IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Nieuws, actualiteit en media Nieuw Topic
Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Auteur:
Topic : [Nieuws topic] Watskeburt? Vorige pagina | Volgende pagina
spectre
Usericon van spectre
Posted 18-07-2007 13:44 by spectre Profiel van spectre

Nou, dat bepaalde woord werkt als een soort van lokroep voor een bepaald figuur. Daarom zei ik "O jee" hehe.


Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat


Digerdoden
Usericon van Digerdoden
Posted 18-07-2007 14:13 by Digerdoden Profiel van Digerdoden



"Martyrdom is the only way a man can become famous without ability. " Arthur Schopenhauer


Lainedil
Gebroeders Grey
Usericon van Lainedil
Posted 18-07-2007 14:39 by Lainedil (Speciaal lid) Profiel van Lainedilhttp://www.quantumtheory.nl

Laadt niet...


Bruce Banner


Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 18-07-2007 15:45 by Mutilator (Moderator) Profiel van Mutilatorhttp://wp.livereviewer.com/

@moslimhypotheken: rentevrij betekent hier gewoon dat de aflossing ed hoger wordt maw men noemt het gewoon anders of brengt het ergens onder; dacht men echt dat banken zo dom zijn om minder geld te verdienen?

Furthermore:

Deze Schot heeft 't door:

Miljardair geeft 1 miljard pond aan goede doelen

De Schotse miljardair Sir Tom Hunter heeft besloten een miljard pond (1,5 miljard euro) te schenken aan goede doelen. ''Het is mijn overtuiging dat grote rijkdom grote verantwoordelijkheid met zich meebrengt'', aldus de genereuze Schot tegen de Britse zender BBC.

Volgens een zegsman van Hunter geeft hij het geld niet in een keer weg maar gedurende de rest van zijn leven. Goede doelen in Groot-Brittannië en ontwikkelingslanden kunnen profiteren van Hunters vrijgevigheid. De miljardair verdiende zijn fortuin met een keten van sportwinkels die hij in 1998 verkocht.


The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.


Judge M.
Lord of Metal
Usericon van Judge M.
Posted 18-07-2007 15:49 by Judge M. Profiel van Judge M.http://www.lordsofmetal.nl

Netjes hoor

Hopelijk niet volgens de Bill Gates-constructie



kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 18-07-2007 16:05 by kwelgeest Profiel van kwelgeest

Gates is natuurlijk wel een gigantische teringlijer met zijn schenkingen.





Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie


Smoochy
raar maar waar
Usericon van Smoochy
Posted 18-07-2007 18:33 by Smoochy Profiel van Smoochy

Straf voor man die treiteraar tackelde

Gepubliceerd op 18 juli 2007, 17:22
Laatst bijgewerkt op 18 juli 2007, 17:24
assen - Een groep jongeren in Assen‑Oost terroriseert importgezinnen, mensen die niet zijn geboren op Drentse bodem. Dit zei de 49‑jarige J.N. vandaag voor de Asser politierechter. Na ruim twee jaar getreiter vond de man het welletjes. Omdat de politie niets deed, trad hij zelf op. Hij pakte een van de jongens, die lelijk ten val kwam. Voor mishandeling werd N. veroordeeld tot een boete van 250 euro, waarvan de helft voorwaardelijk.

Om erachter te komen welke jongeren hem en zijn gezin terroriseerden, besloot de Assenaar vorig jaar november zelf in actie te komen. Hij greep een van de knapen, maar die wist te ontkomen. Daarop tackelde N. de 16‑jarige jongen, die vervolgens met zijn heup op de stoeprand viel. De knaap noemde naam en adres en N. leverde hem thuis af. Tot zijn verbazing deed de jongen aangifte.

Vele malen had N. al vergeefs bij de politie aangeklopt. De politie kon naar eigen zeggen niets doen, omdat niet bekend was wie de jongeren waren die het huis van N. aan het Lodewijk Napoleonplein in Assen‑Oost bekogelden met eieren, vuurwerk en uitwerpselen. Ook werd de woning beschoten met katapulten en dreigden de jongeren volgens N. zijn hond te vergiftigen. En waarom? "Ik praat wel plat, maar mijn vrouw komt uit het Westen. Daarom wilden ze ons wegpesten. Die jongens zeiden recht in mijn gezicht dat ze net zolang door zouden gaan totdat wij vertrokken."

Zo ver kwam het niet. Naar eigen zeggen kreeg N. het advies van de politie om één van de knapen te pakken om zo zijn identiteit te achterhalen. "Toen ze vorig jaar november weer bezig waren, was het gewoon genoeg. Het moest stoppen." N. greep een van de jongens, maar toen die dreigde te ontkomen, schopte hij hem onderuit. "Ik heb hem afgeleverd bij zijn geschrokken moeder en haar ook mijn naam en adres gegeven. Als ze nog vragen had, kon ze altijd bij me terecht." Tot zijn verbazing deed de jongen aangifte van mishandeling. Hij had naar eigen zeggen niets met de treiterijen te maken en zou willekeurig door N. zijn gegrepen. "Die gezichten ken ik stuk voor stuk. Ik weet zeker dat hij er ook bij was", verweerde N. zich.

De eerste twee avonden na het incident ging het weer helemaal mis. Andermaal werd de woning van het gezin van N. met van alles en nog wat bekogeld. De politie rukte uit, maar niemand werd aangehouden. Toch is het al een half jaar rustig rond de woning van N. Dit is volgens hem geheel te danken aan een vader van een van de knapen: "Een grote, sterke kerel die veel respect geniet. Hij heeft ze toegesproken en sindsdien hebben we geen last meer. De jongeren richten zich nu op een ander gezin", aldus N.

Een woordvoerder van de politie kon gisteren niet ingaan op de huidige situatie in Assen‑Oost.




SUPPORT YOUR LOCAL SERIAL KILLER.


Judge M.
Lord of Metal
Usericon van Judge M.
Posted 18-07-2007 18:37 by Judge M. Profiel van Judge M.http://www.lordsofmetal.nl

quote:
Op 18 juli 2007 16:05 schreef kwelgeest het volgende:
Gates is natuurlijk wel een gigantische teringlijer met zijn schenkingen.




Als daar in ruil koppelverkopen en het tegenwerken van rechtzaken mee gepaard zijn wel ja

(ja, dat valt op meerdere plekken te lezen dus zoek het maar op)



Lionheart
|"| |''| |"| >')
Usericon van Lionheart
Posted 18-07-2007 18:40 by Lionheart Profiel van Lionheart

quote:
Oversteekspel bij spoorwegovergang wordt tiener fataal

Uitgegeven: 18 juli 2007 11:43
Laatst gewijzigd: 18 juli 2007 11:44

AMSTERDAM - Een 'dolletje' bij een spoorboom in Utrecht heeft dinsdagavond geleid tot de dood van een 17-jarige jongen. Een groepje jongens zou elkaar hebben opgejut om zo laat mogelijk voor de trein over te steken.
Louis Sweekhorst

Het dodelijke ongeluk gebeurde rond 23.00 uur op de Eykmanlaan. Volgens getuigen kwamen vier jongens op twee scooters aanrijden, met achter hen een fietsend groepje meisjes.

"De jongens leken elkaar te dollen, terwijl de spoorbomen sloten voor een aankomende trein", meldt de politie.

Opjutten

Getuigen verklaren dat de jongens elkaar aan het opjutten waren over wie er voor de trein langs durfde te rijden. Eén scooterrijder reed over de overweg. Zijn bijrijder, de 17-jarige Utrechter, liep achter hem aan en werd gegrepen.

Hij overleed ter plaatse. Getuigen zijn opgevangen en verhoord.


Haha, die jongen was vast ontspoord.


spectre
Usericon van spectre
Posted 18-07-2007 18:47 by spectre Profiel van spectre

lol


Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat


Snaack
Usericon van Snaack
Posted 18-07-2007 18:52 by Snaack Profiel van Snaack

quote:
Op 18 juli 2007 18:37 schreef Judge M. het volgende:
Als daar in ruil koppelverkopen en het tegenwerken van rechtzaken mee gepaard zijn wel ja

(ja, dat valt op meerdere plekken te lezen dus zoek het maar op)


Lekker boeiend.

100% integer of niet, die man doneert bij wijze van per dag al meer aan goede doelen dan jij of welk ander hardwekkend mens in zijn leven zal kunnen doen.

En hoe je het ook wendt of keert zijn die goede doelen daar echt wel gebaat bij.


kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 18-07-2007 19:01 by kwelgeest Profiel van kwelgeest

quote:
Op 18 juli 2007 18:37 schreef Judge M. het volgende:
Als daar in ruil koppelverkopen en het tegenwerken van rechtzaken mee gepaard zijn wel ja

(ja, dat valt op meerdere plekken te lezen dus zoek het maar op)
Wat ben jij een zeikerd zeg. De man donneert miljoenen aan goede doelen en het is nog niet goed.
Voor niets gaat de zon op. En overal is wel een vorm van eigenbelang achter te vinden of te verzinnen. Wees blij dat Gates dat geld uberhaupt stort. Ik zie't'm liever niet doen. Complete onnodige uitstel van excecutie.


Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie


Judge M.
Lord of Metal
Usericon van Judge M.
Posted 18-07-2007 19:09 by Judge M. Profiel van Judge M.http://www.lordsofmetal.nl

quote:
Raad van State vernietigt beslissing kap Schinveld

DEN HAAG - De minister van VROM heeft in 2006 ten onrechte besloten het kappen van bomen mogelijk te maken in een gebied van 20 hectare in de Schinveldse bossen in de gemeente Onderbanken. Dit blijkt uit een uitspraak van de afdeling bestuursrechtspraak van de Raad van State woensdag.
Onder meer de gemeente Onderbanken had bij de Raad van State een beroepsprocedure tegen het besluit van VROM aangespannen. Gevolg van de uitspraak is dat Defensie, eigenaar van het bos, op dit moment geen bomen meer mag kappen voor de NAVO-vliegbasis in Geilenkirchen.
In januari 2006 liet Defensie 6 hectare bos kappen op verzoek van de naburige luchtmachtbasis. Dat gebeurde direct na de ontruiming van het bos, dat door honderden inwoners en actievoerders van GroenFront! bezet was. GroenFront! reageerde woensdag enthousiast op de uitspraak. ,,Ons vertrouwen in de rechtsstaat is hierdoor toch weer enigszins hersteld'', zei een woordvoerder.

Ook een woordvoerder van de Vereniging Stop AWACS uit Schinveld was blij. ,,Eindelijk recht voor de inwoners van Schinveld en Brunssum'', zei hij.
In augustus 2005 nam de minister van VROM een zogenoemd Nimby-besluit (Not In My Backyard), omdat zij vond dat de gemeente Onderbanken niet of onvoldoende meewerkte aan de kap van het bos. Met een Nimby-procedure kan de minister van VROM taken en verantwoordelijkheden van de gemeente overnemen en zelf besluiten nemen. Daartegen was de gemeente in bezwaar gegaan, met succes, naar nu blijkt. (ANP)
Sjongejongejonge... Laten we vooral de Amerikanen kost wat kost te vriend houden



Snaack
Usericon van Snaack
Posted 18-07-2007 19:11 by Snaack Profiel van Snaack

Nee, met die beslissing krijgen we dat stuk bos wel terug.. Hahaha...


Psychonaut
Usericon van Psychonaut
Posted 18-07-2007 19:12 by Psychonaut Profiel van Psychonaut

quote:
Op 18 juli 2007 19:09 schreef Judge M. het volgende:
Sjongejongejonge... Laten we vooral de Amerikanen kost wat kost te vriend houden



U heeft liever Russen of Chinezen als vriend?


WhiteRider
Usericon van WhiteRider
Posted 18-07-2007 19:12 by WhiteRider Profiel van WhiteRider

In China hebben ze tenminste lekker vreten.


Snaack
Usericon van Snaack
Posted 18-07-2007 19:14 by Snaack Profiel van Snaack

Wat heb je eigenlijk aan zo'n NIMBY procedure, als de andere partij daar alsnog tegen in procedure kan gaan? Beetje een onzinnige formaliteit.

"VETO!!"

"Ok, maar daar gaan we wel tegen in beroep!"



Judge M.
Lord of Metal
Usericon van Judge M.
Posted 18-07-2007 19:16 by Judge M. Profiel van Judge M.http://www.lordsofmetal.nl

quote:
Op 18 juli 2007 19:12 schreef Psychonaut het volgende:
U heeft liever Russen of Chinezen als vriend?
Heb ik dat ergens gezegd dan?

Waar het mij om gaat is dat die kap er enorm snel doorheengedrukt is via allerlei achterkamertjes, de buurtbewoners met hun bezwaren volledig buitenspel gezet zijn. Onze eigen democratische waarden zijn hiermee opzij gezet ten faveure van de Amerikanen die meer zicht op hun lampjes wilden hebben. Daar gaat het mij om.

En ja, ik kots op Amerika onder leiding van Bush maar dat was al langer bekend.



kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 18-07-2007 19:20 by kwelgeest Profiel van kwelgeest

quote:
Op 18 juli 2007 19:16 schreef Judge M. het volgende:
Heb ik dat ergens gezegd dan?

Waar het mij om gaat is dat die kap er enorm snel doorheengedrukt is via allerlei achterkamertjes, de buurtbewoners met hun bezwaren volledig buitenspel gezet zijn. Onze eigen democratische waarden zijn hiermee opzij gezet ten faveure van de Amerikanen die meer zicht op hun lampjes wilden hebben. Daar gaat het mij om.

En ja, ik kots op Amerika onder leiding van Bush maar dat was al langer bekend.
De pietluttige belangen van die buurtbewoners wegen natuurlijk wel op tegen de veiligheid van andere burgers.


Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie


Snaack
Usericon van Snaack
Posted 18-07-2007 19:20 by Snaack Profiel van Snaack

quote:
Op 18 juli 2007 19:16 schreef Judge M. het volgende:
Heb ik dat ergens gezegd dan?

Waar het mij om gaat is dat die kap er enorm snel doorheengedrukt is via allerlei achterkamertjes, de buurtbewoners met hun bezwaren volledig buitenspel gezet zijn. Onze eigen democratische waarden zijn hiermee opzij gezet ten faveure van de Amerikanen die meer zicht op hun lampjes wilden hebben. Daar gaat het mij om.

En ja, ik kots op Amerika onder leiding van Bush maar dat was al langer bekend.


Ooit van buitenlandse politiek en diplomatieke betrekkingen gehoord? De wereld is groter dan alleen NL hoor.


Judge M.
Lord of Metal
Usericon van Judge M.
Posted 18-07-2007 20:14 by Judge M. Profiel van Judge M.http://www.lordsofmetal.nl

En dan nog heet het nog steeds achterkamertjespolitiek

quote:
Op 18 juli 2007 19:20 schreef kwelgeest het volgende:
De pietluttige belangen van die buurtbewoners wegen natuurlijk wel op tegen de veiligheid van andere burgers.
Van wie? de piloten? Check het journaal maar. De wethouder verwoordt het vrij aardig allemaal.



XXL
Xenofobe analfabeet.
Usericon van XXL
Posted 19-07-2007 1:47 by XXL Profiel van XXL

quote:

Zestienjarige koopt PS2 en smak geld op eBay lees voor
Uitgegeven: 18 juli 2007 16:54

AMSTERDAM - Een zestienjarige jongen uit het Engelse Norfolk bleek een wel heel voordelige aankoop te hebben gedaan. Toen hij een via veilingsite eBay besteld pakketje opende, bevatte dat niet alleen een tweedehands spelcomputer, maar ook 65.400 euro in contanten.

Volgens The Register had de jongen 95 Britse pond (zo'n 140 euro) voor de Playstation 2 betaald.

De ouders van de jongen schakelden de politie in, die het geld voor onderzoek in beslag heeft genomen. Uit het pakketje zouden overigens wel twee spelletjes ontbreken.



Wie zou ook de politie hebben ingeschakeld?



Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting.


Mies
...
Usericon van Mies
Posted 19-07-2007 2:00 by Mies Profiel van Mieshttp://www.terrafyght.com

quote:
Op 19 juli 2007 1:47 schreef XXL het volgende:
Wie zou ook de politie hebben ingeschakeld?


damn, dat had ik dus nooit gedaan. Altijd ontkennen. Pakketje? Nooit gezien



Tenderstrike
Nailed.Dead.Risen.
Usericon van Tenderstrike
Posted 19-07-2007 6:57 by Tenderstrike Profiel van Tenderstrike

Explosie schrikt New Yorkers op
Gepost door Nolius - Bron: CNN
Gepubliceerd: donderdag 19 juli 2007 @ 06:07

Er was even paniek in New York. Tijdens de avondspits in het drukke Manhattan explodeerde een ondergrondse stoomleiding waardoor een metro-transformatorhuisje de lucht in ging. Door de explosie is een enorme krater ontstaan. Er viel een dode en zo'n 26 gewonden.

Veel mensen raakten in paniek omdat ze dachten aan een terroristische aanslag. Wat de precieze oorzaak is, is nog niet bekend. Wel is duidelijk dat de leiding al meer dan tachtig jaar oud was. Enkele gebouwen zijn beschadigd.

Getuigen vertellen dat het leek alsof er een aardbeving gaande was. Honderden mensen huilden en schreeuwen het uit. De hulpverlening is snel op gang gekomen.

http://nl.youtube.com/watch?v=SImhkapRuIs&eurl=http%3A%2F%2Ffrontpage%2Efok%2Enl%2Fnieuws%2F79327



WhiteRider
Usericon van WhiteRider
Posted 19-07-2007 7:01 by WhiteRider Profiel van WhiteRider

HOLY FUCK! Dat fimpje! Hahahah!

Ik kan me voorstellen dat je dan behoorlijk in je broek schijt, theering.


Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Index / Nieuws, actualiteit en media Active topics Nieuw topic Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen