IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Nieuws, actualiteit en media Nieuw Topic
Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Auteur:
Topic : [Nieuws topic] Watskeburt? Vorige pagina | Volgende pagina
Lionheart
|"| |''| |"| >')
Usericon van Lionheart
Posted 14-08-2007 19:15 by Lionheart Profiel van Lionheart



WhiteRider
Usericon van WhiteRider
Posted 14-08-2007 19:19 by WhiteRider Profiel van WhiteRider

quote:
Op 14 augustus 2007 19:09 schreef kwelgeest het volgende:
Iets zegt mij dat jullie die afgelopen vier jaar hoogstens een NSBMpromo hebben ontvangen. En NSBM of niet; Van een beetje professionele Ezine mag je verwachten dat ze alle muziek die binnen het kader valt met gelijke waarde wordt behandeld.


Je hebt het duidelijk niet helemaal begrepen.

Ben je in de veronderstelling dat de Antifa niet meeleest? Als groot e-zine heb je de plicht je voorpagina toch enigszins acceptabel te houden. De Antifa kan meer schade aanrichten dan je lief is, het zou naïef zijn dat te negeren. Veelal staat de eigenaar van het e-zine met naam en toenaam op de website, om in zo'n geval geassocieerd te worden met rechts-extremistische of nazistische dingen...lijkt me niet echt handig, hè?


Judge M.
Lord of Metal
Usericon van Judge M.
Posted 14-08-2007 19:21 by Judge M. Profiel van Judge M.http://www.lordsofmetal.nl

quote:
Op 14 augustus 2007 19:19 schreef WhiteRider het volgende:
Je hebt het duidelijk niet helemaal begrepen.

Ben je in de veronderstelling dat de Antifa niet meeleest? Als groot e-zine heb je de plicht je voorpagina toch enigszins acceptabel te houden. De Antifa kan meer schade aanrichten dan je lief is, het zou naïef zijn dat te negeren. Veelal staat de eigenaar van het e-zine met naam en toenaam op de website, om in zo'n geval geassocieerd te worden met rechts-extremistische of nazistische dingen...lijkt me niet echt handig, hè?
Als Geert aan de macht komt dan hoeft hij zich daar toch geen zorgen meer over te maken dus laat hem maar fijn



kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 14-08-2007 19:33 by kwelgeest Profiel van kwelgeest

quote:
Op 14 augustus 2007 19:19 schreef WhiteRider het volgende:
Je hebt het duidelijk niet helemaal begrepen.

Ben je in de veronderstelling dat de Antifa niet meeleest? Als groot e-zine heb je de plicht je voorpagina toch enigszins acceptabel te houden. De Antifa kan meer schade aanrichten dan je lief is, het zou naïef zijn dat te negeren. Veelal staat de eigenaar van het e-zine met naam en toenaam op de website, om in zo'n geval geassocieerd te worden met rechts-extremistische of nazistische dingen...lijkt me niet echt handig, hè?
Een ieder redelijk persoon kan dat relativeren. De 'macht' van de antifa wordt met regelmaat schromelijk overschreden.
De Displeased handeld in NSBM, de Boudisque ook. Zie je hun opeens geboycot worden? Is de Antifa bezig met een lastercampagne tegen hen?
Er zit een groot verschil trussen bandjes met een bepaalde ideology gewoon op hun muzikale kwaliteiten te beoordelen en hun ideology propageren. Dat heeft zelfs de Antifa door.
Daarbij komt ook nog dat Judge M, wiens post momenteel van een bedenkelijk niveau zijn, dit niet om eventuele pratische redenen postte zoals jij nu doet maar slechts om te melden hoe daadkrachtig hij en het Ezine waar hij aan meewerkt optreden tegen het 'NSBM-gevaar'.

[Dit bericht is gewijzigd door kwelgeest op 14-08-2007 19:39]


Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie


Slechtheid
Usericon van Slechtheid
Posted 14-08-2007 19:35 by Slechtheid Profiel van Slechtheid

quote:
Op 14 augustus 2007 19:33 schreef kwelgeest het volgende:
Daarbij komt ook nog dat Judge M, wiens post momenteel van een bedenkelijk niveau zijn,
Hoezo dit dan?


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 14-08-2007 19:36 by Jenje (Speciaal lid) Profiel van Jenje

quote:
Op 14 augustus 2007 19:19 schreef WhiteRider het volgende:
Je hebt het duidelijk niet helemaal begrepen.

Ben je in de veronderstelling dat de Antifa niet meeleest? Als groot e-zine heb je de plicht je voorpagina toch enigszins acceptabel te houden. De Antifa kan meer schade aanrichten dan je lief is, het zou naïef zijn dat te negeren. Veelal staat de eigenaar van het e-zine met naam en toenaam op de website, om in zo'n geval geassocieerd te worden met rechts-extremistische of nazistische dingen...lijkt me niet echt handig, hè?
Je kunt van politieke muziek ook een review schrijven zonder de standpunten te ondersteunen ... alle bands verdienen aandacht, en ook bij ZM komen er maar zeer zelden echte nsbm releases. Je zult bij ons op de FP echt geen hakenkruizen of hitlertjes vinden. We hebben ook nog nooit opmerkingen gekregen over politieke geaardheid.


Judge M.
Lord of Metal
Usericon van Judge M.
Posted 14-08-2007 22:10 by Judge M. Profiel van Judge M.http://www.lordsofmetal.nl

quote:
Op 14 augustus 2007 19:33 schreef kwelgeest het volgende:
Daarbij komt ook nog dat Judge M, wiens post momenteel van een bedenkelijk niveau zijn, dit niet om eventuele pratische redenen postte zoals jij nu doet maar slechts om te melden hoe daadkrachtig hij en het Ezine waar hij aan meewerkt optreden tegen het 'NSBM-gevaar'.
Waar stel ik dat?

Jij ziet echt dingen die er niet zijn.



Zenial
Usericon van Zenial
Posted 15-08-2007 0:19 by Zenial Profiel van Zenialhttp://www.zenial.nl

quote:
Op 14 augustus 2007 19:33 schreef kwelgeest het volgende:
Daarbij komt ook nog dat Judge M, wiens post momenteel van een bedenkelijk niveau zijn,

Hahaha valt ondertussen wel op dat iedereen die het niet met je eens zogenaamd slechte posts plaatst. Hoe schat je je eigen niveau eigenlijk in?


Zenial


blonde rockgod
Envy is the ulcer of the soul.
Usericon van blonde rockgod
Posted 15-08-2007 0:20 by blonde rockgod Profiel van blonde rockgodhttp://www.departuremetal.com

quote:
Op 15 augustus 2007 0:19 schreef Zenial het volgende:
Hahaha valt ondertussen wel op dat iedereen die het niet met je eens zogenaamd slechte posts plaatst. Hoe schat je je eigen niveau eigenlijk in?


*tomtiedomtiedom*


En een goede avond allemaal!



Argus
Our fate is written in the web. Woven by the Norns
Usericon van Argus
Posted 15-08-2007 0:31 by Argus Profiel van Argus

Wat een leuk nieuws vandaag !


Born to bleed. Fighting to succeed. Build to endure what this world throws at me.. Mag ik u verder een boeketje haagsche bloemen aanbieden?


Zenial
Usericon van Zenial
Posted 15-08-2007 0:31 by Zenial Profiel van Zenialhttp://www.zenial.nl

quote:
Op 15 augustus 2007 0:20 schreef blonde rockgod het volgende:
*tomtiedomtiedom*


En een goede avond allemaal!

Goede nacht zelfs


Zenial


XXL
Xenofobe analfabeet.
Usericon van XXL
Posted 15-08-2007 2:36 by XXL Profiel van XXL

Motorrijder verliest been maar rijdt door
Uitgegeven: 14 augustus 2007 17:29

TOKIO - Een motorrijder in Japan is maandag ten minste twee kilometer verder gereden voordat hij merkte dat hij een been verloren was, meldde de Japanse krant Mainichi Shimbum dinsdag op haar website.

De 54-jarige man verloor zijn been vanaf tien centimeter onder zijn knie. Dat gedeelte werd door de vangrail van zijn lijf gerukt. Pas toen hij een bocht moest maken, merkte hij het verlies op.

Redder

Een andere motorrijder die met de man op pad was, is toen terug gereden en heeft het afgerukte been gevonden, meldde de politie. De man en zijn been zijn naar het ziekenhuis gebracht.

Verdoofd

Experts denken dat de enorme pijn van de verwonding de man heeft verdoofd, zodat hij zijn amputatie niet direct bemerkte, aldus de Japanse krant.



Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting.


Lainedil
Gebroeders Grey
Usericon van Lainedil
Posted 15-08-2007 2:37 by Lainedil (Speciaal lid) Profiel van Lainedilhttp://www.quantumtheory.nl

Whahaha, imagine het bloedspoor over de weg. Die gast moet leeggelopen zijn. Geweldig!


Bruce Banner


WhiteRider
Usericon van WhiteRider
Posted 15-08-2007 2:40 by WhiteRider Profiel van WhiteRider

quote:
Op 14 augustus 2007 19:36 schreef Jenje het volgende:
Je kunt van politieke muziek ook een review schrijven zonder de standpunten te ondersteunen ... alle bands verdienen aandacht, en ook bij ZM komen er maar zeer zelden echte nsbm releases. Je zult bij ons op de FP echt geen hakenkruizen of hitlertjes vinden. We hebben ook nog nooit opmerkingen gekregen over politieke geaardheid.

Er is een verschil tussen politieke muziek en hersenloze NSBM. Ik weet 99% zeker dat jij een 'SS Sturmführer - Heil Hitler 14/88'-promo direct naar de gaskamers in de vorm van je prullenbak zou verwijzen. Dat lijkt me toch wel heel iets anders dan een politiek getinte release van System of a Down, de discussie of dat op de voorpagina wel of niet thuis zou horen buiten beschouwing gelaten.

Elk zelfrespecterend (groot) e-zine besteedt geen aandacht aan hersenloze NSBM.


Zenial
Usericon van Zenial
Posted 15-08-2007 10:37 by Zenial Profiel van Zenialhttp://www.zenial.nl

quote:
Duitse politie ontdekt lijken bij station
DUISBURG - De Duitse politie heeft in de nacht van dinsdag op woensdag in de stad Duisburg vijf doodgeschoten mannen gevonden. Dit heeft een woordvoerder van de politie woensdag laten weten.
anp

Een zesde zwaargewonde man stierf onderweg naar het ziekenhuis. Alle mannen hadden schotwonden in hun hoofd. Volgens de politie gaat het om Italianen in de leeftijd van 16 tot 39 jaar.

Over de achtergrond van het bloedbad in de westelijke deelstaat Noord-Rijnland-Westfalen tast de politie nog in het duister.

Gezellig, daar heb ik na wacken nog op een terrasje gezeten :S


Zenial


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 15-08-2007 10:48 by Jenje (Speciaal lid) Profiel van Jenje

quote:
Op 15 augustus 2007 2:40 schreef WhiteRider het volgende:
Er is een verschil tussen politieke muziek en hersenloze NSBM. Ik weet 99% zeker dat jij een 'SS Sturmführer - Heil Hitler 14/88'-promo direct naar de gaskamers in de vorm van je prullenbak zou verwijzen. Dat lijkt me toch wel heel iets anders dan een politiek getinte release van System of a Down, de discussie of dat op de voorpagina wel of niet thuis zou horen buiten beschouwing gelaten.

Elk zelfrespecterend (groot) e-zine besteedt geen aandacht aan hersenloze NSBM.
Van die Stromfront achtige meuk hebben we nog nooit ontvangen, dus over "muziek" van dat nivo (beter kun je dan praten over speeches ondersteunt door enigszins ritmisch gespeeld klanken) hebben we nog nooit ontvangen. Dus kennelijk hebben wij iig voor dat soort "bands" dat imago niet.

Maar, anderzijds, hoe wordt anders bekend dat het om grote schijtbands gaat? Strikt gezien heeft elke vorm van magazine een vorm van informatie"plicht" voor de lezers. Illegale zaken zullen nooit in een beetje e-zine te zien zijn, als je die grens al niet stelt dan ben je imho totaal verkeerd bezig. Maar het aan de kaak stellen dat bandje X niks anders is als een stel overgefrustreerde pubers die denken dat het cool is om puur rascistische herrie te maken heeft imho ook een functie. Lezers (en dan denk ik verder dan de muziekliefhebberlezer, maar ook zij die het ook (semi-)professionele redenen doen) weten dan: deze band is een farce en dient vermijdt te worden.

Maar goed, voordat iemand dat gaat zien als een vorm van beleid bij ZM, die situatie is in die mate nog niet voor gekomen. Er was geloof ik één keer een demo die wat twijfelachtig was, die hebben we toen na beraad gewoon gedaan, en daar is verder nooit geen reactie op gekomen. Mocht er echt een demo/promo komen waar de negers en joden opgehangen worden aan hakenkruizen, dan gaan we dat eerst in de groep gooien. Je speelt als e-zine immers dan wel met je imago/naam. En dat is tricky.


XXL
Xenofobe analfabeet.
Usericon van XXL
Posted 15-08-2007 10:58 by XXL Profiel van XXL

Wat een discussie.

Er is toch pas een probleem al je als magazine achter de texten staat en ze promoot?

Je kunt zo'n band best vanwege de muziek, die best te pruimen kan zijn, reviewen maar in je review wel duidelijk laten merken dat je niet achter de texten staat.

[Dit bericht is gewijzigd door XXL op 15-08-2007 10:59]


Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting.


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 15-08-2007 11:01 by Jenje (Speciaal lid) Profiel van Jenje

Mwoa, vind het wel een interessant punt. Als e-zine/magazine hoor je in principe neutraal te zijn, maar goed, door wat je reviewt en door de reviews krijg je toch vaak een imago.


XXL
Xenofobe analfabeet.
Usericon van XXL
Posted 15-08-2007 11:02 by XXL Profiel van XXL

Door ze NIET te reviewen stel je je feitenlijk gezien ook niet neutraal op.


Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting.


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 15-08-2007 11:04 by attila_de_hun Profiel van attila_de_hun

quote:
Op 15 augustus 2007 11:02 schreef XXL het volgende:
Door ze NIET te reviewen stel je je feitenlijk gezien ook niet neutraal op.


het excuus kan mogelijk zijn dat er zo een shitload aan titels binnenkomen dat het gewoon practisch niet mogelijk is om alle cd's te bespreken. Ik vraag me alleen af of bij ZM daadwerkelijk zo een hoop cd's binnen komen voor een review.


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 15-08-2007 11:15 by Jenje (Speciaal lid) Profiel van Jenje

quote:
Op 15 augustus 2007 11:02 schreef XXL het volgende:
Door ze NIET te reviewen stel je je feitenlijk gezien ook niet neutraal op.
Daarom, maar er is een punt waarop je moet zeggen: dit heeft niets meer met het promoten van muziek te maken, en dat gaat ons (ZM) ten koste van de naam/imago. Juist dat punt is moeilijk te bepalen.


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 15-08-2007 11:16 by Jenje (Speciaal lid) Profiel van Jenje

quote:
Op 15 augustus 2007 11:04 schreef attila_de_hun het volgende:
het excuus kan mogelijk zijn dat er zo een shitload aan titels binnenkomen dat het gewoon practisch niet mogelijk is om alle cd's te bespreken. Ik vraag me alleen af of bij ZM daadwerkelijk zo een hoop cd's binnen komen voor een review.
Qua NSBM komt er weinig binnen, ik denk dat dat vooral komt omdat die zich meer in eigen kringen verspreiden.


WhiteRider
Usericon van WhiteRider
Posted 16-08-2007 2:38 by WhiteRider Profiel van WhiteRider

http://cdn-78.liveleak.com/liveleak/14/media14/2007/Aug/13/LiveLeak-dot-com-81771-1.avi

Geen zin om het nieuwsbericht erbij te zoeken, doe ik morgen wel.

In ieder geval:
"Russische nazi's filmen onthoofding."

Nou ja, veel plezier ermee. Las het net online in de (Zweedse, kan dus niet kopiëren) krant.


WhiteRider
Usericon van WhiteRider
Posted 16-08-2007 2:47 by WhiteRider Profiel van WhiteRider

Hahah, vette shit.

Kan het Nederlandse bericht niet vinden, dus even een beknopte samenvatting:

Om de smog in Peking te reduceren, in verband met de Olympische Spelen van volgend jaar, worden auto's ingedeeld in even en oneven getallen, waarbij gekeken wordt naar de registratienummers. Op de ene dag mogen de even auto's, op de andere dag de oneven auto's.


Wat vindt men van zulke maatregelen? Op zich is China wat dat betreft wel een land dat problemen zo nu en dan écht structureel aanpakt, zonder daarbij te huilen over neveneffecten.


WhiteRider
Usericon van WhiteRider
Posted 16-08-2007 2:48 by WhiteRider Profiel van WhiteRider

Peking haalt 1,3 miljoen auto's van de weg
Uitgegeven: 9 augustus 2007 15:49
Laatst gewijzigd: 9 augustus 2007 16:01

PEKING - Een dag nadat de baas van het Internationaal Olympisch Comité, Jacques Rogge, zijn zorgen heeft geuit over de luchtvervuiling in Peking, heeft de Chinese hoofdstad donderdag vergaande maatregelen aangekondigd.

Bij wijze van test voor de zomerspelen over een jaar zal Peking tussen 17 en 20 augustus elke dag ongeveer 1,3 miljoen voertuigen van de straten weren, een derde van het totaal.





Het stadsbestuur wil volgens Chinese media om de dag personenwagens met even of oneven nummers weren. Taxi's, bussen, politiewagens en ambulances mogen op alle dagen wel rijden.

Spelen

Peking wil zien in hoeverre de maatregel echt bijdraagt tot verbetering van de luchtkwaliteit. Daarna zal worden besloten welke maatregelen rond de Spelen gaan gelden.

De openingstijden van overheidsgebouwen en winkelcentra worden ook verruimd en de regels voor vrachtverkeer worden strenger.


Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Index / Nieuws, actualiteit en media Active topics Nieuw topic Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen