|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
"Martyrdom is the only way a man can become famous without ability. " Arthur Schopenhauer |
|
Laadt niet... Bruce Banner |
|
@moslimhypotheken: rentevrij betekent hier gewoon dat de aflossing ed hoger wordt maw men noemt het gewoon anders of brengt het ergens onder; dacht men echt dat banken zo dom zijn om minder geld te verdienen? Furthermore: Deze Schot heeft 't door: Miljardair geeft 1 miljard pond aan goede doelen De Schotse miljardair Sir Tom Hunter heeft besloten een miljard pond (1,5 miljard euro) te schenken aan goede doelen. ''Het is mijn overtuiging dat grote rijkdom grote verantwoordelijkheid met zich meebrengt'', aldus de genereuze Schot tegen de Britse zender BBC. Volgens een zegsman van Hunter geeft hij het geld niet in een keer weg maar gedurende de rest van zijn leven. Goede doelen in Groot-Brittannië en ontwikkelingslanden kunnen profiteren van Hunters vrijgevigheid. De miljardair verdiende zijn fortuin met een keten van sportwinkels die hij in 1998 verkocht. The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
Netjes hoor Hopelijk niet volgens de Bill Gates-constructie |
|
Gates is natuurlijk wel een gigantische teringlijer met zijn schenkingen. Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie |
|
Straf voor man die treiteraar tackelde Gepubliceerd op 18 juli 2007, 17:22 Laatst bijgewerkt op 18 juli 2007, 17:24 assen - Een groep jongeren in Assen‑Oost terroriseert importgezinnen, mensen die niet zijn geboren op Drentse bodem. Dit zei de 49‑jarige J.N. vandaag voor de Asser politierechter. Na ruim twee jaar getreiter vond de man het welletjes. Omdat de politie niets deed, trad hij zelf op. Hij pakte een van de jongens, die lelijk ten val kwam. Voor mishandeling werd N. veroordeeld tot een boete van 250 euro, waarvan de helft voorwaardelijk. Om erachter te komen welke jongeren hem en zijn gezin terroriseerden, besloot de Assenaar vorig jaar november zelf in actie te komen. Hij greep een van de knapen, maar die wist te ontkomen. Daarop tackelde N. de 16‑jarige jongen, die vervolgens met zijn heup op de stoeprand viel. De knaap noemde naam en adres en N. leverde hem thuis af. Tot zijn verbazing deed de jongen aangifte. Vele malen had N. al vergeefs bij de politie aangeklopt. De politie kon naar eigen zeggen niets doen, omdat niet bekend was wie de jongeren waren die het huis van N. aan het Lodewijk Napoleonplein in Assen‑Oost bekogelden met eieren, vuurwerk en uitwerpselen. Ook werd de woning beschoten met katapulten en dreigden de jongeren volgens N. zijn hond te vergiftigen. En waarom? "Ik praat wel plat, maar mijn vrouw komt uit het Westen. Daarom wilden ze ons wegpesten. Die jongens zeiden recht in mijn gezicht dat ze net zolang door zouden gaan totdat wij vertrokken." Zo ver kwam het niet. Naar eigen zeggen kreeg N. het advies van de politie om één van de knapen te pakken om zo zijn identiteit te achterhalen. "Toen ze vorig jaar november weer bezig waren, was het gewoon genoeg. Het moest stoppen." N. greep een van de jongens, maar toen die dreigde te ontkomen, schopte hij hem onderuit. "Ik heb hem afgeleverd bij zijn geschrokken moeder en haar ook mijn naam en adres gegeven. Als ze nog vragen had, kon ze altijd bij me terecht." Tot zijn verbazing deed de jongen aangifte van mishandeling. Hij had naar eigen zeggen niets met de treiterijen te maken en zou willekeurig door N. zijn gegrepen. "Die gezichten ken ik stuk voor stuk. Ik weet zeker dat hij er ook bij was", verweerde N. zich. De eerste twee avonden na het incident ging het weer helemaal mis. Andermaal werd de woning van het gezin van N. met van alles en nog wat bekogeld. De politie rukte uit, maar niemand werd aangehouden. Toch is het al een half jaar rustig rond de woning van N. Dit is volgens hem geheel te danken aan een vader van een van de knapen: "Een grote, sterke kerel die veel respect geniet. Hij heeft ze toegesproken en sindsdien hebben we geen last meer. De jongeren richten zich nu op een ander gezin", aldus N. Een woordvoerder van de politie kon gisteren niet ingaan op de huidige situatie in Assen‑Oost. SUPPORT YOUR LOCAL SERIAL KILLER. |
|
quote:Als daar in ruil koppelverkopen en het tegenwerken van rechtzaken mee gepaard zijn wel ja (ja, dat valt op meerdere plekken te lezen dus zoek het maar op) |
|
quote: Haha, die jongen was vast ontspoord. |
|
lol Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
quote: Lekker boeiend. 100% integer of niet, die man doneert bij wijze van per dag al meer aan goede doelen dan jij of welk ander hardwekkend mens in zijn leven zal kunnen doen. En hoe je het ook wendt of keert zijn die goede doelen daar echt wel gebaat bij. |
|
quote:Wat ben jij een zeikerd zeg. De man donneert miljoenen aan goede doelen en het is nog niet goed. Voor niets gaat de zon op. En overal is wel een vorm van eigenbelang achter te vinden of te verzinnen. Wees blij dat Gates dat geld uberhaupt stort. Ik zie't'm liever niet doen. Complete onnodige uitstel van excecutie. Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie |
|
quote:Sjongejongejonge... Laten we vooral de Amerikanen kost wat kost te vriend houden |
|
Nee, met die beslissing krijgen we dat stuk bos wel terug.. Hahaha... |
|
quote: U heeft liever Russen of Chinezen als vriend? |
|
In China hebben ze tenminste lekker vreten. |
|
Wat heb je eigenlijk aan zo'n NIMBY procedure, als de andere partij daar alsnog tegen in procedure kan gaan? Beetje een onzinnige formaliteit. "VETO!!" "Ok, maar daar gaan we wel tegen in beroep!" |
|
quote:Heb ik dat ergens gezegd dan? Waar het mij om gaat is dat die kap er enorm snel doorheengedrukt is via allerlei achterkamertjes, de buurtbewoners met hun bezwaren volledig buitenspel gezet zijn. Onze eigen democratische waarden zijn hiermee opzij gezet ten faveure van de Amerikanen die meer zicht op hun lampjes wilden hebben. Daar gaat het mij om. En ja, ik kots op Amerika onder leiding van Bush maar dat was al langer bekend. |
|
quote:De pietluttige belangen van die buurtbewoners wegen natuurlijk wel op tegen de veiligheid van andere burgers. Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie |
|
quote: Ooit van buitenlandse politiek en diplomatieke betrekkingen gehoord? De wereld is groter dan alleen NL hoor. |
|
En dan nog heet het nog steeds achterkamertjespolitiek quote:Van wie? de piloten? Check het journaal maar. De wethouder verwoordt het vrij aardig allemaal. |
|
quote: Wie zou ook de politie hebben ingeschakeld? Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
quote:damn, dat had ik dus nooit gedaan. Altijd ontkennen. Pakketje? Nooit gezien |
|
Explosie schrikt New Yorkers op Gepost door Nolius - Bron: CNN Gepubliceerd: donderdag 19 juli 2007 @ 06:07 Er was even paniek in New York. Tijdens de avondspits in het drukke Manhattan explodeerde een ondergrondse stoomleiding waardoor een metro-transformatorhuisje de lucht in ging. Door de explosie is een enorme krater ontstaan. Er viel een dode en zo'n 26 gewonden. Veel mensen raakten in paniek omdat ze dachten aan een terroristische aanslag. Wat de precieze oorzaak is, is nog niet bekend. Wel is duidelijk dat de leiding al meer dan tachtig jaar oud was. Enkele gebouwen zijn beschadigd. Getuigen vertellen dat het leek alsof er een aardbeving gaande was. Honderden mensen huilden en schreeuwen het uit. De hulpverlening is snel op gang gekomen. http://nl.youtube.com/watch?v=SImhkapRuIs&eurl=http%3A%2F%2Ffrontpage%2Efok%2Enl%2Fnieuws%2F79327 |
|
HOLY FUCK! Dat fimpje! Hahahah! Ik kan me voorstellen dat je dan behoorlijk in je broek schijt, theering. |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Nieuws, actualiteit en media | Vorige pagina | Volgende pagina |