![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Met kinderen onder de 17 jaar krijg je van mij een +1. Persoonlijk zou ik zelfs zeggen: onder de 18. Sex tussen kinderen onder die leeftijd onderling vind ik weer een heel ander verhaal en buiten dat heeft dat niets met pedofilie te maken. [Dit bericht is gewijzigd door XXL op 27-08-2007 10:09] Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. ![]() |
|
quote: Sex tussen kinderen onder de 17 walgelijk? Vind ik niet te vergelijken met pedofilie wat idd absoluut niet kan. The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. ![]() |
|
quote: En wat als je als 15-jarige iets hebt met iemand van 19 of 20? ![]() |
|
quote: Dat is een relatie tussen een minderjarige en een meerderjarige. Wat denk je zelf? Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. ![]() |
|
quote: Ja, dus 16 en 18 mag ook niet? Damn, dan zijn er wel een heleboel pedo's. ![]() |
|
Formeel gezien wel. Ik zou alleen denken dat er bij een dusdanig klein leeftijdverschil niet van pedofilie wordt gesproken. Mocht de 16 jarige echter moeilijke ouders hebben kunnen ze het volgens mij de "jong volwassene" nog wel even moeilijk maken. Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. ![]() |
|
http://nl.wikipedia.org/wiki/Pedofilie quote: Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. ![]() |
|
Ah, minimaal 5 jaar, ok! ![]() |
|
Ja, ik denk laat ik het eens opzoeken ipv loze uitspraken te doen. ![]() Die 3 jaar dat vrouwen bij gelijke leeftijd meer volwassen schijnen te zijn dan mannen, moet je die nou bij die 5 jaar optellen of ze er juist vanaf halen? ![]() [Dit bericht is gewijzigd door XXL op 27-08-2007 10:42] Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. ![]() |
|
quote: ![]() [Dit bericht is gewijzigd door Julia op 27-08-2007 10:44] er zit wel een steekje/neurotransmittor los, maar ik ben niet gek! ;P ![]() |
|
Ook nog een edit zelfs. Je was het rechter duimje vergeten? ![]() Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. ![]() |
|
quote:ik klikte op quote net toen jijzelf had ge-edit en mijn duimpjes sloegen niet op je 3-/+5 vraag maar op dat daarboven ![]() er zit wel een steekje/neurotransmittor los, maar ik ben niet gek! ;P ![]() |
|
quote:Slechte school heb jij op gezeten als ze je daar het verschil nog niet hebben kunnen duidelijk maken tussen een pedoFIEL en een pedoSEXUEEL ![]() bekijk deze podcast anders maar even: http://olifantendoders.omroepbrabant.nl/detail.aspx?site=10&type=news&id=56989 Ik ga de man niet goedpraten maar de nuancering die ontbreekt mijns inziens toch net even iets te vaak bij veel mensen. ![]() |
|
U heeft een punt, heer Judge. Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. ![]() |
|
quote:Uh-huhhuhuh, you said "Wood". What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit ![]() |
|
quote: LOL B&B ![]() ![]() |
|
Dat er nog steeds mensen zijn die denken dat een willekeurige manier van sensuur en/of beveiliging, hoe duur hij ook is, niet te omzeilen valt. Zorgwekkend. ![]() [Dit bericht is gewijzigd door XXL op 27-08-2007 11:58] Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. ![]() |
|
quote: Alleen zorgwekkend dat deze mensen zoveel geld kunnen uitgeven aan hun waanideeen Zenial ![]() |
|
Vooral dat ook, ja. Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. ![]() |
|
quote:Ik ben ook best wel benieuwd welk deel van die 50 miljoen echt aan gericht ontwerp/ontwikkelwerk besteed is. Ik kan me niet aan de indruk onttrekken dat er veel overbodige overhead bij gezeten heeft zoals zo vaak het geval is. ![]() |
|
quote: Dat is logisch. Neemt niet weg dat iemand dat geld heeft moeten ophoesten. @Zenial: Daarbij zou ik zelf het weren van pr0n uit scholen niet echt als een waanidee beschouwen. KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! ![]() |
|
Vraag jij je nou ook af wat "HackebleFilter V2.0" heeft gekost? Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. ![]() |
|
quote: Dat is opzich geen waanidee, alleen de illusie dat het je gaat lukken is dat wel. Bij mijn dochter zitten er op school ook allerhande filters op. MSN is hier een leuk voorbeeld van, terwijl ze toch vrolijk elke pauze online komt. ![]() Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. ![]() |
|
Ik vind iemand van 16 überhaupt te jong voor seks. Of dat nu met een pedo is of met een leeftijdsgenoot. Dat neemt niet weg dat seks met een pedo 100 x zo erg is natuurlijk. @ Michiel: ik vind het beiden even walgelijk. Er aan denken of het ook daadwerkelijk praktiseren. Gatver. ![]() |
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
![]() |
Index / Nieuws, actualiteit en media | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |