd vervangen door een strohalm. dank zij de antirokers lobby dus.


WhiteRider
Usericon van WhiteRider
Posted 29-06-2007 15:40 by WhiteRider Profiel van WhiteRider

quote:
Op 29 juni 2007 15:35 schreef attila_de_hun het volgende:
Als je de lucky luckstrip kent (en wie kent die niet) zul je merken dat zijn vertrouwde sigaret opeens werd vervangen door een strohalm. dank zij de antirokers lobby dus.

Dat kan ik me eeeergens nog voorstellen, maar dit?


Jolijn
Usericon van Jolijn
Posted 29-06-2007 15:50 by Jolijn Profiel van Jolijn

Eigenlijk hadden ze Midas mooi wel vlees kunnen laten klaarmaken en de duckjes iets zonder vlees. Dat eten ze toch al niet.

en lucky's strohalm. Der is eens zo'n film gemaakt over de enorme antirokerslobby in amerika, helemaqal de grond in getrapt. Maar in de hele film werd niet gerookt.


MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 29-06-2007 17:16 by MMayo Profiel van MMayo

Plastic eendjes beëindigen 15-jarige zeereis
Uitgegeven: 29 juni 2007 15:30
Laatst gewijzigd: 29 juni 2007 15:42

LONDEN - Na een tocht van circa 28.000 kilometer komt er eindelijk land in zicht voor duizenden rubber eendjes die vijftien jaar op zee hebben rondgedobberd. De gele badspeeltjes spoelen binnenkort aan op de Engelse kust, meldde The Daily Mail vrijdag.

"Het is nu onvermijdelijk dat ze opgenomen worden in de Atlantische stromingen en aan de Engelse kusten zullen verschijnen", aldus Curtis Ebbesmeyer, een oceanograaf in de Amerikaanse plaats Seattle die de rubberen beestjes jarenlang heeft gevolgd.

Ebbesmeyer noemde de omgeving van Cornwall in het zuidwesten als meest waarschijnlijke landingsplaats.

Storm

De door het zoute water en de zon sterk verbleekte badspeeltjes waren in 1992 tijdens een storm samen met ander badspeelgoed overboord geslagen van een containerschip dat uit China onderweg was naar de VS.

Veel van de oorspronkelijk 28.000 speelgoedbeestjes zijn verloren gegaan tijdens de beproeving op zee.

Titanic

De eendjes dreven eerst naar het hoge noorden, waar ze in 1995 vast kwamen te zitten in het ijs in de Beringstraat. Dat duurde enkele jaren. In 2000 werden zij gezien voor de kust van IJsland en een jaar later in het noorden van de Atlantische Oceaan, ongeveer op de plaats waar ooit de Titanic zonk.

Wetenschappers

Dankzij de reis van de eendjes over drie oceanen hebben wetenschappers belangrijke gegevens kunnen verzamelen over de oppervlaktestromingen in de zeeën.

(c) ANP



MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 29-06-2007 17:16 by MMayo Profiel van MMayo

Neergestoken man masturbeert gewoon verder
Uitgegeven: 22 juni 2007 11:16
Laatst gewijzigd: 22 juni 2007 11:23

AMSTERDAM – Een vrouw uit het Australische Brisbane heeft haar vriend twee keer in zijn schouder gestoken, nadat hij weigerde te stoppen met masturberen voor de ogen van haar dochtertje. Dat melden verschillende Australische media.

De 32-jarige man begon aan een ‘masturbatiemarathon’ nadat hij het stimulerende middel amfetamine had geslikt. Eerst bevredigde hij zichzelf onder de douche, daarna verplaatste hij zichzelf naar de slaapkamer, alwaar hij naakt over het bed van zijn vriendin begon te rollen.

Vervolgens keerde de Australiër terug naar de badkamer, waar zijn vriendin haar drie jaar oude dochtertje in bad wilde doen. Hoewel zijn vriendin hem meerdere malen vroeg te stoppen met masturberen, ging de man gewoon door.



Woede

De vrouw ontstak op dat moment in woede, pakte een mes uit de keuken en stak hem twee maal in zijn schouder.

De steekwonden weerhielden de opgewonden Australiër er niet van om gewoon verder te gaan met zijn bezigheden. "Hij pauzeerde enkel om zijn broek aan te trekken en naar buiten te vluchten", aldus de rechtbank donderdag. In de garage ging de man verder waar hij gebleven was.

Vrij

De politie nam de man mee naar het ziekenhuis, waar hij werd behandeld aan zijn steekwonden. De vrouw werd donderdag veroordeeld tot negen maanden cel. De rechtbank liet haar echter direct onder voorwaarden vrij, omdat haar vriend haar "extreem geprovoceerd" zou hebben.

(c) NU.nl



WhiteRider
Usericon van WhiteRider
Posted 29-06-2007 17:17 by WhiteRider Profiel van WhiteRider



Zenial
Usericon van Zenial
Posted 29-06-2007 17:33 by Zenial Profiel van Zenialhttp://www.zenial.nl

quote:
Op 29 juni 2007 13:16 schreef Leviathanica het volgende:
Vega's boos op Donald Duck

"Reclames voor alcohol, tabak en vlees horen gewoon niet in jeugdbladen,"

Ik vind het een grove belediging dat ie alcohol, tabak en vlees op zo'n manier aan elkaar gelijkstelt. Reclame's voor snoepgoed mogen uiteraard wel, want dat is wel gezond


Zenial


morrigan
Usericon van morrigan
Posted 29-06-2007 17:59 by morrigan Profiel van morrigan

quote:
Op 29 juni 2007 15:02 schreef Jolijn het volgende:
niet De Vegetariers hoor alleen de bond die steigert. maar daar hoeft niet elke vegetarier achter te staan.


Inderdaad
Hebben ze niets beter te doen ofzo


Audiophile
ZM Dominee
Usericon van Audiophile
Posted 01-07-2007 13:27 by Audiophile Profiel van Audiophilehttp://www.last.fm/user/AudiophileXL

Aangifte tegen tv-clown Bassie
Uitgegeven: 29 juni 2007 17:14
Laatst gewijzigd: 30 juni 2007 19:21

BERKEL-ENSCHOT - De vader van een tienjarige jongen heeft vrijdag aangifte gedaan van mishandeling door tv-clown Bassie. Een woordvoerder van de politie heeft dat bevestigd.

Bekijk video

De clown deelde op de kermis in Berkel-Enschot gratis muntjes uit voor de attracties. Bij de botsauto's stond volgens de vader een grote groep jongeren achter de clown. Een van hen trok hard aan de pruik van Bassie. De clown draaide zich daarop om, pakte het zoontje hardhandig bij zijn oor en eiste excuses. De jongen gaf daaraan gehoor, hoewel hij naar eigen zeggen niets had gedaan. Daarna liet Bassie het oor los.

Volgens de vader is het oor van zijn zoon blauw en zit er een knobbeltje op. De clown zou ook het vriendje van zijn zoon een tik in het gezicht hebben gegeven, maar hiervan is geen aangifte gedaan. De politie stelt een nader onderzoek in.

Gerechtigheid! Waarschijnlijk zo'n jochie met een afgrijselijk trainingspak jasje in twee kleuren en zijn broek in zijn sokken, inclusief petje en handtasje.



skullfuck
smaakvervanger
Usericon van skullfuck
Posted 01-07-2007 13:32 by skullfuck Profiel van skullfuckhttp://

na bert is evil nu ook bassie is evil?


Suck my piss


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 01-07-2007 13:34 by ElitE Profiel van ElitEhttp://www.last.fm/user/brambeer/

hehe je hoort idd erg vaak dat hij kinderen heeft uitgescholden. beetje slaan erbij geloof ik ook nog wel


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


Wansmaak
Usericon van Wansmaak
Posted 01-07-2007 13:37 by Wansmaak Profiel van Wansmaakhttp://www,judgementday.nl

quote:
Op 29 juni 2007 15:35 schreef attila_de_hun het volgende:
Als je de lucky luckstrip kent (en wie kent die niet) zul je merken dat zijn vertrouwde sigaret opeens werd vervangen door een strohalm. dank zij de antirokers lobby dus.



Hahaha, wat sneu. Die man is toch zowiezo al dood, dit speelde zich af in het wilde westen. Bang bang!


“Leef met vlag en wimpel, maar houd het simpel’


spectre
Usericon van spectre
Posted 01-07-2007 13:53 by spectre Profiel van spectre

Luke is ook sneller dan de dood, dus ik denk dat hij nog leeft Wim


Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat


XXL
Xenofobe analfabeet.
Usericon van XXL
Posted 01-07-2007 13:54 by XXL Profiel van XXL

quote:

Vader spuit eigen kroost heroïne in
Uitgegeven: 29 juni 2007 20:59

AMSTERDAM - Een man in de Amerikaanse staat Missouri is donderdag veroordeeld tot tien jaar gevangenisstraf omdat hij zijn zoons heroïne en cocaïne had ingespoten.
Inertia Stock

De 39-jarige man, Stephen Pickle, diende de injecties twee jaar geleden toe zodat de jongens, die destijds 12 en 16 waren, zouden weten hoe hij zich voelde toen hij zelf aan de drugs was. De jongste zoon liep hepatitis C op.

Volgens zijn advocaat heeft Pickle diepe spijt van zijn daad. Pickle heeft de jeugd van zijn kinderen verpest, aldus de aanklager. Hij injecteerde ook zijn dochter met drugs, maar daarvoor werd hij niet aangeklaagd, omdat zij destijds 18 jaar was.


Speciaal voor dit soort gevallen vind ik dus dat ze gewoon de doodstraf moeten handhaven.


Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting.


Wansmaak
Usericon van Wansmaak
Posted 01-07-2007 13:56 by Wansmaak Profiel van Wansmaakhttp://www,judgementday.nl

Tering, wat een mongool...


“Leef met vlag en wimpel, maar houd het simpel’


Kramy
Usericon van Kramy
Posted 01-07-2007 14:47 by Kramy Profiel van Kramyhttp://https://knekelputband.bandcamp.com/album/teloorgang

Ach, mijn vader heeft me wel meer dan eens hard drugs gegeven terwijl ik nog minderjarig was.

[Dit bericht is gewijzigd door Kramy op 01-07-2007 14:47]



Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 01-07-2007 14:49 by Chelman Profiel van Chelman

Heb je aan die glaasjes bier ook Hepatitis C overgehouden?


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


Kramy
Usericon van Kramy
Posted 01-07-2007 14:52 by Kramy Profiel van Kramyhttp://https://knekelputband.bandcamp.com/album/teloorgang

Nee, wel hoofdpijn.



Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Index / Nieuws, actualiteit en media Active topics Nieuw topic Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen