![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 24 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: Same here, om 4 uur gaat de wekker, 5 uur rijden we weg. Zou wel fijn zijn als we bij de auto kunnen camperen, want anders moeten we met z'n 4en twee volle auto's versjouwen... ![]() Op je knie en pijp voor genade! ![]() |
|
quote: Dan kun je dus eigenlijk net zo goed gewone schoenen aan doen? ![]() Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. ![]() |
|
quote:Waar moet je helemaal vandaan komen dan?? Ivm de wel erug vroege reistijd... En 2 volle auto's uitladen met z'n vieren is net zoveel als 1 volle auto uitladen met z'n 2'en hoor ![]() ![]() |
|
Wij gaan morgenochtend euh straks om 10.30 ongeveer rijden. De wekker gaat hier om 8.15 Ik heb ook heel veel gepakt alsof we 10 dagen weggaan ofzo ![]() Hoe zit het met mensen die op de VIP camping staan? Is daar al iets over bekend of je daar wel je auto kunt parkeren bij de tent? Volgens mij hoef je daar maar een heel klein stukje over gras ofzo te rijden. Ik check morgenochtend hier de boel nog even voor we vertrekken. Oh ja, als jullie een witte Diahatsu Cuore zien rijden met Epica sticker. Dat zijn wij! Voor degene die gaan rij voorzichtig tot Wacken ![]() ![]() |
|
Nou wij gaan ook zo, als jullie een grijze hyundai h 200 bus zien rijden met een rode occultfest banner op de achterkant dan zijn wij dat! Hoop dat we met auto naast tent kunnen staan en op mooi weer. see you at occultfest! ![]() |
|
quote: De VIP camping is inderdaad vrij klein en ligt gelijk naast een verharde weg. Bovendien gaat die pas morgen open dus kannie een dag langer drogen. Het zou me sterk verbazen als we daar in de problemen komen. Die was namelijk in 2005 ook nog redelijk begaanbaar. Kleine Cuore + Epica sticker? Als je voldoende bier hebt zal ik wel even kijken of ik je kan vinden. ![]() ![]() Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. ![]() |
|
Zal ik je eens wat vertellen? Euh....ik drink geen bier whahaha Ik heb veel water en jus in de auto en energydrankjes. ![]() Nou ik jump de douche in, alle spullen in de auto proppen en gaan met die banaan euh cuore ![]() Latersss ![]() |
|
over een kwartiertje ook onderweg ![]() ![]() |
|
quote: Jij bent ( Gokje hoor) Vana? De VIP camping is trouwens morgen pas open dus waarom niet vannacht rijden? Scheelt ook een hoop file's. [Dit bericht is gewijzigd door XXL op 01-08-2007 8:34] Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. ![]() |
|
Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. ![]() |
|
Yup helemaal goed ![]() ![]() |
|
's nachts bij de loods is het erg gezellig. Ik zie je daar wel. Goeie reis. ![]() Edit: REcente weersverwachting = http://weather.yahoo.com/forecast/GMXX3881_c.html [Dit bericht is gewijzigd door XXL op 01-08-2007 9:08] Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. ![]() |
|
Jij ook ![]() ![]() |
|
Voorwaarts!!@! Naar Wacken!!! ![]() ![]() |
|
Los geht's ![]() ![]() |
|
het weer in wacken is dik oke, zit nu even in het inet cafe, modder zooi valt nog redelijk mee, gaat een gezellig weekend worden ![]() ![]() |
|
Hoe is het met auto's op de camping op dit moment? Toegestaan of verschilt dat per vlak? Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. ![]() |
|
quote: Bwahaha en Regeer zich maar druk maken ![]() ![]() |
|
XXL has left the building. Tot maandag. ![]() ![]() Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. ![]() |
|
Und? Wie wars? ![]() Bruce Banner ![]() |
|
Mijn aan het weer blootgestelde ledematen zijn rood. Type O heerschte. Abbath heeft een bierbuik. Zatte Duitsers zijn niet grappig. Zatte Duitse mokkels dan weer wel. 2 avonden aan de bbq is erg goed te doen. Op tijd weg gaan en geen files tegenkomen is goed. Op het terrein pinnen is ook goed. Cannibal Corpse stond een beetje hard. Possessed heerschte de pan uit. Swallow the Sun is een dikke aanrader. Nu ga ik douchen. What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit ![]() |
|
En Sacred Reich = ![]() What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit ![]() |
|
Alweer terug van Wacken en opgefrist; dat is lang geleden ![]() We zijn dinsdag gegaan en blij toe, want woensdag waren er bekenden van ons die over de laatste 15 kilometer 9 (!) uur deden.. De modder leek eerst idd een hel; stel je Waldrock voor met daarboven een waterlaag tot over je enkels...dat hebben ze met veel gedoe en stro droog gekregen waardoor je een verende grond kreeg omdat er dus tussen nog een laag water zat; en die dikke Duitsers er maar tot over hun knieen inzakken incl helpers..vermaakt met zillah Sanmiguel en Klompie om zitten lachen. ![]() Weer was verder prima; overdag heet en zonnig; s nachts tyfuskoud. Op de festivaldagen vrij vroeg wezen pitten omdat we ook vroeg weer bands wilden zien: Blitzkrieg; beetje van meegekregen maar zeer aardig met het lijflied meebrullen natuurlijk in die 'Heimat'. Mambo Kurt; trad werkelijk elke dag op; kansloze onzin voor zatlappen en dat waren er zat daar, ik vond het slechts een flauwe grap die niet lang grappig bleef. Overkill; korte set, maar begonnen wel meteen lekker met Rotten to the core en mijn favo Elimination; een nr als Necroshine vind ik dan weer wat minder. Black dahlia murder was me iets te vroeg, maar Napalm death die switchte omdat er fik was voordat Amorphis zou beginnen was super! De circle pit was erg blij. DIE! Amorphis zelf was wel ok maar het vermaak kwam eerder van de eerdergenoemde Duistere Duitsers die naar de onderwereld trachten af te dalen door dus achter elkaar voor onze neus door de grond te zakken. Possessed was voor mij de band van de dag: geweldig!! Ik hoorde van een oudgediende dat ze zelfs in hun hoogtijdagen niet zo goed speelden als ze vandaag deden. Jeff kwam nogal onder de indruk van zoveel publiek over; zeer sympathiek optreden! Therion kon me wel bekoren, maar missen een echte frontman of het moet die blonde zangeres zijn, maar de rest van het achtergrondkoor maakt slechts een gaye indruk. Enslaved, Sabbat en Belphegor stonden op de lijst, maar heb ik helaas moeten laten schieten omdat ik ondertussen ergens passed out van de drank was gegaan. Dimmu Borgir was wel ok, maar ergens maakte deze kermis-blackmetal geen indruk, behalve met de laatste nr's Spellbound by the devil en Mourning Palace; in de tent op Graspop kwamen ze veel intenser over. Iced Earth wel weer present, met enkele -oud-ZM-ers, die werkelijk allemaal fan waren en zeker gezamelijk alle cd's van ze hebben (heh Cadaveria Valorian Vargen en Amarantha? ![]() Ik vond het echter ongelofelijk KUT! Het drumstel klonk als een tak op een een houtblok, de tweede gitarist was nauwelijks te horen en trapte zelfs -lekker amateuristisch- zijn snoer uit zijn gitaar; de zanger komt mi bij deze band niet tot z'n recht (toch eerder een te gekke coverzanger dan een eigen persoonlijkheid) en opperhoofd Jon Schaffer kon blijkbaar niets anders dan melodie-arme tripletriffs eruit gooien; last but not least kwam het totaal niet over bij het publiek en ik hoorde dat ze ook veel eerder dan de toegewezen speeltijd alweer aftaaiden. Samael nog ff stukje van gekeken in de hoop dat ze iets van Ceremony zouden doen, maar afgezien van de overfanatieke bassist deed het me geen zak dus exit. Disillusion was zeer leuk; echt een jonge honden band en zeer dankbaar voor de fanatieke publieksrespons op het begin van de dag. Ze speelden een ietwat technische metalvorm met aardig wat avontuur met frisse ideeen; the return of the cowbell! Talentvolle band! Sacred Reich was voor mij jeugdsentiment dus die moest ik zien en ze konden het nog; helaas geen Death squad maar wel The american way, Who's to blame, Love hate, Crimes against humanity, War Pigs, Independent & Surf Nicaragua. Uiteraard een uitgelezen kans om over 'Ein reich' te beginnen bij een band met zo'n naam. Duitsers not amused, ondergetekende wel. Dimension Zero helaas gemist, maar wel Type O Negative en dat zeer vermakelijk; persoonlijke favoriet Xero Tolerance was een hoogtepunt en de hits gingen er bij het publiek natuurljk in als koek; Peter Steele maakte er een vrolijke boel van door als reverend op te komen en tijdens Christian Woman met wijn de Exorcist uit te hangen door met wijn te smijten "The power of christ compels you!" Wel teveel pauzes imo waardoor ipv daarvan best een extra nr bij had gekund. Bij Immortal weer eens ouderwets vooraan gestaan en dat was erg gaaf al vond ik de oude nr's met the Heart of winter sound niet echt passen, maar Abbath was weer leuk met zijn poses; ik verwacht dan ook weer een gave fotoserie voor t komende album. Met een bloemlezing uit hun repertoire een triomftocht! De Duisters waren allen niet zo blij met mijn roep om 'Lebensraum' ivm de duwende drukte vooraan. Zelf waren ze nogal suf want de naam scanderen gaat ze niet bepaald goed af; het gaat gvd niet over cement! In Flames nog wat van meegekregen, maar voor mij zijn het sold out hasbeens met hun arrogante frontman en de melodieuze nu metal meuk nr's. Cannibal Corpse is van de niet lullen maar spelen, maar het publiek was ondertussen al sufgeslagen en reageerde alleen en begon niet Cannibal! Cannibal! te roepen wat meestal toch bij CC gebeurd; het slammen en headbangen gebeurde echter veelvuldig en tijdens deze allereerste keer dan Hammer Smashed Face in Duitsland werd gespeel ivm opgeheven verbod, samen met de belofte dat de Corpsgrinder iedereen persoonlijk ging wurgen als er geen zee van haar en geslam te zien was, reageerde iedereen opgetogen en ging het hele veld los in een enorme pit. Helaas weer geen The spine splitter, maar wel Covered with sores, Born in a casket, Make them suffer, Stripped raped and strangled, Fu, Devouecked with a knife, I cum blood, Disposal of the body, Devoured by vermin...een supergeluid en vette performance!! Tot slot Vital Remains gezien, een vroeger toffe deathmetalband die verworden is tot een blackmetalband met deze zanger, want uiteraard geen Glen Benton; niks van Forever underground gespeeld en de rest vond ik erg kut; de drums waren zo snel dat ze niet te horen waren dus ook dat maakte geen indruk. Wonderbaarlijk genoeg was het NG gelukt de auto als in een nauw labyrinth uit het parkeerveld te krijgen zodat we meteen de spullen konden inladen en in alle rust zonder ook maar een greintje file lekker door konden tuffen. [Dit bericht is gewijzigd door Mutilator op 05-08-2007 16:09] The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. ![]() |
|
headphonical award for sensational quality and highest inspirational merits ![]() |
![]() |
Dit topic is 24 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 |
![]() |
Index / Concerten | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |