IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Concerten Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 24 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24
Auteur:
Topic : Wacken 2007 deel Zillah Vorige pagina | Volgende pagina
blonde rockgod
Envy is the ulcer of the soul.
Usericon van blonde rockgod
Posted 07-08-2007 0:05 by blonde rockgod Wijzig reactieProfiel van blonde rockgodQuote dit berichthttp://www.departuremetal.com

quote:
Op 7 augustus 2007 0:04 schreef blastmaster het volgende:
Dat was voordat je ons tegen kwam

Ah... euh.... stukje.... film.... kwijt???

Ik weet nog dat ik later op de Biergarten een hele tijd met Creepmime heb zitten lullen.... en daarna op zoek was naar Maria, maar die heb ik helaas niet gevonden...

blastmaster
Die Statis Prima!!!
Usericon van blastmaster
Posted 07-08-2007 0:07 by blastmaster Wijzig reactieProfiel van blastmasterQuote dit berichthttp://www.myspace.com/drdoomgrind

We waren je na een half nummer bij CC alweer kwijt

blonde rockgod
Posted 07-08-2007 0:09 by blonde rockgod Wijzig reactieProfiel van blonde rockgodQuote dit berichthttp://www.departuremetal.com

quote:
Op 7 augustus 2007 0:07 schreef blastmaster het volgende:
We waren je na een half nummer bij CC alweer kwijt

Hehehe, achja.... vond ik het vast niet boeiend.

Maar ik heb uit betrouwbare bron dat je een lul van 30 cm hebt? (check de comments op mijn myspace maar )

blastmaster
Die Statis Prima!!!
Usericon van blastmaster
Posted 07-08-2007 0:14 by blastmaster Wijzig reactieProfiel van blastmasterQuote dit berichthttp://www.myspace.com/drdoomgrind

Mmmmm even met Tessa praten

blonde rockgod
Posted 07-08-2007 0:15 by blonde rockgod Wijzig reactieProfiel van blonde rockgodQuote dit berichthttp://www.departuremetal.com

quote:
Op 7 augustus 2007 0:14 schreef blastmaster het volgende:
Mmmmm even met Tessa praten

Hehehehe, kwam door een foto op haar space.....

Maar goed, ik ga nog even een film kijken ofzo, nog teveel energie...

blastmaster
Die Statis Prima!!!
Usericon van blastmaster
Posted 07-08-2007 0:16 by blastmaster Wijzig reactieProfiel van blastmasterQuote dit berichthttp://www.myspace.com/drdoomgrind

ik denk joris XXL trouwens

Snaack
Usericon van Snaack
Posted 07-08-2007 0:28 by Snaack Wijzig reactieProfiel van SnaackQuote dit bericht

quote:
Op 6 augustus 2007 20:50 schreef Eus het volgende:
Donderdagochtend rond een uur of 11 aangekomen, zowel de heen als de terugreis geen files gehad!!!

Hierbij nog wat foto's:

Dimmu Borgir

LOL, zijn hoofd is witter dan zijn tanden

Digerdoden
Usericon van Digerdoden
Posted 07-08-2007 0:30 by Digerdoden Wijzig reactieProfiel van DigerdodenQuote dit bericht

quote:
Op 7 augustus 2007 0:28 schreef Snaack het volgende:
LOL, zijn hoofd is witter dan zijn tanden

Is het geen mooie klus voor jou om ze wit te spuiten?

"Martyrdom is the only way a man can become famous without ability. " Arthur Schopenhauer

mental
Bro's before Ho's
Usericon van mental
Posted 07-08-2007 0:31 by mental Wijzig reactieProfiel van mentalQuote dit bericht

jezus en dan zijn er echt mensen die zich afvragen waarom andere mensen metal muziek niet serieus nemen,tering als je die kop ziet denk je toch ook van, WTF ?!?

Fuck the world and fuck you

Blueprint
Usericon van Blueprint
Posted 07-08-2007 0:57 by Blueprint Wijzig reactieProfiel van BlueprintQuote dit bericht

quote:
Op 7 augustus 2007 0:31 schreef mental het volgende:
jezus en dan zijn er echt mensen die zich afvragen waarom andere mensen metal muziek niet serieus nemen,tering als je die kop ziet denk je toch ook van, WTF ?!?

+1

Phantom Lord
Blaat
Usericon van Phantom Lord
Posted 07-08-2007 1:23 by Phantom Lord Wijzig reactieProfiel van Phantom LordQuote dit bericht

quote:
Op 6 augustus 2007 20:31 schreef slome het volgende:
Zo, ik heb mijn eerste Wacken ook weer overleefd. Prima vermaakt.

De hoogtepunten:
- de file
- de biergarten
- Sacred Reich
- Napalm Death
- Possessed
- Amorphis
- Haggard

Ja die file was leuk he?! Lambal!

Overigens heb ik best veel mensen van hier gezien, maar och, op mensen afstappen en zeggen dat ik je van ZM ken vind ik ook weer zowat (vooral in niet-nuchtere toestand)

FREEZE

slome
Usericon van slome
Posted 07-08-2007 1:33 by slome Wijzig reactieProfiel van slomeQuote dit bericht

Huh? Heb je me wel herkend?

Edit: Wat nou afstappen? Je stond in een keer naast me, had ik dan niets moeten zeggen?

[Dit bericht is gewijzigd door slome op 07-08-2007 1:40]

Deathwish
Usericon van Deathwish
Posted 07-08-2007 1:38 by Deathwish Wijzig reactieProfiel van DeathwishQuote dit berichthttp://www.poppodiumromein.nl

quote:
Op 7 augustus 2007 0:09 schreef blonde rockgod het volgende:
Hehehe, achja.... vond ik het vast niet boeiend.

Maar ik heb uit betrouwbare bron dat je een lul van 30 cm hebt? (check de comments op mijn myspace maar )

Andere Joris...

valfar
Usericon van valfar
Posted 07-08-2007 2:07 by valfar Wijzig reactieProfiel van valfarQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/knevelaer

quote:
Op 7 augustus 2007 0:31 schreef mental het volgende:

Heb je de foto's van JBO al gekeken dan? Vergeleken met dat vind ik Dimmu echt een stuk serieuzer overkomen!

Ruben[Obscuritas]
Usericon van Ruben[Obscuritas]
Posted 07-08-2007 10:17 by Ruben[Obscuritas] Wijzig reactieProfiel van Ruben[Obscuritas]Quote dit bericht

Die kop is hardstikke cvtl man

Phantom Lord
Blaat
Usericon van Phantom Lord
Posted 07-08-2007 11:08 by Phantom Lord Wijzig reactieProfiel van Phantom LordQuote dit bericht

quote:
Op 7 augustus 2007 1:33 schreef slome het volgende:
Huh? Heb je me wel herkend?

Edit: Wat nou afstappen? Je stond in een keer naast me, had ik dan niets moeten zeggen?
Wat denk jij nou?! Ik ben niet zo'n idioot

Eigenlijk stond jij ineens naast mij, aangezien wij nogal stil stonden toen je voorbij kwam lopen
Volgende keer krijg je een biertje

FREEZE

karkaas
Lord of the dixies
Usericon van karkaas
Posted 07-08-2007 14:03 by karkaas Wijzig reactieProfiel van karkaasQuote dit bericht

quote:
Op 6 augustus 2007 12:06 schreef Ralph Plug het volgende:
Dat is geen entertainment, dat is een band met een frontman die te zat is om op zijn poten te staan en een pot muziek te spelen, terwijl de rest van de band 'm aankijkt met zo'n blik van 'waar-de-fuck-ben-jij-mee-bezig?'

Enfin, zal vast een kwestie van smaak zijn.

Wacken was weer een alleraardigs feestje ondanks de 12 uur durende heenreis... vooral de schlagerbus achter ons was een groot succes

Qua Type O... zo'n hoge verwachting hadden we na vorig jaar toch niet meer ??

Och we hadden zo toch mooi de tijd om ons even schnell van een tje te voorzien...
Enfin, hoe staat het met uw klompvoet heer Plug...
Vallen de brokjes er al af??...

And kill me again or take me as I am, for I shall not change.

Cadaveria
Curver!
Usericon van Cadaveria
Posted 07-08-2007 14:07 by Cadaveria Wijzig reactieProfiel van CadaveriaQuote dit bericht

'k vind die vent steeds meer op Lemmy lijken of ligt dat nu aan mij?

Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen!

zillah-morte
Feed me, fuck me, and shut the fuck up, bitch...
Usericon van zillah-morte
Posted 07-08-2007 14:08 by zillah-morte (Bestuurslid stichting) Wijzig reactieProfiel van zillah-morteQuote dit berichthttp://aeterna.cjb.net

Nou toen we daar stonden zag je dat idd beter dan nu op de foto. Maar ik vind dat je gelijk hebt

On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW.

blonde rockgod
Posted 07-08-2007 14:08 by blonde rockgod Wijzig reactieProfiel van blonde rockgodQuote dit berichthttp://www.departuremetal.com

quote:
Op 7 augustus 2007 14:07 schreef Cadaveria het volgende:
'k vind die vent steeds meer op Lemmy lijken of ligt dat nu aan mij?

Lemmy is knapper

bloodcorpse
Reign in Bloodcorpses
Usericon van bloodcorpse
Posted 07-08-2007 14:10 by bloodcorpse Wijzig reactieProfiel van bloodcorpseQuote dit berichthttp://www.myspace.com/367841243

Liebe Metalheadz!

Nun ist auch das 18te WOA Teil unserer History und es bleiben dieses Jahr ins Besondere wieder drei positive Dinge in Erinnerung an unser Kultfestival:

- das beste Publikum der Welt
- gnadenlos gute Bands mit toller Performance
- die Sonne ist doch Norddeutsch!

Trotz allen Widrigkeiten haben wir es alle gemeinsam geschafft, dass auch das Wacken Open Air 2007 eine friedvolle und geile MegaParty war.

Wir möchten uns ganz herzlich für Euren Support bedanken,
denn ohne Euch wären wir nicht das, was wir sind:

Das größte Heavy Metal Festival der Welt!

Sicherlich gab es in diesem Jahr, aufgrund der katastrophalen Wetterverhältnisse in der Aufbauphase einige Probleme auf den Park- und Campingflächen sowie bei der Anreise, die es im nächsten Jahr wieder zu verbessern gilt, aber alles in allem haben wir alle zusammen wieder eine grandiose MetalParty ohne Gleichen gefeiert.

Weiter möchten wir euch auch hiermit die Angst nehmen
– das Wacken Open Air wird nicht größer…wird sind am Limit!
Wir werden die Logistik weiter verbessern
– siehe Ein/Ausgang Partystage, Begehbarkeit des Festivalgeländes etc.

Das Campen am Auto soll natürlich auch bleiben
(gehört zum W:O:A Feeling!), jedoch müssen wir uns

– bei Extremsituationen wie in diesem Jahr –

eine mögliche Änderung vorbehalten.

Sollten Euch Unannehmlichkeiten durch die wetterbedingten kurzfristigen Änderungen entstanden sein, oder Selbstverständlichkeiten der letzten Jahre weggefallen sein, möchten wir uns dafür entschuldigen. Wir sind sicher, dass ihr Verständnis dafür haben werdet, denn ohne diese Maßnahmen hätte das Wacken Open Air 2007 nicht stattfinden können.

!!!!!!!Bitte beachtenir bitten um Eure konstruktive Kritik, Verbesserungsvorschläge und Anregungen in unserem Forum. Dies werden wir dann auswerten und veröffentlichen sowie in unsere weiteren Planungen aufnehmen. Vielen Dank!!!!!!!!!!!!!

Watch out for 2008, wenn es wieder heißt:
Wacken Open Air,
Faster-Harder-Louder! See you in Wacken - rain or shine!

Und nun viel Spaß beim Lesen und bis zum nächsten Mal!

Euer W:O:A Team

W:O:A 2007 – Thanks for your support!

Das 18. Wacken Open Air ist zu Ende und wir haben 4 Tage lang das friedlichste Heavy Metal Festival der Welt gefeiert.

60.000 Festivalbesucher aus aller Welt sorgten dafür, dass schon vor Beginn des Festivals ein "SOLD OUT" gemeldet wurde.
Mit allen Helfern, Künstlern, Gästen, Pressevertretern, Dorfbewohnern etc. kommen wir auf eine Teilnehmerzahl von 72.000.

Wir möchten uns bei allen Metalheadz bedanken, die das Festival zu dem machen was es ist. Die größte und wichtigste Heavy Metal Party des Jahres.

Wir bedanken uns auch bei den Journalisten für ihren Support. 3.200 Redakteure und Fotografen aus 41 Nationen spiegeln die völkerverbindende Bedeutung des Heavy Metals wieder. Vielen Dank für den großartigen Support und die gute Zusammenarbeit in den letzten 18 Jahren.

Damit auch 2007 ein sicheres und im Ablauf reibungsloses Festival werden konnte, waren viele helfende Hände nötig.

Die katastrophalen Wetterverhältnisse in der Aufbauphase haben unzählige zusätzliche Maßnahmen erfordert. Um das Innengelände begehbar zu machen, musste der Boden abgetragen werden , 5000 qm Vlies wurden verlegt, darauf 500 tonnen Häckselgut verteilt und die Fläche mit Stroh abgedeckt. Für den sicheren Stand der Besucher im Bühnenbereich wurde der Boden zusätzlich festgewalzt sowie mit schweren Schwerlastböden versehen. Um die Campingflächen für die Besucher zu trocknen hat ein Helicopter die Flächen in 60cm Höhe langsam überflogen und so das Areal „trocken gefönt“.

Der Niederschlag von 350 Litern pro qm hat uns wieder einige Superlative beschert. Die größte Zugmaschine Europas – ein 500 PS starker Traktor sowie 4 Bagger – waren im Dauereinsatz. 21 Sattelschlepper mit Material nur für die Hauptbühnen mussten auf das durchgeweichte Gelände geschleppt werden. 350 t Stahl wurden verbaut. 11 LKWs mit Ton und Lichtmaterial angeliefert und eine LKW – Ladung Pyrotechnik wurde im Bühnenprogramm abgefeuert.
Zur Koordination der Aufbauarbeiten waren 20 Geländewagen im Dauereinsatz. 80 Stromaggregate produzierten den Strombedarf einer Kleinstadt.

Eine Crew bestehend aus 800 Mitarbeitern hat rund um die Uhr gearbeitet um das schier unmögliche zu schaffen: Aus einer Schlammgrube wurde ein Festivalgelände!
Unter schwierigsten Bedingungen wurden 25 km Zaun gestellt und mit 8000 Sichtschutzplanen behängt. Es wurden 450 wassergespülte – und 600 Mobiltoiletten aufgebaut, mehr als bei jeder anderen Veranstaltung dieser Größenordnung.

Unser Dank gilt allen, die durch Ihren unermüdlichen Einsatz mitgeholfen haben eine ganz besonderes Festival zu realisieren. Auch die Zusammenarbeit mit den örtlichen Behörden, DRK, der Polizei und Feuerwehr war ein weiteres Mal sehr gut und unkompliziert. Natürlich freuen wir uns, dass es auch in diesem Jahr keine Nennenswerten Zwischenfälle bei der Polizei oder den Sanitätern gegeben hat. Wacken ist und bleibt das friedlichste Festival mit Fans aus der ganzen Welt.

Wir möchten uns an dieser Stelle noch einmal bei allen Fans und Gästen bedanken, dass sie Verständnis für die wetterbedingten Probleme bei der Anreise aufgebracht haben.

Zum Schluss möchten wir uns bei allen Bürgern der Gemeinde Wacken u. U. herzlich bedanken, die alle Metalfans und uns mit ihrer einzigartiger herzlichen Gastfreundschaft aufgenommen haben sowie aufgrund der schwierigen Anreise viel Geduld und Lärm ertragen mussten.

Das Festival ist der Headliner und die Bands spielen ihr Best of Programm...

Wir freuen uns auf das nächste Jahr, wenn es zum 19. Mal heisst:

Faster - Harder - Louder
>> see you in Wacken 2008 - rain or shine <<

Thank you all Metalheads for your support

Euer
W:O:A Team

Wie is toch die man die elke zondag het eigen vlees komt snijden!

karkaas
Lord of the dixies
Usericon van karkaas
Posted 07-08-2007 14:25 by karkaas Wijzig reactieProfiel van karkaasQuote dit bericht

quote:
Op 7 augustus 2007 14:10 schreef bloodcorpse het volgende:
Weiter möchten wir euch auch hiermit die Angst nehmen
– das Wacken Open Air wird nicht größer…wird sind am Limit!
Wir werden die Logistik weiter verbessern
– siehe Ein/Ausgang Partystage, Begehbarkeit des Festivalgeländes etc.

Gelukkig waren er slechts 72500 man.. ik zeg er kan nog meer bij
quote:
Op 7 augustus 2007 14:10 schreef bloodcorpse het volgende:
Das Campen am Auto soll natürlich auch bleiben
(gehört zum W:O:A Feeling!), jedoch müssen wir uns
– bei Extremsituationen wie in diesem Jahr –
eine mögliche Änderung vorbehalten.

Sollten Euch Unannehmlichkeiten durch die wetterbedingten kurzfristigen Änderungen entstanden sein, oder Selbstverständlichkeiten der letzten Jahre weggefallen sein, möchten wir uns dafür entschuldigen. Wir sind sicher, dass ihr Verständnis dafür haben werdet, denn ohne diese Maßnahmen hätte das Wacken Open Air 2007 nicht stattfinden können.

Euer W:O:A Team

LOL....eerst een maisveld laten volschijten door de hele camping vanwege een gebrek aan dixies om het vervolgens om te maaien / vrij te geven voor kamperen (+ slepen met je spullen aangezien de auto daar niet meemocht)... Ben blij dat we nog net op tijd waren om dit niet mee te maken

[Dit bericht is gewijzigd door karkaas op 07-08-2007 14:26]

Zenial
Usericon van Zenial
Posted 07-08-2007 14:28 by Zenial Wijzig reactieProfiel van ZenialQuote dit berichthttp://www.zenial.nl

Wat ik persoonlijk nog steeds schandalig vind in de organisatie is dat nog steeds alles alleen in het duits is, terwijl er zoveel mensen van buiten duitsland komen.

- Het programmaboekje is slechts de eerste drie bladzijdes ofzo ook in het engels
- Mensen bij infostands en die op straat aanwijzingen geven spreken over het algemeen geen of zeer gebrekkig engels
- En misschien nog het ergste: Bij een potentieel gevaarlijke situatie, zoals het in brand vliegen van het hooi voor het hoofdpodium, blijkt dat zelfs die vent op het podium die mensen waarschuwde naar achter te lopen ook nauwelijks engels spreekt. Als alle niet-duitsers geen idee hebben wat er aan de hand is en wat ze moeten doen, kunnen erg gevaarlijke situaties ontstaan.

Zenial

bloodcorpse
Reign in Bloodcorpses
Usericon van bloodcorpse
Posted 07-08-2007 14:33 by bloodcorpse Wijzig reactieProfiel van bloodcorpseQuote dit berichthttp://www.myspace.com/367841243

Liebe Metalheads,

noch vom Acker in Wacken können wir euch schon

die aktuellen Bands für das 19. Wacken Open Air

July 31 – Aug 2 2008 präsentieren

– hier schon die ersten TOP-ACTS:

IRON MAIDEN [einzige Show in DEU 2008]

AVANTASIA [einzige Show in DEU 2008]

CHILDREN OF BODOM

KREATOR

SONATA ARCTICA

uvm.

Das limitierte X-MAS All-IN-Ticket ist noch erhältlich bis zum 10.08.
X-MAS 2008

Euer

W:O:A Team

Wie is toch die man die elke zondag het eigen vlees komt snijden!

karkaas
Lord of the dixies
Usericon van karkaas
Posted 07-08-2007 14:33 by karkaas Wijzig reactieProfiel van karkaasQuote dit bericht

quote:
Op 7 augustus 2007 14:28 schreef Zenial het volgende:
Wat ik persoonlijk nog steeds schandalig vind in de organisatie is dat nog steeds alles alleen in het duits is, terwijl er zoveel mensen van buiten duitsland komen.

- Het programmaboekje is slechts de eerste drie bladzijdes ofzo ook in het engels
- Mensen bij infostands en die op straat aanwijzingen geven spreken over het algemeen geen of zeer gebrekkig engels
- En misschien nog het ergste: Bij een potentieel gevaarlijke situatie, zoals het in brand vliegen van het hooi voor het hoofdpodium, blijkt dat zelfs die vent op het podium die mensen waarschuwde naar achter te lopen ook nauwelijks engels spreekt. Als alle niet-duitsers geen idee hebben wat er aan de hand is en wat ze moeten doen, kunnen erg gevaarlijke situaties ontstaan.

Dat was idd een mooie die brand.... we hebben een uur staan wachten voor de ingang aangezien alles dicht was gegooid...(opzich logisch). Na het blussen begon napalm met zn set en bleef de ingang nog zeker een half uur tot drie kwartier zonder opgave van reden dicht... een beetje info zou opzich dan welkom zijn voordat iedereen de hekken bestormt

Dit topic is 24 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24
Index / Concerten Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com