IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Nieuws, actualiteit en media Nieuw Topic
Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Auteur:
Topic : [Nieuws topic] Watskeburt? Vorige pagina | Volgende pagina
Jällö
Usericon van Jällö
Posted 03-07-2007 13:44 by Jällö Profiel van Jällö

quote:
Op 2 juli 2007 14:31 schreef kwelgeest het volgende:
En de multiculturele samenleving laat weer van zich horen!
Heb jij überhaupt enig idee hoe het er in de meest blanke monocultuur ter wereld aan toe gaat?


Information is not knowledge is not wisdom is not truth


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 03-07-2007 13:45 by Jenje (Speciaal lid) Profiel van Jenje

quote:
Op 3 juli 2007 13:19 schreef Chelman het volgende:
Metuuuuuhhhl!
Als dat metal is dan ben ik maar een burgerpikkie die alleen nuchter achter het stuur stapt.


Jällö
Usericon van Jällö
Posted 03-07-2007 13:51 by Jällö Profiel van Jällö

Doe mij maar kachel en in de taxi.


Information is not knowledge is not wisdom is not truth


ZelThoR
2002-2010
Usericon van ZelThoR
Posted 03-07-2007 13:53 by ZelThoR Profiel van ZelThoR





Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen.


XXL
Xenofobe analfabeet.
Usericon van XXL
Posted 03-07-2007 14:03 by XXL Profiel van XXL

quote:
Op 3 juli 2007 13:17 schreef Jenje het volgende:
Ja, dronken rondrijden is grappig en stoer. Goed voorbeeld voor je "kutkind" zoals je haar noemt.




Dat ging dan ook niet over mijn kind maar dat kwam misschien niet helemaal duidelijk over.

Halfzus is kutkind.
XXS = lief.


Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting.


Greycloak
Gebroeders Grey
Usericon van Greycloak
Posted 03-07-2007 14:05 by Greycloak (Speciaal lid) Profiel van Greycloak

quote:
Op 2 juli 2007 20:05 schreef WMP het volgende:
Om na één bericht iets dergelijks te roepen dat dit te wijten is aan de multiculturele samenleving, is voorbarig. Om in een volgend bericht ook nog te melden dat afkomst er niet toe doet is gewoon dom.

Daarnaast Rotzak, trek eerst de feiten even na wat betreft gaybashing in Nederland, dan zie je dat het merendeel daarvan gewoon door autochtonen wordt gepleegd. En de behoefte om zonder aanleiding te gaan schelden is een symptoom van een onderontwikkelde geest.
Stond een paar week geleden ook nog een stukje in de krant van een heaumeau die gratis zwemles in een Amsterdamse vijver kreeg van jongeren van een bepaalde etnische afkomst.

Jammer dat jij geen conclusies wil trekken.


What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 03-07-2007 14:10 by Chelman Profiel van Chelman

quote:
Op 3 juli 2007 13:44 schreef Jällö het volgende:
Heb jij überhaupt enig idee hoe het er in de meest blanke monocultuur ter wereld aan toe gaat?
In Ijsland?


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


Greycloak
Gebroeders Grey
Usericon van Greycloak
Posted 03-07-2007 14:16 by Greycloak (Speciaal lid) Profiel van Greycloak

Meen dat ze daar onwijs lage misdaadcijfers hebben.

Schijnt.


What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 03-07-2007 14:17 by ElitE Profiel van ElitEhttp://www.last.fm/user/brambeer/

@ grey: dat ene gevalletje zegt dan nog steeds niets maar goed zo gaat het al jaren, dan zegt het wel wat.

@ WMP: autochtonen zijn alsnog in de meerderheid(gelukkig) dus dat zou het ook kunnen verklaren. wat zijn de cijfers van percentage allochtone homohaters tegen over het percentage autochtone homohaters. en dan denk ik nog steeds dat autochtonen het meer zullen laten bij opmerkingen en soms een tik, maar van allochtonen verwacht ik toch echt bruter en zinlozer* geweld.

*minder aanleiding, elk geweld heeft wel zn zin.


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


Jällö
Usericon van Jällö
Posted 03-07-2007 14:28 by Jällö Profiel van Jällö

quote:
Op 3 juli 2007 14:10 schreef Chelman het volgende:
In Ijsland?
Ik bedoelde Finland (uiteraard) en had mss "één van de" moeten zeggen.


Information is not knowledge is not wisdom is not truth


Digerdoden
Usericon van Digerdoden
Posted 03-07-2007 15:01 by Digerdoden Profiel van Digerdoden

quote:
VVD wil kinderbijslag intrekken bij misdragingen

AMSTERDAM - Ouders van kinderen tussen de 8 en 12 die zich ernstig misdragen op straat of op school, moeten geen kinderbijslag meer krijgen. Ook moeten de ouders verplichte opvoedingsondersteuning krijgen. Dat stelt de VVD vandaag voor in een debat over hangjongeren met minister voor Jeugd en Gezin André Rouvoet (ChristenUnie).

VVD-Tweede Kamerlid Rita Verdonk wil de kinderbijslag gebruiken als drukmiddel tegen ouders die weigeren hun kinderen behoorlijk op te voeden. "De kinderbijslag is bedoeld als bijdrage in de opvoeding. Maar als ouders hun kinderen niet opvoeden, hebben ze ook geen recht op dat geld", redeneert het Kamerlid.


Verdonk wil dat kinderen tussen de 8 en 12 jaar strafbaar worden via het Wetboek van Strafrecht. Het gaat de VVD-politica er niet om de kinderen op te sluiten, 'maar om een middel om ze aan te pakken'.

Zij wil dat de kinderen daardoor verplicht twaalf uur per dag naar school kunnen worden gestuurd. Volgens de oud-minister voor Vreemdelingenzaken kunnen de kinderen dan les krijgen in fatsoensnormen en normale omgangsvormen.


Zit op zich wel iets in, hoewel ik me afvraag of het echt zal helpen. Bij gezinnen met het minumum loon zullen bepaalde groepen sneller geneigt zijn het criminele pad te kiezen als de kinderbijslag wordt ingehouden.


"Martyrdom is the only way a man can become famous without ability. " Arthur Schopenhauer


Zenial
Usericon van Zenial
Posted 03-07-2007 15:11 by Zenial Profiel van Zenialhttp://www.zenial.nl

Lijkt me vrij averechts werken eigenlijk :S


Zenial


Digerdoden
Usericon van Digerdoden
Posted 03-07-2007 15:12 by Digerdoden Profiel van Digerdoden

Nekschot dan maar voor die jonge potentiële criminelen/hangjongeren?


"Martyrdom is the only way a man can become famous without ability. " Arthur Schopenhauer


Dappere-Speerwerper
Stoethaspel
Usericon van Dappere-Speerwerper
Posted 03-07-2007 16:29 by Dappere-Speerwerper Profiel van Dappere-Speerwerperhttp://myspace.com/clemensk

quote:
Op 3 juli 2007 15:01 schreef Digerdoden het volgende:
Zit op zich wel iets in, hoewel ik me afvraag of het echt zal helpen. Bij gezinnen met het minumum loon zullen bepaalde groepen sneller geneigt zijn het criminele pad te kiezen als de kinderbijslag wordt ingehouden.


Klopt, in eerste instantie lijkt het een besparing maar wat kost criminaliteit die mogelijk volgt? En van een kale kut valt niet te plukken toch?



Smoochy
raar maar waar
Usericon van Smoochy
Posted 03-07-2007 16:52 by Smoochy Profiel van Smoochy

Medisch complot' achter mislukte aanslagen

anp | Gepubliceerd op 03 juli 2007, 15:53
Laatst bijgewerkt op 03 juli 2007, 16:02
LONDEN - Alle acht gearresteerde verdachten van de mislukte aanslagen in Londen en Glasgow zijn arts, arts in opleiding of medisch laborant. Dat hebben verscheidene Britse media bericht op grond van bronnen bij de politie.

Voor zover bekend werkten allen legaal in het land. Ze werkten in het Royal Alexandra Hospital nabij Glasgow, het Halton Hospital in Cheshire en het North Staffordshire Hospital in Stoke-on-Trent. Een in Australië opgepakte man werkte in het Halton-ziekenhuis.

De Britse artsenvereniging reageerde dinsdag geschokt op de mogelijke betrokkenheid van zoveel medisch personeel. Een zegsman sprak van een ,,verraad aan de maatschappij en vooral aan de beroepsgroep''.


SUPPORT YOUR LOCAL SERIAL KILLER.


Dappere-Speerwerper
Stoethaspel
Usericon van Dappere-Speerwerper
Posted 03-07-2007 17:07 by Dappere-Speerwerper Profiel van Dappere-Speerwerperhttp://myspace.com/clemensk

Ai!!!! Voor alle dokterszoontjes daarom ------>
http://www.youtube.com/watch?v=ePn1hNoNq7Q



blonde rockgod
Envy is the ulcer of the soul.
Usericon van blonde rockgod
Posted 03-07-2007 17:08 by blonde rockgod Profiel van blonde rockgodhttp://www.departuremetal.com

quote:
Op 3 juli 2007 17:07 schreef Dappere-Speerwerper het volgende:
Ai!!!! Voor alle dokterszoontjes daarom ------>
http://www.youtube.com/watch?v=ePn1hNoNq7Q


Damn Clemens!!!!!!!! Doe ons dat nou niet aan man!!! Met je Ron Brandsteder fettisch...



kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 03-07-2007 21:50 by kwelgeest Profiel van kwelgeest

quote:
Op 2 juli 2007 20:05 schreef WMP het volgende:
Om na één bericht iets dergelijks te roepen dat dit te wijten is aan de multiculturele samenleving, is voorbarig. Om in een volgend bericht ook nog te melden dat afkomst er niet toe doet is gewoon dom.

Daarnaast Rotzak, trek eerst de feiten even na wat betreft gaybashing in Nederland, dan zie je dat het merendeel daarvan gewoon door autochtonen wordt gepleegd. En de behoefte om zonder aanleiding te gaan schelden is een symptoom van een onderontwikkelde geest.
Het niet van belang zijn van de afkomst van de daders heeft betrekking tot mijn afkeuring van de daad. Het maakt mij niet uit of die gepleegd wordt door een autoch- of allchtoon; Ik veroordeel het sowieso.

De afkomst van de dader is echter wel van belang bij de berichtgeving. Mensen die zich schuldig maken aan 'gaybashing' hebben wel heel erg opvallend vaak een niet autochtone afkomst. Jouw bewering staat haaks op het gene wat de Nederlandse homo-organisaties beweren. En ik heb van hun een hogere pet op.


Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie


kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 03-07-2007 21:51 by kwelgeest Profiel van kwelgeest

quote:
Op 3 juli 2007 14:28 schreef Jällö het volgende:
Ik bedoelde Finland (uiteraard) en had mss "één van de" moeten zeggen.
Nou knul, vertel ons eens hoe het er in Finland aan toe gaat.


Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie


Jällö
Usericon van Jällö
Posted 04-07-2007 9:13 by Jällö Profiel van Jällö

Nauwelijks buitenlanders, wel een knetterhoge werkloosheid, sociale onderklasse en bijbehorende hoge criminaliteit. Sterker nog: het hoogste moordgetal van Europa. Het bevalt me wel hoor, zo'n monocultuur zonder scooters, burka's en gouden tanden maar wat betreft het irritatieniveau/criminaliteit maakt het geen donder uit. Het zijn alleen de locals die de sociale onderklasse uitmaken en de meeste rottigheid uithalen ipv immigranten.


Information is not knowledge is not wisdom is not truth


Gemene Lepel
Usericon van Gemene Lepel
Posted 04-07-2007 9:34 by Gemene Lepel Profiel van Gemene Lepel

Finland had toch ook één van de hoogste zelfmoordpercentages?

Bush verlicht straf voor rechterhand vicepresident
Uitgegeven: 3 juli 2007 06:29
Laatst gewijzigd: 3 juli 2007 08:55

WASHINGTON - De Amerikaanse president George Bush heeft de straf verlicht voor de voormalige rechterhand van vicepresident Dick Cheney. Topadviseur Lewis Libby, die begin juni tot dertig maanden cel was veroordeeld, hoeft niet de gevangenis in. Wel moet Libby de hem opgelegde boete van 250.000 dollar betalen.

Bekijk video
Bush maakte zijn besluit maandagavond bekend, kort nadat een rechtbank had bepaald dat Libby in afwachting van zijn beroep in de gevangenis moest blijven. Bush noemde de celstraf buitensporig. De reputatie van Libby zou voor altijd zijn aangetast. De oppositie laakte de interventie als machtsmisbruik.

Meineed

Libby was schuldig bevonden aan meineed en het hinderen van de rechtsgang. Hij had het onderzoek naar het lekken van de naam van een agente van de inlichtingendienst CIA gehinderd. De agente Valerie Plame is de vrouw van een Amerikaanse diplomaat die de motieven van de regering-Bush voor de oorlog in Irak openlijk had bekritiseerd.

Gelekt

Het Witte Huis bleek zelf de identiteit van de CIA-agente te hebben gelekt als wraakactie voor de uitspraken van haar echtgenote. Deze Joseph Wilson had in juli 2003 in de krant The New York Times de vloer aangeveegd met de claim van de regering-Bush dat de Iraakse dictator Saddam Hussein uranium had willen kopen van het Afrikaanse Niger om kernwapens te produceren.

Het vermeende Iraakse programma voor de ontwikkeling en productie van massavernietigingswapens was door Washington aangevoerd als reden voor de inval in Irak.

Wilson, die ambassadeur was in Irak, had in opdracht van Washington de Iraakse contacten met Niger onderzocht. Hij had geen enkele concrete aanwijzing gevonden dat er daadwerkelijk iets was verhandeld of dat er tussen Irak en Niger zelfs maar was gesproken over uranium.

Opmaat

President Bush gebruikte de vermeende handel echter wel in zijn jaarlijkse toespraak tot het Congres in januari 2003. De rede was, zo bleek later, de opmaat voor de oorlog tegen Irak.

Naam

Voor het daadwerkelijk lekken van de naam van de CIA-agente - een strafbaar feit in de Verenigde Staten - is niemand aangeklaagd.

http://www.nu.nl/news/1137761/22/Bush_verlicht_straf_voor_rechterhand_vicepresident_%28video%29.html

Links tuig!


Grey over Kristalnacht: "Als de Joden destijds ook aanslagen hadden gepleegd dan had ik de nazi's misschien wel begrepen."


Jällö
Usericon van Jällö
Posted 04-07-2007 9:48 by Jällö Profiel van Jällö

quote:
Op 4 juli 2007 9:34 schreef Gemene Lepel het volgende:
Finland had toch ook één van de hoogste zelfmoordpercentages?
Had ja; nu niet meer.


Information is not knowledge is not wisdom is not truth


Tenderstrike
Nailed.Dead.Risen.
Usericon van Tenderstrike
Posted 04-07-2007 9:49 by Tenderstrike Profiel van Tenderstrike

quote:
Op 4 juli 2007 9:48 schreef Jällö het volgende:
Had ja; nu niet meer.


Japan



Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 04-07-2007 9:53 by Jenje (Speciaal lid) Profiel van Jenje

quote:
Op 4 juli 2007 9:13 schreef Jällö het volgende:
Nauwelijks buitenlanders, wel een knetterhoge werkloosheid, sociale onderklasse en bijbehorende hoge criminaliteit. Sterker nog: het hoogste moordgetal van Europa. Het bevalt me wel hoor, zo'n monocultuur zonder scooters, burka's en gouden tanden maar wat betreft het irritatieniveau/criminaliteit maakt het geen donder uit. Het zijn alleen de locals die de sociale onderklasse uitmaken en de meeste rottigheid uithalen ipv immigranten.
Lijkt me vrij logisch dat als er geen allochtone onderklasse is dat die geen narigheid uithaalt, de onderklasse zal altijd uitblijken in asociaal gedrag, welke afkomst ze ook hebben.


Gemene Lepel
Usericon van Gemene Lepel
Posted 04-07-2007 9:56 by Gemene Lepel Profiel van Gemene Lepel

Jep, maar kwelgeest doet het voorkomen alsof deze 'onderklasseproblemen' puur worden veroorzaakt door de multiculturele samenleving, waarop Jallo hem erop wijst dat in landen zonder veel allochtonen deze problemen ook spelen.

[Dit bericht is gewijzigd door Gemene Lepel op 04-07-2007 10:23]


Grey over Kristalnacht: "Als de Joden destijds ook aanslagen hadden gepleegd dan had ik de nazi's misschien wel begrepen."


Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Index / Nieuws, actualiteit en media Active topics Nieuw topic Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen