|
Dit topic is 24 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: Nou volgens mij was dat Tony niet hoor. Hoe weet je dat? Tony speelde wel op Wacken, maar dan met Dimmu. Zo dat we was een gave Wacken. Files? Hmm alleen terugweg een beetje. Af en toe langzaamrijdend verkeer. Alleen eerste 8 km een uurtje over gedaan. Damn wat waren er veel mensen. 72500? Damn... Maar wel gezellie. Ik moet nog even nadenken wat mijn hoogte-, en dieptepunten waren. Ben wel mooi verkleurd haha. Heb net even heel lang geslapen. Had ik op Wacken niet echt gedaan. Maar ik leef ongeveer weer On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. |
|
quote: Ohh net zo dat BRG bijna door de scheerlijnen een halve achterwaardse saldo maakte. Niemand die het zag behalve ik. En ik wou NIET lachen. Want misschien had ie wel pijn. Maar toen iemand anders hem zag liggen en moest lachen. Kon ik niet meer achter blijven. Helemaal omdat ik net 20 minuten ervoor zelf een paar scheerlijnen had geraakt, en daardoor eerst mijn halve beker koffie verloren was, en daarna een typisch Duitse kuil had gevonden, en toen op mijn knieen belandde en de rest van mijn koffie (incl beker) een eind verder wist te lanceren. Die Koffie was omdat ik wakker wilde blijven (was al heeeeeel laat). On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. |
|
quote: Pffft gelukkig, ben ik niet de enige die op mijn bek is gegaan... kreeg de grasvlekken niet uit mijn broek na 1 keer wassen.. Ik ben niet lief! Ik ben niet lief! Ik ben niet lief! Ik ben niet lief! Ik ben niet lief! Ik ben niet lief! Ik ben niet lief! |
|
quote: Ik had een groene broek aan die avond On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. |
|
Ik ben aardig onderuit gegaan tijdens de circle pit bij municipal waste. Broek helemaal onder de modder. |
|
quote: Haha, die kwam wel hard aan ja... Maar ik kon er zelf gelukkig om lachen. Was wel gaaf trouwens, lekker opwarmen bij een haardvuur! www.myspace.com/heerschendeheerschers www.myspace.com/dihm www.myspace.com/departuremetal http://www.departuremetal.com http://www.freewebs.com/grindbashers |
|
quote: Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
quote: Ja ik dacht ook al dat je hard neerkwam. Wilde echt niet lachen. Maar jij lachte ook. Misschien daar wel door haha. Ik neem volgend jaar wel weer haardblokken mee. Was idd wel even lekker On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. |
|
quote: Wel een brandblusser bij de hand houden, hè? Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
quote: Ja die lag op 7 minuten lopen in de auto On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. |
|
quote: Dat hij speelt met Dimmu weet iedereen, maar Generaal Skullfucker stelde dat hij ook met 1349 speelde. Daarnaast beweerde hij overigens ook dat Cannibal Corpse onstrak speelde, slecht geluid had en Corpsegrinder slecht bij stem was; ik heb dat toch heel anders beleefd..wát een vette show weer!! quote: Wij zijn heen en terug in 1 keer doorgespurt met geen enkele keer stil of langzamer; echt ideaal! The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
quote: Dat was ook wel een vet optreden Ik ben alleen onderuit gegaan bij Dimension Zero, tijdens het bierhoudervoetbal. Uiteraard was ik nog wel in staat om tijdens mijn val mijn bier in mijn beker te houden |
|
Ik heb mijn eerste Wacken ook overleefd! Heenweg verliep voorspoedig totdat we in de file voor Wacken terecht kwamen en daar van 15.45 tot 22.45 in de file hebben gestaan. We kwamen op een camping terecht die niet op de kaart stond, ergens achter P (later PP genoemd). 's Nachts toen we onze tent terug wilde zoeken kon niemand ons vertellen waar onze camping was dus we hebben er 2,5 uur over gedaan en toen lagen we in ons tentje! Poeh! Trouwens alle campings bij elkaar maakt het terrein echt enorm groot! Hoogtepunten: Tyr, Letzte Instanz, Dimmu, Swallow the Sun, The Vision Bleak, Unheilig, Enslaved, Die Apokalyptischen Reiter en Moonspell. Verder veel bekenden gezien, leuke nieuwe mensen ontmoet! Alleen voelde ik me zaterdag echt niet lekker vanwege de zon en dat ik flink verbrand was.....maar dat werd weer goed gemaakt doordat ik getrouwd ben op Wacken Terugweg verliep ook voorspoedig. Geen files gehad! Eigen bedje en douche voelde erg goed. Ik kan nog wel even teren op al mijn Wacken ervaringen en natuurlijk hebben we de foto's nog |
|
quote: Hoe laat waren jullie weggegaan dan? Tony speelde in dat geval niet bij 1349. Ik heb ze een stukje gezien... En ik dacht even te twijfelen, maar nu niet meer On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. |
|
Ik ben om 23:00 uur heen gegaan en terug om 3 uur 's middags. Voor de terugweg eerst goed uitbrakken, goed eten en vooral veel koffie heerscht. Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
Dit is waardoor veel mensen even niet meer het terrein op mochten... http://youtube.com/watch?v=x727V3XuJoY On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. |
|
hahahaha http://nl.youtube.com/watch?v=mNf7bu7uJTU http://nl.youtube.com/watch?v=5U2TeqofjqU [Dit bericht is gewijzigd door Kimmey op 06-08-2007 14:29] Het is de lichtinval ;') |
|
Hahaha grappig. Ik heb samen met Klompster ook zo op een strategische plek gestaan. En hopen dat mensen te zwaar waren. Zware mensen zakten namelijk echt vaak tot de knieeen in de modder. On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. |
|
Jammer dat ik niet kon vanwege de operatie maar volgend jaar hoop ik erbij te zijn Het is de lichtinval ;') |
|
Los van een gekneusde hand ten gevolge van het op tillen van iemand, vervolgens omdonderen en een bultje van 5 Duitsers en 1 Canadees op mijn hand en auto ongeluk met total losse auto op de terugweg was het weer een intensch heerschende week kaarten voor volgend jaar alweer besteld! |
|
quote: Bij jullie ja? |
|
quote: graag gedaan hoor |
|
quote: jups, Jack's auto aan gort |
|
quote: I agree, Cannibal was gaaf idd, maar het wordt wel steeds meer een herhalingsoefening vind ik. quote: Tijdens Amorphis toch? The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
Dit topic is 24 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |