IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Nieuws, actualiteit en media Nieuw Topic
Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Auteur:
Topic : [Nieuws topic] Watskeburt? Vorige pagina | Volgende pagina
Digerdoden
Usericon van Digerdoden
Posted 06-08-2007 23:29 by Digerdoden Profiel van Digerdoden

Bij een bekende vroeg de ameriaanse organisatie waar die gozer ging werken waarom hij lid was geweest van een communisische organisatie en waarom hij bij enkele demo`s had meegelopen..
Best eng dat ze dat soort dingen allemaal weten.


"Martyrdom is the only way a man can become famous without ability. " Arthur Schopenhauer


Misanthrope
Il Principe
Usericon van Misanthrope
Posted 06-08-2007 23:30 by Misanthrope Profiel van Misanthrope

quote:
Op 6 augustus 2007 23:27 schreef WMP het volgende:
Ik heb gezonde scepsis tegenover autoriteiten. Zou jij ook moeten hebben en dit soort maatregelen niet als zoete koek moeten slikken. 1984 is al erg dicht genaderd.

[edit]typo's... again.
Dan zou je dus eigenlijk een liberaal moeten zijn. Waarom ben je dan zo'n linkse rakker? Of kan 'autoriteit' dan weer wel als de autoriteit dezelfde mening heeft als jij?


Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken.


Misanthrope
Il Principe
Usericon van Misanthrope
Posted 06-08-2007 23:30 by Misanthrope Profiel van Misanthrope

quote:
Op 6 augustus 2007 23:29 schreef Digerdoden het volgende:
Bij een bekende vroeg de ameriaanse organisatie waar die gozer ging werken waarom hij lid was geweest van een communisische organisatie en waarom hij bij enkele demo`s had meegelopen..
Best eng dat ze dat soort dingen allemaal weten.
Er is echt geen Sherlock Holmes nodig om achter dat soort dingen te komen.


Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken.


Digerdoden
Usericon van Digerdoden
Posted 06-08-2007 23:36 by Digerdoden Profiel van Digerdoden

Nee dat is waar..
Maarjahet is wel klote als dat soort dingen bekend zijn


"Martyrdom is the only way a man can become famous without ability. " Arthur Schopenhauer


blonde rockgod
Envy is the ulcer of the soul.
Usericon van blonde rockgod
Posted 06-08-2007 23:36 by blonde rockgod Profiel van blonde rockgodhttp://www.departuremetal.com

quote:
Op 6 augustus 2007 23:27 schreef WMP het volgende:
Ik heb gezonde scepsis tegenover autoriteiten. Zou jij ook moeten hebben en dit soort maatregelen niet als zoete koek moeten slikken. 1984 is al erg dicht genaderd.

[edit]typo's... again.


1984 is allang realiteit.... en ik snap niet waarom een overheid alles zou moeten weten van mij. Het is mijn leven, ik betaal mijn belasting, en ik ben voor de rest niet gevaarlijk voor wie dan ook. Privacy is een groot goed dat gerespecteerd moet worden. Een overheid die dat niet doet is bang voor zijn eigen burgers....



WMP
Usericon van WMP
Posted 06-08-2007 23:36 by WMP Profiel van WMP

quote:
Op 6 augustus 2007 23:30 schreef Misanthrope het volgende:
Dan zou je dus eigenlijk een liberaal moeten zijn. Waarom ben je dan zo'n linkse rakker? Of kan 'autoriteit' dan weer wel als de autoriteit dezelfde mening heeft als jij?


Nee, ik heb altijd twijfels, ongeacht de politieke koers van die autoriteit.
En liberalisme is een holle leus: het staat voor absolute individualiteit en niks is zo absoluut individualistisch als een anarchistische samenleving, wat haast per definitie links is.

Maar dat terzijde, beslissingen van de 'leiders' dienen altijd met gezonde argwaan bekeken te worden, of het nu linksom of rechtsom is, ik ga niet beweren dat alles wat links goed en alles wat rechts fout is.


Dappere-Speerwerper
Stoethaspel
Usericon van Dappere-Speerwerper
Posted 07-08-2007 15:02 by Dappere-Speerwerper Profiel van Dappere-Speerwerperhttp://myspace.com/clemensk

Bestaat er ook iets als links liberaal?



Digerdoden
Usericon van Digerdoden
Posted 07-08-2007 15:20 by Digerdoden Profiel van Digerdoden

quote:
Op 7 augustus 2007 15:02 schreef Dappere-Speerwerper het volgende:
Bestaat er ook iets als links liberaal?

De VVD is sinds de aanstelling van Rutte een links-liberale koers in gegaan


"Martyrdom is the only way a man can become famous without ability. " Arthur Schopenhauer


Pem
d'Oh!!
Usericon van Pem
Posted 07-08-2007 19:51 by Pem Profiel van Pem

Politie onderzoekt betrokkenheid ouders Madeleine
Uitgegeven: 7 augustus 2007 13:48
Laatst gewijzigd: 7 augustus 2007 16:21

AMSTERDAM - De Portugese politie is een onderzoek begonnen naar de eventuele betrokkenheid van de ouders van de vermiste Madeleine McCann in de verdwijningzaak, dat meldt de Portugese krant Diario de Noticias dinsdag.

Volgens de krant gaat de Portugese politie ervan uit dat de vermiste Madeleine dood is, dat zou een anonieme bron die betrokken is bij het onderzoek hebben verklaard.

In de slaapkamer van het vakantiehuis waar het vierjarige meisje ruim drie maanden geleden voor het laatst gezien werd, zijn eerder al bloedsporen gevonden. Portugese media melden dat de bloedsporen van een overleden persoon zijn, en dat iemand heeft geprobeerd de sporen schoon te maken. Het bloed was niet meer met het blote oog te zien. De politie laat onderzoeken of het bloed van Madeleine is.

De Portugese politie zou nu onderzoeken of het Britse meisje al in het vakantieappartement om het leven is gekomen in plaats van ontvoerd. Daarbij houden ze de ouders van Madeleine al geruime tijd in de gaten en ondervragen vrienden en familie van het echtpaar.

Onduidelijk blijft vooralsnog of zij worden verdacht van nalatigheid of van het doden van hun dochter met opzet.

Madeleine verdween op 3 mei terwijl haar ouders even verderop in een restaurant zaten te eten. Haar ouders zetten sindsdien een internationale campagne op om te vragen om hulp bij de zoektocht naar het verdwenen meisje.

Britse politieagenten ontdekten met behulp van onder meer speciale speurhonden de bloedsporen in de kamer waar Madeleine sliep in het vakantieappartement aan de Algarve.

Maandag doorzocht de Portugese politie auto's die toebehoren aan een verdachte in de zaak rond de verdwijning van Madeleine, zo meldde de Britse krant The Daily Telegraph dinsdag. Het zou gaan om auto's van Robert Murat, een in Portugal wonende Brit, en zijn familie.

De zaak wordt er niet overzichtelijker op doordat dinsdag in de pers een nieuwe verdachte opdook. Volgens de krant Diário de Notícias onderzoekt de Portugese politie de rol van een man van rond de veertig, met een Brits paspoort en van Afrikaanse origine.

Hij zou op de avond van de verdwijning van Madeleine zijn gezien in het vakantieoord Praia da Luz, terwijl hij een kind in zijn armen droeg dat leek te slapen. De man probeerde de blikken van voorbijgangers te ontwijken. Ook zou die man met Murat zijn gezien vlak na de verdwijning van Madeleine.

Gerry en Kate McCann, de ouders van de vermiste kleuter Madeleine, blijven ervan uitgaan dat hun dochter leeft. Dit zei het Britse echtpaar dinsdag tegen het tv-station Sky News. "Bij tal van gelegenheden heeft de Portugese politie gezegd dat zij op zoek is naar een levende Madeleine", aldus Gerry McCann tegen het Britse tv-station. "Ik heb geen enkele informatie dat dat veranderd is."

---------------------------------------------------


Nou, ik ben benieuwd wat hier uit gaat komen rollen. Of de ouders misschien een en ander op hun geweten hebben..



Op 18 juni 2011 23:45 schreef BenKnuckles het volgende: Dat niet, dat zorgt voor Pemibele situaties.


scotfan
Usericon van scotfan
Posted 07-08-2007 19:56 by scotfan Profiel van scotfanhttp://www.facebook.com/garsecgmetal

quote:
Op 7 augustus 2007 15:02 schreef Dappere-Speerwerper het volgende:
Bestaat er ook iets als links liberaal?

zekers bestaat dat


gitarist/vocalist Garsecg *** DJ Crusher @ www.metalmessiahrecords.com


kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 07-08-2007 19:58 by kwelgeest Profiel van kwelgeest

quote:
Op 7 augustus 2007 15:20 schreef Digerdoden het volgende:
De VVD is sinds de aanstelling van Rutte een links-liberale koers in gegaan
Iets wat de VVD nog niet links-liberaal maakt. Ik denk dat D66 een goed voorbeeld is van een links-liberale partij. De PvdA heeft af en toe ook links-liberale trekjes.
Liberalen partijen opereren trouwens best vaak links van het midden. Liberaal heeft alleen in Nederland een rechtse nasmaak omdat 'de' Nederlandse liberale partij, de VVD, voor Nederlandse begrippen rechts is en ook het conservatieve deel van de bevolking dekt(te).


Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie


Misanthrope
Il Principe
Usericon van Misanthrope
Posted 07-08-2007 20:00 by Misanthrope Profiel van Misanthrope

In de meeste landen zou de VVD toch als links bestempeld worden.


Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken.


kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 07-08-2007 20:00 by kwelgeest Profiel van kwelgeest

quote:
Op 7 augustus 2007 20:00 schreef Misanthrope het volgende:
In de meeste landen zou de VVD toch als links bestempeld worden.
Iets wat je uit mijn post kan opmaken.


Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie


Greycloak
Gebroeders Grey
Usericon van Greycloak
Posted 07-08-2007 20:22 by Greycloak (Speciaal lid) Profiel van Greycloak

Nog nieuws? Heeft de politie dat ene politieke topic al te pakken?


What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit


XXL
Xenofobe analfabeet.
Usericon van XXL
Posted 07-08-2007 20:36 by XXL Profiel van XXL

Speciaal voor jou wat nieuws dan.

quote:

Grootmoeder gedood bij 'exorcisme'


LYON - In het Zuid-Franse Lyon is een 70-jarige Tunesische grootmoeder om het leven gekomen bij een poging bij haar de duivel uit te drijven. De daders, haar adoptiefdochter en een vriendin van deze, zijn aangehouden.


Dat heeft justitie in Lyon laten weten. De twee daders hadden de bejaarde vrouw een plastic zak over het hoofd en die met een sjaal vastgebonden.

Op die manier wilden zij "de duivel in de val lokken". De bejaarde vrouw kwam om door verstikking.

De adoptiefdochter en haar vriendin, allebei van Tunesische origine, hadden elkaar leren kennen tijdens een verblijf als patiënten in een psychiatrisch ziekenhuis.
(c) ANP




Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting.


Digerdoden
Usericon van Digerdoden
Posted 08-08-2007 11:03 by Digerdoden Profiel van Digerdoden

quote:
Wilders wil Koran verbieden

RIJSWIJK - Partijleider Geert Wilders van de Partij voor de Vrijheid (PVV) wil de Koran verbieden. Hij schrijft dit woensdag in een ingezonden brief in de Volkskrant. Wilders vindt de Koran een fascistisch boek dat oproept tot geweld.

Bekijk video

Hij noemt het heilige boek van moslims "het islamitische Mein Kampf". Dit laatste boek mag sinds het einde van de Tweede Wereldoorlog niet meer in Nederland worden verkocht.
Wilders meent dat de Koran net als Mein Kampf verboden moet worden. Het gebruik van de Koran in huiselijke kring en in de moskee, moet ook worden bestraft, aldus Wilders.

Ophef

Het is niet de eerste keer dat de fractieleider van de PVV een hard oordeel velt over de Koran. Begin dit jaar zei hij dat moslims die in Nederland willen blijven de helft uit de Koran moeten scheuren en weggooien.

Die uitspraken leidden tot de nodige ophef, ook in het buitenland. Saudi-Arabië en Iran gaven blijk van hun ongenoegen.

Ehsan Jami

Wilders grijpt de recente mishandeling van Eshan Jami, voorzitter van het comité voor ex-moslims, aan om nu een verbod op de Koran te bepleiten.

Een verbod is een duidelijk signaal aan islamisten die het boek als "excuus en inspiratie" voor geweld gebruiken, meent het Kamerlid. "Genoeg is genoeg."


Ik weet nog niet wat ik hiervan moet denken
Niet dat het ooit wordt goedgekeurd.

[Dit bericht is gewijzigd door Digerdoden op 08-08-2007 11:04]


"Martyrdom is the only way a man can become famous without ability. " Arthur Schopenhauer


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 08-08-2007 11:04 by Jenje (Speciaal lid) Profiel van Jenje

Wilders probeert weer krampachtig aandacht te krijgen ..


XXL
Xenofobe analfabeet.
Usericon van XXL
Posted 08-08-2007 11:10 by XXL Profiel van XXL

Uiteraard krijgt die hersenloze sufkut dat er niet door.

Vrijheid van godsdienst is één van de universele rechten van de mens voor zover ik weet.


Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting.


Misanthrope
Il Principe
Usericon van Misanthrope
Posted 08-08-2007 11:19 by Misanthrope Profiel van Misanthrope

En ondertussen is Mein Kampf op een of andere vreemde wél verboden. Hypocrisie?


Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken.


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 08-08-2007 11:21 by attila_de_hun Profiel van attila_de_hun

quote:
Op 8 augustus 2007 11:19 schreef Misanthrope het volgende:
En ondertussen is Mein Kampf op een of andere vreemde wél verboden. Hypocrisie?


het is niet verboden mein kampf te bezitten als ik het goed heb. en verder is je vergelijking mank naar mijn mening. het zou meer correct zijn dat het hypocriet is niet de bijbel te verbieden.

maar wat Wilders wil is natuurlijk geen oplossing voor een reeel allochtonenprobleem maar gewoon mediaandacht. ik ben benieuwd wanneer hij een voorstel in gaat dienen om slecht weer te verbieden ofzo

[Dit bericht is gewijzigd door attila_de_hun op 08-08-2007 11:23]


Misanthrope
Il Principe
Usericon van Misanthrope
Posted 08-08-2007 11:23 by Misanthrope Profiel van Misanthrope

quote:
Op 8 augustus 2007 11:21 schreef attila_de_hun het volgende:
het is niet verboden mein kampf te bezitten als ik het goed heb. en verder is je vergelijking mank nara mijn mening. het zou meer correct zijn dat het hypocriet is niet de bijbel te verbieden.
Geen enkel boek mag verboden worden. Het is iig verboden Mein Kampf te verkopen en dat druist in tegen ongeveer alle vormen van vrijheid die wij zouden hebben.


Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken.


XXL
Xenofobe analfabeet.
Usericon van XXL
Posted 08-08-2007 11:23 by XXL Profiel van XXL

quote:
Op 8 augustus 2007 11:19 schreef Misanthrope het volgende:
En ondertussen is Mein Kampf op een of andere vreemde wél verboden. Hypocrisie?


Probeer mij eens kort uit te leggen wat Mein Kampf met geloof heeft te maken.


Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting.


Misanthrope
Il Principe
Usericon van Misanthrope
Posted 08-08-2007 11:25 by Misanthrope Profiel van Misanthrope

quote:
Op 8 augustus 2007 11:23 schreef XXL het volgende:
Probeer mij eens kort uit te leggen wat Mein Kampf met geloof heeft te maken.
Geloof moet niet bevooroordeeld worden. Of wil je soms beweren dat een boek met dezelfde teksten als Mein Kampf, geschreven voor het Christelijk geloof, wél mag?


Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken.


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 08-08-2007 11:27 by attila_de_hun Profiel van attila_de_hun

quote:
Op 8 augustus 2007 11:23 schreef Misanthrope het volgende:
Geen enkel boek mag verboden worden. .


dan heb je geen meningsverschil met mij. maar jij (en ik ) wel met wilders, toch???


Dick Wolkendeck
Bach, Bacher, Bachst
Usericon van Dick Wolkendeck
Posted 08-08-2007 11:28 by Dick Wolkendeck Profiel van Dick Wolkendeckhttp://www.seraphique.com

quote:
Op 8 augustus 2007 11:04 schreef Jenje het volgende:
Wilders probeert weer krampachtig aandacht te krijgen ..


Als je op Mozart wil lijken, ga dan piano spelen.


Only sick music makes money today - Nietsche.


Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Index / Nieuws, actualiteit en media Active topics Nieuw topic Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen