IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Nieuws, actualiteit en media Nieuw Topic
Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Auteur:
Topic : [Nieuws topic] Watskeburt? Vorige pagina | Volgende pagina
Ohneschwanz
Usericon van Ohneschwanz
Posted 28-08-2007 10:21 by Ohneschwanz Profiel van Ohneschwanz

Ach, oorlog is ook een eh.. ontwikkeling


Verrassend triviaal


Julia
Nevermind Me
Usericon van Julia
Posted 28-08-2007 10:26 by Julia Profiel van Julia

hehehe daswaar


er zit wel een steekje/neurotransmittor los, maar ik ben niet gek! ;P


XXL
Xenofobe analfabeet.
Usericon van XXL
Posted 28-08-2007 10:54 by XXL Profiel van XXL

Accepteren dat de Russen daar destijds geen oorlog konden winnen en dat het ons ook niet gaat lukken is ook ontwikkeling.


Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting.


Kramy
Usericon van Kramy
Posted 28-08-2007 10:55 by Kramy Profiel van Kramyhttp://https://knekelputband.bandcamp.com/album/teloorgang

Pfft wielrennen is echt zo'n stomme sport, tour de dopage, gadver!

Puerta (Sevilla) krijgt hartaanval op veld
ANP/RTR


SEVILLA - De Spaanse international Antonio Puerta is zaterdag na een hartaanval opgenomen op de intensive care-afdeling van een ziekenhuis in Sevilla. De 22-jarige Sevilla-speler werd tijdens de wedstrijd tegen Getafe onwel en moest later zelfs gereanimeerd worden door de clubarts.

Puerta zakte in de 35e minuut in elkaar op het veld. Zijn ploeggenoten en medische staf snelden meteen naar hem toe om te voorkomen dat hij zijn tong zou inslikken. Hij kon daarna zelf van het veld lopen, maar werd in de kleedkamer opnieuw niet goed. De medische staf van Sevilla wist Puerta weer te reanimeren.

De verdediger ligt in het ziekenhuis aan de beademing. Volgens de artsen is zijn situatie ‘zeer ernstig’.

Bron: http://www.volkskrant.nl/sport/article455512.ece/Puerta_Sevilla_krijgt_hartaanval_op_veld?source=rss



WhiteRider
Usericon van WhiteRider
Posted 28-08-2007 11:23 by WhiteRider Profiel van WhiteRider

quote:
Op 28 augustus 2007 10:16 schreef Julia het volgende:
oorlogvoeren op ontwikkelingsgeld!



Waarom?

Ik vind het een uitstekend plan. Onze militairen zijn toch naar Afghanistan gegaan voor de wederopbouw? Waarom zou je het dan ook niet mogen betalen uit het potje dat onder andere bestemd is voor (weder)opbouw van derdewereldlanden?

Uiterst fijn plan.


Cees
Usericon van Cees
Posted 28-08-2007 11:27 by Cees Profiel van Cees

Ja, lekker veel poen uitgeven voor dat soort landen...

Ze zijn nu al aan het verzuinigen, we hebben zowat geen Leopard 2 Tanks meer over. En de F 16's is de helft ook al weer van weg. En van nog veel meer, allemaal omdat dan die missie door kan gaan.


The trend is dead.


Zenial
Usericon van Zenial
Posted 28-08-2007 11:52 by Zenial Profiel van Zenialhttp://www.zenial.nl

quote:
Op 28 augustus 2007 11:23 schreef WhiteRider het volgende:
Onze militairen zijn toch naar Afghanistan gegaan voor de wederopbouw?

Maar ondertussen zijn ze meer bezig met oorlogvoeren dan met wederopbouwen. Zorg eerst dat er een oorlog gewonnen wordt, want zo kan je wel bezig blijven er geld in te pompen. Welk potje is hierna aan de beurt?


Zenial


WhiteRider
Usericon van WhiteRider
Posted 28-08-2007 11:58 by WhiteRider Profiel van WhiteRider

quote:
Op 28 augustus 2007 11:52 schreef Zenial het volgende:
Maar ondertussen zijn ze meer bezig met oorlogvoeren dan met wederopbouwen. Zorg eerst dat er een oorlog gewonnen wordt, want zo kan je wel bezig blijven er geld in te pompen. Welk potje is hierna aan de beurt?

Point taken, maar als je dan toch langer moet blijven, doe het dan van het onwikkelingssamenwerkingsgeld.


XXL
Xenofobe analfabeet.
Usericon van XXL
Posted 28-08-2007 12:02 by XXL Profiel van XXL

quote:
Op 28 augustus 2007 11:23 schreef WhiteRider het volgende:
Waarom?

Ik vind het een uitstekend plan. Onze militairen zijn toch naar Afghanistan gegaan voor de wederopbouw? Waarom zou je het dan ook niet mogen betalen uit het potje dat onder andere bestemd is voor (weder)opbouw van derdewereldlanden?

Uiterst fijn plan.


Ik vind het een achterlijk plan.
Onze jongens zitten daar niet omdat ze dat land zonodig wederop moeten bouwen.

Wij zitten daar omdat we vanwege de NAVO ongeveer verplicht zijn Amerika te steunen in de "obsession against terrorism".

Stop dat geld hier maar gewoon in zaken als onderwijs ipv het nutteloos in 1 of ander kansloos ontwikkelingslandje te pompen.


Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting.


WhiteRider
Usericon van WhiteRider
Posted 28-08-2007 12:03 by WhiteRider Profiel van WhiteRider

quote:
Op 28 augustus 2007 12:02 schreef XXL het volgende:
Ik vind het een achterlijk plan.
Onze jongens zitten daar niet omdat ze dat land zonodig wederop moeten bouwen.

Wij zitten daar omdat we vanwege de NAVO ongeveer verplicht zijn Amerika te steunen in de "obsession against terrorism".

Stop dat geld hier maar gewoon in zaken als onderwijs ipv het nutteloos in 1 of ander kansloos ontwikkelingslandje te pompen.

Daar ben ik het helemaal mee eens, maar ik ben het daarnaast ook eens met Rutte. Als het dan tóch betaald moet worden, dan maar daarvan.


XXL
Xenofobe analfabeet.
Usericon van XXL
Posted 28-08-2007 12:06 by XXL Profiel van XXL

Als Evil Bush onze deelname wil, laat hem dan lekker zelf betalen.


Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting.


Angela
Usericon van Angela
Posted 28-08-2007 12:12 by Angela Profiel van Angela

Mag het duidelijk zijn dat ik tegen de oorlog in Afghanistan ben. Ook tegen die in Irak. Ik ben überhaupt van mening dat Nederland niet altijd haantje de voorte moet willen zijn om de UK en de US te helpen met hun bloederige praktijken.

Maar Nederland wil mee onder het mom 'wederopbouwing'. Wederopbouwing valt voor mij onder het helpen van een land, dus ontwikkeling van een land. Pak het geld maar uit dat potje dan.

En toch blijft het jammer dat Nederland daar zit.


WhiteRider
Usericon van WhiteRider
Posted 28-08-2007 12:14 by WhiteRider Profiel van WhiteRider

quote:
Op 28 augustus 2007 12:12 schreef Angela het volgende:
Mag het duidelijk zijn dat ik tegen de oorlog in Afghanistan ben. Ook tegen die in Irak. Ik ben überhaupt van mening dat Nederland niet altijd haantje de voorte moet willen zijn om de UK en de US te helpen met hun bloederige praktijken.

Maar Nederland wil mee onder het mom 'wederopbouwing'. Wederopbouwing valt voor mij onder het helpen van een land, dus ontwikkeling van een land. Pak het geld maar uit dat potje dan.

En toch blijft het jammer dat Nederland daar zit.

Precies mijn punt ja.


Zenial
Usericon van Zenial
Posted 28-08-2007 12:21 by Zenial Profiel van Zenialhttp://www.zenial.nl

quote:
Op 28 augustus 2007 12:03 schreef WhiteRider het volgende:
Daar ben ik het helemaal mee eens, maar ik ben het daarnaast ook eens met Rutte. Als het dan tóch betaald moet worden, dan maar daarvan.

Tuurlijk niet, dat geld is voor wederopbouw, dus zolang er niks gewederopbouwd wordt, blijven ze maar mooi van dat geld af! Haal die soldaten maar weer terug met de melding 'ja sorry geld is op'.


Zenial


WhiteRider
Usericon van WhiteRider
Posted 28-08-2007 12:52 by WhiteRider Profiel van WhiteRider

quote:
Op 28 augustus 2007 12:21 schreef Zenial het volgende:
Tuurlijk niet, dat geld is voor wederopbouw, dus zolang er niks gewederopbouwd wordt, blijven ze maar mooi van dat geld af!

Als er niet aan wederopbouw wordt gedaan is die hele missie überhaupt ongegrond.


Jolijn
Usericon van Jolijn
Posted 28-08-2007 12:57 by Jolijn Profiel van Jolijn

quote:
Op 28 augustus 2007 12:02 schreef XXL het volgende:
Stop dat geld hier maar gewoon in zaken als onderwijs ipv het nutteloos in 1 of ander kansloos ontwikkelingslandje te pompen.


potjes met ontwikkelingsgeld worden ook voor onderwijs gebruikt. alleen DAAR, want die kindenren leren ook makkelijker schrijven als er pennen en schriften zijn.


Angela
Usericon van Angela
Posted 28-08-2007 13:11 by Angela Profiel van Angela

quote:
Op 28 augustus 2007 12:57 schreef Jolijn het volgende:
potjes met ontwikkelingsgeld worden ook voor onderwijs gebruikt. alleen DAAR, want die kindenren leren ook makkelijker schrijven als er pennen en schriften zijn.

Ik ben eigenlijk van mening dat het belangrijker is dat er in Nederland zelf minder schoolverlaters zijn, dan dat wij genoeg pennen voor Afghaanse kinderen kunnen kopen. Laat pappa en mamma een wijs besluit nemen: laat de AK staan en koop een pen en schriftje voor je kind. Waarom moeten wij dat nou weer ophoesten?


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 28-08-2007 13:14 by Chelman Profiel van Chelman

quote:

Earlier today, the lower house of parliament of Czech Republic adopted a 15 percent flat-rated tax on personal income, replacing previous graduated progressive tax code based on tax rate ranging from 12 percent to 32 percent, depending on the earned income. The new tax system will take effect on January 1, 2008, while the rate is scheduled to drop to 12,5 percent in 2009. The legislated proposal also reduces 24 percent corporate income tax to 19 percent by 2010.

The act of adopting the revenue-neutral tax rate on individual income, makes the Czech Republic the 20th country to adopt the flat tax, following Bulgaria's recent flat tax adoption.

Once the flat tax is adopted, the tax system is free of various tax exemptions, deductions and loopholes; the ulitmate sources of tax evasion and compliance burden. The aspect of cost-adjustment which firms and households have to pass-through to adjust time and behavior to tax complexity, is of course another important reason showing that lower tax burden leads to more succinct allocation of time and resources of households and firms; two entities highly sensitive to the taxation of productive behavior.


Goed nieuws!


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


Zenial
Usericon van Zenial
Posted 28-08-2007 13:16 by Zenial Profiel van Zenialhttp://www.zenial.nl

quote:
Op 28 augustus 2007 12:52 schreef WhiteRider het volgende:
Als er niet aan wederopbouw wordt gedaan is die hele missie überhaupt ongegrond.

klopt


Zenial


Murdering Monk
For a nihilist nothing is at least something...
Usericon van Murdering Monk
Posted 28-08-2007 13:33 by Murdering Monk Profiel van Murdering Monkhttp://www.myspace.com/murdering_monk

quote:
Op 28 augustus 2007 12:57 schreef Jolijn het volgende:
potjes met ontwikkelingsgeld worden ook voor onderwijs gebruikt. alleen DAAR, want die kindenren leren ook makkelijker schrijven als er pennen en schriften zijn.

Enm dat is ook meteen mijn hele probleem ermee, de mensen daar interesseren me geen zak. Ik woon hier in NL, en betaal aan NL belasting, besteed dat dan aan NL, niet aan een of ander bodemloze put.


True as steel, fake as hell!! www.context-band.nl www.myspace.com/contextband


Judge M.
Lord of Metal
Usericon van Judge M.
Posted 28-08-2007 13:34 by Judge M. Profiel van Judge M.http://www.lordsofmetal.nl

quote:
Op 28 augustus 2007 13:14 schreef Chelman het volgende:
Goed nieuws!
Voor mensen in Tsjechie met een bovenmodaal inkomen ja



Angela
Usericon van Angela
Posted 28-08-2007 13:36 by Angela Profiel van Angela

quote:
Op 28 augustus 2007 13:33 schreef Murdering Monk het volgende:
Enm dat is ook meteen mijn hele probleem ermee, de mensen daar interesseren me geen zak. Ik woon hier in NL, en betaal aan NL belasting, besteed dat dan aan NL, niet aan een of ander bodemloze put.

My point exactly!


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 28-08-2007 13:42 by Chelman Profiel van Chelman

quote:
Op 28 augustus 2007 13:34 schreef Judge M. het volgende:
Voor mensen in Tsjechie met een bovenmodaal inkomen ja


Voor de mensen met lagere inkomens ook. De club landen die een vlaktax invoert groeit alsmaar omdat het veel voordelen heeft: goedkope inning (geen aftrekposten etc.), lagere belastingdruk voor iedereen, minder belastingontduiking (het loont immers niet meer om te ontduiken als je toch al zo weinig betaalt). Als je dan alle kosten van staatsonderhoud nog kan betalen kan er maar een reden zijn om een progressief stelsel te houden, een ideologische reden: inkomensnivellering. Maar gelukkig is Marx al lang dood.


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


XXL
Xenofobe analfabeet.
Usericon van XXL
Posted 28-08-2007 13:43 by XXL Profiel van XXL

quote:
Op 28 augustus 2007 12:52 schreef WhiteRider het volgende:
Als er niet aan wederopbouw wordt gedaan is die hele missie überhaupt ongegrond.


Die missie is niet ongegrond. ( Formeel gezien dan)
Een NAVO bondgenoot is aangevallen door een 3e party. Althans, zo wordt het gebracht.

Dat rechtvaardigt verdediging dus in dit geval een oorlog.
Vervolgens gaan we betalen voor de wederopbouw van een land wat we zelf in puin hebben geschoten.


Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting.


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 28-08-2007 13:49 by Chelman Profiel van Chelman

quote:
Op 28 augustus 2007 13:43 schreef XXL het volgende:

Dat rechtvaardigt verdediging dus in dit geval een oorlog.
Vervolgens gaan we betalen voor de wederopbouw van een land wat we zelf in puin hebben geschoten.


Die kut Amerikanen ook. Eerst Normandie binnenvallen, half Europa aan gort schieten om ome Dolf te verjagen en daarna doodleuk Marshall hulp sturen om de landen weer op te bouwen. Hoe durven ze! Nu hebben ze het lef om de Taliban, die de lokale bevolking al jaren met geweld dwingt om opium te verbouwen en ze terroriseert, te willen verjagen en tegelijkertijd wederopbouw plegen. Dat moet gewoon niet kunnen.



KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Index / Nieuws, actualiteit en media Active topics Nieuw topic Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen