|
Dit topic is 24 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: Parkeren en parkeren scheiden, mooi die vertalingen. [Dit bericht is gewijzigd door Fire op 30-07-2007 21:17] |
|
quote: Ik begin er ook een beetje een naar gevoel van te krijgen, van al die berichten. Hoop dat ze rijplaten neerleggen, heb geen zin weer vast te komen te zitten zoals op Waldrock. Op je knie en pijp voor genade! |
|
quote: Er wordt zelfs dringend verzocht om sleepkabels en sneeuwkettingen mee te brengen. |
|
die heb ik niet |
|
Sneeuwkettingen heb ik niet, sleepkabel kan ik misschien nog wel ergens opsnorren voordat we vertrekken woensdag. Op je knie en pijp voor genade! |
|
Wat een baggerzooi zeg..... met de auto langs de tent leek me toch wel zo makkelijk en handig... hopen dat het inderdaad beter gaat worden You're running in circles |
|
Beetje ex-legerchauffeur komt wel door een half metertje modder heen me dunkt. What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
quote: Met het juiste vervoer misschien wel, maar meeste personen auto's zakken voor de helft weg in een half metertje modder. Knappe jongen die daar doorheen komt zonder Hummergeweld! Op je knie en pijp voor genade! |
|
quote: Ah leuk, ze verhuren Leopard II's? Metal zonder gitaren is als een bordeel zonder hoeren, en dat is ook maar gewoon een huis... |
|
wow er is een storm over wacken geweest. Een aantal campings staan onder water> morgen gaan ze proberen dat water weg te blazen met helicopters, en er kunnen geen vrachtauto's bij de podia komen, dus kunnen ze even niet verder opbouwen... DAMN hahaha Net als SMS van Cadaveria gekregen... On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. |
|
@ Cadaveria SMS Zo, de wagen is geregeld (inclusief sleepkabel ), net boodschapjes gedaan en nu alleen nog spulletjes thuis inpakken, lekker slapen en dan morgen die kant op Zin in! [Dit bericht is gewijzigd door Judge M. op 30-07-2007 22:00] |
|
Veel plezier allemaal! |
|
oeh ik heb leuke luipaardprint laarsjes, dus ik ben herkenbaar Heroin is sooo passé, it's CAKE at the moment. A DIRTY MIND IS A JOY FOREVER |
|
quote: Tja zij zijn vanmiddag aangekomen. Wanneer ga je Michiel? On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. |
|
quote: Succes lui. |
|
quote:Ik knalgele . Met dank aan papa Jolijn En Jolijn witte met bloemetjes quote:Morgenavond. Vertrekken om middernacht vanaf Deventer met een colonne. |
|
quote:Ford Ka en een hoop stuurmanskunst. "Grip" is een relatief begrip. What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
quote: In 1972, a crack commando unit was sent to prison by a military court for a crime they didn't commit. These men promptly escaped from a maximum security stockade to the Los Angeles underground. Today, still wanted by the government, they survive as soldiers of fortune. If you have a problem, if no one else can help, and if you can find them, maybe you can hire... The A-Team. |
|
quote: pff al dat water, nu nog een zonnetje en het word zwemmen geblazen Heroin is sooo passé, it's CAKE at the moment. A DIRTY MIND IS A JOY FOREVER |
|
quote: Hey wij vertekken morgenavond vanuit Groningen. Kijken wie eerder is On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. |
|
Het wordt steeds erger; hoe laat is de tsunami voorspeld? Metal zonder gitaren is als een bordeel zonder hoeren, en dat is ook maar gewoon een huis... |
|
quote: Op je knie en pijp voor genade! |
|
quote: Ik wordt per sms op den hoogte gehouden On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. |
|
quote:Werkt dat nog na een tsunami? |
Dit topic is 24 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |