![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Ik vind het echt niet meer van deze tijd om negers nog apen te noemen. ![]() Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. ![]() |
|
quote: Bron: http://www.bnr.nl/ShowNieuwsArtikel.asp?src=redactie&id=8240 ... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore. ![]() |
|
quote: ah joh. Het staat op Wikipedia dus het is waar. ![]() |
|
http://www.totalroef.nl/nl/home/ Roef gaat trouwen! Na een innige relatie van ruim 4 weken hebben Petra en ik besloten te gaan trouwen. De grote dag zal zijn op vrijdag 08 augustus 2008 (08-08-2008) Zeer binnenkort kunnen jullie foto's bewonderen op mijn site van mijn aanstaande vrouw en ik. Groetjes van jullie Total Roef ![]() “Leef met vlag en wimpel, maar houd het simpel’ ![]() |
|
Wim, ga bij SBS werken ofzo ![]() quote:Gecorrigeerd door Friso en Mabel ![]() ![]() |
|
OMGAY! Het lelijkste is nog wel dat daar misschien koters uit voortkomen. ![]() ![]() ![]() Arme wereld. ![]() Bruce Banner ![]() |
|
quote: Een baantje als wansmaakreporter bij rtl boulevard lijkt me fijner. Sbs 6 is me te plat. .. .... Moehahahahahaha.... ![]() “Leef met vlag en wimpel, maar houd het simpel’ ![]() |
|
Whatever ![]() ![]() |
|
quote: We hebben in ons land vier miljoen mensen die psychische hulp nodig hebben? ![]() Wel gaaf dat het goedkoper is. Kunnen die miljoenen aan bestaring mooi in verlaging van de zorgpremie worden gestopt. ![]() Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. ![]() |
|
Liever in verkorting van de wachtlijsten ![]() |
|
idd Heroin is sooo passé, it's CAKE at the moment. A DIRTY MIND IS A JOY FOREVER ![]() |
|
quote: "Martyrdom is the only way a man can become famous without ability. " Arthur Schopenhauer ![]() |
|
Filmpje van Hans Teeuwen te gast bij de meiden van halal http://frontpage.fok.nl/nieuws/81070 Hij maakt wel een aantal geniale en ware opmerkingen ![]() "Martyrdom is the only way a man can become famous without ability. " Arthur Schopenhauer ![]() |
|
quote: quote: ![]() What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit ![]() |
|
![]() ![]() ![]() *grinnik* You evil person. ![]() |
|
Vrij cru, Geer. ![]() Bruce Banner ![]() |
|
Automobilist levert bumperklever af bij politiebureau Uitgegeven: 31 augustus 2007 16:49 DRIEBERGEN - De politie heeft vrijdagmiddag een 28-jarige automobilist uit Rotterdam aangehouden voor hardnekkig bumperkleven. Voor de arrestatie hoefde de politie niet uit te rukken: de bumperklever was door zijn 'voorganger' keurig afgeleverd bij een politiebureau in Waddinxveen. Bij de meldkamer van het Korps landelijke politiediensten (KLPD) waren al diverse meldingen binnengekomen over het rijgedrag van de man op de A12 tussen Bleiswijk en Waddinxveen. Een van de automobilisten die door de Rotterdammer werd 'belaagd', belde de politie en kreeg het advies om de afrit Waddinxveen te nemen en naar het bureau van het KLPD te rijden. De bumperklever reed nietsvermoedend mee tot aan het bureau, stapte uit zijn wagen en schold daar de andere bestuurder en te hulp geschoten agenten uit. Het rijbewijs en de auto van de man zijn in beslag genomen. Tegen hem is proces-verbaal opgemaakt voor bumperkleven en belediging. ![]() ![]() ![]() ![]() Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. ![]() |
|
![]() ![]() |
|
houdt zich in... ![]() |
|
Britten bevestigen ongelukje atoombom Duitsland Uitgegeven: 3 september 2007 16:53 Laatst gewijzigd: 3 september 2007 17:06 ELMPT - Op 2 mei 1984 is een atoombom van een transportwagen gevallen op het vliegveld Brüggen bij het Duitse plaatsje Elmpt, vlakbij Roermond. De Britse strijdkrachten hebben deze "slordigheid" nu pas bevestigd. Het gaat volgens de Rheinische Post om een kernbom die acht keer zoveel explosieve kracht bevatte als de atoombom die in 1945 het Japanse Hiroshima vernietigde. De bom gleed in de regen van de vrachtauto, doordat hij niet goed was vastgemaakt. Van de kernkop werd voor de zekerheid een röntgenfoto gemaakt, waaruit bleek dat hij niet beschadigd was. De zes betrokken militairen zijn destijds streng bestraft, aldus de Britten. In black metal maakt men grapjes over religie... aldus pindakaasruud ![]() |
|
quote: "Oops" ![]() ![]() [Dit bericht is gewijzigd door Lainedil op 03-09-2007 21:12] Bruce Banner ![]() |
|
Roermond. Boeiend. What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit ![]() |
|
quote: Arme WaBla. ![]() ![]() |
|
quote: Als de wind ff de "verkeerde" kant opstond, dan hadden we een groot probleem gehad! Goddamn, wat een nachtmerrie. “Leef met vlag en wimpel, maar houd het simpel’ ![]() |
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
![]() |
Index / Nieuws, actualiteit en media | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |